Smlouva o dílo uzavřená dle zákona i. 89/20)2 Sb,, občanský zákoník, mezí I) Krajská nemocnice Liberec, a.s. Sídlo; Husova 357'10, Liberec i - Staré Město. 460 01 l.ibcrec. doručovací číslo 460 63 ■]Č: 27283933 DIČ: CZ699003993 Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Usli nad Labem, oddíl B, vložka ) 65 I (dále jen ..dodáváte)") a 2) SLKK spol- s r. o. Sídlo: Za Pasáží 1609. 530 02 Pardubice IČ: 64824195 DIČ: CZ64824195 Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedení (dále jen ..odběratel") takto: Preambule Odběratel je poskytovatelem externího hodnocení kvality (l;HK) pro klinické laboratoře tak, jak tuto činnost dellnuje norma ČSN EN JSO/lEC 17043. Tato činnost odběratele je součástí trvalého procesu vzdělávání pracovníků klinických laboratoři. V rámci tohoto procesu isou ověřovány znalosti pracovníků o laboraiomich metodách prováděných zdravotnickými laboratořemi v rámci poskytováni zdravotních služeb. Cílem je zejména zhodnotit, zda současný postup zdravotnických laboratoří při provádční laboraiomich vyšetřeni je postupem přinášejícím vaiidni výsledky. ]. Předmět smlouvy (1) Předmětem této smlouvy je zhotovováni krevních nátěrů dodavatelem dle požadavků odběratele. Tyto nátěry budou odběratelem použity v systému exiemiho hodnocení kvality (EHK). (2) Dodavatel bude zhotovovat krcvni nátěry pro cykly progratnu Hodnoceni nátěru periferní krve (DIF). Pro každý cyklus se zhotovují nátěry od dvou pacientů'dárcĎ- Přípravu vzorků pro cykly programu DíF bude zajišťovat Odděleni klinické hematologie. (3) Závazný postup zhotovení nátěrů pro cyklus DIF je shrnut ve standardním operačním postupu (SOP09) odběratele. Dodavatel je povinen se dokumentem SOP 09 řídit. (4) Zhotovení a dodávka krevních nátěrů proběhnou vždy na základě písemné objednávky odběratele. Objednávku zašle odběratel dodavateli alespoň měsíc před plánovaným vyzvednutím materiálu. (5) Odběratel předem (spolu s obje^ávkou nebo i dříve) předá dodavateli etikety (štítky) pro označeni jednotlivých sklíček s nátěry, speciální krabičky pro uloženi sklíček s nátěry a etikety (štítky) pro označení krabiček s nátěry. Tento materiál dodá odběratel zdarma a v množství odpovídajícím objednanému počtu nátěrů. Dále odběratel předá dodavateli neřízenou kopii platného znění SOP 09 a formuláře pro provedení záznamů. Krajským soudem v Hradci Králové, oddíl C. vložka 8588 (6) Objednávka bude obsahovat identifikaci cyklu EHK, pro který jsou nátěry určeny, a termín, do kterého mají byl nátěry zhotoveny. Protože odběratel bude pravidelně požadoval zhotoveni neobarvených i obarvených nátěrů, bode objednávka vždy obsahoval tabulku .s rozpisem jednotlivých variant včetně počtu kusů. (7) Materiál pro zhotoveni nátěrů bude po vytipováni a schváleni vhodných diagnóz odebron pacientům/dárcům na základě jejich předem vyjádřeného písemného informovaného souhlasu (vzor informovaného souhlasu tvoři přílohu SOP 09) a dále na základě zjišičných negativních výsledků infekčních markerů (markery standardně vyšetřované u dárců krve). (8) Pacient může poskvinout krevní vzorek bezplatně nebo za úhradu Možnost úhrady za poskytnuti vzorkuje uvedena v informovaném souhlasu. Pokud bude vzorek poskytnut za úhradu, vyplatí dtxlavale) pacientovi částku nejvý,še 3000,- Kč za odběr knx- pro jeden cyklus EHK a tuto částku přefaktiinije odběrateli (viz odstavec II.) (9) Hotové nátěry umístěné v krabičkách dodavatel vloži do pevného kartónového obalu, uzavře jej. opatři adresou odběratele a sděli odběrateli, že materiál je připraven k odběru. Součástí dodávky budou i hodnoty krevního obrazu a klinický obra:z pacientů, jejichž krev byla použita ke zhotoveni nátěrů, výsledky vyšetření obou pacie.ntu na infekční markery a vyplněné protokoly o provedeni přípravy nátěrů. O pacientovi budou poskytnuly údaje pouze v rozsahu muž'žena, věk. diagnóza Písemný informovaný souhlas pacienta s odběrem, použitím materiálu pro účely EHK a poskvinutím příslušných údajů zůstanou založeny u dodavatele. (10) Odběratel vyzvedne materiál na vlastni náklady na pracovišti dodavatele. n. Cena a platební podmiiíky (I) Všechny dále uvedené částky jsou částky bez DPH. DPH bude účtována dle platné právní úpravy. .Slrana ! i 2 (2) Dodavatel bude fakturovat odběrateli: • Náklady na vyšetření infekčních markerů u dárců dle platného sazebníku VZP v ceně 1 bod = I Kč. • Nejvýše 3000,-Kč jako náklady spojené s odběrem krve dárci. • Za každý v řádném termínu dodaný nátěr (sklo) částku 15,-Kč. • Osobní náklady, vzniklé dodavateli při zhotovování krevních nátěrů dle této smlouvy, a to do celkové výše 17 420,-Kč zajeden cyklus. (3) Úhradu služeb spojených s dodáním krevních nátěrů provede odběratel na základě faktury vystavené dodavatelem. Fakturován bude objednaný a skutečně dodaný počet krevních nátěrů. Dodavatel fakturu vystaví nejpozději 14 dnů po uskutečnění dodávky a faktura bude mít splatnost alespoň 30 dnů. Faktura vystavená dodavatelem musí obsahoval identifikaci cyklu EHK, pro který' byly nátěry zhotoveny, a Jednotlivé položky v členění dle předchozího odstavce. (4) Pokud se na základě použití dodaných nátěrů v systému EHK ukáže, že jejich kvalita byla nevyhovující a z tohoto důvodu bude nutno příslušný cyklus EHK zopakovat, připraví dodavatel náhradní dodávku nátěrů, přičemž pro tuto náhradní dodávku bude odběrateli fakturovat Jen vyšetřeni infekčních markerů a náklady spojené s odběrem krve dárci. III. Další ujednání (1) Veškerá data související s přípravou vzorků pro EHK podléhají utajení a nebudou sdělována třetím stranám. Odběratel se zavazuje v rámci své činnosti dle této smlouvy pracovat pouze s anonymizovanými daty, tj. s daty, ze kterých není možné určit konkrétního pacienta. (2) Pokud bude odběratel akreditován ČIA Jako poskytovatel programů zkoušení způsobilosti, umožní dodavatel odběrateli Ix ročně dozorovou návštěvu na pracovišti, kde se vzorky (nátěry) připravují (případně i v doprovodu pracovníků ČIA). Případná návštěva proběhne v předem dohodnutém termínu a způsobem, který nenaruší běžný provoz na pracovišti dodavatele. IV. Rámcový harmonogram (1) Předpokládá sc, že dodavatel bude krevní nátěiy zhotovovat nejvýše pro 2 cykly v roce a že v rámci jedné přípravy bude třeba připravil nejvýše 300 nátěrů od Jednoho pacienta/dárce. V. Ustanovení společná a závěrečná (1) Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem Jejího podpisu občma smluvními stranami a nahrazuje všechny předchozí smlouvy a ujednání smluvních stran vztahující se ke stejnému předmětu. (2) Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. (3) Smlouvu lze ukončit písemnou dohodou nebo písemnou výpovědi s výpovědní lhůtou 3 měsíce, která začíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé straně. (4) Smlouva se vyhotovuje ve dvou stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží pojednom. (5) Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu přečetly, že Je výrazem Jejich pravé a svobodné vůle a na důkaz toho připojují své podpisy. (6) Odběratel bere na vědomí, že úplný text této smlouvy bude zveřejněn v souladu se zákonem o registru smluv a souhlasí s tim. Zveřejněni provede dodavatel za pomoci automatického strojového převodu textu. (7) Tato smlouva na základě vzájemné dohody obou smluvních stran nahrazuje Obchodní smlouvu mezi nimi uzavřenou dne 12.6.2014. .Strana 2 z 2