Fakultní nemocnice Plzeň www.fnplzen.cz místo fakturace: Edvarda Beneše 1128/13, 301 00 Plzeň IČO: 00669806 BANKA: ČNB ČÍSLO ÚČTU: 33739311/0710 DIČ: CZ00669806 FIRMĚ Plzeňské instalace s.r.o. Samaritská 165/1 301 00 Plzeň 3 plzenskeinstalacesro@seznam.cz IČO: 26348748 VYSTAVIL: MACIARZOVÁ Silvie maciarzovas@fnplzen.cz 377 103 758 OBJEDNÁVKA číslo: ÚTPN-274/23/Ce DATUM: 17.4.2023 TEXT OBJEDNÁVKY Objednáváme u Vás HAVARIJNÍ instalatérské a zednické práce v rozsahu: Havarijní oprava prasklého potrubí studené vody (SV), teplé užitkové vody (TUV) a cirkulace po celé jeho délce z 1.PP do 4.NP v pavilonu č. 61 v areálu FN Plzeň - Bory (BVN). Havarijní závada: z důvodu netěsnosti vodovodního potrubí dochází k zatékání vody do zdiva a podlah ve všech podlažích čtyřpodlažního pavilonu č. 61. Pozinkové potrubí je ve značně zkorodovaném stavu s nefunkčními uzávěry. Předmět objednávky: I. etapa - vybourání zazděných stoupaček vody v celé délce potrubí z 1.PP do 4.NP, vybourání betonových stropů, zabetonování prostupů skrz stropy, zpětné vyzdění šachet pro TUV, SV, cirkulace, štukování, nahození maltou, zdění, betonování, zhotovení SDK krytů vč. tmelení, broušení, osazení revizních dvířek, likvidace suti do přistaveného kontejneru FN, doprava. Podrobná specifikace dodávky materiálu a provedené práce je uvedena v nabídce viz příloha č.1. Místo plnění: rozvody vody 1.PP - 4.NP pavilon č. 61, FN Plzeň – Bory, Edvarda Beneše 1128/13, Plzeň. Termín plnění: dle dohody - urgentní havarijní oprava. Cena za dodávku materiálu a provedené práce dle Vaší cenové nabídky činí 177.931,00 Kč bez DPH, viz příloha č.1. Záruční doba: 24 měsíců. Kontaktní osoba - zástupce objednatele: Antonie Grubrová, vedoucí kovoúdržby Bory, mobil: 722 465 458. Platební podmínky: Úhrada za provedené služby bude provedena na základě daňového dokladu - dále jen faktury, odeslané do FN Plzeň nejpozději do 7 kalendářních dnů od DUZP. Součástí faktury musí být výkaz o rozsahu poskytnutých služeb a dodávce materiálu, potvrzený zástupcem objednatele. Splatnost faktury je 30 kalendářních dnů od data vystavení. FN Plzeň je plátcem DPH. Fakturu zašlete elektronicky včetně příloh ve formátu PDF na e-mail: fakturace@fnplzen.cz. Není-li možné zaslat fakturu elektronicky, odešlete ji poštou na fakturační adresu: Fakultní nemocnice Plzeň, Edvarda Beneše 1128/13, 301 00 Plzeň. V případě, že na faktuře nebudou uvedeny správné fakturační údaje, bude Vám faktura vrácena zpět k opravě. Děkuji za vyřízení objednávky Bc. Milan Topinka, MBA Technicko-provozní náměstek FN Plzeň Na faktury uvádějte číslo naší objednávky.