SMLOUVA O ÚDRŽBĚ VÝPOČETNÍ TECHNIKY A PROGRAMOVÉHO VYBAVENÍ číslo smlouvy: 23-01-01 Dodavatel Název firmy SWS Kolín s.r.o. Se sídlem Mostní 70, 280 02 Kolín IV Zastoupená , jednatelem lČ 02770946 Telefon E-mail (dále Jen „dodavatel") Objednatel: Název firmy Dětské centrum Kolín, příspěvková organizace Se sídlem Tylova 129, 280 02 Kolín IV Zastoupená , ředitelkou lČ 00875601 Telefon E-mail (dá/elen „objednatel") 1. Předmět smlouvy 1.1 Předmětem smlouvy je závazek dodavatele poskytovat objednateli servisní službu v souladu s touto smlouvou a závazek objednatele zaplatit za to dodavateli odměnu stanovenou v Čl. IV. této smlouvy. 1.2 Servisními službami se rozumí: (a) Údržba PC, dodaného software DUAS ALTERA a hardware; (b) Oprava PC, dodaného software DUAS ALTERA a hardware; (c) Měsíční vyúčtování zdravotním pojišťovnám, včetně opravných dávek. II. Povinnosti objednatele 2.1 Objednatel je povinen umožnit dodavateli osobní i vzdálený přístup k výpočetní technice za účelem provádění servisních služeb. 2.2 V případě havarijní poruchy výpočetní techniky zajistí objednatel přítomnost svého odpovědného pracovníka i mimo řádnou pracovní dobu objednatele. 1/4 M. Povinnosti dodavatele 3.1 Dodavatel provádí servisní služby s využitím vlastních technických prostředků. 3.2 V případě technické poruchy jakékoliv komponenty zajistí dodavatel její výměnu či opravu, buď přímo sám, nebo prostřednictvím příslušného autorizovaného servisního střediska. 3.3 Jedná-li se o součást dodanou dodavatelem a vztahuje-li se na tuto součást záruční lhůta, zajistí dodavatel její opravu či výměnu na vlastní náklady. Dopravné bude hrazeno objednatelem v případě nutnosti dojezdu dodavatele. Pokud se na vadnou součást již záruka nevztahuje, uhradí objednatel veškeré náklady na opravu či výměnu této součásti účelně vynaložené. Dodavatel je povinen ještě před zahájením opravy předložit objednateli předběžnou cenovou kalkulaci opravy a tuto si nechat schválit. Za úschovu vlastních dat si ručí objednatel. 3.4 Dodavatel se zavazuje zajistit zaznamenání závady na 5W nebo HW v pracovní dny (po - pá) od 8:00 do 18:00. Tato doba je zároveň dobou, kdy budou prováděny servisní zásahy. 3.5 Dodavatel je povinen zajistit servisní zásah nejpozději do 4 hodin od nahlášení závady objednatelem. Zásah se provádí v rámci sjednané doby dle Čl. 3.4 výše. Po vzájemné domluvě lze za příplatek uvedený v aktuálním ceníku dodavatele na jeho webových stránkách provést okamžitý zásah. Dodavatel provádí servisní zásah vždy pomocí prostředků vzdálené správy. Není-li z technických příčin vzdálený zásah možný, pak osobní návštěvou. 3.6 Plnění dle této smlouvy se vztahuje na 3 ks počítačů. IV. Cena za servisní služby 4.1 Za služby poskytované dodavatelem na základě této smlouvy se objednatel zavazuje platit roční poplatek 28 000,- Kč (slovy: dvacet osm tisíc korun českých), splatný ve dvou splátkách po 14 000,- Kč (slovy: čtrnáct tisíc korun českých). Tento paušální poplatek zahrnuje servisní služby v celkovém rozsahu 40 hodin ročně. Nevyčerpané hodiny se nepřevádí do dalšího kalendářního roku. Dodavatel účtuje vždy započatou půlhodinu poskytování servisních služeb, vyjma případů, kdy poskytuje dodavatel služby osobní návštěvou, potom je účtována první hodina vždy celá a následně každá započatá půlhodina. Jednotný příplatek za osobní návštěvu činí 600,- Kč za každou návštěvu bez ohledu na její délku. Servisní zásahy přesahující rámec této smlouvy jsou zpoplatněny dle ceníku platného v okamžiku nahlášení závady, který je zveřejněn na: www.sottwareservis.eu. 4.2 Cena je splatná na základě faktury vystavené dodavatelem zpravidla v měsíci lednu (zahrnuje servisní služby poskytnuté v prvním pololetí kalendářního roku) a v měsíci červenci (zahrnuje servisní služby poskytnuté v druhém pololetí kalendářního roku). Cena za pinění dle této Smlouvy nezahrnuje daň z přidané hodnoty (DPH). DPH v zákonné výši bude připočítána ke všem částkám fakturovaným na základě této Smlouvy. V. Doba trvání smlouvy a její ukončení 5.1 Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou a nabývá platnosti a účinnosti dnem 01.01.2023. 2/4 5.2 Smlouvu je možné ukončit dohodou, výpovědí bez udání důvodu nebo výpovědí z důvodu opakovaného závažného porušování smluvních povinností bez výpovědní doby, vždy písemně. 5.3 Výpovědní lhůta pro ukončení platnosti smlouvy bez udání důvodu činí pro obě smluvní strany 2 měsíce. Výpovědní lhůta počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po měsíci, v němž byla výpověď doručena druhé straně. 5.4 V případě závažného a opakovaného porušování smluvních povinností jakoukoliv ze smluvních stran může strana druhá vypovědět tuto smlouvu bez výpovědní doby. Smlouva je ukončena doručením výpovědi druhé smluvní straně. Před podáním výpovědi bez výpovědní doby je nutné písemně upozornit druhou stranu na porušení povinnosti. Pokud ani v dodatečné lhůtě 15 dnů druhá strana nezjedná nápravu, může oprávněná strana podat výpověď bez výpovědní doby. Vl. Zpracování osobních údajů 6.1 Úprava vzájemných práv a povinností při zpracování osobních údajů se řídí dle § 6 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZOOÚ"), a od nabytí účinnosti Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „GDPR") dle Čl. 28 GDPR. 6.2 Dodavatel je správcem osobních údajů, které získává za účelem pinění svých smluvních a zákonných povinností. Dodavatel bude zpracovávat zejména tyto osobní údaje: a) název firmy, identifikační číslo, sídlo b) jméno, příjmení, rodné číslo, trvalý pobyt, doručovací a emailové adresy 6.3 Dodavatel se zavazuje, že: a) bude zpracovávat osobní údaje v souladu s GDPR, účelem zpracování a pokyny zákazníka b) příjme vhodná technická a organizační opatření, aby zajistil potřebnou úroveň zabezpečení zpracování osobních údajů; zejména zajistí, že osobní údaje budou chráněny před zneužitím, přístup k uloženým osobním údajům bude zajištěn přístupovými hesly a stanoví vnitřní pravidla pro práci s osobními údaji; c) zajistí, že osoby oprávněné zpracovávat osobní údaje se zavážou k mlčenlivosti; d) nezapojí do zpracování žádného dalšího zpracovatele bez předchozího konkrétního nebo obecného písemného povolení zákazníka; e) bude objednateli nápomocen při zajišťování souladu zpracování se zákonnými povinnostmi ohledně zabezpečení osobních údajů, posouzení vlivu na ochranu osobních údajů a předchozí konzultace; f) v souladu s rozhodnutím zákazníka všechny osobní údaje buď vymaže, nebo je vrátí zákazníkovi po ukončení této smlouvy, a vymaže existující kopie, pokud právní předpisy nepožadují uložení daných osobních údajů 6.4 Smluvní strany se zavazují poskytnout si součinnost potřebnou pro řádné pinění povinností spojených s ochranou osobních údajů. Smluvní strany se dále zavazují dodržovat při zpracování osobních údajů povinnosti stanovené touto smlouvou a aktuálně platnými a účinnými právními předpisy upravujícími ochranu osobních údajů. Dodavatel bude pro zákazníka zpracovávat osobní údaje po dobu trvání této smlouvy. 3/4 6.5 Získané osobní údaje může dodavatel zpracovávat ve svých i dalších aplikacích a systémech pro spinění smluvních nebo zákonných povinností či na základě uděleného souhlasu a zpracování, a to vše v souladu s účelem, pro který byly osobní údaje poskytnuty. V případě, že dodavatel ke zpracování osobních údajů využije třetí osoby jako zpracovatele osobních údajů ve smyslu ZOOÚ a GDPR, je povinen spinit svou informační povinnost vůči subjektům údajů a upravit právní vztah se zpracovatelem osobních údajů v souladu s ZOOÚ a po nabytí účinnosti GDPR. vil. Způsob hlášení poruchy 7.1 Závady znemožňující základní činnost výpočetní techniky musí být vždy hlášeny jedním z následujících způsobů: I. v pracovní dny v době od 8:00 do 18:00 hodin: 1. telefonicky na číslech: II. mimo pracovní dobu: 1. formou SMS: 2. e-mailem: 7.2 Při hlášení závady je nutné uvádět tyto údaje: a) stručný a jasný popis závady b) název, umístění a typ počítače či zařízení VIII. Závěrečná ustanovení 8.1 Smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž každá ze smluvních stran obdrží po jednom. 8.2 Tuto smlouvu lze měnit či zrušit pouze písemně. Digitálně podepsal Halov‚ 'Datum: 2023.03.06 á 08:59:59 +0100' Dodavatel Objednatel 4/4