Objednatel: xxxxxxx Dodavatel: Ústav teorie informace Pod vodárenskou věží 1143/4 182 08Praha 8 - Libeň Česká republika Dodavatel č. 47338 DUNS: 495075124 IČ: 67985556 DIČ: dle faktury Dále jen "dodavatel" Rámcová smlouva Č. 46017223/676 Ze dne: 14.04.2023 Datum tisku: 17.04.2023 Žadatel: xxxxxxxxxx Příjemce: xxxxxxx Cílová hodnota xxxxx CZK Nákupčí: xxxxx Platnost od 14.04.2023 Tel: xxxxx Platnost do 31.03.2024 Email: xxxxxxx Global číslo/ poptávka, dále jen "Poptávka": I. Úvodní ustanovení 1. Tato rámcová smlouva byla vystavena společností xxxxx (dále jen „objednatel“ nebo „společnost xx“) a podepsána oprávněnými zástupci objednatele. 2. V případě, že nebyla zároveň s rámcovou smlouvou uzavřena smlouva na dodání zboží/poskytnutí služby objednané touto rámcovou smlouvou, dojde podepsáním rámcové smlouvy oprávněnými zástupci objednatele a dodavatele nebo odesláním bezvýhradného potvrzení o přijetí rámcové smlouvy prostřednictvím portálu www.xxxxx.com k uzavření smlouvy mezi objednatelem a dodavatelem, za podmínek uvedených v této rámcové smlouvě, dále jen Smlouva. Pokud není ve Smlouvě uvedeno jinak, řídí se vztahy mezi objednatelem a dodavatelem Všeobecnými nákupními podmínkami xxxxxx (verze CZE 01/19), dále jen „VNP“, zveřejněnými na internetové adrese www.xxxxx.com v Sekci Zusammenarbeit/ Einkaufsbedingungen/ xxxxx/General Procurement conditions. Pokud bude předmětem Smlouvy rovněž dodávka z oblasti informačních technologií, použijí se pro dodávku z oblasti informačních technologií Všeobecné nákupní podmínky pro dodávky v oblasti informačních technologií xxxx (verze CZE 01/20), zveřejněné na internetové adrese www.xxxxxx.com vSekci Zusammenarbeit/Einkaufsbedingungen/ xxxxx/General Procurement conditions. 3. Dodavatel je povinen uvádět na všech účtech, dodacích listech i v korespondenci číslo Smlouvy, číslo dodavatele, číslo a názevmateriálu nebospecifikaci služby. 4. Podmínky této Smlouvy jsou považovány za akceptované i tehdy, pokud dodavatel fakticky provádí činnosti, které jsou předmětem této Smlouvy, nebo dodavatel na tuto Smlouvu odkazuje v jiných dokumentech používaných v obchodním styku s objednatelem při realizaci předmětu Smlouvy (např. faktura). II. Předmět Smlouvy 1. Předmětem Smlouvy je poskytnutí služby, dodání zboží/díla, spolupráce nebo pronájem za cenu, v rozsahu a za podmínek, jak jespecifikováno níže. 2. Smluvní vztah mezi stranami Smlouvy se řídí rovněž dokumenty uvedenými v článku XI Smlouvy, příp. jinak písemně odsouhlasenými sespolečností xx. 3. Dodavatel musí být připraven plnit v množství stanoveném v této rámcové smlouvě.Množství stanovené v této rámcové smlouvě není xxxxx povinna odebrat. 4. Závazné dílčí objednávky budou vystaveny ve formě odvolávek, a to na podkladě podmínek a cen uvedených v této rámcové smlouvě. 5. Projednané jednotkové ceny a projednanásleva platí i v p řípadě eventuálních dodatků azměn. Pozice Popis Materiál č. Mn. MJ Hodnota za MJ Hodnota celkem Měna 00010 xxxxxxx 0 JV xxx 0 CZK Dodací podmínky položky: Dle INCOT ERMS2020- DAP xxxxx Číslo potřeby: 1003669464 Nákladové středisko: 6041 Určeno pro: xxxx Místo plnění/vykládky: C/510 307 15504 Místo určení / závod: xxxxx Mladá Boleslav Celkovácena netto bez DPH: xxxxx CZK III. Doba trvání Smlouvy 1. Tato Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu obou smluvních stran, přičemž za podpis se pro účely této Smlouvy považuje rovněž elektronické potvrzení prostřednictvím aplikace “Online Orders Non-series Material (OHUB)“ na platformě ONE.Konzern BusinessPlatform (ONE.KBP). 2. Doba trvání Smlouvy končí buď splněním předmětu Smlouvy, nebo uplynutím doby, na kterou byla Smlouva sjednána, podle toho, která okolnost nastane dříve. 3. TrváníSmlouvy bylosjednáno na období: tj. 14.04.2023 až 31.03.2024 IV. Dodací podmínky 1. Pro dodánízboží platí dodací podmínka uvedená u položky v článku II. 2. Změna dodací podmínky u dodání zboží je podstatnou změnou Smlouvy. Pokud má dodavatel v úmyslu změnit dodací podmínku, je povinen tuto změnu se společností xx projednat, prověřit a splnit své daňové povinnosti v zemi dodání zboží a uzavřít písemný dodatek k rámcové smlouvě. V. Fakturační podmínky 1. Dodavatel je povinen zasílat faktury za využití prostředků elektronické fakturace (EDI, WebEDI,email/PDF) dle definovaných pravidel xx. 2. Bližší informace a konkrétní mailovou adresu k zasílání elektronických faktur získáte naadrese efakturace@xxxx.cz 3. Při fakturaci je dodavatel povinen rozlišit, zdase jedná o poskytnutí služby nebo dodání zboží, a použít odpovídající režim DPH. 4. Dodavatel se sídlem mimo ČR je povinen uvádět text na faktuře v angličtině a v jazyce státu, podle jehož daňových předpisů byla vystavena faktura a vypočtena DPH. 5. V případě, že dodavatel dodá zboží dvojího užití podle přílohy I. Nařízení Rady (ES) č. 2021/821 a ve smyslu právních předpisu USA, ECCN (Export Control Classification Number), EAR (Export Administration Regulation), je dodavatel povinen uvést na faktuře následujícíznění/text: DUAL USEGOODS. 6. Dodavatel je povinen nahradit společnosti xx újmu způsobenou vystavením chybné faktury a ostatních podkladů pro fakturaci specifikovaných ve fakturačních podmínkách. Zejména platí, že faktura musí být vydána dodavatelem, na kterého byla příslušná objednávka vystavena (stejné IČO). 7. Pokud vznikne společnosti xx v souvislosti s poskytnutým plněním jakákoliv dodatečná daňová povinnost způsobená chybou dodavatele, zavazuje se dodavatel uhradit společnosti xx veškeré vzniklé náklady. 8. Ujednaná cena je cena maximální, včetně všech vedlejších nákladů, a nesmí být při fakturaci překročena. 9. Dodavatel provede vyúčtování podle předávacího protokolu provedených činností, který musí být podepsán odpovědným pracovníkem odborného útvaru objednatele. Činnosti musí být účtovány podle skutečně provedených činností, na základě projednaných jednotkových cen. Objednatel uhradí jen takové vedlejší náklady, které byly objednatelem schváleny a byly řádně doloženy. Cestovní náklady se hradí jen tehdy, pokud tak bylo výslovně ujednáno, za podmínek specifikovaných v dokumentu „Podmínky úhrady cestovních nákladů“, kterýse nachází na www.xxxxxx.com/Procurement Conditions. 10. xx je povinna poskytnout Potvrzení o příjmu zboží tzv. Gelangensbestätig všem EU-dodavatelům jejichž lokální daňová legislativa to předepisuje, a kteří o potvrzení požádají. Nahlášení požadavků proveďte na adrese: delivery.confirmation@xxxx.cz VI. Platební podmínky 1. Splatná do 30 dnů od data fa. asplnění Smlouvy 2. V případě splnění předmětu Smlouvy po doručení faktury, počíná běžet lhůta splatnosti faktury teprve dnem splnění předmětu Smlouvy. 3. Dodavatel si je vědom toho, že společnost xx může mít povinnost srazit z plateb dodavateli srážkovou daň. Pokud není ve Smlouvě sjednáno jinak, má se za to, že platba byla sjednána v hrubé výši. xx je oprávněna podmínit zaplacení poskytnutím dokladů ze strany dodavatele, které prokazují, že dodavatel je skutečným vlastníkem přijaté platby a že je daňovým rezidentem ve státě jeho sídla. 4. Společnost xx je oprávněna uhradit českou DPH uplatněnou dodavatelem na účet jeho správce daně a nikoliv na účet dodavatele. Společnost xx je povinna dodavatele informovat o platbě na účet jeho správce daně. Toto opatření se použije podle českého zákona o DPH pouze pro plnění poskytnutá českým plátcem DPH a přijatá společností xx s místem plnění v České republice. VII. Smluvní pokuta 1. Pokud nebude předmět Smlouvy řádně a včas dodán, zaplatí dodavatel společnosti xx za každý započatý týden prodlení smluvní pokutu ve výši 0,5 % z celkové ceny bez DPH, která je uvedená v čl. II, maximálně však 5 % z této celkové ceny. Společnost xx je oprávněna započíst pohledávku na zaplacení smluvní pokuty proti pohledávce dodavatele na zaplacení ceny. Zaplacení smluvní pokuty a úroků z prodlení nemá vliv na nárok společnosti xx na náhradu případné další vyšší škody. Povinnost zaplatit smluvní pokutu trvá i po skončení Smlouvy. VIII. Chemické látky 1. V případě dodávek chemických látek, směsí a předmětů, dále jen „chemických látek“, je dodavatel povinen předložit spolu se zkušebním protokolem k prvnímu vzorku také platný bezpečnostní list v českém jazyce daného materiálu z hlediska ochrany osob, životního prostředía manipulace s nebezpečnými látkami, směsmi a předměty obsahujícími chemické látky. 2. Dodavatel je povinen se seznámit a dodržovat opatření pro zajištění kvality popsaná v příručce "Formel Q-konkret", zveřejněné na www.xxxx.com. 3. Dodavatel je povinen u všech dodávek objednavateli dodržet všechna ustanovení všech příslušných českých a evropských právních a technických předpisů, zejména co se týká označování obalů nebezpečných chemických látek, směsí a předmětů, poskytování bezpečnostních listů a registrace chemických látek. 4. Pro procesní materiály (PM) - chemické látky a směsi, které přímo nebo nepřímo souvisí s výrobou vozů, tj. produktivní (zůstávají na voze) případně neproduktivní (mají využití ve výrobě jako pomocné materiály) jsou kromě bezpečnostního listu a technického listu nezbytně nutné i informace o přesném chemickém složení (receptuře) a stavu registrací dílčích složek (registrační status). Procesní materiály jsou uvolňovány a evidovány v koncernové databázi K-CMS (Konzern- Chemikalienmanagementsystem). Kontaktní osobou ve věci dodávek chemických látek a směsí je Ing. xxxx. IX. Ostatní ujednání 1. Na žádost společnosti xx je dodavatel povinen prokázat, že je majitelem účtu, na který mají být hrazeny platby podle této Smlouvy nebo jiného účtu, který používá v obchodním styku se společností. Do náležitého prokázání této skutečnosti je společnost xx oprávněna zadržet platby. 2. Dodavatel je povinen na žádost společnosti xx sdělit aktuální stav otevřených účetních položek vzniklých ze vzájemného obchodního styku, které jsou obsaženy v účetnictví dodavatele k rozhodnému dni, a bude-li to třeba vyjasnit a odsouhlasit rozpory se stavem obsaženým v účetnictví společnosti xx. Společnost xx zpravidla zasílá dodavateli potvrzení o stavu otevřených účetních položek obsažených v účetnictví společnosti xx, které vychází výhradně z účetních záznamů a nemá žádný význam pro uplatňování případných nároků, nelze z něj odvozovat jakékoliv právní důsledky a zvláště jej nelze v žádném případě použít jako uznání dluhu. 3. V souladu s podmínkami rozhodného práva je společnost xx oprávněna provést jednostranné započtení vzájemných pohledávek. 4. Dodavatel není oprávněn postoupit nebo zastavit pohledávkyz této Smlouvy. 5. V případě, že plnění podléhá české DPH, kterou je povinna hradit společnost xx jako odběratel, je dodavatel povinen pro úhradu za plnění sdělit společnosti xx bankovní účet evidovaný u jeho správce daně. Společnost xx je oprávněna uhradit českou DPH uplatněnou dodavatelem na účet jeho správce daně a nikoliv na účet dodavatele a informovat o platbě na účet jeho správce daně v případech, kdy bysespolečnost xx mohla stát ručitelem daně. 6. Nakládání s odpady. Pokud nebylo v jiném článku této Smlouvy ujednáno jinak, platí, že společnost xx přebírá povinnosti původce odpadů u odpadů níže uvedených katalogových čísel, které vznikají z činnosti Dodavatele v areálech společnosti xx a je za něj ve smyslu zákona o odpadech odpovědná až do doby předání odpadu oprávněné osobě. Jedná se o následující katalogová čísla dle Vyhlášky MŽP (Ministerstva životního prostředí), č. 8/2021 Sb. o Katalogu odpadů a hodnocení vlastností odpadů (dále Katalog odpadů): 20 03 01, kat. O-Směsný komunální odpad 20 01 01, kat. O– Papír a lepenka 20 01 39, kat. O– Plasty 20 02 01, kat. O– Biologicky rozložitelný odpad 20 01 08, kat. O– Biologicky rozložitelný odpad z kuchyníastravoven 20 01 40, kat. O– Kovy 20 01 02, kat. O–Sklo U odpadů jiných katalogových čísel má Dodavatel povinnost se vzniklými odpady z jeho činnosti nakládat vsouladu se zákonem č. 541/2020Sb. a požadavkyspolečnosti xx. Dodavatel má povinnost odpady řádně třídit a označit jednotlivé shromažďovací prostředky, resp. místa shromažďování odpadů popiskami s názvy, číselnými kódy druhu odpadu akategorií v souladu s platnou legislativou. V případě nebezpečných odpadů je povinností Dodavatele opatřit shromažďovací prostředky popiskami a identifikačními listy nebezpečného odpadu (ILNO) vsouladu s platnou legislativou. Dodavatel bude p ředávat shromážděné odpady, u kterých plní povinnost původce a nepředal ji společnosti xx, osobě oprávněné k nakládánís odpady k jejich dalšímu využití, resp. k odstranění, přičemž tato osoba musí mít souhlas k nakládánís odpady vsouladu se zákonem o odpadech. 7. Dodavatel se zavazuje, že předmět smlouvy bude plnit za cenu ujednanou v tomto jednacím protokolu, a tuto cenu nepřekročí ani v případě zdražení vstupních materiálů, resp. surovin. 8. Dodavatel dále potvrzuje, že má zajištěnu dodávku všech potřebných komponentů pro splnění předmětu smlouvy v ujednaném termínu a dle dohodnuté ceny. 9. Riziko změny okolností leží zcela na dodavateli. X. Zákon o registru smluv 1. V případě, že je dodavatel subjektem dle § 2 zákona č. 340/2015, o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (dále jen „zákon o registru smluv“) a tato Smlouva podléhá povinnosti uveřejnění dle zákona o registru smluv, zavazuje se dodavatel, že do 5 dnů od doručení podepsané Smlouvy zajistí uveřejnění Smlouvy ve strojově čitelném formátu (včetně všech jejich případných příloh) v registru smluv, včetně znečitelnění osobních údajů a obchodního tajemství případně ve Smlouvě obsaženého, a bez zbytečného odkladu zašle společnosti xx potvrzení o uveřejnění Smlouvy dle § 5 odst. 4 zákona o registru smluv. Smluvní strany se dále také dohodly, že veškerá ustanovení Smlouvy budou dodržovat a jimi se řídit již v době od podpisu Smlouvy poslední smluvní stranou, tj. také v době před předpokládaným okamžikem nabytí účinnosti Smlouvy dle zákona o registru smluv. XI. Rozhodné právo a příslušnost soudů 1. Otázky neupravené ve VNP v platném znění a v této Smlouvě se řídí právem České republiky, zákonem číslo 89/2012 Sb., občanský zákoník a to příslušnými ustanoveními pro ten druh Smlouvy, o který se dle povahy předmětu Smlouvy jedná. Vylučuje se použití § 1726, § 1728, § 1729, § 1740 odst. 3, § 1757 odst. 2 a 3, § 1765 a § 1950 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Použití mezinárodního právasoukromého, jakož i Úmluvy osmlouvách o mezinárodní koupi zbožíse vylu čuje. 2. Smluvní strany ujednávají, že všechna práva duševního vlastnictví a práva k dílům s nehmotným výsledkem vytvořená na základě této Smlouvy náleží společnosti xx, za podmínek uvedených v dokumentu „Podmínky nakládání s právy duševního vlastnictví a právy k dílům s nehmotným výsledkem“, pokud nebylo písemně ujednáno jinak. 3. Pro veškeré spory vznikající z této Smlouvy nebo v souvislosti s ní je příslušný soud České republiky, v jehož obvodu leží sídlo společnosti xx. XII. Zvláštní ujednání 1. Nedílnou součástí tétoSmlouvy jsou: a. Technické zadání: …… b. nabídka č. ÚTIA-HSO-388/2022ze dne 29.11.2022 c. jednací protokol ze dne 4.4.2023 jakož i dokumenty uvedené v čl. IIIVNP. 2. Poptávka má přednost před nabídkou dodavatele. Odchylky ve sporných nebo rozdílných bodech jsou povoleny jen na základě výslovného písemného souhlasu společnosti xx. 3. Dodavatel zároveň s uzavřením Smlouvy potvrzuje, že se s výše uvedenými dokumenty seznámil, souhlasí s nimi a zavazuje se jimi řídit. 4. Dodavatel vystaví fakturu na 100% plnění dleSmlouvy (vyjma zálohových plateb).Společnost xx uhradí fakturu za níže specifikovaných podmínek. 100% po řádném splnění předmětu Smlouvy. Tvorba ceny: Hodinová sazba pro základní rozsah platná i pro opce: xxxCZK/h Tato rámcová smlouva byla systémově schválena a podepsána následujícími osobami: Jméno:xxxxx, Koordinátor BA/3 Jméno: xxxx, Nákupčí BA/3 Za dodavatele Ústav teorie informace: (podpis oprávněné osoby, razítko) .................................... Datum, místo: 18.4.2023, Praha V případě, že dodavatel Smlouvu uzavřel prostřednictvím aplikace “Online Orders Non-series Material (OHUB)“, je jeho podpis nahrazen akceptací Smlouvy tamtéž.