Od: xxxxxx Odesláno: pondělí 17. dubna 2023 10:34 Komu: ZŠ Ohrada Předmět: Re: Závazná objednávka školního nábytku - ZŠ Vsetín Ohrada Dobrý den, potvrzujeme přijetí objednávky. S pozdravem a přáním hezkého dne xxxxxxxxxxxxxxx Obchodní oddělení tel. xxxxxxxxx E-mail: info@multip.cz MULTIP Moravia s.r.o. Palackého 1135/27 741 01 Nový Jičín www.multip.cz Dne 17.04.2023 v 10:30 ZŠ Ohrada napsal(a): Dobrý den, objednáváme u Vás dodávku školního nábytku dle přiložené cenové nabídky. Fakturační údaje: název: Základní škola Vsetín, Ohrada 1876, příspěvková organizace adresa: Nad Školou 1876, Vsetín 755 01 IČO: 60 99 03 68 číslo účtu u ČSOB a.s. Vsetín: 101156020/0300 Nejsme plátci DPH. Z důvodu naší povinnosti uveřejnit objednávku na registr smluv prosíme o potvrzení přijetí objednávky (odpovědí na tento e-mail). Děkujeme S pozdravem a přáním hezkého dne xxxxxx, ředitelka školy Základní škola Vsetín, Ohrada 1876, příspěvková organizace adresa: Nad Školou 1876, Vsetín 755 01 IČO: 60990368 tel: 571 437 905, 724 715 096 www.zsohrada.cz