SMLOUVA o DÍLO KNL č. 52023/00004/00 „ODVOZ A ODSTRANĚNÍ ZDRAVOTNICKÉHO ODPADU“ uzavřená podle 5 2586 a násl. z.č. 89/2012 Sb občanský zákoník mezi níže uvedenými účastníky (dále jen “Smlouva“) 1. Smluvní strany Objednatel Obchodní firma: Krajská nemocnice Liberec, a.s. Sídlo: Liberec, Staré Město,Husova 357/10, 46001 LiberecI doručovací číslo 460 63 Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 1651 Zastoupený: předseda představenstva místopředseda představenstva IČ: 27283933 DIČ: CZ27283933 Bankovní spojení: Komerční banka, a.s. Číslo účtu: 36631461/0100 a Zhotovitel Obchodní firma/název: Marius Pedersen a.s. Sídlo: Průběžná 1940/3, 500 09 Hradec Králové zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové, oddíl B, vložka 389 Zastoupený: výkonný ředitel (COO) IČ: 42194920 DIČ: cz42194920 Bankovní spojení: ČSOB Hradec Králové Číslo účtu: 8787063/0300 2. Osoby oprávněné jednat ve věcech odborných a organizačních: Za objednatele: Za zhotovitele: 3.1 3.2 3.3 4.1 Úvodní ustanovení Rodklady pro uzavření smlouvy Učelem této smlouvy je úprava práv a povinností smluvních stran při plnění předmětu smlouvy. Plnění této smlouvy se řídí taktéž zadávacími podmínkami veřejné zakázky s názvem „Odvoz a odstranění zdravotnického odpadu“ evid. č. objednatele V22022017 zadané objednatelem na základě otevřeného nadlimitního řízení. Tyto zadávací podmínky jsou pro plnění smlouvy závazné, i když v ní nejsou výslovně uvedeny. Plnění této smlouvy se řídí také nabídkou zhotovitele, kterou předložil v zadávacím řízení. Zhotovitel prohlašuje, že je oprávněn k převzetí odpadů uvedených v bodě 4.1 této smlouvy v souladu se Zákonem č. 541/2020 Sb., o odpadech (dále jen Zákon o odpadech) a že je oprávněn vykonávat veškeré činnosti související s dalším nakládáním s odpady dle platných právních předpisů, vč. dopravy nebezpečných odpadů. Zhotovitel potvrzuje, že se v plném rozsahu seznámil s rozsahem a povahou díla, že jsou mu známy veškeré technické, kvalitativní a jiné podmínky nezbytné k realizaci díla a že disponuje sám, příp. se svými subdodavateli, takovými kapacitami a odbornými znalostmi, které jsou k provedení díla nezbytné. Předmět smlouvy Předmětem Smlouvy je zajištění naložení, svozu a odstranění zdravotnického odpadu vznikajícího při činnosti Krajské nemocnice Liberec, a.s. (dále jen KNL). Zhotovitel převezme za úplatu v rámci této smlouvy od objednatele odpady, zajistí přepravu odpadů z místa naložení — převzetí odpadů ze svozových lokalit Liberec, Turnov a Frýdlant do místa vykládky v zařízení zhotovitele a provede odstranění odpadů v souladu s platnými právními předpisy. Jedná se o tříděný odpad ze zdravotnictví k.č. 4.2 4.3 4.4 5. 5.1 150105, 150110, 150202, 160508, 180101, 180102, 180103, 180106, 180108, 180109, 200121, 200108, 200132. Odpady jsou zatříděny podle podmínek daných platným zákonem o odpadech a jeho prováděcími vyhláškami. Převzetí odpadů jiných katalogových čísel bude předmětem písemné oboustranně odsouhlasené objednávky a písemným dodatkem této smlouvy. Předmětné odpady jsou klasifikovány vsouladu se zákonem č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, ve znění pozdějších předpisů, resp. Evropskou dohodou o mezinárodní siliční dopravě nebezpečných věcí (dále jen ADR) jako UN 3291 ODPAD KLINICKY NIŠSPECIFIKOVANY, J.N. nebo ODPAD (BIO)MEDICÍNSKY, J.N. nebo ODPAD MEDICÍNSKY REGULOVANY, J.N. zhotoviteli jsou předávány v souladu se zvláštním ustanovením. Přeprava ve volně loženém stavu je dovolena ve speciálně vybavených vozidlech, nebo kontejlnverech podle norem s'tanovených příslušným orgánem země původu a UN 3249 LECIVA, TUHA, TOXICKA, J.N.k odpadu kategorie „N“ 180109, 200132. Dva kontejnery této speciňkace budou neustále kdispzici pro odložení odpadu v Liberci — areálu objednatele na určeném místě. Okamžikem převodu vlastnictví odpadu, s nímž se nakládá na základě této smlouvy z objednatele na zhotovitele, je okamžik, kdy odpad převezme zhotovitel od objednatele nebo kdy odpad po jeho převzetí zhotovitelem opustí prostory užívané objednatelem k výkonu jeho podnikatelských aktivit (tj. areály KNL), tedy překročením hranice tohoto prostoru. Tímto okamžikem také přechází na zhotovitele odpovědnost za řádnou přepravu a konečné využití (odstranění) odpadu, tzn. zhotovitel se stává odesílatelem odpadu a objednatel je pouze původcem odpadu. Mezi objednatelem a zhotovitelem dojde k předání odpadu na základě očíslovaného dodacího listu, který bude doplněn o vážní lístek a kopii Ohlašovacího listu pro přepravu nebezpečných odpadů vystaveného mezi odesílatelem odpadu a příjemcem odpadu. Závazky smluvních stran Zhotovitel se zavazuje: a) převzít v čl. 4.1 uvedené odpady od objednatele, zajistit jejich naložení, odvoz a odstranění mobilním zařízením zhotovitele, dle svozového plánu: svozové adresa Identifikační předpokládané četnost svozů lokality číslo množství v týdnu provozovny odpadu t/rok ( IČP) Liberec Husova 357/10, 460 01 1009401700 622 každý kalendářní Liberec I den, v případně potřeby i vícekrát denně Frýdlant V Uvoze 860, 464 01 4 37 obden Frýdlant Turnov 28. října 1000, 511 01 1009327950 65 1 x týdně Turnov b) nakládat s výše uvedenými odpady v souladu se zákonem o odpadech a jeho doplňujícími vyhláškami v platném znění a za dodržení všech platných hygienických předpisů, vč. provádění přepravy nebezpečných věcí dle ADR, c) předložit objednateli schválený souhlas k provozování mobilního zařízení ke sběru a výkupu odpadů, d) 0 9) h) i) J') 5.2 k) v případě jakékoliv změny související s předcházejícím bodem neprodleně informovat objednatele, a to zejména při pozbytí či pozastavení platnosti oprávnění k převzetí a k nakládání s odpady uvedenými v čl. 4.1, vystavovat platné doklady, které souvisí s charakterem odpadu, které jsou v souladu se Zákonem o odpadech a tyto zasílat příslušným obecním úřadům vsouladu se zákonem o odpadech, vystavovat přepravní doklady pro silniční přepravu nebezpečných věcí v souladu s ADR, předložit objednateli provozní řád mobilního zařízení, na němž bude prováděn odvoz odpadů včetně souvisejících dokladů stejně tak i doklady opravňující k přepravě nebezpečných věcí — ADR, v případě výpadku či odstávky zařízení na odstranění odpadů zajistit plynulé odstranění odpadů od objednatele, při garanci sjednaných cen dle čl. 6.1, zvážit odpad podle jednotlivých lokalit KNL uvedených v 5.1 této Smlouvy na úředně ověřené váze a vážní lístky z úředně ověřené váhy předkládat ke kontrole a přikládat je jako přílohu faktur. V případě požadavku objednatele je zhotovitel povinen doložit certiňkaci vážního systému. průběžne předávat objednateli platné doklady, dle jednotlivých lokalit, v průběhu přebírání odpadu v prostoru objednatele dodržovat bezpečnostní a hygienické předpisy a dbát pokynů objednatele, s předanými odpady nakládat tak aby nemohlo dojít k ohrožení životního prostředí nebo zdraví osob. V případě porušení této povinnosti odpovídá zhotovitel za způsobenou škodu. umožnit objednateli provádění pravidelných a namátkových kontrol plnění předmětu této smlouvy a v případě, kdy zhotovitel zajišťuje plnění předmětu smlouvy prostřednictvím subdodavatele, účastnit se spolu s objednatelem pravidelných i namátkových kontrol plnění u subdodavatele a při těchto kontrolách poskytovat objednateli potřebnou součinnost, k další nezbytné spolupráci při realizaci předmětu této smlouvy. Objednatel se zavazuje: předat odpady zhotoviteli v souladu s touto smlouvou a se zákonem o odpadech a jeho prováděcími vyhláškami v platném znění, předat zhotoviteli veškeré pravdivé informace o složení a o způsobu vzniku odpadu, předat zhotoviteli dokumentaci o výše uvedených odpadech dle zákona o odpadech a jeho prováděcích vyhlášek v platném znění, uhradit zhotoviteli dohodnutou cenu za odstranění odpadů dle čl. 6.1, k další nezbytné spolupráci při realizaci předmětu této smlouvy. Cena a způsob její úhrady Za naložení, svoz a odstranění odpadů uvedených v odstavci 4.1, včetně přepravy odpadů z místa naložení (svozové lokality KNL) do místa odstranění a včetně nezbytné manipulace, je celková cena za 1 rok plnění 13 279 535,— Kč bez DPH, tj. 16 068 237,— Kč včetně DPH. Tato cena vychází z předpokládaného množství tun jednotlivých kategorií odpadů a jednotkových cen uvedených níže. Shodné jednotkové ceny i celková „množstevní cena“ jsou uvedeny v nabídce podané zhotovitelem v rámci veřejné zakázky. Cena kat. číslo kat. Absorpční činidla v Kč bez DPH za 1tunu, vč. manipulace a dopravy 150105 0 Kompozitní obaly 2800,— 150110 N abl.:i|zloolŽžígru'jiíczínzetg/štkšngebezpečných látek nebo obaly 11000,_ 150202 N Absorpční Činidla 11000,— 160508 N Vyřazené organické chemikálie 25000,— 180101 N Ostré předměty (kromě čísla 180103) 18500,— „ (> 180103 N 3522315123255ŽbŽE.ÉdldnítšíňšřŽÚÁ323332“ 18500,— 180106 N Chemikálie, které jsou nebo obsahují nebezpečné látky 25000,— 180108 N Nepoužitelná cytostatika 18500,— 180109 N Jiná nepoužitelná léčiva neuvedená pod číslem 180108 18500,— 200121 N Zářivky a jiný odpad obsahující rtuť (teploměry) 145000,— 200108 0 Biologicky rozložitelný odpad z kuchyní a stravoven 2600,— 200132 N Jiná nepoužitelná léčiva neuvedená pod číslem 200131 nacgřřgóáno 6.2 Pokud dojde ke změně rozsahu realizovaných služeb oproti předpokládanému rozsahu stanovenému v zadávací dokumentaci, je možné tuto změnu realizovat za předpokladu splnění podmínek pro nepodstatnou změnu smlouvy ve smyslu & 222 odst. 4 až 7 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. 6.3 Cenu lze měnit v případě, že v průběhu plnění předmětu smlouvy dojde ke změnám sazby DPH. V takovém případě bude odměna za poskytnuté služby účtována s platnou sazbou DPH. 6.4 S ohledem na dobu účinnosti smlouvy definuje objednatel následující podmínky, při jejichž splnění je možné upravit výši ceny v průběhu trvání smlouvy: Jednotkové ceny za jednu tunu odstraněného odpadu v Kč bez DPH nebudou v průběhu plnění prvních 12 měsíců podle uzavřené smlouvy měněny. Sazba DPH bude k vypočtené ceně každého měsíčního plnění účtována vždy v zákonné výši ke dni zdanitelného plnění. V následujících letech plnění podle této smlouvy může být jednotková cena za jednu tunu odstraněného odpadu upravena v závislosti na hodnotě inflace zjištěné podle oficiálních údajů CSU za uplynulý kalendářní rok. K úpravě jednotkových cen však musí dojít vždy po dohodě smluvních stran na základě uzavřeného dodatku ke smlouvě. 6.5 Na základě skutečně odstraněného množství odpadů zhotovitel vystaví měsíční souhrn odstraněných odpadů členěný dle jednotlivých lokalit KNL. Tento souhrn společně svážními lístky z úředně ověřené váhy předloží ke kontrole objednateli nejpozději do 5. kalendářního dne následujícího měsíce. Objednatel si vyhrazuje právo vyžádat od zhotovitele vyjasnění pochybných či vadných částí souhrnu odstraněných odpadů. Zhotovitel bude průběžně vystavovat a předávat objednateli veškeré doklady, které se váží k přepravě a odstranění nebezpečných odpadů dle zákona o odpadech a jsou v souladu s ADR přepravou. 5 6.6 6.7 6.8 6.9 6.10 6.11 6.12 Objednatel je povinen se k tomuto soupisu vyjádřit nejpozději do 5 dnů ode dne jeho obdržení. Po odsouhlasení a potvrzení soupisu objednatelem vystaví zhotovitel daňový doklad (fakturu) nejpozději do 10. dne měsíce následujícího po termínu zdanitelného plnění fakturovaných prací se splatností 30 dní. Datum uskutečnění zdanitelného plnění se stanovuje jako poslední den předmětného měsíce. Nedílnou součástí faktury bude měsíční souhrn odstraněných odpadů potvrzený odpovědným zaměstnancem objednatele. Bez tohoto potvrzeného soupisu je faktura neúplná. Nedojde— —|i mezi oběma stranami k dohodě při odsouhlasení množství nebo druhu odstraněných odpadů, je zhotovitel oprávněn fakturovat pouze ty, u kterých nedošlo k rozporu. Sporná část bude řešena postupem podle článku 8. Řešení sporů. Úrok z prodlení při pozdní úhradě faktury se sjednává dohodou smluvních stran ve výši 0,01% za každý kalendářní den prodlení, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak. V případě, že zhotovitel nedodrží dobu plnění, sjednanou dle čl. 5.1, je zhotovitel povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,01% 2 ceny nesplněné části smlouvy za každý den prodlení. Pro případ, že zhotovitel je, nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně „nespolehlivým plátcem“ ve smyslu ustanovení & 106a zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí zhotovitel s tím, že mu objednatel uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude zhotovitel vymáhat od objednatele část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči objednateli, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Zhotovitel rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet, než je účet, který je zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (š109 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů), uhradí mu objednatel cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude zhotovitel vymáhat od objednatele část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči objednateli, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. 7. Kontrola provádění prací 7.1 Objednatel je oprávněn kontrolovat provádění díla. Zjistí—li objednatel, že zhotovitel provádí dílo v rozporu s povinnostmi vyplývajícími ze smlouvy nebo obecně závazných právních předpisů, je objednatel oprávněn dožadovat se toho, aby zhotovitel odstranil vady vzniklé vadným prováděním a dílo prováděl řádným způsobem. Jestliže zhotovitel tak neučiní ani v dodatečné přiměřené lhůtě, jedná se o porušení smlouvy, které opravňuje objednatele k odstoupení od smlouvy. 8. Řešení sporů 8.1 8.2 Veškeré spory budou smluvní strany řešit především společným jednáním scílem dosáhnout smírného řešení. Nedohodnou—li se smluvní strany jinak, budou všechny spory vznikající z této smlouvy a v souvislosti s ní, rozhodovány v pravomoci místně a věcně příslušných obecných „ soudu. 9.1 9.2 9.3 a) b) d) e) f) 10. 10.1 10.2 10.3 10.4 10.5 10.6 Doba trvání smlouvy a odstoupení od smlouvy Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti dnem zveřejnění v registru smluv. Tato smlouva je uzavřena na dobu určitou 8 roků ode dne podpisu oběma smluvními stranami. Smlouvu lze ukončit za následujících podmínek: písemnou dohodou obou smluvních stran, písemným odstoupením od smlouvy jedné ze smluvních stran doručeným druhé ze smluvních stran v případě, že druhá ze smluvních stran porušuje některé ustanovení této smlouvy a tento závadný stav neodčiní ve lhůtě 30 dnů od doručení upozornění. Učinky odstoupení nastávají dnem doručení. písemným odstoupením zhotovitele v případě, že objednatel bude v prodlení s úhradou splatné faktury nebo její části o více jak 30 dnů, písemným odstoupením objednatele v případě, že zhotovitel nedodrží dobu plnění sjednanou v článku 5.1, výpovědí kterékoli smluvní strany bez uvedení důvodu, podanou písemnou formou s výpovědní lhůtou 6 měsíců, výpovědní lhůta začíná běžet od prvého dne měsíce následujícího po měsíci, v němž byla písemná výpověd'doručena druhé straně, písemným odstoupením objednatele v případě, že zhotovitel neplní podmínky, ke kterým se zavázal ve své nabídce k veřejné zakázce evid.č. objednatele VZ2022017. Vlastnické právo, odpovědnost a nebezpečí škody Vlastnické právo a nebezpečí škody (převzetí odpadů) přechází na zhotovitele naložením v čl. 4.1 uvedených odpadů v místě nakládky na svozový prostředek zhotovitele. Zhotovitel týmž okamžikem přebírá za odpad určený k odstranění odpovědnost ve smyslu platných právních předpisů upravujících podmínky pro nakládání s odpady. Toto se však nevztahuje na odpady, které nebudou splňovat podmínky ujednané v této smlouvě. Převzetím odpadů dle předcházejícího článku se zhotovitel stává odesílatelem odpadů ve smyslu zákona o odpadech a předpisu ADR. Smluvní strana, která poruší kterékoliv ustanovení této smlouvy, nebo závazek z něho plynoucí, a tímto jednáním způsobí druhé smluvní straně škodu, je povinna tuto škodu nahradit v plném rozsahu. Dojde—li po uzavření této smlouvy k nesrovnalostem, jejichž příčinnou je neúplnost nebo nepravdivost objednatelem před uzavřením této smlouvy předaných podkladů nebo záměrné zatajení informací týkajících se odpadů podstatných pro uzavření této smlouvy, vyhrazuje si zhotovitel právo odmítnout převzetí těchto odpadů. Předá—li objednatel zhotoviteli odpad jiný než uvedený v čl. 4.1. této smlouvy, nebo s jinými vlastnostmi, zavazuje se uhradit případnou vyšší cenu za jeho převzetí. V případě, že převzetí na zařízení zhotovitele nebude přípustné, zavazuje se objednatel uhradit všechny náklady spojené s manipulací a s přepravou odpadu zpět objednateli. Objednatel požaduje, aby zhotovitel měl po celou dobu plnění této Smlouvy uzavřené pojištění, jehož předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou dodavatelem třetí osobě ve výši min. 15.000.000 Kč (slovy: patnáctmilionů korun českých) na jednu pojistnou událost. Na žádost objednatele je zhotovitel povinen předložit objednateli dokumenty prokazující, že je pojištění v požadovaném rozsahu a výši sjednáno a trvá. 11. 11.1 11.2 11.3 11.4 12.2 12.1 12.2 12.3 12.4 12.5 12.6 12.7 12.8 12.9 Smluvní pokuty V případě, že zhotovitel neodveze předmětné odpady d|e svozového plánu nebo vykáže jiné než skutečné množství odpadu, uhradí objednateli smluvní pokutu ve výši 15.000 Kč/den (slovy: patnácttisíc korun českých) za každý jednotlivý případ. V případě, že zhotovitel neoznámí objednateli skutečnost, že pozbyl oprávnění (souhlasu) knakládání sodpady, uhradí objednateli smluvní pokutu ve výši 50.000 Kč/den (slovy: padesáttisíc korun českých) za každý jednotlivý případ. V případě, že zhotovitel nebude mít platnou pojistnou smlouvu v době trvání smlouvy, jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou dodavatelem třetí osobě ve výši min. 15.000.000 Kč (slovy: patnáct milionů korun českých) na jednu pojistnou událost, je objednatel oprávněn požadovat smluvní pokutu ve výši 100.000 Kč (slovy: jednostotisíckorunčeských ). Ustanoveními o smluvních pokutách není dotčeno právo oprávněné strany na náhradu škody v plné výši. ávěrečná ustanovení Ke změně nebo doplnění této smlouvy může dojít jen písemnou dohodou obou smluvních stran, a to samostatně číslovanými dodatky. V případě neplatnosti či neúčinnosti některého z ustanovení této smlouvy není dotčena platnost či účinnost této smlouvy jako celku. Nastane—li taková skutečnost, zavazují se smluvní strany k náležité opravě či doplnění smlouvy. Práva a povinnosti smluvních stran, jakož i další vztahy vyplývající z této smlouvy, které zde nejsou upraveny, se řídí konkrétními ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník a obecně závaznými právními předpisy, které s nimi souvisejí. Smluvní strany jsou si vědomý povinnosti zveřejnit smlouvu v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv. Zveřejnění provede objednatel za pomoci automatického strojového převodu textu. Dle & 219 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění uveřejní objednatel na profilu zadavatele tuto smlouvu včetně jejích změn a případných dodatků a výši skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky. Zhotovitel prohlašuje, že žádná informace uvedená v této smlouvě není předmětem obchodního tajemství ve smyslu & 504 Občanského zákoníku. Vzhledem k veřejnoprávnímu charakteru objednatele prodávající výslovně souhlasí se zveřejněním smluvních podmínek obsažených v této Smlouvě v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů (zejména zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění). Zhotovitel se v souladu s čestným prohlášením ke společensky odpovědnému plnění, které předložil ve své nabídce, zavazuje při realizaci Předmětu Smlouvy dodržovat veškeré právní předpisy ČR s důrazem na legální zaměstnávání, důstojné pracovní podmínky, spravedlivé odměňování a dodržování bezpečnosti a ochrany zdraví při práci pro všechny osoby, které se budou na realizaci Předmětu Smlouvy podílet (tj. i pro své poddodavatele). Objednatel je plnění povinností z čestného prohlášení ke společensky odpovědnému plnění předloženého v nabídce Zhotovitele oprávněn kdykoli v průběhu realizace Předmětu Smlouvy kontrolovat, a to i bez předchozího ohlášení Zhotoviteli. Je—li k provedení kontroly potřeba předložení dokumentů, zavazuje se Zhotovitel kjejich předložení nejpozději do 2 pracovních dnů od doručení výzvy Objednatele. 12.10 Jako součást nabídky vrámci veřejné zakázky snázvem „Odvoz a odstranění zdravotnického odpadu“ evid. č. objednatele VZ2022017 předložil Zhotovitel Objednateli: a) Kopii dokladu o konstrukci a certifikaci kontejnerů Evropské dohody ADR. b) Kopii souhlasu kprovozování mobilního zařízení ke sběru a výkupu odpadů ve smyslu zákona č. 541/2020 Sb., o odpadech 12.11 Smluvní strany prohlašují, že si tuto kupní smlouvu před jejím podpisem přečetly, že byla ujednána podle jejich pravé a svobodné vůle, určitě, vážně a srozumitelně. Autentičnost této smlouvy potvrzují smluvní strany svým podpisem. 12.12 Tato smlouva je uzavírána elektronicky a je opatřena uznávanými elektronickými podpisy smluvních stran. Digitálně Digitálně podepsal podepsal Datum: Datum: 2023.01 .1 6 2023.01 .06 08:28:02 +01'00' 16:08:32 +01'00' za Objednatele za zhotovitele