Poskytování technicko-bezpečnostní služby dle zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, § 262 odst.2 ve znění pozdějších předpisů SMLOUVA PŘIPOJENÍ NA PCO č.: 465/2023 Firma: JJTrend s.r.o. Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové, v oddíle C, vložka 7738 Zastoupená: Ing. Jiřím Jedličkou —jednatelem společnosti Sídlo: Dobrošovská 960, 547 01 Náchod IČO: 63216302 DIČ : CZ63216302 Bankovní spojení: Číslo účtu (dále jen „dodavatel") a Firma: Královéhradecká lékárna a.s. Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové, v oddíle B , vložka 2721 Zastoupená: Mgr.Josef Dag Veselý - předseda představenstva a.s. Sídlo: Hradec Králové, Kladská 1065, PSC 50003 IČO: 27530981 DIČ : CZ699004900 (dále jen "odběratel") Fakturační emailová adresa: uzavírají spolu tuto smlouvu na připojení nainstalovaného elektronického zabezpečovacího systému v objektu odběratele(EZS) na pult centralní ochrany (dale jen PCO ) společnosti dodavatele a následné jeho střežení Lékarna , třída Karla IV 834/4, Kradec Králové I. Předmět smlouvy A. Předmětem této smlouvy je napojení EZS odběratele na PCO dodavatele způsobem po GSM nebo JTS a závazek dodavatele poskytovat ochranu objektu. Dodavatel zajišťuje údržbu a opravy tohoto zařízení na základě objednávky od dodavatele v případě, že odběratel si toto nezajišťuje sám. B. Dodavatel poskytuje ochranu objektů odběratele na základě přijetí signálu EZS odběratele do svého systému PCO: 1. Ochrany objektu v době neuzamčení objektu nepřetržitě na signál tísňového hlásiče, po uzavření objektu na signal EZS — ne. 2. Vyslání zásahu v případě příjmu signálu z EZS odběratele o narušení objektu nebo zprávy tísňového hlásiče 3. Zásah se dostaví na objekt, kde byl vyhlášen poplach, v co nejkratším čase, tak jak dopravní situace dovolí, při dodržení dopravních předpisů 4. Po vyhodnocením skutečného stavu zásahem nebo přímo již dispečerem bude telefonicky seznámena pověřená osoba odběratele, v případě že bude na příjmu, nebo postupně ostatní uvedené pověřené osoby odběratele 5. Po vyhodnocení situace zásahem na střeženém objektu odběratele, kde byl vyhlášen poplach, dispečer PCO okamžitě toto oznámí příslušným orgánům (PCR, Hasiči), jestliže nelze vlastním přičiněním nebo úsilím zabránit škodě. V případě, že je podezření, že narušením objektu byl spáchán trestný čin anebo přestupek, oznámí to stejným způsobem (PCR, Hasiči) 6. Kontrola objektu zásahem a provedení nezbytných opatření k zajištění bezpečnosti objektu, zejména vnějším střežením - monitorováním objektu do příjezdu pověřené osoby odběratele a eventuelně orgánů činných v trestním řízení, pokud odběratel nevydá jiný pokyn dispečerskému pracovišti dodavatele. 7. Dodavatel nevyšle zásah, když obdrží od odběratele včas informaci, že se jedná o planý poplach (způsob odvolání planého poplachu viz. níže. (Osoby pověřené a oprávněné). 8. Pověření zaměstnanci dodavatele(zásah) mohou do objektu vstoupit pouze za účelem odvrácení hrozícího nebezpečí škod na majetku nebo zdraví osob uvnitř objektu. V těchto případech jsou oprávněni do objektu vstoupit i násilím a nejsou odpovědní za případné škody na majetku, které by vznikly v souvislosti s tímtovstupem. 9. Za neplnění této smlouvy se nepovažuje, jestliže zaměstnanci dodavatele přes svoji snahu nedopadnou narušitele objektu. C. Předmětem plnění podle této smlouvy není ochrana před požárem. D. Odběratel obdrží pouze na vyžádání písemnou zprávu o vyhlášení poplachu, respektive o úkonech prováděných ve smyslu této smlouvy. II. Poskytování služby-podmínky A. Na PCO dodavatele může byt zapojen pouze EZS, jehož instalace a provoz odpovídá příslušným technickým požadavkům a odběratel je seznámen se skutečností, že musí mít zabezpečen technický servis. V případě, že dodavatel servis neposkytuje, odběratel je povinen sdělit kdo servis vykonává. Tato skutečnost je důležitá pro bezvadný provoz EZS a komunikaci s PCO dodavatele. B. Po připojení EZS na PCO se v přítomnosti odběratele nebo osoby jím pověřené zkontroluje jeho funkčnost. O výsledku kontroly se sepíše protokol, který podepíší zástupci obou smluvních stran. Po podpisu se protokol stává součástí této smlouvy (viz, příloha této smlouvy). III. Spolupráce odběratele A. Odběratel se zavazuje nejpozději 12 hodin předem oznámit dodavateli veškeré změny, které by mohly ovlivnit poskytování služby dle této smlouvy, zejména: a) všechny změny, které se vymykají běžnému provozu a které je schopen posoudit, zejména: b) stavební a jiné úpravy v objektu, které by mohly ovlivnit technickou funkci propojených systémů EZS a PCO včetně narušení instalace EZS c) jakoukoliv technickou manipulaci s EZS (oprava, údržba, servis) d) každou i dočasnou změnu uživatele objektu — změnu odpovědných osob e) instalaci dalšího EZS nebo jiného elektronického zařízení v objektu odběratele f) oznámit dodavateli každou kontrolu svého EZS, svého GSM nebo JTS zařízení v objektu chráněném dodavatelem prováděnou třetími osobami; při této kontrole vždy umožní účast zaměstnanci dodavatele k zabezpečení utajení přenosových cest do systému PCO dodavatele- důvodem je zamezit zneužití g) při ukončení platnosti této smlouvy neprodleně umožnit zaměstnancům dodavatele přístup k EZS za účelem odpojení komunikátoru a demontáž GSM modulu ( v případě že není v majetku odběratele); nesplnění této povinnosti zakládá právo dodavatele na náhradu škody, která mu vznikne uložením případných sankcí Českým telekomunikačním úřadem. h) odběratel se zavazuje, že v případě potřeby, při vyhlášení poplachu nebo poruchy EZS na PCO a provedené bezpečnostní prohlídce objektu zaměstnanci dodavatele, bude spolupracovat při podrobné kontrole objektu a provede zkoušku funkčnosti EZS a přenosu dat na PCO dodavatele IV. Zvláštní ustanovení Za neplnění této smlouvy nelze považovat nečinnost dodavatele v případech, kdy z jakékoliv příčiny signal EZS odběratele nebyl přenesen do PCO dodavatele pro poruchu GSM nebo JTS. V. Oprávněné a pověřené osoby A. Osoba pověřená dodavatelem pro styk s odběratelem je: Pavel Král xxx B. Pověřené osoby odběratele pro kontaktování v případě vyhlášení poplachu: Mgr.Josef Dag Veselý xxx Ke splnění povinnosti kontaktovat odběratele, je dostačující domluva pouze s jednou z uvedených osob v uvedeném pořadí, pokud tato osoba potvrdí, že není potřeba kontaktovat někoho dalšího (např. z důvodu, že bude příliš vzdálena od objektu). C. Kontaktní telefon dodavatele pro odvolání planého poplachu: 491420145, 775744431 Dodavatel se zavazuje, že na těchto číslech je nepřetržitá 24 hodinová služba. Planý poplach může odvolat pouze osoba uvedená na seznamu osob oprávněných a pověřených, který odběratel předá dodavateli. Zároveň bude mezi oběma stranami dohodnuto heslo, kterým se volající - oprávněná nebo pověřená osoba prokáže. Toto je již dohodnuto přímo mezi těmito osobami a dispečerským pracovištěm dodavatele. VI. Cena A. Plnění předmětu — cena vychází ze vzájemné dohody mezi dodavatelem a odběratelem: I. za napojení jednoho EZS do systému PCO dodavatele - integrační poplatek a revize: Celkem: 2. za střežení jednoho objektu pomocí PCO dodavatele podle čl. 1 - měsíčně částka: Měsíční paušál celkem: ( objekt je připojen přes GPRS vysílač on-line s PCO) 3. za ostrahu objektu v případě narušení - každá započatá hodina : 4. za patrolování objektu na vyžádání odběratele — 1 patrolace: _ Pro účely této smlouvy patrolací se rozumí vnější kontrola objektu,zása.hern.dodavatele,která bude prováděna na základě žádosti odběratele v případech, kdy Signal EZS odběratele nebude přenášen na PCO z příčin, za které dodavatel podle této smlouvy neodpovídá. V těchto případech bude dodavatel informovat odběratele a odběratel určí, zda souhlasí s patrolací, popřípadě kolik patrolací objednává. 5. za dokonaný výjezd zásahové skupiny dodavatele podle čl. I., ods. B., č. 1),2),3), této smlouvy je účtován paušální poplatek: 6. Roční revize komunikační cesty vysílače GPRS ( o výjezdu rozhoduje výhradně klient, výjezd může být dispečerem vyslán svévolně jen v případě, když ani jedné pověřené osobě se nedovolá, hovory jsou monitorovány pro zkvalitnění služby) Zvýšení cen ve smyslu bodu V. Všeobecných obchodních podmínek dodavatele, body 2., 4. a 5. je možné pouze na základě písemného dodatku k této smlouvě podepsaného oběma stranami. Cena za služby podle čl.VI., odst. A., Č. 2), 3),4), 5), této smlouvy, je splatná na účet dodavatele se splatností 14 dnů po obdržení daňového dokladu (faktury) odběratelem. Všechny ceny jsou bez DPH. DPH je stanoveno dle Zákona o dani z přidané hodnoty. VII. Platnost smlouvy Smlouva na které se obě strany dohodly, nabývá platnosti dnem jejich podpisu. Účinnosti nabývá tato smlouva k datu: k 1.1.2023 2. Jestliže odběratel nezaplatí dohodnutou částku podle ustanovení čl. VI. do 1 měsíce od obdržení faktury, odpojí dodavatel tímto dnem EZS ze systému PCO. V tomto případě se dodavatel zbavuje odpovědnosti za případné škody a službu pro odběratele může přerušit VIII. Ustanovení závěrečná 1. Za obchodní tajemství odběratele se ve smyslu čl. VII. odst. 5, písm. b) Všeobecných obchodních podmínek považují všechny skutečnosti, informace, data a materiály, se kterými byl dodavatel v rámci naplňování obsahu této smlouvy odběratelem seznámen, popřípadě, které dodavatel sám v rámci své činnosti dle této smlouvy zjistil. Povinnost mlčenlivosti se vztahuje i na zaměstnance dodavatele, přičemž pro případ prokazatelného porušení této mlčenlivosti zaměstnance odpovídá za takové porušení dodavatel. 2. Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou a lze ji písemně vypovědět. Výpovědní lhůta činí 3 měsíce a počíná běžet prvním dnem následujícího měsíce ode dne doručení výpovědi druhé smluvní straně. Ukončení této smlouvy je možné i dohodou smluvních stran. Kterákoliv ze smluvních stran je oprávněna od této smlouvy ustoupit bez výpovědní lhůty, pokud druhá strana prokazatelně poruší své povinnosti vyplývající z této smlouvy. Platnost smlouvy v tomto případě bude ukončena ke dni následujícímu dni doručení písemného oznámení o odstoupení. 3. Tuto smlouvu lze měnit dohodou smluvních stran formou písemných dodatků, které se po podpisu oběma smluvními stranami stávají nedílnou součástí této smlouvy. 4. Tato smlouva je sepsána ve dvou vyhotoveních, obě vyhotovení mají platnost originálu. Jedno vyhotovení obdrží odběratel se VOP a jedno vyhotovení obdrží dodavatel bez VOP. 5. Součástí této smlouvy jsou přílohy citované v textu V Náchodě dne: 2.1.2023