Od: xxx (SMERO) Odesláno: středa 14. prosince 2022 8:01 Komu: xxxx (UPB-KRP) Kopie: xxxx (UPB-KRP) Předmět: RE: Objednávky kancelářského papíru Přílohy: podepsané objednávky.pdf Dobrý den, V příloze zasílám potvrzené objednávky. Vážení obchodní partneři, dovolujeme si Vás upozornit, že naše společnost bude v období od 23.12.2022 do 1.1.2023 uzavřena. Vaše e-maily a objednávky budeme postupně vyřizovat po obnovení provozu od 2.1.2023. Objednávky přijaté do 21.12.2022 do 16 hodin Vám budou doručeny ve čtvrtek 22.12.2022, objednávky přijaté po tomto termínu budou doručovány od 2.1.2023. Přejeme Vám příjemné prožití vánočních svátků a těšíme se na spolupráci s Vámi v roce 2023. S pozdravem a přáním hezkého dne xxxx vedoucí zákaznického oddělení T: xxxx / E: xxxx _______________________________________________________ SMERO, spol. s r.o., Velkomoravská 83a, 695 01 Hodonín W: smero.cz / e: eshop.smero.cz / e: smero-reklama.cz