Od: xxx Odesláno: čtvrtek 29. září 2022 8:50 Komu: xxx Předmět: RE: objednávka Setkání představených 18.10.2022 Příznak pro zpracování: Zpracovat Stav příznaku: Dokončeno Dobrý den, xxx, děkuji za zaslané informace. Zároveň zasílám akceptaci objednávky. „Akceptuji objednávku č. 585“. Těším se na viděnou, xxx Congress & Wellness Hotel Olšanka SUPERIOR Praha 3, Táboritská 23/1000, PSČ 130 00 t: xxx m: xxx e: xxx@hotelolsanka.cz www.hotelolsanka.cz From: xxx Sent: Thursday, September 29, 2022 6:41 AM To: xxx Subject: objednávka Setkání představených 18.10.2022 Hezké ráno, xxx, přílohou Vám zasílám objednávku pro uskutečnění Setkání představených v úterý 18. října 2022, trvání od 9 do cca 15 hodin, přichystaný dopolední coffee-break od 9 hodin kdy se začnou sjíždět první hosté, začátek akce v 10 hodin, oběd 12-12.45 hodin, odpolední coffee-break 12.45 – konec akce. Prosím o akceptaci této objednávky pro naplnění požadavků zákona 340/2015 Sb. Akceptaci prosím zašlete e-mailovou formou na mou e-mailovou adresu xxx@crr.cz v podobě „Akceptuji objednávku č. 585“. Plnění této objednávky může proběhnout až po uveřejnění v Registru smluv, o kterém budete informována automatickým potvrzením z Registru smluv. xxx, moc Vám děkuji předem a těším se na setkání a realizaci. Přeji Vám pěkný den xxx xxx U Nákladového nádraží 3144/4, 130 00 Praha 3 – Strašnice T: xxx M: xxx E: xxx@crr.cz W: www.crr.cz