Fakultní nemocnice Plzeň www.fnplzen.cz místo fakturace: Edvarda Beneše 1128/13, 305 99 Plzeň IČO: 00669806 BANKA: ČNB ČÍSLO ÚČTU: 33739311/0710 DIČ: CZ00669806 FIRMĚ TESLUX Lighting s.r.o. Mlýnská 326/13 602 00 Brno kontaktní adresa: Masná 4460/9, 695 01 Hodonín dorfler@teslux.cz; info@teslux.cz; IČO: 29198992 VYSTAVIL: ČERNÝ Josef CERNY@fnplzen.cz 602 153 145 OBJEDNÁVKA číslo: ÚTPN-442/22/Ce DATUM: 26.7.2022 TEXT OBJEDNÁVKY Objednáváme u Vás dodávku LED svítidel v rozsahu: Dodávka svítidel - LED panely pro montáž do podhledového rastru z důvodu výměny za původní zářivková nebo žárovková svítidla o nedostatečné svítivosti nebo poškozená a s vadnými součástkami. Na základě vyhodnocení přijatých nabídek výzvy k podání nabídky s názvem "Dodávka LED svítidel pro Fakultní nemocnici Plzeň“. Dodávky během roku 2022. Předmět objednávky: 100 kusů - LED panel 60x60 40W nestmívatelný 4000K bílý TP6040NW, do rastru 595x595 mm, vč. předřadného systému Technická specifikace svítidla dle Vaší nabídky ze dne 01.02.2022 a předběžné objednávky č. 10022000337 ze dne 26.07.2022, viz příloha č.1. Součástí dodávky je doprava předmětu dodávky do místa plnění včetně související manipulace (vykládka). Místo plnění - adresa dodání (NUTNO DODRŽET): sklad elektroúdržby Bory, FN Plzeň – Bory, Edvarda Beneše 1128/13, Plzeň. Termín plnění: konkrétní termín a místo předání v areálu bude dohodnuto s řidičem před dodáním. Předpokládaná cena za dodávku materiálu dle Vaší nabídky - předběžné objednávky č. 10022000337 ze dne 26.07.2022 činí 1.039,00 Kč bez DPH / 1 ks LED panel. Celková cena za 100 ks tak činí 103.900,00 Kč bez DPH, viz příloha č.1. Záruční podmínky: poskytovaná záruka za jakost činí 36 měsíců. Dodané zařízení musí být nové - nepoužité. Konkrétní termín a místo předání předem dohodněte viz uvedené kontaktní osoby: Dušan Rovňák, vedoucí elektroúdržby Bory, mobil: 606 060 693. Platební podmínky: Úhrada za provedené služby bude provedena na základě daňového dokladu - dále jen faktury, odeslané do FN Plzeň nejpozději do 7 kalendářních dnů od DUZP. Součástí faktury musí být výkaz o rozsahu poskytnutých služeb a dodávce materiálu, potvrzený zástupcem objednatele. Splatnost faktury je 30 kalendářních dnů od data vystavení. FN Plzeň je plátcem DPH. Fakturu zašlete elektronicky včetně příloh ve formátu PDF na e-mail: fakturace@fnplzen.cz. Není-li možné zaslat fakturu elektronicky, odešlete ji poštou na fakturační adresu: Fakultní nemocnice Plzeň, Edvarda Beneše 1128/13, 305 99 Plzeň. V případě, že na faktuře nebudou uvedeny správné fakturační údaje, bude Vám faktura vrácena zpět k opravě. Děkuji za vyřízení objednávky Bc. Milan Topinka, MBA Technicko-provozní náměstek FN Plzeň Na faktury uvádějte číslo naší objednávky.