RE: Žádost o potvrzení objednávkyJan Králka Komu: katerina.nydrlova, abra, Roman.PSCOLKA, 'Martin Vospěl' 21.07.2022 10:25 Zobrazit podrobnosti Dobrý den, V příloze Vám zasílám potvrzení objednávky. Smlouva/dodatek/objednávka č.OV-1658/2022 Souhlasím s plněním ze smlouvy/dodatku/objednávky č. OV-1658/2022 vystavené/uzavřené s Armádní Servisní, příspěvkovou organizací, IČO 604 60 580 ve výši 162 592,07,-Kč bez DPH. Jsem si vědom, že u smluv/dodatků/objednávek nad 50.000,- Kč bez DPH nastává jejich účinnost až dnem uveřejnění objednávky/smlouvy v registru smluv. Jméno a příjmení: Jan Králka Funkce: přípravář Firma: ALSTAP s.r.o. IČ: 29000238 ------------------------------------------- S pozdravem, Jan Králka rozpočtář, přípravář ------------------------- ALSTAP s.r.o. Hvožďanská 2237/5 148 00 Praha 4 – Chodov Mobil: +420 731 530 841 Email: jan.kralka@alstap.cz Web: www.alstap.cz ------------------------------------- Vážení obchodní partneři, v souladu s tzv. „GDPR“, tedy Nařízením Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů – dále jen „nařízení“) , Vás informujeme o způsobu zpracovávání osobních údajů ve společnost ALSTAP s.r.o., sídlo Hvožďanská 2237/5, 148 00 Praha 4, IČO: 29000238. Bližší informace naleznete v odkaze na naše webové stránky https://www.alstap.cz/gdpr/ -----Original Message----- From: abra@as-po.cz Sent: Thursday, July 21, 2022 9:53 AM To: info@alstap.cz; katerina.nydrlova@as-po.cz Subject: Žádost o potvrzení objednávky Dobrý den, žádáme Vás o potvrzení smlouvy/dodatku/objednávky. Doplňte, prosím a odešlete zpět níže uvedený text. Toto potvrzení zašlete všem adresátům emailové zprávy. ------------------------------------------- Smlouva/dodatek/objednávka č.OV-1658/2022 Souhlasím s plněním ze smlouvy/dodatku/objednávky č. OV-1658/2022 vystavené/uzavřené s Armádní Servisní, příspěvkovou organizací, IČO 604 60 580 ve výši 162 592,07,-Kč bez DPH. Jsem si vědom, že u smluv/dodatků/objednávek nad 50.000,- Kč bez DPH nastává jejich účinnost až dnem uveřejnění objednávky/smlouvy v registru smluv. Jméno a příjmení: .............. Funkce: ............................ Firma: ALSTAP s.r.o. IČ: 29000238 ------------------------------------------- Předem děkuji za spolupráci a jsem s pozdravem Ing. Tomáš Jech Není-li výslovně uvedeno jinak, není tato zpráva nabídkou na uzavření smlouvy ani změnou, odvoláním nebo zrušením nabídky na uzavření smlouvy a není ani akceptací nabídky na uzavření smlouvy. Adresát zprávy bere na vědomí, že z obsahu textu zprávy nevznikají organizaci Armádní Servisní, příspěvková organizace, jakékoliv závazky nebo povinnosti, není-li výslovně v textu zprávy odesílatele uvedeno jinak. Zásady zpracování osobních údajů v souvislosti s Nařízením Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679 (GDPR) najdete na našich webových stránkách.