Fakultní nemocnice Plzeň www.fnplzen.cz místo fakturace: Edvarda Beneše 1128/13, 305 99 Plzeň IČO: 00669806 BANKA: ČNB ČÍSLO ÚČTU: 33739311/0710 DIČ: CZ00669806 FIRMĚ ARTRANS s.r.o. Hradecká 3 131 00 Praha 3 IČO: 27175782 VYSTAVIL: SVOBODA Jan JUDr. SVOBODAJA@fnplzen.cz 377 401 487 OBJEDNÁVKA číslo: ÚTPN-14/22/Sv DATUM: 2.6.2022 TEXT OBJEDNÁVKY Objednáváme u Vás dodávku pro Oddělení léčebné výživy a stravování Fakultní nemocnice Plzeň : 700 kusů silikonových víček na porcelánové polévkové misky pro pacientskou stravu - doplnění předchozí dodávky Součástí dodávky musí být: doprava předmětu zakázky do místa plnění. Součástí předání dodávky musí být: dodací list, záruční list, uživatelská dokumentace v českém jazyce. Termín dodání: do 2 týdnů od obdržení závazné objednávky. Cena: dle Vaší nabídky ze dne 25.3.2022 je 215,- Kč/kus bez DPH = 260,15 s DPH, včetně dopravy. Celková částka za 700 kusů je 182 105,- Kč v.č. DPH. Součástí ceny jsou veškeré náklady, související s plněním předmětu zakázky. Dodané zařízení musí být nové a nepoužité. Záruka za jakost: 12 měsíců od data předání dodávky Platební podmínky: Úhrada za provedené služby bude provedena na základě daňového dokladu – dále jen faktury, odeslané do FN Plzeň nejpozději do 7 kalendářních dnů od DUZP. Součástí faktury musí být výkaz o rozsahu poskytnutých služeb a dodávce materiálu, potvrzený zástupcem objednatele. Splatnost faktury je 30 kalendářních dní od data vystavení. FN Plzeň je plátcem DPH. Fakturu zašlete elektronicky včetně příloh ve formátu PDF na e-mail: fakturace@fnplzen.cz. Není-li možné zaslat fakturu elektronicky, odešlete ji poštou na fakturační adresu: Fakultní nemocnice Plzeň, Edvarda Beneše 1128/13, 305 99 Plzeň. V případě, že na faktuře nebudou uvedeny správné fakturační údaje, bude Vám faktura vrácena zpět k opravě. Děkuji za vyřízení objednávky Bc. Milan Topinka, MBA Technicko-provozní náměstek FN Plzeň Termín dodání Termín provedení Na faktury uvádějte číslo naší objednávky.