innogy Ceská republika a.s. · Limuzská12 · 10098 Praha 10 Nákup Zoologická zahrada Ostrava, Vaše dodavatelské císlo: 1359023 príspevková organizace Datum dokladu: 13.04.2017 Michálkovická 2081/197 Jméno: innogy int435EwoHN 710 00 Ostrava E-Mail: kamila.krejcikova@innogy.com Praha 10, 28. duben 2017 Rámcová objednávka c. 4900002397-Y02 Vážené dámy, vážení pánové, prosíme Vás, abyste bezpodmínecne dodržovali pokyny týkající se fakturace a adresy dodávky. Objednáváme u Vás následující položky: Poz. císlo materiálu/název cena za jednotku obj. hodnota v CZK množství/jednotka (netto) 10 Prezentace spolecnosti 1,000 JV 200000,00 / 1 JV 200.000,00 Objednáváme u Vás prezentaci innogy jako partnera ZOO Ostrava (dále jen „ZOO") s celorocní pusobností pro rok 2017. Minimální rozsah prezentace innogy: -innogy bude prezentována v areálu Zoo Ostrava umístením reklamních tabulí: • 1 ks reklamní tabule o velikosti 1,5 x 1,5 m – u vchodu do pavilonu u slonu vpravo • 1 ks reklamní tabule o velikosti 3 x 1,5 m - u vchodu do pavilonu slonu vlevo • 4 ks reklamní tabule o velikosti 0,3 x 0,3 m v areálu zoo • 1 ks reklamní tabule o velikosti 0,85 x 0,82 m u expozice poníku a oslů -innogy bude prezentována umístením obchodní znacky na www.zoo-ostrava.cz , a to na homepage a v sekci významných partnerů -innogy bude prezentována v casopise zoo, a to formou uverejnení jednostránkové inzerce ve vybraném císle -innogy bude umožnena prezentace na dvou speciálních jednodenních akcích v Zoo Ostrava (termín podléhá oboustranné dohode) s možností prezentacního stánku innogy 6x3m a vybranými aktivitami pro deti; Jakákoliv prezentace innogy podléhá písemné korekture. Zadavatel si vyhrazuje právo zmenit (po innogy Ceská republika a.s. Limuzská 3135/12 · 10098 Praha 10 – Strašnice · innogy.cz Jednatel Martin Friedrich Herrmann · Thomas Merker Sídlo spolecnosti Praha · spolecnost vedená u Mestského soudu v Praze · vložka B 18556 Bankovní spojení Deutsche Bank A.G. · císlo úctu 3152000003/7910 IC 24275051 · DIC CZ24275051 strana 2 z 3 vzájemné dohode s organizátorem) v prubehu konání akce vzhled prezentace. Faktury budou uhrazeny po dodání hodnoverné dokumentace poskytnutého reklamního plnení (tištené materiály - plakáty, letáky, vstupenky, fotografie s umístením loga innogy, obecné fotografie z akce apod.) Materiály je treba dodat ve dvojím vyhotovení - tedy dva identické (oddelené) tištené komplety. Adresa pro zaslání: Luboš Falhaur, innogy Ceská republika a.s., Prosecká 855/68, 190 00Praha 9. Soucasne prosíme o dodání výše uvedeného materiálu v elektronické podobe - 2x CD (nebo DVD), nebo jako elektronickou zásilku (napr. pres www.uschovna.cz) zaslanou na Lubos.Falhaur@innogy.cz. Rozsah elektronického materiálu by mel být minimálne stejný jako rozsah materiálu v tištené podobe, muže být doplnen napr. o rozsáhlejší fotodokumentaci. Fakturu je možné zaslat samostatne e-mailem na adresu EL.FAKTURY@innogy.cz. Na fakture je nutné uvést císlo objednávky innogy. Celková netto hodnota bez DPH 200.000,00 plat.podm.: Behem 30 dní bez srážky Místo výkonu resp. dodání Adresa dodání: innogy Ceská republika a.s. Limuzská 3135/12 100 98 Praha 10 termíny / lhuty Pro splacení výkonu príjemcu zakázky budou závazne dohodnuty následující termíny a lhuty: Zahájení dodávek: 28.04.2017 Konec dodávek: 31.12.2017 Všeobecné obchodní podmínky 1)Cenu uvedenou v objednávce zaplatíme na základe faktury (danového dokladu) vystavené po prevzetí plnení. Faktura (danový doklad) musí obsahovat krome zákonných náležitostí i císlo objednávky. 2)Není-li tato objednávka vystavena s odkazem na písemnou smlouvu uzavrenou mezi objednatelem a dodavatelem, rídí se splatnost faktury (danového dokladu) príslušnými „Všeobecnými obchodními podmínkami“, které jsou umísteny na internetových stránkách www.innogy.cz. Povinnost zaplatit cenu za plnení je splnena okamžikem odepsání ceny z našeho úctu ve prospech Vašeho úctu uvedeného na fakture (danovém dokladu). 3)Není-li tato objednávka vystavena s odkazem na písemnou smlouvu uzavrenou mezi objednatelem a dodavatelem, právní vztahy v objednávce prímo neupravené, ale z ní vyplývající, se primereně rídí príslušnými „Všeobecnými obchodními podmínkami“, které jsou umísteny na internetových stránkách www.innogy.cz a se kterými se dodavatel seznámí pred akceptací této objednávky a jejím potvrzením se zavazuje podrídit smluvní vztah vzniklý na základe této objednávky uvedeným Všeobecným obchodním podmínkám. Rámcová objednávka c. 4900002397-Y02 z 13.04.2017 strana 3 z 3 Vystavení faktury Za úcelem uplatnení odpoctu DPH na vstupu a splnení náležitostí rádné faktury Vás žádáme, abyste zajistili, aby na všech fakturách a dobropisech adresovaných našim spolecnostem byly obsaženy údaje v úplném znení v souladu s príslušnými ustanoveními zákona o dani z pridané hodnoty v platném znení. Vyhrazujeme si právo vrátit faktury, které nebyly vystaveny rádne. Dbejte, prosím, na to, že vystavované faktury musí obsahovat císlo danového poplatníka nebo danové identifikacní císlo spolecnosti. Je zakázáno na fakturách/danových dokladech barevne zvýraznovat jakékoliv údaje. Vezmete, prosím, na vedomí, že Vaši fakturu je možné uhradit pouze v tom prípade, když zadáte úplné císlo naší objednávky. Zasíláte-li faktury v elektronické podobe (formáty pdf.a další), zasílejte je na emailovou adresu el.faktury@innogy.com, nejlépe 1 email = 1 faktura a k ní náležející prílohy. V prípade, že zasíláte faktury v papírové podobe, po jejich vystavení jev jednom vyhotovení doructe prostrednictvím Ceská pošty, expresních dorucovacích služeb, osobním podáním, dorucením spolecne s materiálem apod. na: innogy Ceská republika a.s. Limuzská 12/3135 100 98 Praha 10 - Strašnice _____________________ _____________________ _____________________ Podpis objednatele 1 Potvrzení dodavatele Podpis objednatele 2 Michaela Kumicáková Kamila Krejcíková Rámcová objednávka c. 4900002397-Y02 z 13.04.2017