Smlouva o zajištění pravidelného úklidu Smluvní strany: 1. HKclean s.r.o. se sídlem: Vážní 891, 500 03 Hradec Králové IČO: 06548709 DIČ: CZ06548709 spisová značka: C 40464 vedená u Krajského soudu v Hradci Králové telefon: xxx Email: info@hkclean.cz kontaktní osoba: Ivan Bohuněk, tel: xxx (jednatel společnosti) dále také jako „zhotovitel", a 2. Královéhradecká lékárna a.s. se sídlem: Kladská 1065, Slezské Předměstí, 500 03 Hradec Králové IČO: 278 30 981 DIč: CZ699004900 spisová značka: B 2721 vedená u Krajského soudu v Hradci Králové Kontaktní osoba: Kamila Rijková, tel: xxx, Email: xxx Email pro faktuaci: uctarna@khl.cz (účetní oddělení Královéhradecká lékárna a.s.) dále také jako „objednatel", samostatně každá jako „smluvní strana" a společně jako „smluvní strany". Článek 1— Předmět smlouvy Touto smlouvou se zhotovitel zavazuje provádět úklidové práce s četností lx za jeden týden na adrese: Kladská 1065, Slezské předměstí, 500 03 Hradec Králové. Započetí úklidových prací je stanoveno od 13.06.2022. Zhotovitel se zavazuje včas a řádně provést práce blíže popsané v článku čl.2 „Přehled úklidových činností" a dále se zavazuje k trvalému vynaložení veškerého úsilí a řádné péče při výkonu uvedených prací. Článek 2— přehled úklidových činností Úklid bude prováděn v pracovní den a v obvyklou pracovní dobu objednatele podle předem sjednaného časového harmonogramu, pokud nebude smluvními stranami dohodnuto jinak. Hygienický materiál jako jsou papírové ručníky, toaletní papír, mýdlo na ruce, pytle na odpad, tuhé osvěžovače WC či pisoárů budou účtovány dle skutečné spotřeby a každá dodávka hygienického materiálu bude dodána spolu s dodacím listem, který bude nedílnou součástí faktury. Vysavač určený pro tvrdé podlahy a koberce poskytne objednatel. Cílem výkonu činnosti našeho pracovníka je udržení čistoty a stav zásob bez jakékoliv součinnosti ze strany klienta. Pravidelný úklid bude spočívat v udržení čistoty firemních prostor, a to zejména úklidem: A) Úklid přízemí 1) Úklid kanceláří: Odstranění prachu a nečistot z vodorovných povrchů do maximální výšky cca 170 cm (stoly, židle, police, zařizovací předměty, parapety apod.) vč. odstranění omaků ze dveří a vypínačů, odstranění pavučin, odnos odpadu a výměny pytlů na odpad. 2) Úklid kuchyňky bez mytí nádobí nebo manipulaci s ním. Kontrola a případné mytí mikrovlnky. 3) Úklid vstupní haly: Odstranění omaků ze dveří, mytí zábradlí, odstranění prachu ze zařizovacích předmětů. 4) Odnos odpadu vč. výměny odpadkových pytlů a případné mytí košů. 5) Vysátí a ruční mytí podlahových ploch vč. schodiště. 6) Dezodorace a dle požadavku klienta parfemace prostor. B) Úklid 1.NP. 1) Úklid kanceláří: Odstranění prachu a nečistot z vodorovných povrchů do maximální výšky cca 170 cm (stoly, židle, police, zařizovací předměty, parapety apod.) vč. odstranění omaků ze dveří a vypínačů, odstranění pavučin, odnos odpadu vč. výměny odpadkových pytlů. 2) Úklid kuchyňky bez mytí nádobí nebo manipulaci s ním, kontrola a případné mytí mikrovlnky. 3) Úklid chodby: odstranění omaků ze dveří, mytí zábradlí, odstranění prachu ze zařizovacích předmětů, odstranění pavučin. 4) Odnos odpadu vč. výměny odpadkových pytlů a případné mytí košů. 5) Vysátí a mytí podlahových ploch. 6) Kompletní úklid sociálního zařízení vč. doplnění hygienického materiálu. 7) Dezodorace a dle přání klienta parfemace prostor. Pokud nebude jednotlivý úklid ve sjednanou dobu proveden, objednatel je oprávněn za tento neprovedený úklid snížit dohodnutou celkovou měsíční odměnu za úklid o 5%. Článek 3 — Povinnosti zhotovitele Zhotovitel provádí práce a činnosti směřující k naplnění předmětu této smlouvy prostřednictvím svých zaměstnanců na vlastní odpovědnost. Tito zaměstnanci jsou výlučně podřízeni pravomoci zhotovitele, jehož vnitřní předpisy musí dodržovat. Zaměstnanci zhotovitele jsou zároveň povinni respektovat interní předpisy platné pro areál, jakož i bezpečnostní předpisy pro přístup do domu, užívání místností a zařízení, s nimiž byli před započetím prací podle této smlouvy řádně seznámeni objednatelem/zaměstnavatelem. Zhotovitel se zavazuje jak za sebe, tak za své zaměstnance, že nebude jakýmkoliv způsobem sdělovat třetím osobám jakékoliv informace, které získal při zajišťování prací, jež jsou předmětem této smlouvy, a bude plně respektovat soukromí osob. Zhotovitel vybaví své zaměstnance jednotným pracovním oděvem. Zhotovitel se zavazuje k vybavení zaměstnance osobními ochrannými prostředky podle činností a rizik na pracovištích objednatele. Zhotovitel se zavazuje dodržovat obecně závazné bezpečnostní, hygienické, požární a ekologické předpisy v prostorách objednatele, s nimiž byl objednatelem před započetím prací podle této smlouvy řádně seznámen. Zhotovitel tímto prohlašuje, že je pojištěn u Pojišťovny Direct a.s. proti případné škodě do 5 000 000,- Kč a pro věci zapůjčené do 100 000,- Kč a pojištění u stejné nebo jiné pojišťovny za stejných podmínek bude mít platné po celou dobu trvání smlouvy. Článek 4— Povinnosti objednatele Objednatel je povinen poskytnout elektrickou energii potřebnou pro řádný provoz a fungování nářadí, strojů a přístrojů, které používá zhotovitel při zabezpečování prací a činností podle této smlouvy. Objednatel se také zavazuje poskytnout vodu potřebnou k řádnému vykonávání prací dle této smlouvy. Objednatel se zavazuje k poskytnutí uzamykatelného prostoru pro uložení úklidové techniky a chemie. Objednatel se zavazuje k pravidelné měsíční platbě ve výši "obchodní tajemství" (bez DPH) za jeden provedený úklid se splatností 14 dní od vystavení faktury na číslo účtu: xxx Zhotovitel je povinen fakturu obsahující všechny formální náležitosti daňového dokladu předat objednateli osobně nebo zaslat prostřednictví elektronické pošty uctarna@khl.cz. Pokud bude faktura obsahovat formální nebo obsahové vady, objednatel je oprávněn tento doklad bez zbytečného odkladu reklamovat a vrátit k opravě nebo dopinění prostřednictvím elektronické pošty zhotovitele info@hkclean.cz. Smluvní strany prohlašují, že jsou plátci daně z PH a že nejsou vedeni v registru daňové správy jako nespolehlivý plátce nebo skupina plátců. Objednatel tímto zhotovitele informuje, že je člen skupiny plátců DPH. Jednotlivý úklid je možné zrušit po předchozím oznámení zhotoviteli objednatelem. Měsíční plnění za úklid se poníží o neprovedený úklid. Zrušení musí být oznámeno alespoň 48hodin před plánovaným úklidem. Pokud se tak nestane, zhotovitel si nárokuje za pozdně zrušený úklid 100% z ceny jednoho úklidu. Objednatel se zavazuje zajistit bezpečný přístup zaměstnance zhotovitele do objektu. Reklamace a stížnosti budou nahlášeny zhotoviteli bez zbytečného odkladu k projednání a návrhu řešení prostřednictvím elektronické pošty. Článek 5— Ukončení smlouvy. Každá ze smluvních stran je oprávněna tuto smlouvu vypovědět, a to i bez udání důvodu. Výpověď musí být učiněna písemně a musí být doručena druhé ze smluvních stran. Výpovědní doba činí 2 měsíce a začíná běžet od prvního dne měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé ze smluvních stran, pokud nebude dohodnuto jinak. Smlouva zaniká také písemnou dohodou obou smluvních stran. Článek 6— další ujednání Smluvní strany prohlašují, že tato smlouva nebyla uzavřena v tísni, ani za nápadně nevýhodných podmínek, že rozumí jejímu obsahu a na důkaz souhlasu s výše uvedeným textem připojují své podpisy. Smlouva je vyhotovena v českém jazyce a ve dvou stejnopisech, z nichž 1 stejnopis obdrží objednatel a 1 stejnopis zhotovitel, z nichž každý má stejnou právní sílu. V Hradci Králové, dne 20.6.2022 V Hradci Králové, dne 13.6.2022 Objednatel Zhotovitel Královéhradecká lékárna a.s. HKclean s.r.o. 4