Jednací protokol Poptávka č. xxxxxx Dodavatel: Ústav teorie informace a automatizace AV CR, v.v.i. Věc: xxxxxxx Nabídka č. UTIA-HSO-182/2022 ze dne: 03.05.2022 Dodavatel: xxxxx Nabídka před jednáním: CZK xxxxxx TARGET (cílová hodnota): CZK xxxxxxx Sleva CZK xxxxxxx Nabídka po jednání: CZK xxxxxx Zúčtování se provádí dle: - paušálních cen - skutečně provedených výkonů na základě jednotkových cen Dodací podmínky : 1. Platí "Všeobecné nákupní podmínky" firmy xxxxx 2. Budou závazně dodrženy interní standardy xxxxx 3. Veškeré ceny jsou neměnné až do definitivního ukončení dodávky či výkonů. 4. Dojednané podmínky zůstávají v platnosti i při eventuelních pozdějších změnách objemu dodávky či výkonů. Na případné změny musí být poukázáno v nabídce změny. 5. Zaručujete nám, že dodávka neobsahuje látky narušující strukturu laku a takové neemituje do okolí. Tvorba ceny : - DAP xxx Ml. Boleslav - FCA - EXW Termíny: Závazný příslib (pevné termíny): Dodávka 30.09.2022 Předání do provozu Penále z prodlení dodávky: 0,5 % objednané hodnoty za každy dokončený týden překročení termínu, avšak nanejvýše max. 5 % při konečném zúčtování. Právo fy. xxxx na uplatnění následných požadavků způsobených pozdní dodávkou po předložení důkazu zůstává nedotčeno. Dojednáno: ano ne Záruka: Začína po převzetí dodávky / výkonů a trvá - 24 měsíců bez omezení směnného provozu. Platební podmínky: Objem dodávky: 100% 30 dnů po dodání a obdržení vyúčtování 90% 30 dnů po předání do provozu a obdržení vyúčtování 10% po 4 týdenním bezporuchovém provozu Objem výkonů: 30 dní po dokončení výkonů a obdržení vyúčtování V: dne 13.06.2022 právně závazný podpis dodavatele RNDr. Antonín Otáhal, CSc. zástupce ředitele ÚTIA AV ČR, v.v.i. INTERNAL VI/96