Od: xxx [xxx@office-centrum.cz] Odesláno: 2. září 2016 13:11 Komu: xxx Kopie: xxx; xxx Předmět: RE: Nákup tonerů na základě rámcové smlouvy xxx, Děkuji Vám za vaši objednávku. Potvrzuji její přijetí. Zboží Vám vyexpedujeme v nejbližším možném termínu. S přáním příjemného dne xxx Českobrodská 53 190 11 Praha 9 – Běchovice Tel.: +420 xxx xxx xxx Gsm.: +420 xxx xxx xxx Fax.: +420 xxx xxx xxx www.office-centrum.cz xxx@office-centrum.cz From: xxx.xxx@cuzk.cz [mailto:xxx.xxx@cuzk.cz] Sent: Friday, September 2, 2016 1:09 PM To: xxx Cc: xxx@cuzk.cz Subject: Nákup tonerů na základě rámcové smlouvy Dobrý den, v příloze Vám zasílám objednávku na tonery pořizované na základě rámcové smlouvy „Dodávky tiskáren a tonerů pro rezort ČÚZK“. Jedná se o: 1) 28 ks tonerů TN-3380 do tiskárny Brother HL-5450DN (20 ks na sklad, 4 ks pro KP Hodonín, 4 ks pro KP Znojmo), 2) 10 ks tonerů TN-326M do tiskárny Brother HLL-8250CDN (na sklad), 3) 10 ks tonerů TN-326Y do tiskárny Brother HLL-8250CDN (na sklad), 4) 10 ks tonerů TN-326C do tiskárny Brother HLL-8250CDN (na sklad). Místo dodání: Moravské nám. 1/1, 601 51 Brno. Kontaktní osoba: xxx, tel. xxx, mob. xxx. Prosím o potvrzení objednávky. Potvrzená objednávka bude dle zákona č. 340/2015 Sb. uveřejněna v registru smluv a je účinná nejdříve dnem uveřejnění. Děkuji. S přáním pěkného dne xxx Katastrální úřad pro Jihomoravský kraj Moravské náměstí 1 601 51 Brno tel.: xxx