Od: Pražská organizace vozíčkářů Odesláno: pondělí 30. května 2022 10:48 Komu: XXX XXX Předmět: Re: Mapování přístupnosti budov - objednávka Dobrý den, pane XXX, potvrzuji přijetí objednávky. S předstihem se ozvu s nabídkami prvních termínů. S pozdravem, XXX XXX --- XXX XXX Pražská organizace vozíčkářů Benediktská 688/6, Praha 1 www.pov.cz, www.presbariery.cz Dne 2022-05-27 07:33, XXX XXX napsal: > Dobrý den, vážená paní XXX, > > v příloze zasílám objednávku na provedení mapování přístupnosti budov > dle předložené nabídky (objednávka bude rovněž doručena i přes datovou > schránku) a příslušnou přílohu. > > Děkuji a těším se na spolupráci. > > XXX XXX > > Prosím o akceptaci této objednávky pro naplnění požadavků zákona > 340/2015 Sb. > > Akceptaci prosím zašlete e-mailovou formou na adresu > XXXXXX ve formě: „Akceptujeme objednávku č. 340". > Plnění této objednávky může proběhnout až po uveřejnění v registru > smluv, o kterém budete informování automatickým potvrzením z registru > smluv. > > XXX XXX > > odbor vnitřních věcí / oddělení kancelář generálního ředitele / > > XXXXXX > > U Nákladového nádraží 3144/4, 130 00 Praha 3 - Strašnice > > T: > > E: