Potvrzení objednávky č. 27-4-2022 Předmět: Potvrzení objednávky č. 27-4-2022 Od: xxxxxxxxxx Datum:02.05.2022 10:32 Komu:info@zsohrada.cz Kopie:kalkulace@multip.cz Dobrý den. V příloze Vám zasíláme potvrzení Vaší závazné objednávky č. 27-4-2022 Rádi bychom Vás požádali o překontrolovaní správnosti zakázek. Termín dodání je orientační a o konkrétním termínu dodání Vás budeme předem informovat. V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat. Děkujeme za objednávku a přejeme hezký den -- Přílohy: OD6220323_220502103111.pdf 81,9 KB Obchodní podmínky MULTIP Moravia s.r.o..pdf 138 KB Dne 27. 4. 2022 v 12:08 ZŠ Vsetín, Ohrada 1876 napsal(a): > > Dobrý den, > > objednáváme u Vás dodávku školního nábytku dle přiložené nabídky. > > Učebna bude připravena 15. 7. 2022. Prosíme o doručení dodávky nejpozději do 15. 8. 2022. > > fakturační údaje: > > název: Základní škola Vsetín, Ohrada 1876 > > adresa: Nad Školou 1876, Vsetín 755 01 > > IČO: 60 99 03 68 > > číslo účtu u ČSOB a.s. Vsetín: 101156020/0300 > > Nejsme plátci DPH. > > Z důvodu naší povinnosti uveřejnit objednávku na registr smluv > > prosíme o potvrzení přijetí objednávky (odpovědí na tento e-mail). > > S pozdravem a přáním hezkého dne > > xxxxxxxxxx > Základní škola Vsetín, Ohrada 1876 > adresa: Nad Školou 1876, Vsetín 755 01 > IČO: 60990368 > tel: 571 437 905, 724 715 096 > www.zsohrada.cz > Dne 26.04.2022 v 11:19 xxxxxxxxxx napsal(a): >> Dobrý den, >> na základě naší telefonické domluvy vám v příloze posílám cenovou nabídku na dodávku školního nábytku. >> Jakékoli další vaše dotazy vám ráda zodpovím. >> Přeji hezký den >>                          xxxxxxxxxx >> -- >> >>