Re: Objednávka vestavěných skříní Předmět: Re: Objednávka vestavěných skříní Od: xxxxxxxxxx Datum: 25.04.2022 14:16 Komu: ZŠ Vsetín, Ohrada 1876 Dobrý den, děkujeme za zaslání objednávky a potvrzuji její přijetí. Kolegyně zavede vaši objednávku do našeho systému a pošle vám potvrzení s předběžným termínem dodání. Přeji hezký den                        xxxxxxxxxx, MULTIP Dne 25. 4. 2022 v 13:27 ZŠ Vsetín, Ohrada 1876 napsal(a): > > Dobrý den, > > závazně u Vás objednáváme 4 kusy vestavěných skříní dle přiložené nabídky. > > Fakturační údaje: > > název: Základní škola Vsetín, Ohrada 1876 > > adresa: Nad Školou 1876, Vsetín 755 01 > > IČO: 60 99 03 68 > > číslo účtu xxxxxxxxxx > > Nejsme plátci DPH. > > Z důvodu naší povinnosti uveřejnit objednávku na registr smluv > > prosíme o potvrzení přijetí objednávky formou odpovědi na TENTO e-mail. > > S pozdravem a přáním hezkého dne > > xxxxxxxxxx, ředitelka školy > Základní škola Vsetín, Ohrada 1876 > adresa: Nad Školou 1876, Vsetín 755 01 > IČO: 60990368 > tel: 571 437 905, 724 715 096 > www.zsohrada.cz > > Dne 22.04.2022 v 10:56 xxxxxxxxxx napsal(a): >> Dobrý den, >> na základě našeho telefonického upřesnění vám v příloze posílám cenovou nabídku na dodávku vestavěných skříní, >> jak jsme se domluvily. >> >> Přeji vám hezký den >>                                 xxxxxxxxxx, MULTIP >> -- >> >>