OBJEDNÁVKA VOM-2022-000145 List č. 1 Odběratel Dodavatel IČO : 49787977 IČO dodavatele : 47287225 DIČ : CZ49787977 DIČ dodavatele : CZ47287225 CHEVAK Cheb, a.s. TITAN- METALPLAST s.r.o. Tršnická 4/11 350 0Cheb Raisova 212 Smluvně oprávněn jednat xxxx 468 41Tanvald Kontaktní oe-shop Spisová značka:ský soud v Plzni, oddíl B, vložTelefon: www stránky: www.chevak.cz E-mail: xxx e-mail: xxx Místo dodání: CHEVAK Cheb, a.s. Tršnická 4/11 350 02Cheb Kód akce Datum dodání 15.04.2022 Způsob dopravy dodavatel Datum vytvoření 28.03.2022 Způsob úhrady Převodem na účet Vyřizuje xxx Ceny jsou uváděny 0 Vyřizuje (telefon) xxx Vyřizuje (e-mail) xxx Předmět Objednáváme u Vás dodávku dle Rámcové smlouvy číslo SPA-2013-800-000202 pro plánované akce pro rok 2022. Kód Popis ObjednánoMJ Cena za Cena celkem výsledné jednotku 790-109-003 Řezák plast. trubek KRA 160 pro d 110 až 160 xxx 753-800-089 nákružek lemový /SDR 17/ d 110 DN 100 GF xxx 753-911-614 elektrospojka d 110, SDR 11 GF 753-911-6152,xxx 727-700-314 příruba otočná PP-ocel d 110 DN 100 GF 727-60,xxx 753-201-814 T-kus elektro rovnoramenný d 110 /SDR 11/ GF1,xxx 193-155-254 Navrt.T-kus odbo. s uzav. ventilem d 90-32 xxx 193-155-264 Navrt.T-kus odbo. s uzav. ventilem d 110-32 xxx ZS-V1-4 souprava ventilová teleskop xxx 753-911-608 elektrospojka d 32, xxx 753-911-613 elektrospojka d 90, xxx 193-155-294 Navrt.T-kus odbo. s uzav. ventilem d 160-32 xxx 753-911-817 elektrospojka d 160, SDR 17 xxx 727-700-313 příruba otočná PP-ocel d 90 DN 80 xxx 753-800-088 nákružek lemový /SDR 17/ d 90 DN 80 xxx ZS-V650-4 ZS-V650-4ventilová teleskop 2-dílná xxx 727-700-717 příruba otočná PP-ocel d 160 DN 150 GF xxx 753-800-092 nákružek lemový /SDR 17/ d 160 DN 150 xxx OBJEDNÁVKA VOM-2022-000145 List č. 2 Cena celkem bez DPH 754850,5 CZK Celkem DPH 158518,63 CZK Celkem 913369,13 CZK Poznámka: Splatnost faktur je 30 dnů od data doručení. Přiložené VOP CHEVAK Cheb, a.s. jsou nedílnou součástí objednávky. K faktuře přiložte kopii objednávky. Razítko a podpis objednatele OBJEDNÁVKA VOM-2022-000145 List č. 3 Všeobecné obchodní podmínky - platné od 13.11.2019 Společnost CHEVAK Cheb, a.s. IČ: 49787977, se sídlem Cheb, Tršnická 4/11, PSČ 350 02 vedená u rejstříkového soudu v Plzni, oddíl B, vložka 367 (dále jen „společnost“) 1. Úvodní ustanovení 1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují podmínky pro dodávky materiálu, či jiného zboží (dále jen „zboží“), resp. služeb a stavebních prací (dále jen „dílo“), (zboží a dílo společně dále jen „plnění“) na základě objednávky vystavené společností a uplatněné u 1.2 Tyto VOP jsou nedílnou součástí každé objednávky společnosti a stávají se součástí obchodního vztahu mezi společností a poskytovatelem plnění okamžikem akceptace objednávky zboží či díla ze strany poskytovatele plnění, pokud nebude jejich platnost vyloučena nebo nebudou akceptovány obchodní podmínky poskytovatele plnění. 2. Cena 2.1 Cena je stanovena dohodou podle zákona č. 526/1990 Sb., o cenách. 2.2 Změna ceny po akceptaci objednávky společnosti není bez jejího souhlasu možná. 3. Dodací podmínky 3.1 Poskytovatel plnění se zavazuje dodat společnosti zboží v množství a druhu či dílo dle písemných objednávek společnosti. 3.2 Není-li dohodnuto jinak, je místem dodání, resp. plnění sídlo společnosti. V případě, že místo dodání zboží či díla má být na jiné adrese 3.3 Objednávka společnosti musí obsahovat předmět a množství zboží, způsob dopravy, místo určení dodávky, lhůtu pro dodání zboží, resp. specifikaci díla, včetně termínu a místa plnění. 3.4 Povinnost poskytovatele plnění dodat zboží, či zhotovit dílo je splněna předáním zboží či díla společnosti v místě dodání. Tímto předáním přechází veškerá odpovědnost za rizika, ztráty, poškození, zničení, apod. na společnost. 3.5 Dojde-li ke zpoždění plnění z důvodu mimořádné nepředvídatelné a nepřekonatelné překážky, která nastala nezávisle na vůli poskytovatele plnění, prodlužuje se dodací lhůta až do doby pominutí účinků takové události, které brání či podstatně ztěžují dodání zboží či díla. V tomto případě nemá společnost nárok na náhradu škody. 3.6 Společnost je povinna objednané zboží či dílo převzít v místě dodání a zaplatit sjednanou cenu. V případě, že společnost neoprávněně odmítne objednané zboží či dílo převzít, je povinna uhradit poskytovateli plnění náklady vzniklé se zajištěním jeho plnění. dvojím vyhotovení včetně návodu k obsluze v českém jazyce.boží či dílo, včetně všech atestů a zkoušek požadovaných v České republice, a to ve 3.8 Pokud zboží či dílo podléhá režimu zákona č. 356/2003 Sb., (chemický zákon) musí být označeno výstražným symbolem nebezpečnosti a jeho součástí musí být i odpovídající bezpečnostní list vystavený výrobcem, dovozcem nebo distributorem tohoto zboží či díla a obsahující náležitosti ve smyslu stanovení ES 1907-2006 (REACH) a vyhlášky 321/2004 Sb.. 4. Specifikace služeb a stavebních prací 4.1 Poskytovatel plnění se zavazuje provést dílo na vlastní náklady a na vlastní nebezpečí a převzetím staveniště nese nebezpečí všech škod na prováděném díle. Vlastnictví k dílu přechází na společnost okamžikem jeho předání. 4.2 Poskytovatel plnění je povinen ve smyslu zák. č. 183/2006 Sb. v platném znění použít pro realizaci díla jen výrobky, které mají takové vlastnosti, aby po dobu předpokládané existence stavby byla při běžné údržbě zaručena požadovaná mechanická pevnost a stabilita, požární zařízení musí být v souladu s projektem pro provedení stavby odsouhlaseným společností. užívání. Současně použité materiály, výrobky a 4.3 Související práce a povolení spojené s provedením díla (povolení ke svařování, požární dohled, stavební dozor atd.), je povinen zajistit poskytovatel plnění. 4.4 Poskytovatel plnění odpovídá za dodržování bezpečnosti a ochrany zdraví svých pracovníků na staveništi a je povinen učinit veškerá bezpečnostní opatření k zamezení pracovních úrazů. Poskytovatel plnění je povinen oznámit společnosti vznik pracovního úrazu a podrobné údaje o něm co nejdříve po jeho vzniku. 4.5 Poskytovatel plnění je povinen při provádění díla dodržovat limit pro hlučnost podle hygienických předpisů resp. pokynů společnosti. 5. Platební podmínky 5.1 Poskytovatel plnění vždy vystaví ve vztahu k dodanému zboží či dílu daňový doklad (fakturu). Cena je splatná ve lhůtě 30 dní od data 5.2 Kupující tímto ( dle ustanovení § 26 odst. 3 zákona č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty) uděluje souhlas s elektronickým zasíláním daňových dokladů (faktur) na adresu chevak@chevak.cz. 6. Reklamace 6.1 Případné vady zboží či díla společnost reklamuje u poskytovatele plnění neprodleně faxem, emailem nebo dopisem s připojením kopie dodacího listu či předávacího protokolu. 6.2 Zjevné vady zboží či díla se společnost zavazuje reklamovat nejpozději při jeho převzetí v místě dodání. 6.3 Skryté vady zboží či díla je společnost povinna reklamovat bez zbytečného odkladu po jejich zjištění, a to do konce záruční doby, resp. do 24 měsíců ode dne dodání zboží či do 60 měsíců ode dne dodání stavebního díla. 6.4 V případě oprávněné reklamace má společnost nárok požadovat slevu z ceny, nebo dodání náhradního zboží či bezplatného plnění společnosti vrátit cenu, pokud již byla uhrazena.společnost právo odstoupit od smlouvy. V tomto případě je povinen poskytovatel 7. Převod vlastnického práva ke zboží či dílu 7.1 Společnost nabývá vlastnické právo ke zboží či dílu jeho převzetím a zaplacením. 8. Závěrečná ustanovení 8.1 Za nedodržení termínu dodání zboží či díla je společnost oprávněna požadovat od poskytovatele plnění smluvní pokutu ve výši 500,- Kč a to za každý i započatý den prodlení. 8.2 Pro případ nedodržení splatnosti ceny společností je poskytovatel plnění oprávněn požadovat od společnosti smluvní pokutu ve výši 500,- Kč, a to za každý i započatý den prodlení. 8.3 Právní vztahy neupravené v těchto VOP se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů. Uveřejnění Objednávky v registru smluv zajistí Odběratel.