ÚSTAV TEORIE INFORMACE A AUTOMATIZACE AV ČR, v.v.i. Pod Vodárenskou věží 4, 182 00 Praha 8 xxxxxxxxxxxx Vaše značka: Naše značka: xxx Vyřizuje: xxx Datum: 16.12.2021 Kontaktní osoba pro jednací protokol: xxxxxxx Věc: Nabídka práce xxxxxx Vážený pane xxxxxx, Na základě objednávky č. 49031730 /674 ze dne 13.05.2020 s opcí na 2 roky bychom rádi nabídli s ohledem na dosavadní dlouhodobou spolupráci, níže uvedené práce. ÚTIA AV ČR splňuje všechna očekávaná odborná kritéria na dodavatele dle původního Technického zadání EB. Na základě rámcové smlouvy mezi ÚTIA AV ČR, v.v.i. a xxxxxx č. ENS/2010/UTIA, si Vám dovolujeme zaslat následující znění nabídky: xxxxxxxxxxxx Pro řešení bude využita IT technika odběratele, přičemž odběratel umožní poskytovateli přístup do prostor nezbytných k zajištění poskytování služby. Začátek: 1.03.2022 Konec: 28.02.2023 Celkový počet hodin: Výpočty a simulace: xxxxxxxxx Kč/1 hod Náklady: Částka za služby:  xxxxxx Kč Náklady na materiál a měřící vybavení: - Platnost nabídky: 01 – 05.2022 Celková částka Kč  xxxxxxx,- (bez DPH) je konečná a nebude překročena. Věříme, že tato nabídka splní Vaše požadavky. V případě jakéhokoli dotazu jsme Vám rádi k dispozici. S pozdravem RNDr. Antonín Otáhal, CSc. zástupce ředitele pro provoz Telefon: Bankovní spojení: IČ:67985556 266 053 111 131003527/0300 Fax: 286 890 378 286 890 298 ČSOB Praha 8 e-mail utia@utia.cas.cz