Fakultní nemocnice Plzeň www.fnplzen.cz místo fakturace: Edvarda Beneše 1128/13, 305 99 Plzeň IČO: 00669806 BANKA: ČNB ČÍSLO ÚČTU: 33739311/0710 DIČ: CZ00669806 FIRMĚ naše dveře s.r.o. Malická 1576/11 301 00 Plzeň obchod@nasedvere.cz IČO: 29099129 VYSTAVIL: ČERNÝ Josef CERNY@fnplzen.cz 602 153 145 OBJEDNÁVKA číslo: ÚTPN-120/22/Ce DATUM: 22.2.2022 TEXT OBJEDNÁVKY Objednáváme u Vás dodávku a montáž dveří v rozsahu: Dodávka a montáž dveří - výměna 9 ks interiérových otočných dveří za opotřebované - dveře do zázemí bistra, laboratoře, vyšetřovny, skladu, WC-M a WC-Ž ve 2.NP Transfuzní oddělení FN Plzeň - Bory. Předmět objednávky: dodávka a montáž dveří CPL barva šedá (RAL 7047) - ATYP 79,5/194,5 pravé, PZ, kantýna 02.6810, ATYP 79/194,5 levé, WC, WC muži, 02.6811, ATYP 60/193,5 pravé, PZ, WC muži, 02.6811/A, ATYP 79/195 levé, WC, WC muži 02.6811/B, ATYP 60/193,5 pravé,PZ, WC Ž 02.6812, ATYP 60/197 pravé, WC, WC Ž 02.6812/B, ATYP 80/196,5 levé, PZ, sklad 02.6803, ATYP 79,5/196 pravé, PZ, vyšetřovna 02.6804, ATYP 79,5/195,5 pravé, PZ, laboratoř 02.6805, kování Kleso H 1735TS WC 3 ks, kování Kleso H 1735TS E KOV PZ 6 ks, doprava a manipulace, zaměření, montáž dveří a kování. Podrobná specifikace dodávky materiálu a provedené práce je uvedena v nabídce - objednávce č. 2221010, viz příl. č.1. Místo plnění: Transfuzní oddělení, 2.NP pavilon č. 38, FN Plzeň – Bory, 17.listopadu 2479/12, Plzeň Termín plnění: termín provedení dle dohody. Realizaci předmětu objednávky je nutno předem projednat s vedením pracoviště s ohledem na provoz odběrů krve. Předpokládaná cena a rozsah fakturované práce a dodávky materiálu dle Vaší cenové nabídky - objednávky č. 2221010 ze dne 22.02.2022 činí 69.411,00 Kč bez DPH, viz příloha č.1. Záruční podmínky: poskytnutá záruka za jakost dodaného předmětu objednávky činí 24 měsíců. Kontaktní osoba - zástupce objednatele: Josef Černý, vedoucí odboru údržby, mobil: 602 153 145, e-mail: CERNY@fnplzen.cz Platební podmínky: Úhrada za provedené služby bude provedena na základě daňového dokladu - dále jen faktury, odeslané do FN Plzeň nejpozději do 7 kalendářních dnů od DUZP. Součástí faktury musí být výkaz o rozsahu poskytnutých služeb a dodávce materiálu, potvrzený zástupcem objednatele. Splatnost faktury je 30 kalendářních dnů od data vystavení. FN Plzeň je plátcem DPH. Fakturu zašlete elektronicky včetně příloh ve formátu PDF na e-mail: fakturace@fnplzen.cz. Není-li možné zaslat fakturu elektronicky, odešlete ji poštou na fakturační adresu: Fakultní nemocnice Plzeň, Edvarda Beneše 1128/13, 305 99 Plzeň. V případě, že na faktuře nebudou uvedeny správné fakturační údaje, bude Vám faktura vrácena zpět k opravě. Děkuji za vyřízení objednávky Bc. Milan Topinka, MBA Technicko-provozní náměstek FN Plzeň Na faktury uvádějte číslo naší objednávky.