Fakultní nemocnice Plzeň www.fnplzen.cz místo fakturace: Edvarda Beneše 1128/13, 305 99 Plzeň IČO: 00669806 BANKA: ČNB ČÍSLO ÚČTU: 33739311/0710 DIČ: CZ00669806 FIRMĚ SPEDOS ADS a.s. Hranická 771 Krásno nad Bečvou 757 01 Valašské Meziříčí kunes@spedos.cz IČO: 27795357 VYSTAVIL: ČERNÝ Josef CERNY@fnplzen.cz 602 153 145 OBJEDNÁVKA číslo: ÚTPN-125/22/Ce DATUM: 23.2.2022 TEXT OBJEDNÁVKY Objednáváme u Vás HAVARIJNÍ dodávku a montáž automatických dveří v rozsahu: Havarijní dodávka a montáž 1 ks automatických dveří (č. dveří 01.3701) do hlavního vchodu pavilonu č. 7 v areálu FN Plzeň - Bory. Výměna dveří z důvodu neopravitelného poškození nesprávně zaparkovaným nezabrzděným vozidlem, které dne 22.02.2022 do dveří nacouvalo. Předmět objednávky: automatické dveře posuvné dvoukřídlové s hliníkovou konstrukcí, průchozí šířka 1650 mm, výška 2249 mm, šířka konstrukce 3535 mm, výška konstrukce 2470 mm, barva 9016 bílá matná, pohon AD SP808PAL, elektrozámek, digitální programový přepínač s klíčkem, křídla z Al profilů SPEDOS, bezpečnostní izolační dvojsklo, nadsvětlík. Podrobná specifikace dodávky je uvedena v nabídce č. A021513380T0095, viz příl.č.1. Místo plnění: hlavní vchod č. dveří 01.3701 v 1.NP pavilonu č. 7, FN Plzeň – Bory, Edvarda Beneše 1128/13, Plzeň. Termín plnění: dle dohody výroba cca 14.03.2022 a poté montáž. Předpokládaná cena a rozsah fakturované práce a dodávky materiálu dle Vaší nabídky č. A021513380T0095 ze dne 22.02.2022 činí 137.975,00 Kč bez DPH, viz příloha č.1. Záruční podmínky: 24 měsíční záruční doba, záruka se nevztahuje na závady způsobené neodbornými zásahy a manipulací. Kontaktní osoba - zástupce objednatele: Josef Černý, ved. odboru údržby, mobil: 602 153 145, Ing. Bořek Vild, ved. oddělení údržby Bory, mobil: 725 824 480. Platební podmínky: Úhrada za provedené služby bude provedena na základě daňového dokladu - dále jen faktury, odeslané do FN Plzeň nejpozději do 7 kalendářních dnů od DUZP. Součástí faktury musí být výkaz o rozsahu poskytnutých služeb a dodávce materiálu, potvrzený zástupcem objednatele. Splatnost faktury je 30 kalendářních dnů od data vystavení. FN Plzeň je plátcem DPH. Fakturu zašlete elektronicky včetně příloh ve formátu PDF na e-mail: fakturace@fnplzen.cz. Není-li možné zaslat fakturu elektronicky, odešlete ji poštou na fakturační adresu: Fakultní nemocnice Plzeň, Edvarda Beneše 1128/13, 305 99 Plzeň. V případě, že na faktuře nebudou uvedeny správné fakturační údaje, bude Vám faktura vrácena zpět k opravě. Děkuji za vyřízení objednávky Bc. Milan Topinka, MBA Technicko-provozní náměstek FN Plzeň Na faktury uvádějte číslo naší objednávky.