S m ! o u v a o zajišťování služeb v oblasti závodního stravování Objednatel : Emerge, a.s. se sídlem Tyršova 1075, 294 01 Bakov nad Jizerou IČO: 28764226 DIČ: C228764226 Zastoupen: člen představenstva Společnost zapsána v obchodním rejstříku, vedeném u Městského soudu v Praze oddíl B 21729 Provozovna Magna (dále jen objednatel) Krajská nemocnice Liberec a.s. se sídlem v Liberci 1, Husova10, PSČ 460 O1 zastoupená panem místopředsedou představenstva IČ: 27283933 DIČ: CZ27283933 bankovní spojení: společnostje zapsána v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl B, složka 1651 (dále jen poskytovatel) smlouvu o zajišťování služeb v oblasti závodního stravování: |. Předmět smlouvy 1. Poskytovatel se zavazuje podle této smlouvy zajistit pro objednatele voblasti závodního stravování jeho zaměstnanců služby spočívající a) ve výrobě a výdeji hotových jídel a nápojů. II. Rozsah a organizace předmětu smlouvy A. Lokalizace a časový průběh poskytování služeb 1. Výrobu hotových teplých jídel, nápojů a doplňkových výrobků vlastní výroby bude poskytovatel realizovat v prostorách: Závodní jídelny společnosti Magna B. Organizace poskytování služeb Výdej jídel se uskutečňuje objednávkovým i restauračním způsobem 2. Při nezbytně nutné výluce stravovacího provozu zajistí poskytovatel služby, jež jsou předmětem této smlouvy, vpřiměřeném rozsahu náhradním způsobem, Který bude odsouhlasen objednatelem. Poskytovatel je oprávněn, vpřípadě nutne provozní potřeby a po předchozím souhlasu objednatele, změnit nabízený jídelníček nebo vydat pouze omezený počet druhů menu. _; C. Evidence poskytnutých služeb 1. Smluvní strany se dohodly, že evidence poskytnutých služeb bude probíhat prostřednictvím čipových karet v rámci elektronické evidence kreditního systému. Modifikace bude kompatibilní s IT systémem objednatele. Tento způsob evidence zajistí na své náklady poskytovatel, který je zodpovědný za jeho funkčnost a správnost. Průběžné ňnancování poskytnutých stravovacích služeb se realizuje v rámci kreditního systému formou poskytnutí úvěru na evidenční účet strávníka. Poskytovatel provádí denní evidencí počtu prodaných jídel & celkového rozsahu poskytnutých služeb a zavazuje se předat objednateli do 2. pracovního dne následujícího měsíce přehled o počtu skutečně odebraných jídel podlejednotlivých strávníků (zaměstnanců objednatele). Cenové podmínky Ceny poskytovaných služeb (jídla a nápoje) jsou speciňkovány v příloze č.1. IV. Platební a fakturační podmínky Podkladem pro úhradu ceny služeb podle oddílu Ill. této smlouvy je vyúčtování (daňový doklad) ve formě faktury vystavené poskytovatelem. V případě, že faktura nebude obsahovat náležitosti podle bodu 3. tohoto článku, je objednatel oprávněn vrátit fakturu kopravě stím, že se má za to, jako by vystavena nebyla a její splatnost bude počítána ode dne vystavení opravené faktury. Splatnost faktury je 30 dnů ode dne vystavení objednateli, Smluvní strany se dohodly na úroku z prodlení ve výši 0,01 % z dlužné částky za každý den prodlení v úhradě faktur. V. Zpracování osobních údajů . V rámci plnění předmětu smlouvy budou předávány a zpracovávány osobní údaje strávníků — zaměstnanců objednatele. Povinné náležitosti a informace pro evidenci zpracování osobních údajů: Právní titul zpracování osobních údajů: plnění této smlouvy a plnění jiných právních povinností. Účel zpracování osobních údajů: předání jmenného seznamu zaměstnanců objednatele za účelem evidence odebrané stravy a poskytnutí příslušné výše dotace na zaměstnanecké stravování, vytvoření a předání podkladů pro dotované stravování. Kategorie subjektů osobních údajů: strávníci - zaměstnanci objednatele. Kategorie údajů: jméno, příjmení, osobní číslo, seznam objednávek & odebraných obědů. Zvláštní kategorie osobních údajů: ne. Doba zpracování osobních údajů: po dobu odebírání zaměstnaneckého dotovaného stravování v rámci trvání zaměstnaneckého poměru mezi zaměstnancem zákazníka a zákazníkem. . Obě smluvní strany se zavazují, že budou zpracovávat výše uvedené osobní údaje pouze za daným účelem, v rozsahu stanoveném touto smlouvou a v souladu s příslušnými právními předpisy. Obě smluvní strany jsou ve vztahu k osobním údajů vázány zákonnou mlčenlivosti v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů, zejména pak Nařízením Evropského parlamentu a rady EU 2016/6379 (GDPR), Obě smluvní strany se zavazují k zavedení & dodržování technických a organizačních opatření, které zajišťují zabezpečení a ochranu osobních údajů v souladu s příslušnými právními předpisy, tak aby bylo zabráněno možnému úniku, výmazu, změnám, zneužití či neoprávněnému přístupu k osobním údajům, VI. Ujednání společná a závěrečná 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. Poskytovatel na vlastní náklady zajistí v nezbytne nutném rozsahu pojištění za Škody způsobené třetím osobám provozní činnosti ve smyslu této smlouvy. Poskytovatel vyškolí na své náklady všechny své zaměstnance voblasti hygieny, techniky vaření, obsluhy technologických zařízení, ekonomického využívání energií a osobního vystupování. Poskytovatel zajistí hygienickou úroveň poskytovaných služeb dle příslušných předpisů platných v ČR Poskytovatel zajistí na své náklady likvidaci kuchyňského odpadu včetně použitého oleje Smluvní strany se zavazují projednávat bez zbytečného odkladu problémy, které vzniknou v souvislosti se zabezpečováním předmětu smlouvy. Obě strany zajistí korektní jednání & vstřícné vystupování svých zaměstnanců. Smluvní vztah může být ukončen písemnou výpovědí kteroukoliv ze smluvních stran i bez udání důvodu. Sjednává se tříměsíční výpovědní lhůta, která začíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení písemné výpovědi druhé smluvní straně. Právo okamžitého zrušení smlouvy ze strany poskytovatele je možné v případě: &) prodlení úhrady pohledávek za objednatelem je delší než 30 dnů, b) opakovaných výpadků v dodávkách energií a vody zaviněné výlučně objednatelem. Právo okamžitého zrušení smlouvy ze strany objednatele je možné v případě: a) opakovaného porušování platných hygienicřoých předpisů ze strany poskytovatele na základě zjištění KHS, b) závažné pochybení při plnění poskytovaných služeb dle této smlouvy. Právo okamžitého zrušení smlouvy musí být učiněno písemně s uvedením konkrétního důvodu. Toto zrušení musí být doručeno druhé smluvní straně a smluvní vztah končí dnem následujícím po doručení. Obě smluvní strany se dohodly, že v případě ukončení smluvního vztahu z jakéhokoliv důvodu, vypořádají si své vzájemné závazky a pohledávky do 30 dnů od skončení smluvního vztahu a písemné si toto vypořádání potvrdí. Obsah této smlouvy stejné jako předmět poskytovaných služeb lze po dohodě smluvních stran měnit a doplňovat. Veškeré dodatky k této smlouvě budou provedeny v písemné formě, označeny pořadovými čísly a podepsány odpovědnými zástupci smluvních stran. Případné spory vzniknuvší z této smlouvy budou řešeny v souladu s českým právním řádem. Smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží po jednom výtisku. Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. Tato smlouva nabývá piatnosti dnem podpisu oběma stranami stím, že poskytování služeb začíná dnem 1.1.2022. Smluvní strany přijímají veškeré závazky a povinnosti vůči druhé smluvní straně uvedené v této smlouvě. Objednatel je srozuměn s tím, že Poskytovatel je povinným subjektem dle zákona č. 340/2015 Sb. o registru smluv a je si vědom toho, že tato Smlouva podléhá zveřejnění v registru smluv. Zveřejnění Smlouvy bude zajišťovat Poskytovatel. Účastníci této smlouvy prohlašují, že souhlasí sjejím obsahem, že tato byla sepsána na základě pravdivých údajů, jejich pravé a svobodné vůle, nebyla ujednána v tísni ani za jinak jednostranně nevýhodných podmínek a že jim nejsou v době podpisu smlouvy známy okolnosti, které by mohly omezitjejí obsah a účinnost. Na důkaz toho připojují své podpisy. v., V Liberci dne ZQ-ÍZZ ...... Příloha č.1 Cenové podmínky Magna OBĚDY PLNÁ CENA 5 Ceny Menu. DPH Menu 1—2 78,70 Kč Menu 3 80,30 Kč Menu 4 78,40 / Menu 5-6 89,37 Kč Menu 7 93,75 Kč CHLAZENKA 76,35 KČ