Subject: 1000228115_akceptace Objednavka CB Akceptace objednávky Dobrý den, dekujeme za Vaši objednávku. Vámi ucinenou objednávku ze dne [viz níže] v plném rozsahu prijímáme. Predpokládané datum dodání 16.12.2021 Dovolujeme si Vás informovat, že poslední možnost objednání v letošním roce je v PONDELÍ 27.12.2021 do 9:00 s dodáním v úterý 28.12.2021 Další objednávky budeme vyrizovat od pondelí 3.1.2022. Celková cena bez DPH v Kc: [cid:image003.png@01D7F0FE.237FDAA0] Máte-li ke své objednávce jakýkoliv dotaz ci pripomínku, obratte se, prosím, na kontaktní osobu uvedenou v záhlaví tohoto e-mailu. Pekný den Customer Service Specialist TEL.: Evropská 846/176a, 160 00 Praha 6, Ceská republika https://www.b2b-sanofi.com/ [Une image contenant horloge, signe Description générée automatiquement] Please consider the environment before printing this email Obsahuje-li tento e-mail a/nebo jakákoliv jeho príloha návrh smlouvy, naše spolecnost vylucuje v souladu s § 1740 odst. 3 zákona c. 89/2012 Sb., obcanský zákoník (dále jen "obcanský zákoník") možnost prijetí návrhu smlouvy s jakýmikoliv dodatky ci odchylkami, a to i tehdy, pokud podstatne nemení podmínky návrhu. Naše spolecnost vylucuje v souladu s § 1751 odst. 2 obcanského zákoníku uzavrení smlouvy, pokud k prijetí návrhu smlouvy pripojíte své obchodní podmínky ci na ne odkážete. Naše spolecnost muže jakoukoliv svou nabídku odvolat kdykoliv, pokud Vám odvolání nabídky dojde dríve, než odešlete prijetí nabídky. Na písemné potvrzení o obsahu smlouvy uzavrené v jiné než písemné forme se nevztahuje § 1757 odst. 2 obcanského zákoníku. Výsledky jednání predcházejících uzavrení smlouvy považuje naše spolecnost za nezávazné a bez ohledu na duvod spolecnost nenese žádnou odpovednost za prípadné ukoncení nebo prerušení jednání o smlouve. Tato zpráva a jakékoliv k ní pripojené soubory jsou duverné a jsou urceny pouze jejím zamýšleným adresátum. [cid:image003.jpg@01CF0BB9.2A166600] From: Lékárna Sent: Tuesday, December 14, 2021 2:20 PM To: CZ-objednavky Subject: Objednavka CB Dobrý den. V príloze posíláme objednávku. Žádáme Vás o potvrzení prijetí objednávky a oznámení termínu dodání. Faktury zasílejte na adresu lekarna@nemcb.cz a fakturace@nemcb.cz. Elektronické dodací listy žádáme posílat na adresu lekarna@nemcb.cz. Velice dekujeme S pozdravem Lékárna - ústavní cást ( žádanky ) Nemocnice Ceské Budejovice, a. s. B. Nemcové 585/54 370 01 Ceské Budejovice tel: e-mail: lekarna@nemcb.cz web: www.nemcb.cz [Logo lékárny] [cid:image007.jpg@01D1A07C.90DC2370] Pri objednávce : Dodavatel (zhotovitel) se zavazuje uvést na vystaveném danovém dokladu císlo objednávky objednatele a rovnež císlo smlouvy uzavrené mezi dodavatelem (zhotovitelem) a objednatelem, jestliže je císlo smlouvy odlišné od císla objednávky. Dodavatel (zhotovitel) se zavazuje danový doklad vystavit v elektronické forme, ve formátu PDF, a v této forme danový doklad zaslat objednateli na udanou e-mailovou adresu ci jiným zpusobem predem oznámeným objednatelem, a to nejpozdeji druhý den ode dne svého vystavení. Takto vystavený danový doklad musí splnovat formální náležitosti vyplývající z príslušných právních predpisu a musí být zaslán na tuto e-mailovou adresu: fakturace@nemcb.cz. Kopie faktury na lekarna@nemcb.cz. Danový doklad musí být vystaven a zaslán ve forme stanovené v této objednávce a musí obsahovat údaje vyplývající z príslušných právních predpisu a rovnež údaje stanovené v této objednávce. Nebude-li danový doklad vystaven a zaslán ve stanovené forme, nebo nebude-li obsahovat stanovené náležitosti, nebo v nem nebudou správne uvedené údaje dle této objednávky, je objednatel oprávnen danový doklad vrátit dodavateli (zhotoviteli) ve lhute 8 dnu od jeho dorucení. V takovém prípade se preruší beh lhuty splatnosti a nová lhuta splatnosti pocne bežet dorucením opraveného (správne vystaveného a zaslaného) danového dokladu. Kupující dále prohlašuje, že je povinným subjektem dle § 2 odst. 1 písm. n) zákona c. 340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znení (dále jen "zákon o registru smluv"), a jako takový má povinnost zverejnit tuto objednávku (vcetne jejího potvrzení), jestliže výše hodnoty jejího predmetu je vyšší než 50 000 Kc bez dane z pridané hodnoty, v registru smluv. S ohledem na skutecnost, že právo zaslat objednávku k uverejnení do registru smluv náleží dle zákona o registru smluv obema smluvním stranám, dohodly se smluvní strany za úcelem vyloucení prípadného duplicitního zaslání objednávky k uverejnení do registru smluv na tom, že tuto objednávku zašle k uverejnení do registru smluv Kupující. Kupující bude ve vztahu k této objednávce plnit též ostatní povinnosti vyplývající pro nej ze zákona o registru smluv.