Subject: 1000227702_akceptace Objednávka ((INT172318)) Akceptace objednávky Dobrý den, dekujeme za Vaši objednávku. Vámi ucinenou objednávku ze dne [viz níže] v plném rozsahu prijímáme. Predpokládané datum dodání 9.12.2021 Dovolujeme si Vás informovat, že poslední možnost objednání v letošním roce je v PONDELÍ 27.12.2021 do 9:00 s dodáním v úterý 28.12.2021 Další objednávky budeme vyrizovat od pondelí 3.1.2022. Celková cena bez DPH v Kc: [cid:image001.png@01D7EB7E.267864F0] V prípade, že jste povinnou osobou podle § 2 odst. 1 zákona o registru smluv a hodnota objednávky presahuje 50.000 Kc, uverejníme objednávku vc. tohoto potvrzení v registru smluv v souladu s Podmínkami ochrany duverných informací vcetne obchodního tajemství a pravidel pro uverejnování objednávek v registru smluv sanofi-aventis, s.r.o., se kterými jste byli seznámeni a které jsou priloženy k tomuto emailu v aktualizované podobe úcinné ke dni 1.12.2019. Máte-li ke své objednávce jakýkoliv dotaz ci pripomínku, obratte se, prosím, na kontaktní osobu uvedenou v záhlaví tohoto e-mailu. Pekný den Customer Service Specialist TEL.: Evropská 846/176a, 160 00 Praha 6, Ceská republika https://www.b2b-sanofi.com/ [Une image contenant horloge, signe Description générée automatiquement] Please consider the environment before printing this email Obsahuje-li tento e-mail a/nebo jakákoliv jeho príloha návrh smlouvy, naše spolecnost vylucuje v souladu s § 1740 odst. 3 zákona c. 89/2012 Sb., obcanský zákoník (dále jen „obcanský zákoník“) možnost prijetí návrhu smlouvy s jakýmikoliv dodatky ci odchylkami, a to i tehdy, pokud podstatne nemení podmínky návrhu. Naše spolecnost vylucuje v souladu s § 1751 odst. 2 obcanského zákoníku uzavrení smlouvy, pokud k prijetí návrhu smlouvy pripojíte své obchodní podmínky ci na ne odkážete. Naše spolecnost muže jakoukoliv svou nabídku odvolat kdykoliv, pokud Vám odvolání nabídky dojde dríve, než odešlete prijetí nabídky. Na písemné potvrzení o obsahu smlouvy uzavrené v jiné než písemné forme se nevztahuje § 1757 odst. 2 obcanského zákoníku. Výsledky jednání predcházejících uzavrení smlouvy považuje naše spolecnost za nezávazné a bez ohledu na duvod spolecnost nenese žádnou odpovednost za prípadné ukoncení nebo prerušení jednání o smlouve. Tato zpráva a jakékoliv k ní pripojené soubory jsou duverné a jsou urceny pouze jejím zamýšleným adresátum. [cid:image003.jpg@01CF0BB9.2A166600] From: hvlp@bulovka.cz Sent: Tuesday, December 7, 2021 1:56 PM To: CZ-objednavky Subject: Objednávka ((INT172318)) O B J E D N Á V K A Strana 1 na základe zákona c. 134/2016 Sb., o zadávání verejných zakázek, ve znení pozdejších predpisu _________________________________________________________________________________________________________ Objednatel: Dodavatel: Fakultní nemocnice Bulovka, Lékárna sanofi - aventis, s.r.o. Budínova 67/2 Evropská 846/176a 180 81 Praha 8 160 00 Praha 6 - Vokovice ICO: 00064211 ICO: 44848200 DIC: CZ00064211 DIC: CZ44848200 Tel.: Tel.: Fax.: Fax.: Mail:hvlp@bulovka.cz Mail.: cz-objednavky@sanofi.com Vyrizuje: Bankovní spojení: Zák.císlo: Císlo úctu: Datum obj: 07.12.2021 _________________________________________________________________________________________________________ Objednávka císlo: 172318 urceno pro: HVLP - Centrové léky _________________________________________________________________________________________________________ Název+Popis Katalog. c. Pocet MJ Cena/J Cena celk. DUPIXENT, 300MG INJ SOL 2X2ML II 222565 x ^^ x x Celkem bez dane: 582 132,27 Celkem s daní: 640 345,50 ~PoznamkaObj UPOZORNENÍ: S platností od 1.1. 2021 se zmenil název Nemocnice Na Bulovce na Fakultní nemocnice Bulovka. Prosíme, pri vystavování danových dokladu uvádejte nový název. Ostatní údaje zustávají beze zmen. . Dodavatel je oprávnen fakturovat cenu za zboží, které je predmetem této objednávky, nejdríve k poslednímu dni kalendárního mesíce, kdy bylo rádne dodáno objednateli. Dodavatel je na fakture povinen uvést císlo této objednávky stanovené objednatelem. V prípade, kdy bude dodání zboží predmetem DPH podle zákona c. 235/2004 Sb., pripocte dodavatel k cene uvedené v této objedná fakture, která musí splnovat náležitosti danového dokladu. V prípade, kdy dodavatel v daném kalendárním mesíci dodá objednateli jakékoli zboží také na základe jiné objednávky (jiného smluvního vztahu),je dodavatel (pri splnení podmínek dle predchozích vet) povinen fakturovat veškeré zboží dodané v daném kalendárním mesíci jednou souhrnnou fakturou, pricemž na fakture musí být separátne specifikována každá príslušná objednávka, vcetne uvedení jejího císla stanoveného objednatelem. . Lhuta splatnosti faktury vystavené dodavatelem je 60 dnu ode dne jejího dorucení objednateli. . Nebude-li faktura vystavená dodavatelem obsahovat stanovené náležitosti a/nebo v ní budou uvedeny nesprávné a/nebo neúplné údaje, je objednatel oprávnen vrátit takovou fakturu dodavateli k oprave, a to i opakovane. V takovém prípade se preruší beh lhuty splatnosti a nová lhuta splatnosti zapocne bežet dnem dorucení rádne opravené faktury objednateli. . V prípade, kdy muže objednateli vzniknout rucení za nezaplacenou DPH ve smyslu zákona c. 235/2004 Sb., je objednatel bez dalšího oprávnen odvést za dodavatele DPH z fakturované cástky prímo príslušnému správci dane ve smyslu zákona c. 235/2004 Sb. (tj. na úcet správce dane). Tímto postupem zanikne objednateli jeho smluvní povinnost zaplatit dodavateli cástku odpovídající DPH. . Dodavatel je oprávnen zapocíst jakoukoliv svou pohledávku za objednatelem, která mu vznikne na základe této objednávky a/nebo v souvislosti s ní, proti pohledávce objednatele za dodavatelem pouze na základe a v rozsahu predchozího písemného souhlasu objednatele. Dodavatel je oprávnen postoupit jakékoliv své právo a/nebo jakoukoliv svou pohledávku za objednatelem, která mu vznikne na základe této objednávky a/nebo v souvislosti s ní, na tretí osobu rovnež pouze na základe a v rozsahu predchozího písemného souhlasu objednatele. Jakékoliv zapoctení nebo postoupení, které bude ucineno v rozporu s predchozími vetami, bude neplatné. ((INT172318))