DODATEK Č. 2 K LICENČNÍ SMLOUVĚ CYGNUS 2 ze dne 19. 12. 2018 mezi níže uvedenými smluvními stranami IRESOFT s.r.o. se sídlem Cejl 37/62, Brno, 602 00 IČ: 26297850 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 42453 zastoupena: Ing. Jiří Halousek, MBA, jednatel na straně jedné jako autor a Sociální služby pro osoby se zdravotním postižením, příspěvková organizace se sídlem Na Hrádku 100, Fryšták, 763 16 IČ: 70850917 zastoupena: Mgr. Ing. Adéla Machalová, ředitelka na straně druhé jako nabyvatel TÍMTO DODATKEM SE MĚNÍ A DOPLŇUJE LICENČNÍ SMLOUVA NÁSLEDOVNĚ: Nově se do článku VII. Ostatní ujednání, přidává na konec bod 7.9., který zní: 7.9. Bez ohledu na výše uvedené se smluvní strany dohodly, že autor je oprávněn statistické a další údaje týkající se využívání jednotlivých agend (funkcionalit) v počítačovém programu zpracovávat i za účelem pomoci nabyvateli k tomu, aby lépe a efektivněji využíval všechny agendy počítačového programu a za účelem zlepšování služeb autora. Veškeré údaje nabyvatele budou stále chráněny v souladu s článkem 7.2. i jako obchodní tajemství a zpracovány tak, aby z nich nebylo možné přímo určit konkrétní fyzické ani právnické osoby, avšak vyjma osoby nabyvatele, a to zásadně pro účely komunikace a jednání autora s nabyvatelem. Příloha č. 1 nově zní: LICENCE A VÝŠE ODMĚNY AUTORA Licence pro zařízení: Domov na Dubíčku, Hrobice 136, Slušovice 76315 Licence Limit Odměna bez DPH za 1 kalendářní měsíc Pobytová péče 50 kliento-služeb 6708 Kč Stravovací provoz Neomezeně 6182 Kč Řízení organizace Neomezeně 542 Kč Licence pro detašovaná zařízení*: Adresa Odměna bez DPH za 1 kalendářní měsíc Radost, týdenní stacionář, Pod Vodojemem 3651, Zlín, 76001 224 Kč Denní stacionář, Broučkova 372, Zlín 76001 224 Kč Hrádek, domov pro osoby se zdravotním postižením Fryšták, Na Hrádku 100, Fryšták, 76316 224 Kč Chráněné bydlení Fryšták, Na Hrádku 455, Fryšták, 76316 224 Kč *Na těchto adresách lze využívat program v rozsahu hlavních licencí uvedených výše, přičemž každé detašované zařízení je limitováno počtem 25 kliento-služeb. Uložiště dat: Základní velikost Odměna bez DPH za 1 kalendářní měsíc 10 GB 1110 Kč Ceník rozšíření – dle skutečného využití: Položka Odměna bez DPH za 1 kalendářní měsíc Úložiště dat 228 Kč/započatý 1 GB Platební podmínky: Odměna za poskytnutí licence bude účtována vždy za pololetí, a to vždy nejpozději do posledního dne prvního měsíce příslušného pololetí. V případě uzavření smlouvy během pololetí bude odměna za poskytnutí licence účtována za zbývající část příslušného pololetí, počínaje prvním měsícem následujícím po provedení instalační podpory, a to vždy nejpozději do posledního dne tohoto měsíce. Za den uskutečnění zdanitelného plnění se považuje den vystavení daňového dokladu. Odměna za instalační podporu bude vyúčtována na samostatném daňovém dokladu. Za den uskutečnění zdanitelného plnění se považuje den dokončení instalační podpory. V případě, že dojde k navýšení velikosti úložiště dat, je nabyvatel povinen hradit odměnu za nově přidělený 1 GB úložiště od prvního dne měsíce následujícího po dni navýšení; toto dodatečné navýšení odměny bude autorem vyúčtováno daňovým dokladem vystaveným ke dni navýšení, přičemž bude účtována odměna za dobu od prvního dne měsíce následujícího po dni navýšení do konce posledně autorem již vyúčtovaného období. Za den uskutečnění zdanitelného plnění se považuje den navýšení. Daň z přidané hodnoty bude účtována dle platných právních předpisů. Příloha č. 2 nově zní: SPECIFIKACE POČÍTAČOVÉHO PROGRAMU Počítačový program CYGNUS® 2 ve variantě Pobytová péče je určen pro pobytové a ambulantní poskytovatele sociálních služeb. Slouží především k evidenci klientů a žadatelů nabyvatele a svojí funkčností pokrývá zejména následující oblasti: smlouvy a výpočet úhrad, tvorba dokumentů, přehled přítomnosti a výběr variant, vyúčtování klientů vč. vedení pokladen, výplatnice důchodů ČSSZ, fakultativní služby, doplatky za léky, finanční a hmotná depozita, záznamy péče, individuální plány a jejich hodnocení, formuláře sociální a ošetřovatelské dokumentace, tvorba plánů péče v souladu s přílohou č. 2 vyhlášky 505/2006 Sb., evidence zrealizované sociální a ošetřovatelské péče, tvorba ošetřovatelských plánů dle taxonomie NANDA, evidence a tisk poukazů ORP, vykazování výkonů odbornosti 913 dle datového rozhraní VZP, odesílání dávek na portály pojišťoven vč. vytvoření faktur a průvodních listů, opravné dávky, ordinace a objednávky léků, objednávky inkontinenčních pomůcek na základě nabídky sortimentu dodavatelů, přehledy a statistiky, podklady pro vykazování statistických dat na MPSV. Program umožňuje vedení dokumentace ošetřovatelské péče v elektronické podobě v souladu s platnou legislativou a splňuje veškeré k tomu stanovené podmínky podle zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů a vyhlášky č. 98/2012 Sb. Program dále umožňuje evidenci zaměstnanců, tvorbu rozpisů služeb zaměstnanců, zpracování docházkových výkazů, exporty podkladů do vybraných mzdových programů, hodnocení a vzdělávání zaměstnanců. Program umožňuje napojení na externí hardwarové zařízení dodané autorem, zejména pak přenosné terminály a miniterminály na čárový kód, čtečky podpisových karet, podpisové klíčenky, docházkové čtečky a další. Počítačový program CYGNUS® 2 ve variantě Terénní péče je určen pro poskytovatele domácí péče. Slouží především k evidenci klientů nabyvatele a svojí funkčností pokrývá zejména následující oblasti: evidence a tisk poukazů DP, plánování terénů, realizace ošetřovatelské péče, vykazování výkonů odborností 902, 925 nebo 926 dle datového rozhraní VZP, odesílání dávek na portály pojišťoven vč. vytvoření faktur a průvodních listů, opravné dávky, přehledy a statistiky. Program dále umožňuje evidenci zaměstnanců, tvorbu rozpisů služeb zaměstnanců, zpracování docházkových výkazů, exporty podkladů do vybraných mzdových programů, hodnocení a vzdělávání zaměstnanců. Program umožňuje napojení na externí hardwarové zařízení dodané autorem, zejména docházkové čtečky. Modul Stravovací provoz umožňuje zejména evidenci receptur, tvorbu jídelních lístků vč. rozboru strávníků, tvorbu a odpis výdejek potravin ze skladu, evidenci skutečné spotřeby a stravovacích norem, objednávky jídel zaměstnanců a cizích strávníků, sledování nutričních hodnot. Program umožňuje napojení na externí hardwarové zařízení dodané autorem, zejména stravovací systém. Tento modul rovněž zahrnuje veškerou funkčnost modulu Sklady. Modul Sklady umožňuje zejména evidenci skladů a jejich položek metodou průměrných cen, tvorbu příjemek a výdejek, tisk inventur a uzávěrek, evidenci osobních ochranných pomůcek zaměstnanců. Modul Řízení organizace umožňuje zejména odesílat oznámení a sdílet dokumenty v rámci systému vč. možnosti zobrazení informací o přečtení jednotlivými uživateli. Modul Rozhraní API umožňuje zejména zpřístupnit vybraná data počítačového programu pomocí API rozhraní bez nutnosti využívat klientskou aplikaci. Toto rozhraní je připravováno na míru dle požadavků nabyvatele na základě samostatné nabídky. K vybraným agendám počítačového programu je možné přistupovat rovněž pomocí vzdálené aplikace přes webové rozhraní na adrese www.mujcygnus.cz, na které jsou také uvedeny funkcionality a podmínky užívání tohoto rozhraní. Tento výčet je pouze rámcový a aktuální ke dni podpisu smlouvy, může se v čase měnit vlivem aktualizací programu nebo změny právní úpravy. Pro plnou funkcionalitu některých oblastí může být nezbytné pořízení dalších produktů či služeb a může být také vyžadována součinnost třetích stran. Minimální požadavky pro provoz klientské aplikace: - PC s operačním systémem Windows, který je podporován výrobcem v rozsahu rozšířené podpory, v 32-bitové nebo 64-bitové verzi, přičemž operační systém musí být udržován aktualizovaný vč. instalace nejnovějšího Service Pack a musí umožňovat instalaci aplikací třetích stran - Operační paměť minimálně 4 GB RAM - Rozlišení obrazovky minimálně 1280x768 pixelů při velikosti textu 100 % v operačním systému Windows - Nainstalovaný Microsoft .NET Framework nejnovější verze vč. aktualizací - Pro instalaci klientské aplikace je požadován administrátorský přístup - Stabilní připojení k internetu s vyhrazeným pásmem o rychlosti minimálně 2 Mb/s download, 1 Mb/s upload a maximálně 100ms odezvou. Bez připojení k internetu nelze aplikaci využívat. Uzavření dodatku: Autor tento dodatek zašle nabyvateli opatřený z jeho strany kvalifikovaným elektronickým podpisem, přičemž ten může být akceptován následujícími způsoby: a) elektronicky, tj. opatřen kvalifikovaným elektronickým podpisem nabyvatele a zaslán v elektronické formě zpět autorovi. b) v listinné podobě, a to tak, že nabyvatel dodatek vytiskne ve dvou vyhotoveních s platností originálu a opatří svým vlastnoručním podpisem. Dodatek je v každém případě uzavřen okamžikem doručení oboustranně podepsaného vyhotovení, a to na adresu sídla autora nebo jeho elektronickou adresu. Tento dodatek nabývá účinnosti dnem 1. 1. 2022. Smluvní strany výslovně sjednávají, že podléhá-li tento dodatek uveřejnění v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), v platném znění, je nabyvatel povinen zajistit uveřejnění tohoto dodatku, licenční smlouvy i všech případných dřívějších dodatků k licenční smlouvě, přičemž odpovídá za to, že k uveřejnění dojde bezodkladně, nejpozději však do 30 dnů, od uzavření tohoto dodatku. Možnost autora dodatky i licenční smlouvu dle svého uvážení uveřejnit v registru smluv tím není dotčena. V každém případě se smluvní strany zavazují, že užívání licence bude autorem poskytovateli umožněno ke dni sjednanému výše jako datum účinnosti tohoto dodatku. V případě, že datum účinnosti sjednané výše bude z jakéhokoliv důvodu předcházet datu skutečného nabytí účinnosti tohoto dodatku, mají smluvní strany za to, že výše bezdůvodného obohacení na straně nabyvatele odpovídá licenční odměně sjednané v tomto dodatku. Dne 7. 1. 2022, digitálně podepsáno Dne 10. 1. 2022, digitálně podepsáno …………………………………... Ing. Jiří Halousek, MBA, jednatel za IRESOFT s.r.o. autor …………………………………... Mgr. Ing. Adéla Machalová, ředitelka za Sociální služby pro osoby se zdravotním postižením, příspěvková organizace nabyvatel