Od: Jana Vicarova Odesláno: středa 22. září 2021 16:17 Komu: Silvie Posádková Předmět: Re: Objednávka č. 143/2021 - repase vchodových dveří Přílohy: potvrzení.pdf Dobrý den, ještě jednou posílám potvrzení objednávky. S pozdravem Jana Vičarová Mgr. Jana Vičarová tel.: xxxxxx pá 17. 9. 2021 v 13:11 odesílatel Silvie Posádková napsal: Dobrý den, navazuji na výběrové řízení, které proběhlo v červnu 2021, a týkalo se repase vstupních dveří budovy ZŠ Husova 17, Brno. Po telefonické domluvě s panem Vičarem, Vám posílám oficiální písemnou objednávku na tuto zakázku, jejíž Vámi nabízená celková hodnota činila 216.953,00Kč vč. DPH. Prosíme o písemné potvrzení přijetí této objednávky + časový harmonogram prací. Fakturační adresa: Základní škola a mateřská škola Brno, Husova 17, příspěvková organizace Husova 17 602 00 Brno IČO: 60556188 Děkuji. S pozdravem, Silvie Posádková hospodářka ZŠ a MŠ Brno, Husova 17, přísp. org. Tel: xxxxxxx Mobil: xxxxxxxxx Tent o e- mail byl zko ntro lová n na viry anti viro vým soft war em AVG . ww w.a vg.c om