Dodatek ke smlouvě číslo 4. SMLOUVA o ZAJIŠTOVÁNÍ SLUŽEB v OBLASTI ZÁVODNÍHO STRAVOVÁNÍ Provozovatel Krajská nemocnice Liberec, a.s. se sídlem: Husova 357/10, Liberec 1— Staré Město, 460 01 Liberec, doručovací číslo 460 63 IČO:27283933 DIČ:CZZ7283933 zastoupená: místopředsedou představenstva společnost zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem Ústí nad Labem, oddíl B, Vložka 1651 (dále jen Provozovatel) Zákazník VÚTS a.s. Se sídlem v Svárovská 619, Liberec XI-Růžodol I, 460 01 Liberec IČO: 46709002 DIČ: CZ46709002 Zastoupen panem prokurista Společnost zapsána v obchodním rej stříku, vedeném Kraj ským soudem v Ústí nad Labem, oddíl B vložka 293 (dále jen zákazník) A. Předmět dodatku Předmětem tohoto dodatku jfe— úpravar cenových podmínek—aa poskytování stravování jednaných ve smlouvě o zajišťování stravování ze dne 30.11.2012. Změny tímto dodatkem učiněné budou platné od 1.1.2022. 2. Cenové podmínky Nové Cenové podmínky jsou upraveny v Příloze č. 1 tohoto Dodatku. B. Závěrečná ustanovení , Ostatní ujednání Sm1ouvy se nemění a zůstávají v plamosti. 2. Tento Dodatek nabývá platnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci smluvních stran a účinnosti dne 1.1.2022. 3. Tento dodatek se vyhotovuje ve dvou stejnopisech s platností originálu, přičemž každá smluvní strana obdrží po jednom výtisku. 4. Zákazník je srozuměn s tím, že Provozovatel je povinným subjektem dle zákona č. 340/2015 Sb. o registru smluv a je si vědom toho, že tento Dodatek Včetně Smlouvy podléhá zveřejnění v registru smluv. Zveřejnění Dodatku včetně Smlouvy bude zajišťovat Provozovatel. 5. Nedílnou součástí tohoto Dodatku jsou Příloha č. 1 — Cenové podmínky. „_1 ! f <% .“ v Liberci dnef 71,71. '; ;.f Zš =?fovozoýáte1é: * Za: Zákazníka: prokuri sta Příloha č. 1 Cena stravy a ostatní náklady VÚTS a.s. OBĚDY Ceny Menu: PLNŠSĚNA S Menu 1-2-3—4 83,50 Menu 5 —6 89,50 Menu 7 102,50 Chlazené strava 79,- Servism' poplatek za správu systému je 2.800 Kč'bezDPřř * ' ' ' Paušální poplatekje 100 428Kč bez DPH. Vceně paušálu je servis výdeje, obsluha a naše mzdové náklady, dodržení legislativy HACCP, oblečení personálu, školení personálu, svoz biologického odpadu a kuchyňského oleje, PHM dopravy, naše pojištění, doplnění automatu Za předpokladu, že by vzniku překážky ze strany zákazníka směrem k provozovateli, které by mu neumožnili službu poskytovat, bude výše paušálu hrazena ze 100% ze strany zákazníka.