Smlouva o poskytování servisních služeb (plný servis) KNL č. 52021/00708/00 uzavřená na základě výsledku otevřeného zadávacího řízení pro zadání veřejné zakázky: „Pozáruční servis pro zdravotnický prostředek — AIIura Clarity“ Smluvní strany Obchodní firma/název: Krajská nemocnice Liberec, a.s. Sídlo: Husova 357/10, Liberec I — Staré Město, 460 01 Liberec, doručovací číslo 460 63 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 1651. Zastoupený: místopředsedou představenstva IČ: 27283933 DIČ: CZ27283933 Bankovní spojení: Číslo účtu: dále jen „Objednatel“ a Obchodní firma/název: Philips Česká republika s.r.o. Sídlo: Rohanské nábřeží 678/23, 186 00 Praha 8 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 38206. Zastoupený: jednateli společnosti IČ: 63985306 DIČ: CZ63985306 Iguankovní spojení: Císlo účtu: dále jen „Dodavatel“ Objednatel a Dodavatel dále též společně označováni jako „smluvní strany“, níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavírají podle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, tuto Smlouvu o poskytování servisních služeb (dále jen „smlouva“). PREAMBULE Účelem této smlouvy je úprava práv a povinností smluvních stran při zajištění servisních služeb pro zdravotnický přístroj AIIura Clarity (dále jen „zařízení“) na základě podmínek a zadávací dokumentace zadávacího řízení pro veřejnou zakázku s názvem „Pozáruční servis pro zdravotnický prostředek - AIIura Clarity“ (dále jen „zadávací řízení“ a „veřejná zakázka“) podle příslušných ustanovení zákona číslo 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“), na základě které byla mezi Objednatelem jako zadavatelem této Veřejné zakázky a Dodavatelem jako vybraným dodavatelem v rámci zadávacího řízení pro veřejnou zakázku uzavřena tato smlouva. Zadávací podmínky a nabídka Dodavatele, kterou podal jako účastník zadávacího řízení, jsou závazné a jsou součástí této smlouvy, i když v ní nejsou výslovně uvedeny. Plnění 1 této smlouvy se řídí také nabídkou Dodavatele, kterou předložil v zadávacím řízení (dál jen „nabídka“). Článek 1 Předmět smlouvy Předmětem této smlouvy je provádění celoroční údržby a servisu prostředku zdravotnické techniky — výše uvedeného zařízení v rozsahu a dle požadavku Objednatele. Technická specifikace zařízení včetně konňgurace je uvedena v příloze č. 1 této smlouvy. Článek 2 Rozsah prováděné údržby a servisu 1. Údržba a servis budou Dodavatelem prováděny na zařízení specifikovaném výše v čl. 1. Z hlediska elektrického připojení se údržba a servis prováděná podle této smlouvy vztahuje jen na součásti připojené od přístrojového rozvaděče. 2. Základní služby (údržba a servis) podle této smlouvy zahrnují: > preventivní kontroly všech součástí zařízení a jeho příslušenství, včetně kontroly kvality zobrazení, kalibrace a nastavení zařízení, dle pokynů výrobce a v souladu se zákonem č. 89/2021 Sb., o zdravotnických prostředcích a o změně některých souvisejících zákonů, v platném znění; opravy poruch a závad zařízení, tj. uvedení zařízení do stavu plné využitelnosti jeho technických parametrů; pravidelné předepsané periodické bezpečnostně technické kontroly zařízení dle ustanovení & 45 zákona č. 89/2021 Sb., o zdravotnických prostředcích a o změně některých souvisejících zákonů, v platném znění, a dle pokynů výrobce; provádění standardních vylepšení zařízení, včetně provádění povinných aktualizací a upgrade softwarového vybavení zařízení; provádění zkoušek dlouhodobé stability na základě Atomového zákona č. 263/2016 Sb., a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů; „ provádění elektrické revize dle CSN, a to 1 x ročně; provádění vzdálené diagnostiky; dodávky a montáž veškerých potřebných náhradních dílů včetně vakuových a detekčních prvků V V V V V V V Článek 3 Cena za provádění údržby a servisu, fakturace 1. Celková cena za celou dobu trvání této smlouvy (48 měsíců) je stanovena ve výši: 5 433 840,— Kč bez DPH (dále jen „cena“). 2. Objednatel se za služby poskytnuté dle článku 2, odst. 2. této smlouvy zavazuje zaplatit dodavateli cenu formou měsíčních plateb ve výši 113 205,— Kč bez DPH. K této ceně bude připočtena DPH v zákonné výši. 3. Cena stanovená v článku 3 odst. 1. smlouvy je nepřekročitelná pro rozsah údržby a servisu stanovený touto smlouvou a jejími přílohami a lze ji měnit pouze na základě písemného dodatku uzavřeného v souladu se zákonem, s výjimkou případu, pokud po uzavření smlouvy a před nebo v průběhu plnění předmětu smlouvy dojde ke změnám sazeb daně z přidané hodnoty nebo ke změnám jiných daňových předpisů majících vliv na cenu předmětu smlouvy, kdy je dodavatel oprávněn jednostranně upravit smluvní cenu na částku reflektující tuto případnou změnu. Dodavatel je oprávněn max. 1 x ročně, nejdříve však po uplynutí 2. roku účinnosti této smlouvy, požadovat navýšení smluvní ceny za poskytování servisních služeb, a to s ohledem na míru inflace oňciálně vyhlášenou Ceským statistickým úřadem za předcházející období, pokud průměrná roční míra inflace za sledované období překročí (vzroste) výši 3%. Za sledované období se považuje kalendářní rok. Takováto změna ceny musí být učiněna písemnou dohodou obou smluvních stran, která se stane dodatkem k této smlouvě. Cenu je možné navýšit maximálně vynásobením hodnoty ukazatele průměrné roční míry inflace vyhlášeným Ceským statistickým úřadem a vztahujícím se předcházejícímu období/ k období od poslední změny ceny. Cena uvedená v článku 3 odst. 1. smlouvy zahrnuje veškeré náklady Dodavatele související s prováděním údržby a servisu, zejména náklady na dodávky náhradních dílů, případné clo, náklady na dopravu náhradních dílů do místa plnění, výměnu a montáž náhradních dílů, odvoz a likvidace vyměněných náhradních dílů včetně obalů k dodaným náhradním dílům, případná měření a revize nově instalovaných náhradních dílů, provedení zkoušek dlouhodobé stability, pokud budou po servisním zásahu nezbytné, mzdové náklady na práci a cestovní náklady servisního technika. Cena za provádění servisu a údržby zařízení bude Objednatelem hrazena na základě daňového dokladu — faktury (dále jen „faktura“), vystavené dodavatelem 1 x měsíčně (měsíční paušální splátka) v měsíci následujícím po provedení prací. Faktura musí obsahovat číslo smlouvy o poskytování servisních služeb uvedené v záhlaví. Splatnost faktury je stanovena na 30 dní od jejího doručení Objednateli. Faktura musí mít náležitosti daňového dokladu dle příslušných právních předpisů. Nebude—li faktura splňovat předepsané náležitosti nebo bude—li fakturována neodpovídající částka, je Objednatel oprávněn fakturu Dodavateli vrátit, přičemž lhůta splatnosti stanovená v předchozí větě začíná běžet až dnem doručení řádné faktury Objednateli. Dnem úhrady se rozumí den připsání fakturované částky na účet Dodavatele. Pro případ, že Dodavatel je nebo se od data uzavření smlouvy (vystavení objednávky) do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně „nespolehlivým plátcem“ ve smyslu ustanovení & 106a zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí dodavatel s tím, že mu Objednatel uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude Dodavatel vymáhat od Objednatele část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena částjeho pohledávky, kterou má vůči Objednateli, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Dodavatel rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet, než je účet, který je zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (& 109 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů), uhradí mu Objednatel cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude Dodavatel vymáhat od Objednatele část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Objednateli, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Článek 4 Specifikace práv a povinností obou smluvních stran Dodavatel je povinen sledovat lhůty pro provádění servisu a údržby zařízení v rozsahu specifikovaném v článku 2 této smlouvy (dále jen „plánovaný servis“) a plánovaný servis zařízení provádět i bez výzvy Objednatele v termínech d|e vzájemné dohody. Servisní práce na zařízení prováděná na základě požadavku Objednatele bude prováděna podle čl. 5 odst. 1 této smlouvy. 3 .N 10. 11. Dodavatel zajistí, aby jeho pracovníci před zahájením každé práce související s prováděním plánovaného servisu a údržby zařízení Objednatele uvědomili, a to nejméně 5 pracovních dnů předem v případě plánovaného servisu a v přiměřených lhůtách v případě oprav poruch a závad zařízení (dále jen „poruchy a závady“) tak, aby mohly být dodrženy lhůty stanovené v čl. 5 této smlouvy. Objednatel bude o provádění servisu a údržby, popř. oprav, dodavatelem uvědomován dopředu prostřednictvím e—mailové adresy Objednatel je povinen nahlásit zjištěné poruchy a závady zařízení u Dodavatele bez zbytečného odkladu poté, co je zjistí. Objednatel nahlásí zjištěné poruchy a závady bud' telefonicky na číslo nebo na e—mailovou adresu Dodavatel zašle neprodleně objednateli emailové potvrzení přijetí hlášení poruchy na dohodnuté emailové adresy. Objednatel zajišťuje, aby zařízení bylo uvolněno z provozu, resp. zpřístupněno k provedení stanovených servisních výkonů bez časových ztrát. Objednatel zajistí, aby bez souhlasu Dodavatele nebyl proveden žádný zásah třetí osoby do zařízení. Na zařízení, které Dodavatel převzal do komplexní péče na základě této smlouvy, má oprávnění provádět servis a údržbu pouze osoba, která má ktomu oprávnění od dodavatele. Bezplatné dodání náhradních dílů se nevztahuje na případ, kdy byl dí| poškozen mechanicky nesprávnou obsluhou nebo zatečením tělních nebo jiných tekutin. Dodavatel prohlašuje, že: > má příslušné oprávnění k činnostem, ke kterým se touto smlouvou zavazuje a je registrován jako osoba provádějící servis, > má dostatečnou kapacitu materiální i odbornou, aby mohl řádně dostát svým závazkům, vyplývajícím z této smlouvy. Dodavatel se zavazuje objednateli uhradit veškeré škody, které by mohl objednatel utrpět jako následek skutečnosti, že prohlášení uvedené v čl. 4, bodu 7. nebude v případě potřeby moci doložit a ukáže se nepravdivým. Veškerá písemná, telefonická či osobní komunikace s osobami provádějícími servis a údržbu bude vedena v českém jazyce. Dodavatel bude odstraňovat i poruchy a vady zařízení, které byly způsobeny neodbornou manipulací, úmyslem či nedbalostí, zásahy třetích osob, vyšší mocí nebo vnějšími okolnostmi, jako je např. nedodržení předepsaných podmínek prostředí, vypovězení klimatizace, výpadek elektronického proudu apod. Předmětem plnění mohou být i servisní zásahy spojené s přemisťováním zařízení. Tyto služby budou účtovány samostatně na základě hodinové sazby (zvlášť účtovaná plnění). Náhradní díly nutné k těmto servisním zásahům nejsou předmětem této zakázky a budou pořízeny na základě samostatných smluv či objednávek. Jakékoliv zjištěné porušování povinností vyplývajících z této smlouvy je poškozená strana povinna oznámit druhé straně písemně do 1 (jednoho) měsíce po zjištění a vyzvat příslušnou smluvní stranu k nápravě v přiměřené lhůtě, která nesmí být kratší než 15 dnů. Nebude—li porušení ve stanovené lhůtě napraveno, je příslušná poškozená smluvní strana oprávněna od této smlouvy odstoupit s účinností ode dne doručení oznámení o odstoupení od této smlouvy druhé smluvní straně. V případě pochybností se má toto odstoupení za doručené pátým dnem po odeslání (doporučenou poštou). 4 Článek 5 Podmínky provádění servisu a údržby dodavatelem Dodavatel je povinen odstranit poruchy a závady nahlášené způsobem podle článku 4 odst. 3. této smlouvy v těchto termínech: diagnostika závady do 24 hodin od oznámení závady v případě, že nevznikne potřeba použití náhradních dílů, nepřesáhne doba opravy 48 hodin od diagnostiky závady; v případě, že vznikne potřeba použití náhradních dílů, nepřesáhne doba opravy 72 hodin od diagnostiky závady. V V V Plánovaný servis je dodavatel povinen provést ve lhůtě oznámené Objednateli podle článku 4 odst. 2. této smlouvy, případně vjiné lhůtě dohodnuté sObjednatelem v konkrétním případě. Lhůty stanovené v odst. 1. tohoto článku smlouvy se adekvátně prodlužují v případě, že Objednatel nezajistí přístup technika Dodavatele k zařízení, a to okamžitě po příchodu technika a za předpokladu splnění podmínek uvedených v čl. 4 odst. 2. této smlouvy. Veškeré služby poskytované v rámci plnění předmětu této smlouvy musejí být prováděny v souladu s platnými právními předpisy, technickými normami a předpisy výrobce o údržbě zařízení. Udržba zařízení musí být prováděna v souladu se zákonem č. 89/2021 Sb., o zdravotnických prostředcích a o změně některých souvisejících předpisů, v platném znění, a v souladu se zákonem č. 263/2016 Sb., atomový zákon a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Provozování a činnost sytému, musí být v souladu s platnými normami (Směrnice EEC, CSN, doporučením SUJB). Dodavatel je povinen zajistit si pro prováděné servisní úkony veškeré potřebné nástroje, měřící a zkušební pomůcky. Místem provádění údržby a servisu podle této smlouvy je Krajská nemocnice Liberec, a.s., Kardiocentrum, na adrese Husova 357/10, Liberec I — Staré Město 460 01, doručovací č. 460 63, na jejímž pracovišti je předmětné zařízení instalováno. Článek 6 Záruka Záruční doba na provedené práce činí 6 měsíců od jejich uskutečnění, na dodané náhradní díly 6 měsíců od dodání v případě, že tato lhůta přesáhne platnost této servisní smlouvy. Pokud by Dodavatel nebyl během výše uvedené záruční doby schopen plnit své závazky plynoucí ze záruky, bude hodnota zbývající poskytnuté záruky oceněna příslušným znalcem v oboru a výsledná částka bude následně vedena jako pohledávka Objednatele vůči Dodavateli. Článek 7 Odpovědnost za škody a pojištění Dodavatel na sebe přejímá zodpovědnost za škody způsobené všemi osobami a subjekty (včetně poddodavatelů) podílejícími se na provádění předmětu plnění, které k provádění předmětu plnění zjednal, a to po celou dobu trvání této smlouvy, stejně tak za škody způsobené svou činností Objednateli nebo třetí osobě na zdraví nebo majetku, tzn., že v případě jakéhokoliv narušení či poškození majetku (např. vjezdů, 5 plotů, objektů, prostranství, inženýrských sítí) nebo poškození zdraví osob je Dodavatel povinen bez zbytečného odkladu tuto škodu nahradit a není—li to možné, tak finančně uhradit. Za tímto účelem musí mít Dodavatel uzavřenou pojistnou smlouvu platnou po celou dobu realizace na pojištění škod způsobených při výkonu činnosti třetí osobě min. ve výši 2 mil. Kč. Dodavatel je povinen udržovat pojištění dle čl. 7. odst. 1 této smlouvy po celou dobu trvání této smlouvy. V případě porušení této povinnosti je objednatel oprávněn od této smlouvy odstoupit. Na žádost objednatele je dodavatel povinen předložit objednateli dokumenty prokazující, že pojištění v požadovaném rozsahu a výši trvá. Pokud by v důsledku pojistného plnění nebojiné události mělo dojít k zániku pojistného, k omezení rozsahu pojištěných rizik, ke snížení stanovené min. výše pojistného v pojištění, nebo k jiným změnám, které by znamenaly zhoršení podmínek oproti původnímu stavu, je dodavatel povinen učinit příslušná opatření tak, aby pojištění bylo udrženo tak, jak je požadováno v tomto ustanovení. Dodavatel se v případě vzniku odpovědnosti dle odst. 1. tohoto článku zavazuje Objednateli nahradit skutečnou škodu a ušlý zisk. Náhrada škody se řídí obecnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Článek 8 Zvláštní ujednání Dodavatel tímto prohlašuje, že jednáním ve věcech technických je pověřen: Customer Service Manager te|. e—mail. : Objednatel tímto prohlašuje, že jednáním ve věcech technických jsou pověřeni: vedoucí oddělení zdravotnické techniky KNL, a.s., te|. e—mail: technik Kardiocentra, te|. e—mail : nebo jím pověřená osoba. Článek 9 Trvání smlouvy Tato smlouva se uzavírá na dobu 48 měsíců s účinností od 27. 12. 2021. Předčasné ukončení smlouvy je možné na základě vzájemné dohody obou smluvních stran. Předčasné ukončení smlouvy je rovněž možné na základě odstoupení jednou ze smluvních stran dle čl. 4, odst. 11. Článek 10 Povinnost mlčenlivosti Dodavatel prohlašuje a podpisem této smlouvy stvrzuje, že: > o všech důvěrných informacích týkajících se obchodní, technické či výrobní povahy (s výjimkou informací všeobecně nebo veřejně známých nebo informací 6 poskytnutých s předchozím písemným souhlasem Krajské nemocnice Liberec, a.s.) a o všech osobních a citlivých údajích (zejména v souladu s právními předpisy České republiky týkajícími se ochrany osobních údajů, v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR) a dle zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách), o kterých se dozví (resp. jeho zaměstnanci nebo třetí osoby, které používá k plnění svých povinností) v souvislosti s touto smlouvou, se zavazují dodržovat mlčenlivost dle platných právních předpisů. V Tyto informace se zavazuje nezneužít, neumožnit k nim přístup třetím osobám, nepořizovat kopie, nepoužít je ve prospěch vlastní ani ve prospěch třetích osob, a to ani po ukončení této smlouvy. Pokud by Dodavatel, resp. jeho zaměstnanci nebo třetí osoby, které využije k plnění svých činností, porušili tyto své povinnosti, je Dodavatel povinen k náhradě škody a k úhradě smluvní pokuty ve výši 100 000,— Kč. Smluvní strany výslovně vylučují použití & 2050 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Článek 11 Poddodavatelé Předmět smlouvy je Dodavatel oprávněn realizovat sám nebo prostřednictvím třetích osob (poddodavatelů). Vpřípadě, že Dodavatel prokazoval prostřednictvím třetí osoby (poddodavatele) splnění části kvaliňkace v zadávacím řízení, musí se takový poddodavatel na plnění předmětu smlouvy podílet v rozsahu deklarovaném v písemném závazku poddodavatele, který Dodavatel předložil ve své nabídce podané v zadávacím řízení v souladu s š 83 odst. 1 písm. d) zákona. Změna poddodavatele je v průběhu účinnosti této smlouvy možná po písemném souhlasu Objednatele. Změna poddodavatele, prostřednictvím kterého prokazoval Dodavatel část kvalifikace v zadávacím řízení,je možná pouze za předpokladu, že nový poddodavatel prokáže splnění kvaliňkace ve stejném rozsahu jako poddodavatel původní a bude se na plnění Předmětu smlouvy vodpovídajícím rozsahu podílet, případně převezme i společnou a nerozdílnou odpovědnost za splnění této smlouvy. Smluvní strany si výslovně sjednaly, že Dodavatel nese plnou odpovědnost za splnění všech závazků a povinností vyplývajících z této Smlouvy i ze strany svých poddodavatelů. To neplatí v případě, že jiná osoba (poddodavatel) ve smyslu shora uvedených odst. převzala společnou a nerozdílnou odpovědnost za plnění této smlouvy. Taková osoba je společně s Dodavatelem odpovědná za splnění závazků z této smlouvy i za činnost ostatních poddodavatelů. Článek 12 Smluvní pokuty Vpřípadě, že dojde kpřekročení lhůty pro diagnostiku závady, uhradí dodavatel objednateli smluvní pokutu ve výši 5 000,— Kč za každou započatou hodinu, o kterou tuto lhůtu dle článku 5, odst. 1. překročí. V případě, že dojde k překročení lhůt pro dobu opravy od diagnostiky závady, uhradí dodavatel ob'ednateli smluvní pokutu ve výši 40 000,— Kč za každý započatý den, o který tuto lhutu dle článku 5, odst. 1. překročí. 10. Objednatel uhradí Dodavateli úrok z prodlení s úhradou faktur ve výši 0,01% 2 dlužné částky za každý započatý den prodlení. Smluvní pokuty stanovené dle odst. 1. až 3. článku 12 této smlouvy a/nebo odst. 3 článku 10 této smlouvy jsou splatné do 30 dnů od doručení písemného oznámení Objednatele nebo Dodavatele o uložení smluvní pokuty na adresu Objednatele nebo Dodavatele. Zaplacením smluvních pokut nezaniká právo dotčené smluvní strany na náhradu škody. Článek 13 Závěrečná ustanovení Tuto smlouvu je možné měnit pouze písemnými dodatky podepsanými oběma smluvními stranami. Dodavatel odpovídá za pohyb svých zaměstnanců nebo osob, které použije k plnění předmětu této smlouvy. Dále odpovídá za bezpečnost a ochranu zdraví všech osob zúčastněných na plnění předmětu smlouvy a dodržování předpisů o požární ochraně. Při zahájení prací zabezpečí Dodavatel proškolení těchto osob. Dodavatel je povinen vyšetřit pracovní úrazy svých zaměstnanců, které vznikly při provádění předmětu smlouvy, sepsat o nich záznamy a zaslat je příslušným orgánům. V otázkách výslovně neupravených touto smlouvou se závazky smluvních stran řídí ustanoveními příslušných právních předpisů, zejména zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Případné spory bude řešit příslušný obecný soud. Dodavatel si je vědom veřejnoprávního charakteru Objednatele a povinností z toho plynoucích. Tato smlouva musí být v souladu s g 219 zákona zveřejněna na proňlu zadavatele. Vzhledem k veřejnoprávnímu charakteru objednatele dodavatel výslovně souhlasí se zveřejněním smluvních podmínek obsažených v této smlouvě v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů (zejména zák. č.106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím v platném znění). Dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv zveřejní Objednatel tuto smlouvu v registru smluv. Zveřejnění bude provedeno za pomoci automatického strojového převodu textu. Dodavatel prohlašuje, že žádná informace uvedená v této smlouvě včetně přílohy není předmětem obchodního tajemství ve smyslu & 504 Občanského zákoníku. V případě, že některé ustanovení této smlouvy se ukáže neplatným, neúčinným či nevymahatelným anebo některé ustanovení chybí, zůstávají ostatní ustanovení této smlouvy touto skutečností nedotčena. Strany se dohodnou na náhradě takového neplatného, neúčinného či nevymahatelného ustanovení za ustanovení jiné, které nejlépe splňuje tytéž obchodní účely jako ustanovení neplatné, neúčinné nebo nevymahatelné. Jakýkoliv dopis, oznámení či jiný dokument bude považován za doručený druhé smluvní straně této smlouvy, bude—li doručen na adresu uvedenou u dané smluvní strany v záhlaví této smlouvy. V případě pochybností se má za to, že písemnost zaslaná doporučenou poštovní přepravou byla doručena třetí den po dni odeslání písemnosti. 11. Tato smlouva je uzavírána elektronicky a je opatřena uznávanými elektronickými podpisy smluvních stran. 12. Smluvní strany prohlašují, že smlouvu přečetly, s jejím obsahem souhlasí, což stvrzují svými podpisy. 13. Dodavatel podpisem této smlouvy souhlasí se zveřejněním všech náležitostí smluvního vztahu (např. podmínek smlouvy, podmínek servisní smlouvy vztahující se na předmět smlouvy apod.). 14. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti dnem zveřejnění v registru smluv. Příloha: 1. Technická specifikace včetně konfigurace V Liberci V Praze Damm:2021.12.06 Datum; 202111 125 Date: 2021.11.25 za objednatele za dodavatele místopředseda představenstva jednatelé společnosti Philips Česká republika s.r.o. Příloha č. 2 základních zadávacích podmínek Příloha g:. 1-„ SPECIFIKACE ZARÍZENÍ VCETNE KONFIGURACE Přístroj: AIIura Xper FD10 Místo: Krajská nemocnice Liberec, a.s. Číslo v evidenci Philips: 64922037 Sériové číslo: 327 Počet Systémový komponent R—Cabinet M-Cabinet B-Cabinet Stand- Poly Diagnost G Flat Detector FD 10 RTG zářič MRC 200 0508 ROT—GS 1003 Patient Table Angio Diagnost 7 X Ray generatator Certeray Operator Console Monitor Suspension (stropní závěs - monitor LCD 56" Flex vision) StentBoots/ Integris 3D-RA Bodové světlo, LED, Dr. Mach RTG zavěs ochranny stropní MAVIG UPS, EATON _\_\_\_\_\_\_\_\_\ _\_\_\_\_\