RÁMCOVÁ DOHODA uzavřená dle ustanovení § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ObčZ“) Gymnázium, Praha 4, Postupická 3150 se sídlem: Postupická 3150/4, Praha 4 – Záběhlice, 141 00 IČ: 60459085 DIČ: CZ60459085 Zastoupená: Mgr. Šárkou Hurtlovou, ředitelkou školy dále jen „Zadavatel“ na straně jedné a OTIDEA Admin s.r.o. se sídlem Karlínské náměstí 235/13, Karlín, 186 00 Praha 8 kontaktní adresa: Táboritská 23/1000, 130 00 Praha 3 IČ: 10931538 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka č. C349791 jejímž jménem jedná Mgr. Kateřina Koláčková dále jen „Dodavatel“ na straně druhé Společně budou dále označovány jako „smluvní strany” Smluvní strany se dohodly na uzavření následující rámcové dohody (dále jen „Dohoda“): 1. PŘEDMĚT DOHODY 1. Touto Dohodou se Dodavatel zavazuje pro Zadavatele zařídit výkon zadavatelských činností zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „Zadavatelské činnosti“) v rámci veřejných zakázek zadávaných níže uvedených druh řízení a poradenství: * Otevřené řízení (nadlimitní VZ) * Zjednodušené podlimitní řízení * Veřejné zakázka malého rozsahu * Příprava závazného návrhu smlouvy (dále jen „Veřejná zakázka“ nebo „veřejné zakázky“) a Zadavatel se zavazuje zaplatit mu za to odměnu. 2. Zadavatel podpisem této Dohody uděluje Dodavateli písemnou plnou moc ke všem právním úkonům potřebným k provedení Zadavatelských činností Dodavatelem. Dodavatel plnou moc v plném rozsahu přijímá. 3. Zadavatelské činnosti zařídí Dodavatel jménem a na účet Zadavatele. 2. SPECIFIKACE ZADAVATELSKÝCH ČINNOSTÍ 1 Zadavatelskými činnostmi se pro účely této Dohody rozumí provedení zadávacích řízení formou níže specifikovaných činností a úkonů v rámci Veřejné zakázky. Zadavatelské činnosti je Dodavatel povinen provést v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek nebo dalšími právními předpisy vydanými k jeho provedení (dále jen „Zákon“) a podle pokynů Zadavatele. Činnostmi a úkony v rámci Zadavatelských činností se rozumí příprava a organizační zajištění celého průběhu Veřejné zakázky, a to: - převzetí podkladů týkajících se Veřejné zakázky - zpracování, studium podkladů + zpracování zadávacích podmínek - zpracování návrhu hodnotících kritérií a způsobu hodnocení nabídek a jejich konzultace se Zadavatelem, - vypracování čistopisu oznámení otevřeného řízení, jeho zveřejnění v informačním systému o veřejných zakázkách – věstník veřejných zakázek, - vypracování čistopisu zadávací dokumentace a hodnotících kritérií na základě souhlasu Zadavatele, - příprava formulářů týkajících se zadávací dokumentace, - kompletace a rozmnožení zadávací dokumentace v potřebném počtu, - zpracování odpovědí na dotazy dodavatelů v průběhu lhůty pro podání nabídek, zajištění včasného doručení odpovědí na dotaz ve lhůtě stanovené Zákonem na základě součinnosti poskytnuté Zadavatelem, - organizační zajištění přijímání obálek s nabídkami, včetně vystavení potvrzení o jejich převzetí, - zpracování a rozeslání výzvy k účasti na 1. jednání hodnotící komise, případně komise pro otevírání obálek jednotlivým členům hodnotící komise jmenované Dodavatelem, případně jejich náhradníkům, - vypracování a zajištění čestných prohlášení pro členy, náhradníky a účastníky jednání hodnotící komise, - vypracování a zajištění protokolů o volbě předsedy a místopředsedy hodnotící komise, - organizační zajištění vlastního aktu otevírání obálek s nabídkami jednotlivých uchazečů, - sepsání protokolu o otevírání obálek s nabídkami včetně všech náležitostí a příloh, - zpracování návrhu rozhodnutí o vyloučení uchazeče a jeho zaslání vyloučenému uchazeči, - zpracování a rozeslání výzvy členům hodnotící komise k účasti na 2. jednání hodnotící komise, - organizační zajištění průběhu posouzení a hodnocení nabídek, - rozbor nabídek uchazečů, ověření splnění kvalifikačních kritérií a dalších předpokladů pro plnění Veřejné zakázky - rozbor nabídek, vypracování stručné charakteristiky jednotlivých nabídek pro potřeby členů hodnotící komise pro posouzení a hodnocení nabídek dle jednotlivých kritérií, - zpracování veškerých podkladů týkající se metody hodnocení a posouzení nabídek, - vypracování protokolu o 2. jednání hodnotící komise včetně všech náležitostí a příloh, - vypracování návrhu rozhodnutí o vyloučení uchazeče a jeho rozeslání po schválení a podpisu Zadavatelem, - vypracování návrhu žádosti o písemné zdůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny, - zpracování zprávy o posouzení a hodnocení nabídek a dalších souvisejících zápisů, zpracování výsledné tabulky hodnocení nabídek, - vypracování návrhu rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky a zajištění rozeslání oznámení o výběru nejvhodnější nabídky, - vypracování oznámení o výsledku zadávacího řízení a jeho zveřejnění v informačním systému o veřejných zakázkách – věstníku veřejných zakázek, - zpracování písemné zprávy zadavatele v případech, kdy to vyžaduje Zákon, - předání veškeré dokumentace z průběhu Veřejné zakázky, - zpracování rozhodnutí o námitce uchazečů - zpracování stanoviska zadavatele k podanému návrhu k ÚOHS, - řešení návrhu s ÚOHS, - řádné ukončení VZ po vydání rozhodnutí o podaných námitkách, 3. MÍSTO PLNĚNÍ, TERMÍN PLNĚNÍ 1. Místo plnění Dohody je sídlo Zadavatele. 2. Dohoda je uzavírána na dobu 12 měsíců. 4. PRÁVA A POVINNOSTI DODAVATELE 1. Dodavatel je povinen postupovat s odbornou péčí při plnění předmětu Dohody v zájmu Zadavatele, dle platných ustanovení Zákona. 2. Dodavatel je povinen uskutečňovat předmětnou činnost podle pokynů Zadavatele a v souladu s jeho zájmy. V případě nevhodnosti pokynů Zadavatele je Dodavatel povinen na jejich nevhodnost Zadavatele upozornit. 3. Dodavatel je povinen bez zbytečného odkladu oznámit Zadavateli všechny okolnosti, které zjistil nebo měl zjistit při zařizování záležitostí, a které mohou mít vliv na změnu pokynů nebo zájmů Zadavatele. 4. Dodavatel je povinen předat bez zbytečného odkladu Zadavateli věci, které za něho převzal při začátku a během plnění předmětu této Dohody. 5. Zjistí-li Dodavatel při zajišťování předmětu této Dohody překážky, které znemožňují řádné uskutečnění činnosti a právních úkonů dohodnutým způsobem, oznámí to neprodleně Zadavateli, se kterým se dohodne na odstranění daných překážek. Nedohodnou-li se Smluvní strany na odstranění překážek, popř. změně Dohody, ve lhůtě 7 dnů, tato Dohoda se od počátku ruší. Dodavatel má v takovém případě nárok na úhradu nákladů vynaložených při plnění svého závazku dle této Dodavatel a přiměřenou část odměny. 6. Dodavatel je povinen zachovávat mlčenlivost o všech údajích, které jsou obsaženy v projektových, technických a realizačních podkladech, nebo o jiných skutečnostech, se kterými přišel při plnění předmětu Dohody do styku. Tyto údaje tvoří obchodní tajemství Zadavatele ve smyslu ust. § 504 ObčZ. 7. Dodavatel čestně prohlašuje, že v době podpisu této Dohody není podjat. Pokud by v průběhu zadání nastaly nové skutečnosti ve vztahu k podjatosti, je Dodavatel povinen je bezodkladně oznámit Zadavateli. Pokud tak neučiní, má se za to, že žádné změny nenastaly. 8. Dodavatel není povinen k osobní účasti při prohlídce místa plnění ve smyslu zákona. Dodavatel provede otevírání obálek s nabídkami v prostorách svého sídla či místa podnikání. 9. Dodavatel je povinen dokončit zadavatelské činnosti dle čl. 2.1 Dohody při plnění předmětu dohody i po uplynutí termínu plnění dohody 24 měsíců. 5. PRÁVA A POVINNOSTI ZADAVATELE 1. Zadavatel je povinen předat včas Dodavateli úplné, pravdivé a přehledné informace a případné listiny, jež jsou nezbytně nutné k plnění předmětu této Dohody, pokud z jejich povahy nevyplývá, že je má zajistit Dodavatel v rámci své činnosti. Zejména se jedná o technické podmínky a podklady nezbytné pro stanovení předmětu plnění veřejné zakázky v rámci zadávací dokumentace. 2. Zadavatel je povinen poskytovat Dodavateli během plnění předmětu Dohody přiměřenou další součinnost. 3. Zadavatel je povinen Dodavateli vyplatit odměnu podle článku 6. této Dohody. 4. Zadavatel má povinnost nejpozději do dvou dnů po podpisu smlouvy mezi Zadavatelem a vybraným uchazečem písemně oznámit Dodavateli den podpisu smlouvy. 5. Zadavatel nesmí uzavřít příslušnou smlouvu s uchazečem, jehož nabídka byla vybrána jako nejvhodnější, dříve než mu Dodavatel oznámí, že uplynuly lhůty stanovené zákonem, ve kterých smlouva nesmí být uzavřena. 6. Zadavatel odpovídá za úplnost a správnost technických podkladů zadání. Pokud v průběhu zadání Veřejné zakázky budou zájemci vyžadovat jakékoliv doplnění nebo upřesnění týkající se technických podmínek zadání, je Zadavatel povinen zajistit součinnost odborné osoby tak, aby odpovědi na dotazy byly předány Dodavateli nejpozději do 3 dnů od okamžiku, kdy byla Dodavateli doručena žádost o dodatečné informace dle Zákona. Dodavatel je pak povinen zajistit předání upřesňujících či doplňujících podkladů všem zájemcům o veřejnou zakázku. Důsledky prodlení s předáním výše uvedených podkladů Zadavatelem Dodavateli jdou k tíži Zadavatele. 7. Obdrží-li Zadavatel jakýkoliv doklad nebo dopis vztahující se k zadání Veřejné zakázky, je povinen jej bezodkladně poskytnout Dodavateli. Pokud tak neučiní, nenese Dodavatel odpovědnost za prodlení nebo úkony, které jsou s tímto dokumentem spojeny. 8. V případě, že Zadavatel bude v rámci prokazování kvalifikace dodavatelů požadovat předložení vzorků, je povinností Zadavatele zajistit příjem a uchování vzorků a příjem nabídek v souladu se Zákonem. 6. ODMĚNA DODAVATELI 1. Za provedení Zadavatelských činností dle čl. 2.1 Dohody náleží Dodavateli odměna ve výši: Druh řízení Zadavatelská odměna celkem bez DPH Veřejná zakázka malého rozsahu 19.000,- Zjednodušené podlimitní řízení 39.000,- Otevřené řízení 49.000,- Příprava závazného návrhu smlouvy 8.000,- 2. Fakturu vystaví dodavatel po 20 dnech od odeslání oznámení o výběru. 3. V případě zrušení Veřejné zakázky a/nebo ukončení Dohody Zadavatelem v jakékoliv fázi Zadavatelských činností prováděných na základě Dohody Dodavatelem náleží Dodavateli odměna v poměrné výši dle čl. 6 odst. 2 smlouvy. 4. Veškeré daňové doklady musí obsahovat náležitosti podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů (dále „zákon o DPH“). V případě, že účetní doklady nebudou mít odpovídající náležitosti, je zadavatel oprávněn zaslat je zpět dodavateli k doplnění, aniž se tak dostane do prodlení se splatností? lhůta splatnosti počíná běžet znovu od opětovného zaslání náležitě doplněných či opravených dokladů zpět zadavateli. 7. ZÁRUKY A MAJETKOVÉ SANKCE 1. Dodavatel je povinen při plnění této Dohody postupovat s odbornou péčí a v zájmu Zadavatele. 2. Dodavatel odpovídá za to, že bude svoji činnost dle této Dohody provádět v souladu se Zákonem. 3. Smluvní strany si sjednávají záruční lhůtu vztahující se k plnění předmětu činnosti na dobu 5 let (60 měsíců). Tato záruční lhůta začíná plynout ode dne uzavření smlouvy s vybraným uchazečem nebo od zrušení zadávání veřejné zakázky. 4. V případě, že Úřad pro ochranu hospodářské soutěže rozhodne o uložení opatření k nápravě, zajistí Dodavatel nápravu na vlastní náklady, pokud bylo porušení, jež vedlo k uložení opatření, způsobeno vadnou činností Dodavatele. Toto neplatí v případě, kdy Zadavatel odmítne i přes návrh Dodavatele využít veškeré zákonné, řádné i mimořádné opravné prostředky proti rozhodnutí Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže. 5. Dodavatel neodpovídá za vady, které byly způsobeny dodržením pokynu od Zadavatel a Dodavatel ani při vynaložení veškeré odborné péče nemohl zjistit jeho nevhodnost, případně na ni upozornil Zadavatele, ale ten na jeho dodržení trval. 6. V případě udělení sankce Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže ve věci Zadavatelských činností k Veřejné zakázce z důvodů nesplnění povinnosti nebo porušení zákazu stanoveným Zákonem, které bylo způsobeno vadnou činností Dodavatele dle Dohody, jde tato k tíži Dodavatele až do výše jeho pojištění odpovědnosti za škody způsobené třetí osobě, tj. do výše 35.000.000,- Kč. Toto neplatí v případě, kdy Zadavatel odmítne i přes návrh Dodavatele využít veškeré zákonné prostředky proti rozhodnutí Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže. 8. DOBA TRVÁNÍ DOHODY 1. Tato Dohoda nabývá platnosti podpisem oběma Smluvními stranami. V souladu s ust. § 1758 ObčZ je smlouva uzavřena nejdříve okamžikem podpisu jejího písemného vyhotovení oběma smluvními stranami. 2. Zadavatel může tuto Dohodu vypovědět s účinností nejdříve ke konci měsíce následujícího po měsíci, v němž byla výpověď písemně doručena. Od nabytí účinnosti písemné výpovědi je Dodavatel povinen nepokračovat v činnosti, na kterou se výpověď vztahuje. Je však povinen Zadavatele upozornit na opatření potřebná k tomu, aby se zabránilo vzniku škody bezprostředně hrozící Zadavateli nedokončením činnosti související se zařizováním záležitosti. Za činnost řádně uskutečněnou do účinnosti výpovědi má Dodavatel nárok na úhradu nákladů vynaložených při plnění svého závazku dle této Dohody a přiměřenou část odměny dle čl. 6.2. 3. Dodavatel může Dohodu písemně vypovědět s účinností nejdříve ke konci měsíce následujícího po měsíci, v němž byla výpověď písemně doručena. Ke dni nabytí účinnosti písemné výpovědi zaniká závazek Dodavatele uskutečňovat činnost, ke které se zavázal. Jestliže tímto přerušením činnosti by vznikla Zadavateli škoda, je Dodavatel povinen jej upozornit, jaká opatření je třeba učinit k jejímu odvrácení. Jestliže tato opatření Zadavatele nemůže učinit ani pomocí jiných osob a požádá Dodavatele, aby je učinil sám, je Dodavatel k tomu povinen. 4. Za činnost řádně uskutečněnou do účinnosti výpovědi má Dodavatel nárok na úhradu nákladů vynaložených při plnění svého závazku dle této Dohody a na přiměřenou část úplaty. 9. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 1. Ostatní práva a povinnosti Smluvních stran se řídí příslušnými ustanoveními ObčZ. 2. Tato Dohoda byla uzavřena dle skutečné vůle Smluvních stran, a proto byla jimi jakožto správná vlastnoručně podepsána. 3. Veškeré změny a doplnění této Dohody jsou možné pouze formou písemných dodatků odsouhlasených a podepsaných oběma Smluvními stranami. 4. Za Zadavatele je oprávněn/a jednat v záležitostech organizování veřejných zakázek Mgr. Šárka Hurtlová, tel: 724 804 645, e-mail: hurtlova@postupicka.cz. Této osobě budou oprávněnou osobou ze strany Dodavatele sdělovány požadavky na potřebné podklady a dokumentaci, případně pokyny Dodavatele dle této Dohody, a to na výše uvedenou e-mailovou adresu. Za Dodavatele jsou oprávněny jednat Mgr. Kateřina Koláčková, tel: 604 200 383, e-mail: zakazky@otidea.cz nebo Mgr. Jakub Kubíček, Dis, e-mail: jakub.kubicek@otidea.cz 5. V případě, že budou některá ustanovení této Dohody zrušená, neplatná či nevynutitelná, nezpůsobí neplatnost či nevynutitelnost celé Dohody. V takovém případě Smluvní strany takové zrušené, neplatné či nevynutitelné ustanovení nahradí ustanovením novým, které se svým obsahem bude nejvíce blížit účelu zrušeného, neplatného nebo nevynutitelného ustanovení. To samé bude aplikováno, jestliže se ukáže, že Dohoda obsahuje mezery. V případě, že takováto mezera nemůže být vyplněna výkladem, Smluvní strany jsou povinny spolupracovat na vytvoření odpovídajícího dodatku k této Dohodě. 6. Smluvní strany dohody výslovně souhlasí s uveřejněním dohody v celém rozsahu, včetně jejích příloh a případných dodatků dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv). Uveřejnění této Dohody v registru smluv zajistí zadavatel. 7. Dohoda nabývá účinnosti dnem zveřejnění dle zákona o registru smluv. 8. Tato Dohoda je vyhotovena na 7 stránkách ve třech stejnopisech, Zadavatel obdrží dva stejnopisy a Dodavatel obdrží jeden stejnopis. V ………………. dne ___________ V Praze dne 30. 11. 2021 OTIDEA Admin s.r.o. Gymnázium, Praha 4, Postupická 3150 _________________________  ________________________ Mgr. Kateřina Koláčková Mgr. Šárka Hurtlová jednatelka ředitelka školy 4