Od: koberce.kubu Odesláno: 16. listopadu 2021 15:56 Komu: Bc. Martin Tollar Předmět: Re: objednávka podlahy radnice Dobrý den potvrzuji přijetí objednávky č 124/2021 Děkuji Kubů ---------- Původní e-mail ---------- Od: Bc. Martin Tollar Komu: koberce.kubu@seznam.cz Datum: 16. 11. 2021 10:48:45 Předmět: objednávka podlahy radnice Vážený pane, děkujeme za provedené práce v kancelářích v budově MěÚ. Potvrzuji přijetí faktury. Abych ji mohl dát proplatit, je nutno splnit zákonnou povinnost, kterou máme u transakcí vyšších než 50.000 Kč, a to sice zveřejnit smlouvu/objednávku v registru smluv. V příloze Vám zasílám objednávku a prosím o její potvrzení, stačí napsat do mailu text „Potvrzuji přijetí objednávky č. 124/2021“. Děkuji a přeji krásný den Bc. Martin Tollar Odbor ekonomický vedoucí odboru ___________________________________________________________ Město Tanvald - Městský úřad Tanvald Palackého 359, 468 41 Tanvald tel.: 483 369 540 e-mail: mtollar@tanvald.cz http://www.tanvald.cz