\ \\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\ \\\ \\\\\ \\\\\ \\\\\\\ \\\\ \\\\\\ \\ \\\\\ \\\\ KU) J pe 1-8SCN\( - Smlouva o zajištění provozu senior pointu uzavřená na základě dohody smluvních stran, nikoliv na úkor kterékoliv ze smluvních stran podle ustanovení § 1746, odst. 2 občanského zákoníku I. Smluvní strany Kraj Vysočina se sídlem: Jihlava, Žižkova 1882/57, statutární zástupce: MUDr. Jiří 8ěhounek, hejtman kraje k podpisu smlouvy pověřen: Mgr. Pavel Franěk, náměstek hejtmana kraje IČ: 70890749 bankovní spojení: Sberbank CZ, a.s. číslo účtu: 4050005000/6800 (dále jen .objednatel") a Domov Ždlrec, příspěvková organizace se sídlem: Ždírec 43,58813 Polná statutární zástupce: PaedDr. Martina Matějková, ředitelka IČ: 75002779 číslo účtu: 0000194652330257/0100 (dále též "dodavatel") II. Předmět a účel smlouvy 1. Předmětem této smlouvy je vymezení a úprava vzájemných práv a povinností smluvních stran, které vzniknou při plnění účelu této smlouvy. 2. Účelem této smlouvy je zajištění provozu Senior pointu v Jihlavě v období od 15. 3. 2017 do 31.12.2017 jako informačního a metodického centra zaměřeného na základní poradenství v problematické právní, finanční, zdravotně-sociální, spotřebitelské apod. III. Povinnosti smluvních stran 1. Objednatel se zavazuje uhradit cenu za provoz Senior pointu v Jihlavě dle čI. V., této smlouvy. 2. Dodavatel slevy se zavazuje zajistit provoz Senior pointu v Jihlavě, a to minimálně v tomto rozsahu: a. provozovat senior point od pondělí do pátku mimo státních svátků od 08:00 do 17:00 za přítomnosti minimálně 1 pracovníka, b. zajistit vhodné prostory pro provoz Senior pointu v Jihíavě, c. poskytovat pomoc seniorům při komunikaci s úřady a institucemi, d. poskytovat informace o sociálních a zdravotnických službách ve městě, e. poskytovat informace o volnočasových, kulturních, společenských a sportovních akcí ve městě, f. upořádat minimálně 10 akcí se zaměřením na seniory - přednášky, besedy, tvořivé dílny, volnočasové aktivity a pohybové aktivity, včetně zajištění lektorů a odpovídajících prostor a materiálu, g. poskytovat informace o senior pasech a zajistit registraci do programu senior pasů, h. zprostředkovávat právní poradenství, i. poskytovat informace o aktivitách Kraje Vysočina zaměřené na seniory, j. poskytovat bezplatný přístup na internet pro seniory včetně PC. 3. Dodavatel se zavazuje zpracovat a poskytnout objednateli závěrečnou zprávu o provozu Senior pointu v Jihlavě, a to za celé období provozu senior pointu. Závěrečná zpráva bude odevzdána nejpozději 10. ledna 2018. Závěrečná zpráva bude obsahovat statistiky návštěvnosti senior pointu a přehled realizovaných aktivit za jednotlivé měsíce včetně přehledu realizovaných výdajů souvisejících s provozem Senior pointu. 1/2 V. Cenová ujednání 1. Objednatel uhradí na základě vystavené faktury dodavateli cenu ve výši 200 000 Kč. Dodavatel není plátcem DPH. 2. Lhůta splatnosti faktury se sjednává v délce 15 dnů od jejiho prokazatelného doručeni Kraji Vysočina. Faktura musí obsahovat náležitosti účetního a daňového dokladu dle zákona Č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů a zákona Č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve zněni pozdějších předpisů. 3. Dodavatel je oprávněn fakturovat průběžně v rámci plněni smlouvy. 4. Kraj Vysočina provede kontrolu faktury a přiložených dokladů, popřípadě vyzve dodavatele, aby odstranil ve stanovené lhůtě vady dokladů. Smluvní strany si poskytnou při odstraňování vad přiměřenou součinnost. 5. Kraj Vysočina je oprávněn před uplynuti lhůty splatnosti bez zaplacení vrátit dodavateli fakturu: a. nebude-Ii faktura obsahovat některou povinnou či dohodnutou náležitost nebo bude-Ii chybně účtována odměna, b. bude-ti faktura obsahovat neúplné či nesprávné údaje. 6. Vrácením faktury přestává běžet původní lhůta splatnosti; opravená faktura bude obsahovat novou lhůtu splatnosti. IV. Platnost smlouvy 1. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou, a to do 31.12.2017 a je platná ode dne jejího podpisu oběma smluvními stranami. 2. Platnost této smlouvy končí uplynutím doby, na níž byla sjednána, respektive splněním všech práv a povinností z ní vyplývající anebo zrušením dohodou sjednanou mezi smluvními stranami. VI. Závěrečná-ustanovení 1. Výběr dodavatele slevy byl proveden v souladu s Pravidly Rady Kraje Vysočina pro zadávání veřejných zakázek Č. 04/16 ze dne 27.9.2016. 2. Provoz Senior pointu v Jihlavě je realizován v rámci projektu aktivní život seniorů na Vysočině a je spolufinancován ze státního rozpočtu České republiky z dotačního programu na podporu samosprávy v oblasti stárnutí. 3. Tuto smlouvu lze měnit pouze formou písemných dodatků podepsaných oprávněnými zástupci obou smluvních stran. 4. Tato smlouva se vyhotovuje ve dvou stejnopisech, z nichž jedno je určeno pro objednatele a jedno pro zhotovitele. 5. Vztahy smluvních stran touto smlouvou blíže neupravené se řídí občanským zákoníkem. 6. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu a účinnosti dnem uveřejnění v informačním systému veřejné správy - Registru smluv. 7. Dodavatel výslovně souhlasí se zveřejněním celého textu této smlouvy včetně podpisů v informačním systému veřejné správy - Registru smluv. 8. Smluvní strany se dohodly, že zákonnou povinnost dle § 5 odst. 2 zákona o registru smluv splní objednatel a splnění této povinnosti doloží dodavateli. Současně bere dodavatel na vědomí, že v případě nesplnění zákonné povinnosti je smlouva do tří měsíců od jejího podpisu bez dalšího zrušena od samého počátku. Za Objednatele: V Jihlavě dne ... d.j; .f.: .. t!tJ!)-- F~a'Vys;;t , Mgr. Pavel Fran K'J ti náměstek hejtniťMava 57,587 :;j )ihla\la Za Dodavatele: 1tiJM<'- 1~, 8· 2017- V .. rf.- dne . 2/2