Fakultní nemocnice Plzeň www.fnplzen.cz místo fakturace: Edvarda Beneše 1128/13, 305 99 Plzeň IČO: 00669806 BANKA: ČNB ČÍSLO ÚČTU: 33739311/0710 DIČ: CZ00669806 FIRMĚ OTIS a.s. J. Opletala 3506/45 690 02 Břeclav OTIS a.s., Karlova 3, 318 00 Plzeň ondrej.adam@otis.com IČO: 42324254 VYSTAVIL: MACIARZOVÁ Silvie maciarzovas@fnplzen.cz 377 103 758 OBJEDNÁVKA číslo: ÚTPN-516/21/Ce DATUM: 30.9.2021 TEXT OBJEDNÁVKY Objednáváme u Vás HAVARIJNÍ opravu výtahu v rozsahu: Havarijní oprava výtahu z důvodu zajištění jeho funkční spolehlivosti a bezpečného provozu - nákladní výtah č. 2 (1600kg, 3.PP - 6.NP, v.č.10934304, typ A1L, LT 1600, r. výr. 1993, pro operační sály) v Komplementu v areálu FN Plzeň - Lochotín. Označení výtahu: OTIS číslo jednotky: Q0523 Zákaznické označení jednotky: 2 komplement Adresa umístění: Alej Svobody, Plzeň 1 Předmět objednávky: výměna spínačů automatických šachetních dveří po celém zdvihu, výměna spojovacích můstků všech šachetních dveří po celém zdvihu, seřízení a nastavení, přezkoušení funkcí a zápis o provedení opravy do Knihy odborných prohlídek. Podrobná specifikace dodávky materiálu a provedené práce je uvedena v nabídce č. ADAMONDR117653, viz příloha č.1. Místo plnění: Komplement, pavilon č. 10, FN Plzeň - Lochotín, Alej Svobody 80, Plzeň. Termín plnění: termín provedení do 8 týdnů od obdržení závazné objednávky. Předpokládaná cena a rozsah fakturované práce a dodávky materiálu dle Vaší nabídky č. ADAMONDR117653 ze dne 06.09.2021 činí 60.535,00 Kč bez DPH = 73.247,40 Kč s DPH, viz příloha č.1. Záruční podmínky: na předmět nabídky bude poskytnuta záruka 6 měsíců. Kontaktní osoba - zástupce objednatele: Ondřej Bicek, vedoucí elektroúdržby Lochotín, mobil: 723 187 617. Platební podmínky: Úhrada za provedené služby bude provedena na základě daňového dokladu – dále jen faktury, odeslané do FN Plzeň nejpozději do 7 kalendářních dnů od DUZP. Součástí faktury musí být výkaz o rozsahu poskytnutých služeb a dodávce materiálu, potvrzený zástupcem objednatele. Splatnost faktury je 30 kalendářních dní od data vystavení. FN Plzeň je plátcem DPH. Fakturu zašlete elektronicky včetně příloh ve formátu PDF na e-mail: fakturace@fnplzen.cz. Není-li možné zaslat fakturu elektronicky, odešlete ji poštou na fakturační adresu: Fakultní nemocnice Plzeň, Edvarda Beneše 1128/13, 305 99 Plzeň. V případě, že na faktuře nebudou uvedeny správné fakturační údaje, bude Vám faktura vrácena zpět k opravě. Děkuji za vyřízení objednávky Bc. Milan Topinka, MBA Technicko-provozní náměstek FN Plzeň Na faktury uvádějte číslo naší objednávky.