Fakultní nemocnice Plzeň www.fnplzen.cz místo fakturace: Edvarda Beneše 1128/13, 305 99 Plzeň IČO: 00669806 BANKA: ČNB ČÍSLO ÚČTU: 33739311/0710 DIČ: CZ00669806 FIRMĚ Linde Gas a.s. U Technoplynu 1324 198 00 Praha 9 marek.pasler@linde.com IČO: 00011754 VYSTAVIL: ČERNÝ Josef CERNY@fnplzen.cz 602 153 145 OBJEDNÁVKA číslo: ÚTPN-536/21/Ce DATUM: 6.10.2021 TEXT OBJEDNÁVKY Objednáváme u Vás provedení analýz stlačeného vzduchu, vyráběného kompresorovými stanicemi. Předmět objednávky: provedení analýz stlačeného medicinálního vzduchu v souladu s požadavky Státního ústavu pro kontrolu léčiv, specifikované pokynem SÚKL LEK-15 a dle normy ČSN EN ISO 7396-1. Odběrová místa v areálu FN Plzeň viz seznam v příloze č.2. Odběrová (měřená) místa v areálu FN Plzeň – Lochotín: 1/ KOMPRESOROVÁ STANICE, pav.14, 2.PP, č.dv. 92.0434, 2/ GYN - POR klinika, porodní trakt, chodba, pav.39, 4.NP, u č.dv. 04.1135, 3/ DĚTSKÁ klinika, JIRP SÁLEK, AMB pav.18, 3.NP, č.dv. 03.0717. Odběrová (měřená) místa v areálu FN Plzeň – Bory: 1/ KOMPRESOROVÁ STANICE BVN, pav.59, 1.NP, č.dv. 01.8974, 2/ ARO DIP, chodba, pav.54, 3.NP, u č.dv. 03.8441, 3/ CHIRO lůžka C PREMIUM, chodba, pav.59, 3.NP, u č.dv. 03.8916, 4/ KOMPRESOROVÁ STANICE BORY, pav.52, 1.NP, č.dv. 01.8203, 5/ PNE klinika, lůžka A, přípravna léčiv, pav.7, 2.NP, č.dv. 02.3735, 6/ UROL klinika, ambulance 4 - děti, pav.22, 1.NP, č.dv. 01.5321. Podrobná specifikace poskytnutých služeb a rozsahu analýz je uvedena v nabídce viz příloha č.1. Termín plnění: termín bude upřesněn, realizace nejpozději do 12.11.2021 (datum posledního měření). Předpokládaná cena a popis analytického postupu dle Vaší nabídky ze dne 03.09.2021. Cena činí 9.600,00 Kč bez DPH / 1 měřené místo = celkem za 9 odběrných míst činí cena 86.400,00 Kč bez DPH = 104.544,00 Kč s DPH. Viz příloha č.1. Kontaktní osoba - zástupce objednatele: Josef Černý, vedoucí Odboru údržby, mobil: 602 153 145, e-mail: CERNY@fnplzen.cz. Odběr vzorků bude proveden za přítomnosti pověřeného zástupce odboru údržby a případně lékárny. Platební podmínky: Úhrada za provedené služby bude provedena na základě daňového dokladu - dále jen faktury, odeslané do FN Plzeň nejpozději do 7 kalendářních dnů od DUZP. Součástí faktury musí být výkaz o rozsahu poskytnutých služeb a dodávce materiálu, potvrzený zástupcem objednatele. Splatnost faktury je 30 kalendářních dnů od data vystavení. FN Plzeň je plátcem DPH. Fakturu zašlete elektronicky včetně příloh ve formátu PDF na e-mail: fakturace@fnplzen.cz. Není-li možné zaslat fakturu elektronicky, odešlete ji poštou na fakturační adresu: Fakultní nemocnice Plzeň, Edvarda Beneše 1128/13, 305 99 Plzeň. V případě, že na faktuře nebudou uvedeny správné fakturační údaje, bude Vám faktura vrácena zpět k opravě. Děkuji za vyřízení objednávky Bc. Milan Topinka, MBA Technicko-provozní náměstek FN Plzeň Na faktury uvádějte číslo naší objednávky.