Smlouva o dílo uzavřená podle § 2586 a násl. občanského zákoníku č. 89/2012 Sb. I. Smluvní strany Objednatel: Střední škola grafická Brno, příspěvková organizace Šmahova 364/110, 627 00 Brno Zastoupená: Ing. Petrem Veselým, ředitelem Tel.: IČO: 00226467 Bankovní spojení: KB Brno-město, Č. ú. Zhotovitel: Střední škola polytechnická Brno, Jílová, příspěvková organizace se sídlem 639 00 Brno, Jílová 164/36g zastoupená ředitelem ing. Andrzejem Bartošem, ředitelem IČO: 00638013 DIČ: CZ00638013 Bankovní spojení: KB Brno-město, Č. Ú. Osoby oprávněné jednat ve věcech smluvních: Ing. Vladimir Bohdálek — zástupce ředitele tel. : II. Předmět smlouvy 1. Předmětem této smlouvy je provedení podlahářských prací o výměře cca 146 m2 v učebnách iMAC a přiléhající chodbě v rámci odborného výcviku formou produktivních prací žáků pod vedením učitele odborného výcviku. 2. Práce budou prováděny na pracovišti: Šmahova 364/110, 627 00 Brno 3. Práce budou prováděny na základě požadavku objednatele, který si vybere požadovaný materiál - PVC. Potřebný materiál zajistí zhotovitel včetně dopravy na místo opravy. Ill. Čas pinění 1. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou od 20. 9. 2021 do 31. 10. 2021. IV. Cena, fakturace 1. Odměňování žáků na produktivních činnostech je upraveno z. 561/2004 Sb. v platném znění a vnitřní směrnici školy. Odměna žáků je závislá na kvalitě a výsledku produktivní činnosti žáka. 2. Cena díla činí maximálně 160. 000,- Kč. Cenu tvoří doprava dle skutečně ujetých km, cena skutečně zpracovaného materiálu, režie a odměny žáků za stržení starého PVC, opravu podkladu a nalepení nového PVC vč. doplňků. 3. Zhotoviteli vznikne právo na zaplacení ceny díla na základě písemného soupisu prací. Podklady pro fakturaci bude tvořit zakázkový list s vyčíslením odpracovaných hodin učební skupinou spolu s vyúčtovanými skutečnými a režijními náklady s potvrzením o převzetí a předání díla zhotovitelem objednateli. Faktura je splatná do 14-ti dnů od vystavení zhotovitelem. V případě prodlení s Ohradou faktury je zhotovitel oprávněný účtovat smluvní pokutu ve výši 0,05 % z fakturované částky za každý den prodlení. V. Ostatní ujednání 1. Objednatel je povinen předat staveniště písemným zápisem o odevzdání staveniště s povinností objednatele seznámit zhotovitele s požadavky BOZP. 2. Objednatel je povinen zajistit pro žáky a učitele OV podmínky pro dodržování předpisů BOZP při práci. Podmínkou je zajištění sociálního zázemí pro žáky i učitele. 3. Záležitosti neupravené touto smlouvou se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. 4. Tuto smlouvu lze měnit pouze vzájemně odsouhlasenými dodatky. Platnost smlouvy skončí spiněním jejího účelu - tj. předáním a finančním vyrovnáním provedených prací. Zhotovitel může taktéž od smlouvy odstoupit v případě, že objednatel nedodrží dohodnuté podmínky. V tomto případě je zhotovitel oprávněn vyfakturovat objednateli prokazatelně vynaložené náklady. 5. Účastníci prohlašují, že si smlouvu před jejím podpisem řádně přečetli, že byla uzavřena po vzájemném projednání, což potvrzují svými vlastnoručními podpisy. 6. Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami. Účinnost smlouva nabývá zveřejněním v Registru smluv. Tato smlouva je vyhotovena ve čtyřech výtiscích, z nichž každá ze smluvních stran obdrží dvě vyhotovení. V Brně dne 20. 9. 2021 S objednatel zhot itel