Objednatel: xxxxxxxx Dodavatel: Ústav teorie informace Pod vodárenskou věží 1143/4 182 08 Praha 8 - Libeň Česká republika Dodavatel č. 47338 DUNS: 495075124 IČ: 67985556 DIČ: dle faktury Dále jen "dodavatel" Objednávka Č. 45531629/623 Žadatel: xxxxx Příjemce: xxxxx Nákupčí: xxxxxxxxx poptávka, dále jen "Poptávka": Ze dne: 07.10.2021 Datum tisku: 08.10.2021 I. Úvodní ustanovení 1. Tato objednávka byla vystavena společností xxxxxx (dále jen „objednatel“ nebo „společnost xx“) a podepsána oprávněnými zástupci objednatele. 2. V případě, že nebyla zároveň s objednávkou uzavřena smlouva na dodání zboží/poskytnutí služby objednané touto objednávkou, dojde podepsáním objednávky oprávněnými zástupci objednatele a dodavatele nebo odesláním bezvýhradného potvrzení o přijetí objednávky prostřednictvím portálu www.xxxxxx.com k uzavření smlouvy mezi objednatelem a dodavatelem, za podmínek uvedených v této objednávce, dále jen Smlouva. Pokud není ve Smlouvě uvedeno jinak, řídí se vztahy mezi objednatelem a dodavatelem Všeobecnými nákupními podmínkami xxxxx (verze CZE 01/19), dále jen „VNP“, zveřejněnými na internetové adrese www.xxxxxx.com v Sekci Zusammenarbeit/Einkaufsbedingungen/ xxxxxxxxx/General Procurement conditions. Pokud bude předmětem Smlouvy rovněž dodávka z oblasti informačních technologií, použijí se pro dodávku z oblasti informačních technologií Všeobecné nákupní podmínky pro dodávky v oblasti informačních technologií xxxxx (verze CZE 01/20), zveřejněné na internetové adrese www.xxxxx.com v Sekci Zusammenarbeit/Einkaufsbedingungen/xxxxxxx/General Procurement conditions. 3. Dodavatel je povinen uvádět na všech účtech, dodacích listech i v korespondenci číslo Smlouvy, číslo dodavatele, číslo a název materiálu nebo specifikaci služby. 4. Podmínky této Smlouvy jsou považovány za akceptované i tehdy, pokud dodavatel fakticky provádí činnosti, které jsou předmětem této Smlouvy, nebo dodavatel na tuto Smlouvu odkazuje v jiných dokumentech používaných v obchodním styku s objednatelem při realizaci předmětu Smlouvy (např. faktura). II. Předmět Smlouvy Pozice Popis Materiál č. Mn. MJ Cena za MJ Cena celkem Měna 00010 Převodník videosignálu FPD-Link 9 KS xxxxx xxxxxx CZK Poznámky: Kontakt : xxxxxxx Dodací podmínky položky: Dle INCOTERMS 2010 - DAP xxxx Ml. Boleslav Číslo potřeby: 1003428482 Určeno pro: xxxxxx Místo plnění/vykládky: xxxxxxxx 4B 326815432 Místo určení / závod: xxxxxx Mladá Boleslav Termín dodání: 30.10.2021 Celková cena netto bez DPH: xxxxxxxxx CZK III. Doba trvání Smlouvy 1. Tato Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu obou smluvních stran, přičemž za podpis se pro účely této Smlouvy považuje rovněž elektronické potvrzení prostřednictvím aplikace “Online Orders Non-series Material (OHUB)“ na platformě ONE.Konzern Business Platform (ONE.KBP). 2. Doba trvání Smlouvy končí splněním předmětu Smlouvy, nebo uplynutím doby, na kterou byla Smlouva sjednána, podle toho, která okolnost nastane dříve. IV. Dodací podmínky 1. Pro dodání zboží platí dodací podmínka uvedená u položky v článku II. 2. Změna dodací podmínky u dodání zboží je podstatnou změnou Smlouvy. Pokud má dodavatel v úmyslu změnit dodací podmínku, je povinen tuto změnu se společností xx projednat, prověřit a splnit své daňové povinnosti v zemi dodání zboží a uzavřít písemný dodatek k objednávce. V. Fakturační podmínky 1. Dodavatel je povinen zasílat faktury za využití prostředků elektronické fakturace (EDI, WebEDI,email/PDF) dle definovaných pravidel xx. 2. Bližší informace a konkrétní mailovou adresu k zasílání elektronických faktur získáte na adrese efakturace@xxxxx.cz 3. Při fakturaci je dodavatel povinen rozlišit, zda se jedná o poskytnutí služby nebo dodání zboží, a použít odpovídající režim DPH. 4. Dodavatel se sídlem mimo ČR je povinen uvádět text na faktuře v angličtině a v jazyce státu, podle jehož daňových předpisů byla vystavena faktura a vypočtena DPH. 5. V případě, že dodavatel dodá zboží dvojího užití podle přílohy I. Nařízení Rady (ES) č. 2021/821 a ve smyslu právních předpisu USA, ECCN (Export Control Classification Number), EAR (Export Administration Regulation), je dodavatel povinen uvést na faktuře následující znění/text: DUAL USE GOODS. 6. Dodavatel je povinen nahradit společnosti xx újmu způsobenou vystavením chybné faktury a ostatních podkladů pro fakturaci specifikovaných ve fakturačních podmínkách. 7. Pokud vznikne společnosti xx v souvislosti s poskytnutým plněním jakákoliv dodatečná daňová povinnost způsobená chybou dodavatele, zavazuje se dodavatel uhradit společnosti xx veškeré vzniklé náklady. 8. Ujednaná cena je cena maximální, včetně všech vedlejších nákladů, a nesmí být při fakturaci překročena. 9. Dodavatel provede vyúčtování podle předávacího protokolu provedených činností, který musí být podepsán odpovědným pracovníkem odborného útvaru objednatele. Činnosti musí být účtovány podle skutečně provedených činností, na základě projednaných jednotkových cen. Objednatel uhradí jen takové vedlejší náklady, které byly objednatelem schváleny a byly řádně doloženy. Cestovní náklady se hradí jen tehdy, pokud tak bylo písemně ujednáno, za podmínek specifikovaných v dokumentu „Podmínky úhrady cestovních nákladů“, který se nachází na www.xxxxxx.com/Procurement Conditions. VI. Platební podmínky 1. Splatná do 30 dnů od data fa. a splnění Smlouvy 2. V případě splnění předmětu Smlouvy po doručení faktury, počíná běžet lhůta splatnosti faktury teprve dnem splněním předmětu Smlouvy. 3. Dodavatel si je vědom toho, že společnost xx může mít povinnost srazit z plateb dodavateli srážkovou daň. Pokud není ve Smlouvě sjednáno jinak, má se za to, že platba byla sjednána v hrubé výši. xx je oprávněna podmínit zaplacení poskytnutím dokladů ze strany dodavatele, které prokazují, že dodavatel je skutečným vlastníkem přijaté platby a že je daňovým rezidentem ve státě jeho sídla. 4. Společnost xx je oprávněna uhradit českou DPH uplatněnou dodavatelem na účet jeho správce daně a nikoliv na účet dodavatele. Společnost xx je povinna dodavatele informovat o platbě na účet jeho správce daně. Toto opatření se použije podle českého zákona o DPH pouze pro plnění poskytnutá českým plátcem DPH a přijatá společností xx s místem plnění v České republice. VII. Smluvní pokuta 1. Pokud nebude předmět Smlouvy řádně a včas dodán, zaplatí dodavatel společnosti xx za každý započatý týden prodlení smluvní pokutu ve výši 0,5 % z celkové ceny bez DPH, která je uvedená v čl. II, maximálně však 5 % z této celkové ceny. Společnost xx je oprávněna započíst pohledávku na zaplacení smluvní pokuty proti pohledávce dodavatele na zaplacení ceny. Zaplacení smluvní pokuty a úroků z prodlení nemá vliv na nárok společnosti xx na náhradu případné další vyšší škody. Povinnost zaplatit smluvní pokutu trvá i po skončení Smlouvy. VIII. Chemické látky 1. V případě dodávek chemických látek, směsí a předmětů, dále jen „chemických látek“, je dodavatel povinen předložit spolu se zkušebním protokolem k prvnímu vzorku také platný bezpečnostní list v českém jazyce daného materiálu z hlediska ochrany osob, životního prostředí a manipulace s nebezpečnými látkami, směsmi a předměty obsahujícími chemické látky. 2. Dodavatel je povinen se seznámit a dodržovat opatření pro zajištění kvality popsaná v příručce "Formel Q-konkret", zveřejněné na www.xxxxx.com. 3. Dodavatel je povinen u všech dodávek objednavateli dodržet všechna ustanovení všech příslušných českých a evropských právních a technických předpisů, zejména co se týká označování obalů nebezpečných chemických látek, směsí a předmětů, poskytování bezpečnostních listů a registrace chemických látek. 4. Pro procesní materiály (PM) - chemické látky a směsi, které přímo nebo nepřímo souvisí s výrobou vozů, tj. produktivní (zůstávají na voze) případně neproduktivní (mají využití ve výrobě jako pomocné materiály) jsou kromě bezpečnostního listu a technického listu nezbytně nutné i informace o přesném chemickém složení (receptuře) a stavu registrací dílčích složek (registrační status). Procesní materiály jsou uvolňovány a evidovány v koncernové databázi K-CMS (Konzern- Chemikalienmanagementsystem). Kontaktní osobou ve věci dodávek chemických látek a směsí je xxxxxxxx tel. č.: xxxxxxx, email: xxxxxxxxx. IX. Ostatní ujednání 1. Na žádost společnosti xx je dodavatel povinen prokázat, že je majitelem účtu, na který mají být hrazeny platby podle této Smlouvy nebo jiného účtu, který používá v obchodním styku se společností xx. Do náležitého prokázání této skutečnosti je společnost xx oprávněna zadržet platby. 2. Dodavatel je povinen na žádost společnosti xx sdělit aktuální stav otevřených účetních položek vzniklých ze vzájemného obchodního styku, které jsou obsaženy v účetnictví dodavatele k rozhodnému dni, a bude-li to třeba vyjasnit a odsouhlasit rozpory se stavem obsaženým v účetnictví společnosti xx. Společnost xx zpravidla zasílá dodavateli potvrzení o stavu otevřených účetních položek obsažených v účetnictví společnosti xx, které vychází výhradně z účetních záznamů a nemá žádný význam pro uplatňování případných nároků, nelze z něj odvozovat jakékoliv právní důsledky a zvláště jej nelze v žádném případě použít jako uznání dluhu. 3. V souladu s podmínkami rozhodného práva je společnost xx oprávněna provést jednostranné započtení vzájemných pohledávek. 4. Dodavatel není oprávněn postoupit nebo zastavit pohledávky z této Smlouvy. 5. V případě, že plnění podléhá české DPH, kterou je povinna hradit společnost xx jako odběratel, je dodavatel povinen pro úhradu za plnění sdělit společnosti xx bankovní účet evidovaný u jeho správce daně. Společnost xx je oprávněna uhradit českou DPH uplatněnou dodavatelem na účet jeho správce daně a nikoliv na účet dodavatele a informovat o platbě na účet jeho správce daně v případech, kdy by se společnost xx mohla stát ručitelem daně. X. Zákon o registru smluv 1. V případě, že je dodavatel subjektem dle § 2 zákona č. 340/2015, o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (dále jen „zákon o registru smluv“) a tato Smlouva podléhá povinnosti uveřejnění dle zákona o registru smluv, zavazuje se dodavatel, že do 5 dnů od doručení podepsané Smlouvy zajistí uveřejnění Smlouvy ve strojově čitelném formátu (včetně všech jejich případných příloh) v registru smluv, včetně znečitelnění osobních údajů a obchodního tajemství případně ve Smlouvě obsaženého, a bez zbytečného odkladu zašle společnosti xx potvrzení o uveřejnění Smlouvy dle § 5 odst. 4 zákona o registru smluv. Smluvní strany se dále také dohodly, že veškerá ustanovení Smlouvy budou dodržovat a jimi se řídit již v době od podpisu Smlouvy poslední smluvní stranou, tj. také v době před předpokládaným okamžikem nabytí účinnosti Smlouvy dle zákona o registru smluv. XI. Rozhodné právo a příslušnost soudů 1. Otázky neupravené ve VNP v platném znění a v této Smlouvě se řídí právem České republiky, zákonem číslo 89/2012 Sb., občanský zákoník a to příslušnými ustanoveními pro ten druh Smlouvy, o který se dle povahy předmětu Smlouvy jedná. Vylučuje se použití § 1726, § 1728, § 1729, § 1740 odst. 3, § 1757 odst. 2 a 3, § 1765 a § 1950 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Použití mezinárodního práva soukromého, jakož i Úmluvy o smlouvách o mezinárodní koupi zboží se vylučuje. 2. Smluvní strany ujednávají, že všechna práva duševního vlastnictví a práva k dílům s nehmotným výsledkem vytvořená na základě této Smlouvy náleží společnosti xx, za podmínek uvedených v dokumentu „Podmínky nakládání s právy duševního vlastnictví a právy k dílům s nehmotným výsledkem“, pokud nebylo písemně ujednáno jinak. 3. Pro veškeré spory vznikající z této Smlouvy nebo v souvislosti s ní je příslušný soud České republiky, v jehož obvodu leží sídlo společnosti xx. XII. Závěrečná ujednání 1. Nedílnou součástí této Smlouvy jsou: a. Poptávka, b. nabídka č. UTIA-HSO-302/2021 ze dne 19.07.2021, c. jednací protokol ze dne 06.10.2021, jakož i dokumenty uvedené v čl. III VNP. 2. Poptávka má přednost před nabídkou dodavatele. Odchylky ve sporných nebo rozdílných bodech jsou povoleny jen na základě výslovného písemného souhlasu společnosti xx. 3. Dodavatel zároveň s uzavřením Smlouvy potvrzuje, že se s výše uvedenými dokumenty seznámil, souhlasí s nimi a zavazuje se jimi řídit. 4. Dodavatel vystaví fakturu na 100% plnění dle Smlouvy (vyjma zálohových plateb). Společnost xx uhradí fakturu za níže specifikovaných podmínek. 100% po řádném splnění předmětu Smlouvy. 5. Záruční doba: začíná po převzetí dodávky nebo výkonů bez výhrad a trvá 24 měsíců bez omezení směnného provozu. Tato Smlouva byla společností xx systémově schválena a podepsána následujícími osobami: 07.10.2021 Jméno: xxxx, Koordinátor BA/4 Jméno: xxxxx, Nákupčí BA/4 Za dodavatele Ústav teorie informace: (podpis oprávněné osoby, razítko) .................................... Datum, místo: V Praze, dne 14.10.2021 V případě, že dodavatel Smlouvu uzavřel prostřednictvím aplikace “Online Orders Non-series Material (OHUB)“, je jeho podpis nahrazen akceptací Smlouvy tamtéž.