Smlouva o zřízení a provozu konsignačního skladu zdravotnických prostředků KNL č. 52021/00612/00 Odběratel : Krajská nemocnice Liberec, a.s. Husova 357/10, LiberecI — Staré Město, 460 01 Liberec, doručovací číslo 460 63 Zastoupený: předsedou představenstva Bgnkspojení: ICQ: 27283933 DIC: CZ27283933 Zápis v OR vedeném u Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 1651 (dále jen odběratel) a Dodavatel: BARD Czech Republic s.r.o. Na hřebenech II 1718/8, 140 00 Praha 4 Zastoupený: jednatelem Bank.spojení: IČO: 28204158 DIČ: cz 28204158 Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, v oddílu C, vložce 132573 (dále jen dodavatel) uzavírají spolu smlouvu o provozu konsignačního skladu zdravotnických prostředků v Krajské nemocnici Liberec, a.s. v prostorách Centra zobrazovacích metod — radiodiagnostickém oddělení. 1. Úvodní ustanovení 1. Pro urychlení dodávek a okamžitou použitelnost zdravotnických prostředků (dále jen ZP) ňrmy BARD Czech republic s.r.o., zřizuje dodavatel se souhlasem odběratele v Krajské nemocnici Liberec, a.s., v prostorách Centra zobrazovacích metod — radiodiagnostickém oddělení konsignační sklad zboží (dále jen „KS“), které se dodavatel zavázal dodávat dle Kupní smlouvy KNL č. 52021/00613/00, uzavřené mezi ním a KNL, a.s. na základě výsledku nadlimitní veřejné zakázky, ev. č. VZ2021007, s názvem “Periferní intervence II.“ — část 2, 4, 6, 8, 12, 13 a 15, a které je speciňkováno v příloze č. 1 a 2 Kupní smlouvy KNL č. 52021/00613/00 (dále jen „Kupní smlouva“) — Formuláři pro zpracování nabídkové ceny a Portfolio sortimentu pro část 2, 4, 6, 8, 12, 13 a 15 (dále jen zboží). 2. Cena ZP bude upravována dle pravidel pro úpravu kupní ceny ZP v důsledku změny úhrad hrazených zdravotními pojišťovnami sjednaných v článku 4. Kupní smlouvy. 3. Dodavatel potvrzuje, že všechny ZP dodávané na KS svou kvalitou splňují zákonné požadavky, mají vyhotoveno prohlášení o shodě, jsou způsobilé při poskytování zdravotních služeb a jsou zařazeny do číselníku zdravotnických prostředků VZP. 4. Dodavatel má právo kontroly nad ZP dodanými na KS a odběratel se zavazuje umožnit kdykoliv inventuru ZP uskladněných na KS, a to za účasti provozovatele. Strana 1 (celkem 5) U'I ZP uskladněné na KS zůstávají majetkem dodavatele až do jejich vyjmutí 2 KS a předání ke spotřebě. II. Požadavky na vybavení konsignačního skladu Zboží dodávané a uložené v KS musí být totožné se zbožím uvedeným v Kupní smlouvě uvedené v čl. I. a odpovídat všem technickým parametrům uvedeným v příloze č. 4 ZD — Formulář technické specifikace. Zboží, které nebylo předmětem výše citované veřejné zakázky, nebude dodavatel do KS dodávat. Rozsah a skladba jednotlivých výrobků zahrnutých do portfolia, které musí být neustále k dispozici odběrateli na KS bude předmětem oboustranné dohody. Rozsah a skladba výrobků, které musí být k dispozici na KS, může být měněna na základě vzájemné dohody dodavatele a odběratele dle aktuální potřeby objednatele. Dodavatel je povinnen nejpozději do 2 pracovních dnů od vzájemné dohody zajistit dostupnost požadovaných výrobků na KS. Dodavatele je povinen vsoučinnosti sKNL, a.s. skladovat zboží tak, aby bylo dostatečně chráněno před poškozením a zabezpečeno proti odcizení. Skladování zboží bude zajištěno v podmínkách obvyklých pro skladování spotřebního zdravotnického materiálu. Dodavatele se zavazuje si zboží uložené v KS na své náklady pojistit pro případ poškození nebo zničení zboží živelnou událostí, a pro případ odcizení zboží způsobem, při kterém pachatel překonal překážky chránící věc před odcizením. Dodavatele pověřil spředchozím souhlasem odběratele vedením skladu a odpovědností za zboží uložené vněm zaměstnance KNL, a.s. (dále jen „provozovatel“ KS) III. Náležitosti a podmínky provozu KS Provozovatel KS je oprávněn odebírat a používat ZP pouze pro potřebu Krajské nemocnice Liberec. Provozovatel bude dodavatelem odborně vyškolen a KS bude provozovat dle pokynů dodavatele. Vpřípadě, že provozovatel nebude moci zjakýchkoliv důvodů tuto činnost provádět, je povinen tuto skutečnost dodavateli oznámit. Uskladnění ZP bude zajištěno v místnosti pod uzamčením s teplotou od + 5 st.C do + 40st.C. Provozovatel je povinen s ohledem na stanovenou dobu použití ZP (expirační doba) nahlásit dodavateli nespotřebované ZP s expirační dobou kratší než 6 měsíců. V tomto případě budou tyto ZP po dohodě vyměněny za nové 5 odpovídající expirační dobou. Proto je provozovatel povinen vydávat ZP 2 KS s aktuálně nejkratší expirační dobou tak, aby se maximálně předcházelo případné výměně ZP na KS. Dodavatel se zavazuje dodávat ZP na KS s exspirační dobou minimálně 12 měsíců. Strana 2 (celkem 5) 7. Dodavatel je povinen vložit do konsignačního skladu jím nabídnuté ZP (viz příloha č. 2 Kupní smlouvy — Portfólio sortimentu) v množství a položkovém složení, které bude dohodnuto, před první dodávkou. Rozsah a skladba ZP, uložených v KS bude moci být v průběhu trvání smlouvy měněno dle bodu II. 4 této smlouvy. Všechny dodané ZP musí být v minimálně jednoroční expirační lhůtě, v případě, že v KS bude nespotřebovaný materiál s expirační dobou kratší, než 6 měsíců dodavatel jej v takovém případě vymění za nový s odpovídající expirační dobou, tuto obměnu provede na vlastní náklady. 8. Pohotovostní zásoba ZP na KS, kterou bude na základě odeslaných objednávek/výdejek dodavatel nejpozději do 2 pracovních dnů doplňovat u běžných ZP a do 5 pracovních dní u atypických a okrajových ZP, může být měněna dle aktuální potřeby pouze na základě oboustranné dohody mezi dodavatelem a odběratelem. IV. Dodávky a výdej ZP z konsignačního skladu 1. Příjem dodávek ZP na základě jednotlivých výdejek a jejich výdej 2 KS bude prováděn následujícím postupem: a) příjem ZP na K5 : Dodavatel zajistí bezplatnou přepravu ZP na KS. Provozovatel potvrdí dodavateli při příjmu ZP dodací list, na kterém bude mimo obecných náležitostí uvedeno, že se jedná o dodávku ZP na KS v Krajské nemocnici Liberec. b) výdej ZP 2 KS: Jako doklad o výdeji ZP 2 KS vyhotoví provozovatel výdejku/objednávku označenou pořadovým číslem. Tuto výdejku zašle dodavateli dle potřeby elektronickou poštou, poštou nebo faxem. Po obdržení všech výdejek v daném měsíci vystaví dodavatel na konci měsíce jednu souhgnnou fakturu na zboží vydané 2 KS a zašle na adresy uvedené v Kupní smlouvě, Cl. 5 bodu 7. Na faktuře bude uveden rozpis cen za jednotlivé objednávky/výdejky včetně jejich pořadových čísel, na faktuře budou rovněž uvedeny jednotkové ceny zboží a počty dodaných kusů zboží zařazeného do portfolia sortimentu (příloha č. 2 Kupní smlouvy) a celková (souhrnná) cena. Dohodnutá doba splatnosti faktury dodavatele činí 30 dnů od jejího doručení na uvedené emailové adresy. V případě prodlení odběratele s úhradou ZP d|e faktury vzniká dodavateli nárok na úhradu smluvního úroku z prodlení ve výši 0,01 % z dlužné částky za každý započatý den prodlení. Za zaplacení smluvené ceny se považuje připsání příslušné částky ve prospěch bankovního účtu dodavatele. 2. Pro případ, že dodavatel je nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně „nespolehlivým plátcem“ ve smyslu ustanovení & 106a zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí dodavatel s tím, že mu Krajská nemocnice Liberec, a.s. uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude dodavatel vymáhat od Krajské nemocnice Liberec, a.s. část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Krajské nemocnici Liberec, a.s, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Dodavatel rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet, než je účet, který je zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (& 109 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů), uhradí mu Krajská nemocnice Liberec, a.s. cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude dodavatel vymáhat od Krajské nemocnice Liberec, a.s. část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, Strana 3 (celkem 5) kterou má vůči Krajské nemocnici Liberec, a.s, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. V. Záruka za jakost reklamace V případě oprávněné reklamace ZP ze strany odběratele zajistí dodavatel dodání nového ZP s odpovídající exspirační dobou nejpozději do 14 dnů. VI. Odpovědnost za škody 1. Odběratel neodpovídá za škody způsobené na uloženém zboží vdůsledku živelné pohromy, krádeží nebo jiným způsobem, jemuž nemohl při vynaložení přiměřených opatření zabránit. V případě poškození či krádeže zboží jsou povinni tuto událost neprodleně, nejpozději do dvou pracovních dnů, oznámit dodavateli. VII. Mlčenlivost Strany se zavazují zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se dozvěděly v souvislosti s touto smlouvou (bez ohledu na to, zda před nebo po jejím uzavření) a které nejsou veřejně přístupné. Povinnost zachovávat mlčenlivost trvá i po skončení smluvního vztahu založeného touto smlouvou. Bez ohledu na ustanovení tohoto článku smlouvy, strany mohou zpřístupnit informace, pokud to bude požadováno platnými právními předpisy či závaznými rozhodnutími soudů či jiných státních orgánů s tím, že (pokud to bude možné) si poskytnou předchozí písemné upozornění na takovýto požadavek. Stejně tak mohou zpřístupnit takovéto informace pro potřeby soudního, rozhodčího, správního či obdobného řízení. Dodavatel si je vědom veřejnoprávního charakteru odběratele a povinností ztoho plynoucích. Dodavatel je srozuměn s tím, že odběratel je povinným subjektem dle zákona č.340/2015 Sb. O registru smluv a je si vědom toho, že tato Smlouva nebo jednotlivá plnění dle této smlouvy, pokud budou naplněny podmínky pro jejich zveřejnění dle zákona o registru smluv, podléhají režimu povinného zveřejňování d|e tohoto zákona. Zveřejnění smlouvy, event. jednotlivých plnění bude zajišťovat odběratel. Dodavatel prohlašuje, že žádná informace uvedená v této smlouvě včetně přílohy není předmětem obchodního tajemství ve smyslu & 504 Občanského zákoníku. VIII. Závěrečná ustanovení 1. Veškerá korespondence dodavateli bude zasílána na výše uvedenou adresu: BARD Czech Republic s.r.o., Na hřebenech II 1718/8, 140 00 Praha 4, krukám nebo na mail: pokud se smluvní strany v písemném dodatku nedohodnou jinak. 2. Tato smlouva se uzavírá na dobu trvání Kupní smlouvy KNL č. 52021/00613/00. 3. Smluvní strany mohou smlouvu vypovědět vsouladu sČl. 13 uvedené Kupní smlouvy. Strana 4 (celkem 5) 4. V případě výpovědi smlouvy umožní odběratel dodavateli, aby si odvezl zbylé zásoby po provedení inventury za účasti obou smluvních stran. 5. Jakékoliv změny nebo doplnění této smlouvy musí být provedeno písemně se souhlasem obou smluvních stran a prohlášeno za nedělitelnou součást této smlouvy. 6. Tato smlouva je uzavírána elektronicky a je opatřena uznávanými elektronickými podpisy smluvních stran. 7. Na smluvní vztahy touto smlouvou blíže neupravené se přiměřeně používají příslušná ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. V Praze V Liberci Digitálně podepsal Digitálně podepsal 1 Datum: 2021 .10.08 Datum:2021.10.11 +02'00' "z'á'áěáěýě't'ěíěm""""" """"""" z'gíášé'r'á'těl'é """"""""""" jednatel předseda představenstva Strana 5 (celkem 5)