'Cia ; tliili·ii·i SERVISNÍ SMLOUVA Číslo smlouvy objednatele: . číslo smlouvy zhotovitele: . uzavřená podle z.č. 89/2012 Sb. Občanského zákoníku v platném znění níže uvedeného dne, měsíce a roku mezi Smluvní strany Městská nemocnice následné péče Sídlo: IČ: Zastoupená ve věcech smluvních: Bankovní spojení: K Moravině 343/6, 190 00 Praha - Vysočany 45245843 Mgr. lva Vyšatová, ředitel PPF banka Praha 6, č.ú. 2000810002/6000 na straně jedné (dále jen objednatel) Synerga a.s. Sídlo: IČ: DIČ: Zapsána v OR: zastoupená: Bankovní spojení: Tel.: Sladkého 13, 617 00 Brno 607 35 678 CZ60735678 KS v Brně, oddíl B, vložka 1510 Luboš Daniel, předseda představenstva Ing. Jiří Berka, člen představenstva česká spořitelna, a.s. č. ú.: 7556992/0800 +420 548 214 221 na straně druhé (dále jen zhotovitel) Čl. 1 Předmět smlouvy 1.1 Touto smlouvou se zhotovitel zavazuje zajistit provoz plynové kotelny, provádět servisní a revizní práce, odborné prohlídky, kontroly a kalibrace (dále jen práce), které jsou specifikované v Příloze č.1 na technických zařízeních v objektu objednatele na ul K Moravině 343/6, v Praze - Vysočanech, uvedených v Příloze č. 2 (dále jen soubor zařízení). Práce budou prováděny v rozsahu dle Přílohy č. 3 a za ceny uvedené v Příloze č. 4. Všechny jmenované přílohy jsou nedílnou součásti této smlouvy Čl. 2 Vztahy objednatele a zhotovitele 2.1 Objednatel umožni pracovníkům zhotovitele přístup do všech prostor souvisejících s konkrétními pracemi na souboru zařízení dle této smlouvy. 2.2 Objednatel poskytne zhotoviteli potřebnou dokumentaci. 2.3 Objednatel udržuje v dobrém technickém stavu zalizení návazná na soubor zalizeni. 2.4 Objednatel informuje neprodleně zhotovitele o jakékoliv činnosti v prostoru se souborem zařízení. Zásahy do topného systému vyvolané objednatelem budou provedeny zhotovitelem za úhradu (vypouštěni, napouštěni systému, úprava vody apod.). 2.5 V případě zjištěni závažných okolnosti souvisejících s provozem souboru zalizenl je zhotovitel povinen neprodleně informovat o tom pověřeného zástupce objednatele. Čl. 3 Způsob ohlášení servisního zásahu (SZ) na výzvu 3.1 Poskytovatel se zavazuje poskytnout objednateli servisní službu (servisní zásah) na výzvu objednatele. 3.2 Způsob ohlášení servisního zásahu (SZ) na výzvu: • Telefonicky na non-stop celoroční servisní službu tel.: +420 602 540 138. • Objednávkou na e-mail: dispecinkpraha@synerga.cz 3.3 Součásti ohlášeni SZ na výzvu je sděleni kontaktní osoby, která zajisti potrebnou součinnost ze strany uživatele a po ukončení SZ převezme provedenou práci a potvrdí svým podpisem do záznamu o SZ. 4.1 Ceny prací dle této smlouvy jsou dány ceníkem v Příloze č.4. a. Ceny dohodnuté v Čl. 4, této smlouvy jsou pevně stanoveny na dobu jednoho roku. b. Cena služeb může být každoročně zvýšena po dohodě smluvních stran o míru inflace, tj. o závazný údaj vyhlášený českým statistickým úřadem jako úhrnný index spotřebitelských cen v ČR za uplynulý kalendářní rok. Ustanovení předchozí věty lze prvně použít od 01.01.2023. c. Cena služeb může být dále každoročně zvýšena po dohodě smluvních stran ve stejném poměru, v jakém došlo k nárustu minimální mzdy stanovené příslušnými obecně závaznými právními předpisy, které upravují minimální mzdu a to vždy od 1. dne měsíce následujícího po dni, kdy zvýšení minimální mzdy nabylo účinnosti. Ustanovení tohoto odstavce lze prvně použít od 01.01.2023. 4.2 V uvedených částkách není zahrnuta DPH v zákonné výši. Čl. 4 Cena Strana 2 (celkem 10) /I 5.1 Čl. 5 Způsob úhrady Práce prováděné dle této smlouvy budou fakturovány vždy po jejich provedení. Podkladem pro fakturaci je doklad potvr2ujici provedeni činnosti, např. protokol SZ, revizní zpráva, kalibrační protokol apcc., který bude odsouhlasen odpovědným pracovnlkem objednatele. Kopie protokolu je VŽdy přiložena k faktuře. Objednatel proplatí fakturu vždy do 30 dnů po jejím obdrženi. Za splněni tohoto závazku se považuje připsání uvedené částky na účet zhotovitele. Čl. 6 Náhrada škody 6.1 Smluvní strana, která poruší svou povinnost vyplývající z této smlouvy, je povinná nahradit škodu tím způsobenou druhé smluvní straně. 6.2 Tato povinnost se vztahuje i na náhradu škody objednateli způsobenou nedodržením dohodnutého termínu opravy zhotovitelem. 6.3 Tato povinnost se nevztahuje na náhradu škody, u které se prokáže, že porušeni povinnosti bylo způsobeno okolnostmi vylučujícími odpovědnost. V případě škod na zalizeni objednatele, které prokazatelně vznikly činnosti zhotovitele, je tyto škody povinen zhotovitel odstranit na vlastní náklady. 6.4 Zhotovitel neodpovídá za případné škody způsobené třetími osobami a živelnými událostmi bez prokazatelného spoluzavinění pracovníků zhotovitele. 6.5 Odpovědnost společnosti Synerga a.s. za škodu vzniklou zákazníkovi a jakákoliv další odpovědnost Synerga a.s. dle smlouvy jsou omezeny podle ustanoveni tohoto článku smlouvy. Zákazník souhlasí s lim, že odměna za služby je vyjádřením vyhodnocení rizik společnosti Synerga a.s., zpracovaného na základě informaci poskytnutých zákazníkem a dále souhlasí s tím, že uzavření smlouvy a plnění předmětu služeb je podmíněno skutečnosti, že odpovědnost Synerga a.s. v této smlouvě je omezena podle ustanovení zde uvedených. 6.6 Synerga a.s. v žádném případě neodpovídá za jakékoliv neplimé nebo následné škody, (zejména, avšak-nikoli výlučně za ušlý zisk, čisté finanční ztráty, ztráty přijmu, obchodních pliležitosti nebo výnosů, poškozeni dobrého jména zákazníka či třeli osoby, a to ani v případě, kdy byla Synerga a.s. vyrozuměna o možnosti vzniku takových ztrát nebo škod. Tyto neplimé a následné škody se vylučuji z rozsahu náhrady škody. 6. 7 Bez ohledu na cokoli uvedené ve smlouvě neplesáhne v žádném plipadě povinnost společnosti Synerga a.s. odškodnit zákazníka dle smlouvy celkovou částku 1.000.000,- Kč. Celkový rozsah náhrady škody, za kterou Synerga a.s. zákazníkovi dle smlouvy odpovídá, je omezen výše uvedenou částkou, přičemž smluvní strany výslovně podpisem smlouvy potvrzuji, že nepledpokládaji vznik škody vyšší. Čl. 7 Platnost smlouvy 7.1 Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu. 7.2 Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. 7.3 Smlouvu je možné vypovědět bez udáni důvodu písemnou výpovědi s výpovědní dobou, která činí 3 měsíců. Výpovědní doba počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi. 7.4 Každá ze smluvních stran je oprávněna od smlouvy odstoupit v případě, že druhá smluvní strana podstatným způsobem poruší své povinnosti. Odstoupit lze v souladu s ustanovením§ 2004 odst. 3 z.č. 89/2012 Sb. jen s účinky do budoucna. Strana 3 (celkem 10) 7.5 Za podstatné porušení závazků smluvní strany považují zejména: a. prodlení objednatele se zaplacením ceny po dobu delší než 30 dnů; b. neposkytnutí potřebné součinnosti pro plnění povinností zhotovitele; c. bude-li zhotovitel přes písemnou výzvu v prodlení s poskytováním sjednaných prací o více než 30 dnů 7.6 Odstoupeni je účinné okamžikem doručení písemného oznámení o odstoupeni druhé smluvní straně. 7. 7 Odstoupit lze v souladu s ustanoveni m § 2004 odst. 3 z. č. 89/2012 Sb. jen s účinky do budoucna a strany nemajl povinnost vracet si plněni poskytnuté podle smlouvy, vztahující se k období od uzavření smlouvy do okamžiku odstoupení. 7.8 Závazek dle předchozího ustanoveni zústává v platnosti i po ukončeni účinnosti této smlouvy. Čl. 8 Smluvní pokuty 8.1 Pro případ prodlení objednatele se zaplacením faktury se sjednává smluvní pokuta ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení. 8.2 Pro prípad prodlení zhotovitele s provedením sjednaných prací řádně a včas se sjednává smluvní pokuta ve výši 500,- Kč za každé jednotlivé porušení. 9.1 Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech s platnosti originálu, z nichž každá smluvní strana obdrží po jednom. 9.2 Tato smlouva múže být měněna nebo dopl~ována pouze dohodou stran v písemné formě. Rušit tuto smlouvu je možné pouze písemnou formou. 9.3 Smluvní strany prohlašuji, že si smlouvu přečetly, a že je uzavrena dle jejich pravé a svobodné vůle, na důkaz čeho ji podepisují. 9.4 Nedílnou součástí smlouvy jsou přílohy: Příloha č.1 - Předmět smlouvy - seznam prací Příloha č.2 - Soubor zařízení Příloha č.3 - Vymezení pojmů a rozsah prací Příloha č.4 - Ceník Čl. 9 Závěrečná ustanovení V Praze dne: Jíl I/ A7ij · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · ·.- · · · · ·.- · · · citié" pěčé · · · · · · · · · Městská I tjP)if@f. . 343/6 190 00 Praha , K Moravme IČ:45245843 I V Brně dne: Synerga a.s. Sladkého 13, 617 00 Brno -------- , .. ti, Synerga a.s. _ Sladkého 13, 617 00 Brno ~~ .... Strana 4 (celkem 10) Příloha č.1 Předmět smlouvy - seznam prací Dle článku 1 této smlouvy budou práce spočívat v: a. Zajištění provozu souboru zařízení, pravidelné kontroly plynové kotelny, 3x týdně + havarijní pohotovost (HS) b. Odborná prohlídka nízkotlaké plynové kotelny, 1x ročně c. Kontrola plynových zařízení, 1x ročně (neprovádí se v termínu Revize PZ) d. Revize plynových zařízení, 1x za 3 roky e. Kalibrace čidel úniku zemního plynu a koncentrace CO (výrobce JTO), 1x ročně f. Pozáruční servis, seřízení a čištění plynových kotlů, 1 x ročně g. Servis technologie plynové kotelny, 1 x ročně h. Preventivní servisní prohlídka systému MaR, 1x ročně i. Kontrola komínů a spalinových cest, 1x ročně j. Revize provozní Tlakových nádob stabilních, 1x ročně k. Revize vnitřní Tlakových nádob stabilních, 1x za 5 let I. Tlaková zkouška Tlakových nádob stabilních, 1 x za 9 let m. Servis na souboru zařízení na základě telefonické nebo písemné výzvy (dále jen SZ na výzvu). n. Opravy na souboru zařízení, jestliže dojde k jejich poškození třetí stranou, neodborným zacházením uživatele nebo vyšší mocí a pokud si je objednatel vyžádá. o. Zpracování provozního řádu p. Servisní prohlídka plynové bezpečnostní armatury (BAP) q. Zpracování a příprava hlášení lSPOP zdroje tepla Strana 5 (celkem 10) Příloha č.2 Soubor zařízení Plynová kotelna Kotel Buderus 2x 250 kW Technologie plynové kotelny 1 kpl. Řídící systém MaR plynové kotelny 1 kpl. Detekce úniku zemního plynu a koncentrace CO 1 kpl. Spalinové cesty 2 ks Strana 6 (celkem 10) Příloha č.3 Soupis činností Zaiištění provozu Provozem tepelného zařízení se rozumí souhrn činností nutných k využívání tepelného zařízení - tímto se rozumí zajištění veškeré činnosti uvedené v Místním provozněbezpečnostním předpisu (MPBP) v jeho platném znění pod pojmem Obsluha. Především se jedná o zajištění následujících činností: • obsluha zařízení v rozsahu dle MPBP pro PK • změny nastavení provozních parametrů a požadovaných hodnot dle potřeb technologie, aktuálních klimatických podmínek a požadavků uživatelů • řádné preventivní prohlídky a běžná údržba zařízení • zajištění odborné způsobilosti všech pracovníků zhotovitele, účastných při provozu, údržbě nebo obsluze zařízení • zápisy do "Provozního deníku" Kontrola: Touto činností se rozumí: přímá kontrola zařízení za provozu v dohodnutých intervalech daných místním provozním řádem a požadavky objednatele. Pracovník kontroluje zařízení v tomto rozsahu: • porovnává skutečně zjištěný stav na přímo ukazujících přístrojích (teploměry, tlakoměry, vodoznaky apod.) se stavem předpokládaným, případně kontroluje jednotlivé datové body na panelu regulace • vizuálně a poslechem kontroluje ostatní stav technologie, tj. hlučnost čerpadel, uchycení pohonů apod. • podle potřeby kontaktuje odpovědné osoby objednatele a reaguje na jejich požadavky • provede zápis do provozního deníku Činnosti na vyhrazených technických zařízeních Činnosti na vyhrazených technických zařízeních představují: • kontrola plynového zařízení dle vyhl. Č. 85 / 78 Sb. Prováděná 1 x rocne • revize plynového zařízení dle vyhl. Č. 21 / 79 Sb. Prováděná 1x za tři roky • odborná prohlídka nízkotlaké kotelny dle vyhl. č. 91 / 93 Sb. Prováděná 1x ročně • kontrola a případné čištění komínů - prováděná 1x ročně Revize tlakových nádob Revize tlakových nádob představuje: • revize tlakových nádob dle platných předpisů • provozní revize tlakových nádob 1 x rok • vnitřní revize tlakových nádob 1 x 5 let • tlaková zkouška tlakových nádob 1 x 9 let Pozáruční servis kotlů Servis kotlů představuje: • čištění spalovacích komor kotlů a seřízení regulace - 1x ročně Strana 7 (celkem 1 O) • seřízení automatiky regulace kotlů, včetně seřízení hoření a měření spalin - 1x ročně Servis technologie a MaR Práce prováděné při preventivní servisní prohlídce MaR: Tato činnost je pravidelnou péčí o hmotný investiční majetek (dále jen HIM), kterou se zpomaluje průběh procesu fyzického opotřebení a předchází se jeho následkům tak, aby se zajistil provozuschopný stav a bezpečný provoz. četnost a rozsah preventivních prohlídek je dán provozními předpisy výrobců, místním provozním řádem (MPŘ) a požadavky objednatele. Při preventivních prohlídkách se současně provádí běžná údržba. Tato údržba je souhrn činností směřujících ke zlepšení stavu nebo udržení stavu zařízení a jeho příslušenství bez výměn částí zařízení nebo jeho příslušenství. Mezi činnosti patří zejména: • zařízení je kontrolováno s ohledem na provozuschopnost, životnost a bezpečnost • drobné opravy se provádí ihned v průběhu prohlídky (např.: oprava upevnění snímače nebo výkonového prvku, výměna vadných pojistek apod.) Drobné opravy nejsou ty, které vyžadují větší zásah, např. výměna opotřebovaného zařízení, přeprogramování z důvodu rekonstrukce apod. • potřebné opravy (viz definice) jsou prováděny na základě jednorázových objednávek po dohodě s objednatelem Preventivní servisní prohlídka MaR představuje: • kontrolu funkce havarijních stavů včetně zkoušky zabezpečovacích prvků, tj. hlavně havarijních snímačů tlaků, hladiny, zaplavení, přehřátí • prohlídka rozvaděčů MaR - kontrola stavu spojů, dotažení svorek, kontrola stavu výkonových prvků, vyčištění • kontrola stavu snímačů - správnost hodnot, uchycení, mezní stavy Servisní prohlídka plynových armatur: • kontrola funkčnosti • výměna předepsaných dílů • odstraní případné poruchy Činnosti na vyhrazených technických zařízeních: práce budou prováděny na objednávku Opravy: Opravou se rozumí oprava, případně výměna jednotlivých částí hmotného majetku za části nové stejných parametrů beze změny funkce a účelu hmotného majetku. Opravami se odstraňuje částečné fyzické opotřebení nebo poškození za účelem uvedení hmotného investičního majetku do provozuschopného stavu, obnovují se jeho technické vlastnosti a odstraňují jeho funkční, vzhledové a bezpečnostní nedostatky. Opravou se například odstraňují prasklé potrubí, spálený motor, vadný ventil nebo ruční armatura, vadné ložisko, prasklá vložka výměníku nebo boileru apod. Strana 8 (celkem 10) Příloha č.4 Ceník činností Bod Činnost četnost celkem za činnost Zajištění provozu souboru zařízení, pravidelné kontroly 7.200,- Kč= a. měsíčně 2.200 Kč+ plynové kotelny, 3x týdně+ havarijní pohotovost (HS) 5.000 Kč b. Odborná prohlídka nízkotlaké plynové kotelny ročně 1.800,- Kč C. Kontrola plynových zařízení - neprovádí se v termínu ročně 1.800,- Kč Revize PZ d. Revize plynových zařízení 1x za 3 3.000,- Kč roky e. Kalibrace čidel úniku zemního plynu a koncentrace CO ročně 900,- Kč/ks (výrobce JTO), cena uvedena za jedno čidlo f. Pozáruční servis, seřízení a čištění plynových kotlů, 2 ks ročně 8.000,- Kč g. Servis technologie plynové kotelny ročně 3.500,- Kč h. Preventivní servisní prohlídka systému MaR ročně 4.400,- Kč i. Kontrola komínů a spalinových cest, 2 ks ročně 2.500,- Kč j. Revize provozní Tlakových nádob stabilních, cena ročně 800,- Kč/ks uvedena za jednu nádobu k. Revize vnitřní Tlakových nádob stabilních, cena uvedena 1x za 5 1.200,- Kč/ks za jednu nádobu let I. Tlaková zkouška Tlakových nádob stabilních, cena 1x za 9 1.500,- Kč/ks uvedena za jednu nádobu let o. Zpracování provozního řádu ks 3.500,- Kč p. Servisnl prohlídka plynové bezpečnostní armatury 1x za 2 3.500,- Kč/ks (BAP) roky q. Zpracování a příprava hlášení ISPOP zdroje tepla 1 x rok 1.500,- Kč/ks Ceník činností dle bodů m. a n. a výjezd na HS na ohlášenou závadu a ostatních servisních prací firmy Synerga a.s.: Ceník služeb a prací Základní hodinová sazba platí v pracovních dnech, tj. Po - Pá v době od 7:00 do 15:30. - Činnost Sazba na hodinu bez D-PH ~--- Vedení realizačních zakázek 750,- Kč Montážní práce 450,- Kč Projekční práce MaR 750,- Kč Projekční práce SLP 750,- Kč Projekční práce BMS 750,- Kč SW práce MaR 800,- Kč SW práce SLP 800,- Kč SW práce BMS 800,- Kč Servisnl činnost TZB, elektro 550,- Kč Pohotovostní technik Služby dispečinku Synerga Obsluha tepelných zařízení Manažer servisních a provozních zakázek EM, příprava a řízení projektů Strana 9 (celkem 10) 700,- Kč 350,- Kč 350,- Kč 600,- Kč 800,- Kč Cii lliihi·M· Mimo uvedenou dobu jsou k základní hodinové sazbě stanoveny následující přirážky: • odpolední a noční přirážka ve všední dny: + 30 % k sazbě • přirážka za práci v So a Ne: + 50 % k sazbě • přirážka za práci ve svátek: + 100 % k sazbě • cena dopravy: paušál pro Praha 500,-Kč / výjezd Všechny uvedené ceny jsou bez DPH. Strana 10 (celkem 10)