Fakultní nemocnice Plzeň www.fnplzen.cz místo fakturace: Edvarda Beneše 1128/13, 305 99 Plzeň IČO: 00669806 BANKA: ČNB ČÍSLO ÚČTU: 33739311/0710 DIČ: CZ00669806 FIRMĚ naše dveře s.r.o. Malická 11 301 00 Plzeň obchod@nasedvere.cz IČO: 29099129 VYSTAVIL: VILD Bořek Ing. VILDB@fnplzen.cz 377 401 338 OBJEDNÁVKA číslo: ÚTPN-160/21/Vi DATUM: 8.9.2021 TEXT OBJEDNÁVKY Objednáváme u Vás dodávku a montáž protipožárních dveří v rozsahu: Dodávka a montáž (výměna) 2 ks protipožárních dveří z důvodu neslučitelnosti s požárními předpisy, zjištěné při kontrole PO v únoru 2021, vstup ze schodiště č. dveří 03.3429 a č. dveří 03.3402 v pavilonu č. 4 v areálu FN Plzeň - Bory. Předmět objednávky: dveře vnitřní plné protipožární El/EW 30 DPO - 1 ks - dveře vnitřní plné bílé DPO EI/EW 30, 145/197 levé, 80+ zbytek s befem, trio panty, 03.3429 - 1 ks - dveře vnitřní plné bílé DPO EI/EW 30, ATYP 144,5/196,5 levé, 80+ zbytek s befem trio panty, 03.3402 - 2 ks - samozavírač GEZE 2000 stř. s ramínkem - montáž dveří bez víceprací (podřez, zásah do výrobku) 2 ks, montáž kování 2 ks, montáž samozavírače na aktivní křídlo dvoukřídlých dveří 2 ks, zaměření vč. dopravy, doprava na montáž. Podrobná specifikace dodávky materiálu a provedené práce je uvedena v nabídce č. 21NA054, viz příloha č.1. Místo plnění: vstup ze schodiště č. dveří 03.3429 a č. dveří 03.3402, 3.NP, pavilon č. 4, FN Plzeň – Bory, Edvarda Beneše 1128/13, Plzeň. Předpokládaná cena a rozsah fakturované práce a dodávky materiálu dle Vaší nabídky č. 21NA054 ze dne 08.09.2021 činí 74.650,00 Kč bez DPH, viz příloha č.1. Záruční podmínky: poskytnutá záruka za jakost dodaného předmětu objednávky činí 24 měsíců. Kontaktní osoba - zástupce objednatele: Ing. Bořek Vild, vedoucí oddělení údržby Bory, mobil: 725 824 480, e-mail: VILDB@fnplzen.cz Platební podmínky: Úhrada za provedené služby bude provedena na základě daňového dokladu - dále jen faktury, odeslané do FN Plzeň nejpozději do 7 kalendářních dnů od DUZP. Součástí faktury musí být výkaz o rozsahu poskytnutých služeb a dodávce materiálu, potvrzený zástupcem objednatele. Splatnost faktury je 30 kalendářních dnů od data vystavení. FN Plzeň je plátcem DPH. Fakturu zašlete elektronicky včetně příloh ve formátu PDF na e-mail: fakturace@fnplzen.cz. Není-li možné zaslat fakturu elektronicky, odešlete ji poštou na fakturační adresu: Fakultní nemocnice Plzeň, Edvarda Beneše 1128/13, 305 99 Plzeň. V případě, že na faktuře nebudou uvedeny správné fakturační údaje, bude Vám faktura vrácena zpět k opravě. Děkuji za vyřízení objednávky Bc. Milan Topinka, MBA Technicko-provozní náměstek FN Plzeň Na faktury uvádějte číslo naší objednávky.