Re: Žádost o potvrzení objednávkysadrokartonysinka Komu: katerina.smidova, abra 09.09.2021 08:15 Zobrazit podrobnosti ---------- Původní e-mail ---------- Od: abra@as-po.cz Komu: sadrokartonysinka@seznam.cz, katerina.smidova@as-po.cz Datum: 8. 9. 2021 6:47:59 Předmět: Žádost o potvrzení objednávky Dobrý den, žádáme Vás o potvrzení smlouvy/dodatku/objednávky. Doplňte, prosím a odešlete zpět níže uvedený text. Toto potvrzení zašlete všem adresátům emailové zprávy. ------------------------------------------- Smlouva/dodatek/objednávka č.OV-1803/2021 Souhlasím s plněním ze smlouvy/dodatku/objednávky č. OV-1803/2021 vystavené/uzavřené s Armádní Servisní, příspěvkovou organizací, IČO 604 60 580 ve výši 76 075,52,-Kč bez DPH. Jsem si vědom, že u smluv/dodatků/objednávek nad 50.000,- Kč bez DPH nastává jejich účinnost až dnem uveřejnění objednávky/smlouvy v registru smluv. Jméno a příjmení: .Jaromír Šinka Funkce: jednatel Firma: SÁDROKARTONY ŠINKA s.r.o. IČ: 06130445 ------------------------------------------- Předem děkuji za spolupráci a jsem s pozdravem Blanka Olejníková Není-li výslovně uvedeno jinak, není tato zpráva nabídkou na uzavření smlouvy ani změnou, odvoláním nebo zrušením nabídky na uzavření smlouvy a není ani akceptací nabídky na uzavření smlouvy. Adresát zprávy bere na vědomí, že z obsahu textu zprávy nevznikají organizaci Armádní Servisní, příspěvková organizace, jakékoliv závazky nebo povinnosti, není-li výslovně v textu zprávy odesílatele uvedeno jinak.