Smlouva o poskytování servisních služeb KNLč.52021/00545/00 „Pneumatický dopravní systém“ níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavírají podle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, tuto smlouvu (dále také jen „smlouva“) Smluvní strany Obchodní firma/název: Krajská nemocnice Liberec, a.s., Sídlo: Liberec I — Staré Město, Husova 357/10, 460 01 doručovací číslo: 460 63 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 1651. Zastoupené: místopředsedou představenstva IČ: 27283933 DIČ: CZ27283933 Bankovní spojení: Číslo účtu: dále jen „objednatel“ a Obchodní firma/název: PROFITERM PROCZECH s.r.o. Sídlo: Michálkovická 2055/86, 710 00 Ostrava — Slezská Ostrava zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 60426 Zastoupené: jednatelem společnosti IČ: 03543749 DIČ: czo3543749 Bankovní spojení: Číslo účtu: dále jen „pcskytovatel“ L Úvodní usta novení Účelem této smlouvy je úprava práv a povinností smluvních stran při zajištění servisních služeb potrubní pošty (pneumatického dopravního systému) na základě podmínek a zadávací dokumentace zadávacího řízení veřejné zakázky pořadové č. VZ2021004 s názvem „Pneumatický dopravní systém“ (dále jen „Veřejná zakázka“) podle příslušných ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, na základě které byla mezi objednatelem jako zadavatelem této Veřejné zakázky a poskytovatelem jako vybraným účastníkem zadávacího řízení uzavřena tato smlouva. Zadávací podmínky a nabídka poskytovatele, kterou podal jako účastník v zadávacím řízení na veřejnou zakázku, jsou závazné a jsou součástí této smlouvy a smluvní strany jsou povinny je při realizaci předmětu plnění dodržet. 1 II. Předmět smlouvy 1. Předmětem smlouvy je závazek poskytovatele poskytovat preventivní a pohotovostní údržbu a autorizovaný servis pneumatického dopravního systému v Krajské nemocnici Liberec, a.s., realizovaného na základě Veřejné zakázky (dále společně jako „potrubní pošta“) spočívající v pravidelných periodických kontrolách, ošetřování, seřizování, opravách a zkouškách prováděných v souladu s pokyny výrobce a platnou legislativou, jak je níže blíže specifikováno. 2. Poskytovatel je povinen vykonávat servisní činnost na podkladě této smlouvy s odbornou péčí a v souladu se zájmy objednatele. Poskytovatel odpovídá za výkon servisní činnosti ve sjednaných termínech a v řádné kvalitě. 3. Objednatel se zavazuje způsobem dohodnutým v této smlouvě spolupůsobit při provádění činností dle této smlouvy a zaplatit poskytovateli v této smlouvě dohodnutou úplatu. III. Rozsah a termíny provádění údržby a servisu a oprav Činnost dle této smlouvy se vztahuje k pneumatickému dopravnímu systému v Krajské hemocnici Liberec, a.s., jakož i na jeho všechny součásti a příslušenství. Cinnost dle této smlouvy zahrnuje: a) pravidelně plánované činnosti určené zákonnými normami a doporučením výrobce, a to zejména: » provádění servisních prací a údržby systému potrubní pošty vč. přístrojového vybavení, jeho součástí a příslušenství, kalibrace a nastavení zařízení dle pokynů a v intervalech stanovených výrobcem a v souladu se všemi příslušnými právními předpisy, dle zpracovaného harmonogramu a níže stanovených podmínek. » provádění standardního upgrade potrubní pošty vč. přístrojového vybavení, jeho součástí a příslušenství a to včetně upgrade softwaru, to vše v rozsahu zajišťujícím plnou a bezvadnou funkčnost instalované technologie, » provádění pravidelně předepsaných periodických bezpečnostně—technických kontrol potrubní pošty vč. přístrojového vybavení, jeho součástí a příslušenství v souladu platnou legislativou, prohlídku je poskytovatel povinen provést každoročně, vždy nejpozději do 12 měsíců od poslední kontroly, „ » provádění elektrické revize v souladu s příslušnou CSN EN. Revizi je poskytovatel povinen provést každoročně, vždy nejpozději do 12 měsíců od poslední kontroly, » v případě potřeby dodání a instalaci náhradních dílů, jejichž použití je potřebné k uvedení potrubní pošty vč. přístrojového vybavení, jeho součástí a příslušenství, do stavu plné funkčnosti, tj. plné využitelnosti jeho technických parametrů. Za tímto účelem drží zhotovitel zásobu náhradních dílů skladem v počtu a sortimentu dle svých zkušeností a doporučení výrobce tak, aby byl schopný dodržet lhůty stanovené v odstavci č. 8 tohoto článku, » poskytovatel předloží harmonogram všech výše uvedených činností ke schválení objednateli před podpisem této smlouvy, » poskytovatel je povinen provozovat HOTLINKU v českém jazyce, na které je možné hlásit závady a přijímat odborné rady technika 24 hodin 7 dní v týdnu. HOTLINKA je dostupná na tel. čísle b) Zásahy a práce mimo harmonogram plánovaných činností, a to zejména: » odstranění poruch a havárií vzniklých na systému potrubní pošty vč. přístrojového vybavení, jeho součástí a příslušenství 4. Poskytovatel je povinen sledovat lhůty pro provádění plánovaných činností určených zákonnými normami a doporučením výrobce vč. přístrojového vybavení, jeho součástí a příslušenství a plánovaný servis a údržbu provádět i bez písemné výzvy objednatele, avšak v souladu s provozními možnostmi objednatele. 5. Poskytovatel je povinen před zahájením každé předem plánované činnosti 2 činností uvedených v této smlouvě písemně předem informovat objednatele o nástupu k provedení činnosti, a to nejméně 5 kalendářních dnů předem. V případě dlouhodobě plánovaných činností, zejména preventivního servisu potrubní pošty, pak v dostatečném předstihu, nejméně 30 dní předem. Podáním informace se rozumí den jejího doručení objednateli. Písemné vyrozumění bude zasíláno na e—mailovou adresu objednatele: V případě, že ve stanoveném termínu nemůže objednatel umožnit provedení činnosti, vyrozumí o tom obratem poskytovatele, a ten v takovém případě provede činnost v nejbližším možném termínu, na kterém se smluvní strany prokazatelně dohodnou, nejpozději však do 3 pracovních dnů ode dne odpadnutí překážky na straně objednatele. Po tuto dobu není poskytovatel v prodlení se splněním povinností, jejíž splnění bylo odloženo z důvodu na straně objednatele. 6. Objednatel je povinen nahlásit potřebu provedení oprav a odstranění závad u poskytovatele bez zbytečného odkladu, a to e—mailem na adresu: současně také telefonicky na Závazné pro poskytovatele je v těchto případech obdržení e—mailové zprávy a datum a hodina, kdy se tak stalo. 7. Objednatel se zavazuje poskytnout poskytovateli veškerou potřebnou součinnost při plnění činností dle této smlouvy, zejména je povinen zpřístupnit poskytovateli místo a předmět vyžadující servisní či jiný zásah dle této smlouvy, a to za podmínky předchozího oznámení dle odst. 5. tohoto článku. 8. Poskytovatel je povinen odstranit poruchy a závady nahlášené objednatelem způsobem dle odstavce 6 tohoto článku v následujících termínech: . není—li dále stanoveno jinak, je poskytovatel povinen vpřípadě, kdy se nepodaří odstranit poruchu za pomoci odborné konzultace na HOTLINCE, nastoupit k odstranění nahlášené závady/poruchy bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 48 hodin od okamžiku jejího nahlášení, . nedohodnou—li se smluvní strany písemně jinak, je poskytovatel povinen odstranit nahlášené vady bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 72 hodin od okamžiku jejich nahlášení . u havarijního stavu je poskytovatel povinen nastoupit k odstranění hlášeného havarijního stavu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 24 hodin od okamžiku jeho nahlášení, . nedohodnou—li se smluvní strany písemně jinak, je poskytovatel povinen odstranit nahlášenou havárii bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 48 hodin od okamžiku jejich nahlášení. Havarijním stavem se rozumí nemožnost využívání pneumatického dopravního systému v celém rozsahu. Neodstraní—li poskytovatel vady a poruchy potrubní pošty vč. přístrojového vybavení, jeho součástí a příslušenství v souladu s touto Smlouvou řádně, s odbornou péčí a včas dle výše uvedených či písemně sjednaných termínů, je objednatel oprávněn nechat odstranit závady a poruchy třetí osobou, či je odstranit sám způsobem dle vlastního uvážení na náklad poskytovatele. Poskytovatel se pak zavazuje nahradit objednateli veškeré účelně vynaložené a prokázané náklady na odstranění závad a poruch. Tímto není dotčen nárok objednatele na prokazatelnou náhradu škody, jakož ani nárok na zaplacení smluvní pokuty sjednané dále. 9. Činnosti dle této smlouvy budou poskytovatelem prováděny na adrese sídla objednatele a není—li to z technických důvodů či provozních důvodů na straně objednatele možné, budou prováděny v jiném písemně dohodnutém místě. Spočívá—li důvod v technických podmínkách, náklady na přepravu z a do místa jejich umístění nese poskytovatel a jsou zahrnuty v úplatě dohodnuté dále. 10.0bjednatel je povinen řádně poskytnuté služby fyzicky, kvantitativně a kvalitativně převzít od poskytovatele a toto potvrdit podpisem pověřené osoby v záznamu vyhotoveném poskytovatelem, kdy jedno vyhotovení předá objednateli. V případě periodické kontroly spojené s měřením, vypracuje poskytovatel protokol o kontrole, ve kterém uvede naměřené hodnoty, použitá měřidla a celkový výsledek s rozhodnutím o dalším bezpečném provozování potrubní pošty. Tento protokol bude v kopii předán objednateli spolu s fakturou. V případě instruktáže vyhotoví poskytovatel záznam o provedené instruktáži a jeho kopii předá pověřenému zaměstnanci objednatele. 11. Poskytovatel se zavazuje služby a činnosti dle této smlouvy zajišťovat prostřednictvím autorizovaných techniků disponujících zkušenostmi se servisem potrubní pošty a proškolených u výrobce systémů, z nichž sestává pneumatický dopravní systém potrubní pošty u objednatele. 12. V případě, že se jedná o vady/poruchy, jejichž příčinou je neodborný zásah objednatele, špatná manipulace ze strany objednatele, zásah třetí osoby nebo vyšší moci, za jejichž odstranění má poskytovatel nárok samostatně tyto objednateli fakturovat, upozorní na tuto skutečnost poskytovatel objednatele ihned, když to zjistí, nebo když to bude důvodné předpokládat. Je na poskytovateli tuto skutečnost objednateli prokázat adekvátním způsobem, na kterém se obě strany dohodnou. V případě požadavku objednatele na nadstandardní prokazování (např. soudní znalci apod.) hradí v případě konečného prokázání původního tvrzení poskytovatele tyto vícenáklady objednatel, byl— " tento soudní znalec schválen oběma smluvními stranami. V. Záruka 1. Záruční doba na provedené práce činí 6 měsíců od uskutečnění nebo dle poskytnuté záruční doby výrobce. 2. Pokud by poskytovatel nebyl během výše uvedené záruční doby schopen plnit své závazky plynoucí ze záruky, bude hodnota zbývající poskytnuté záruky oceněna příslušným znalcem v oboru a výsledná částka bude následně vedena jako pohledávka objednatele vůči poskytovateli. VI. Sankce a odpovědnost za škodu Poskytovatel se touto smlouvou zavazuje provádět činnosti v této smlouvě uvedené s odbornou péčí, řádně a v termínech v této smlouvě vymezených. Pro případ, že poskytovatel nedodrží termíny dohodnuté v této smlouvě, či písemně sjednané na základě této smlouvy, zavazuje se uhradit objednateli smluvní pokutu, která činí 5.000,— Kč, za každý den prodlení a každé jednotlivé porušení. V případě prodlení s plněním povinností z této smlouvy vyplývajících delším než 10 dnů, je poskytovatel povinen uhradit za každý další započatý den 15.000,— Kč. Prodlení delší než 10 dnů je zároveň považováno za podstatné porušení této smlouvy ze strany poskytovatele. Poskytovatel na sebe přejímá zodpovědnost za škody způsobené všemi osobami a subjekty (včetně poddodavatelů) podílejícími se na provádění předmětu plnění, a to po celou dobu trvání této smlouvy, stejně tak za škody způsobené svou činností objednateli nebo třetí osobě na zdraví nebo majetku, tzn., že v případějakéhokoliv narušení či poškození majetku (např. vjezdů, plotů, objektů, prostranství, inženýrských sítí) nebo poškození zdraví osob je poskytovatel povinen bez zbytečného odkladu tuto škodu nahradit a není—li to možné, tak ňnančně uhradit. Za tímto účelem musí mít poskytovatel uzavřenou pojistnou smlouvu platnou po celou dobu realizace na pojištění škod způsobených při výkonu činnosti třetí osobě min. ve výši 1 mil. Kč. Poskytovatel je povinen udržovat pojištění dle čl. 7. odst. 1 této smlouvy po celou dobu trvání této smlouvy. V případě porušení této povinnosti je objednatel oprávněn od této smlouvy odstoupit. Na žádost objednatele je poskytovatel povinen předložit objednateli dokumenty prokazující, že pojištění v požadovaném rozsahu a výši trvá. Pokud by v důsledku pojistného plnění nebo jiné události mělo dojít k zániku pojistného, k omezení rozsahu pojištěných rizik, ke snížení stanovené min. výše pojistného v pojištění, nebo k jiným změnám, které by znamenaly zhoršení podmínek oproti původnímu stavu, je poskytovatel povinen učinit příslušná opatření tak, aby pojištění bylo udrženo tak, jak je požadováno v tomto ustanovení. Poskytovatel se vpřípadě vzniku odpovědnosti dle odst. 1 tohoto článku zavazuje objednateli nahradit skutečnou škodu a ušlý zisk. Náhrada škody se řídí obecnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. VII. Trvání smlouvy 1. Tato smlouva se stává platnou jejím podpisem oběma smluvními stranami a uzavírá se na dobu neurčitou. („ , „ , ., , . o 2. Tato smlouva muze byt ukoncena nasleduj|C|m| zpusoby: — po dobu 5 let nelze smlouvu vypovědět ze strany poskytovatele — písemnou dohodou smluvních stran; — písemnou výpovědí objednatele s výpovědní dobou v délce 6 měsíců, přičemž tato počne běžet prvním dnem měsíce následujícího po měsíci, v němž byla výpověd' doručena poskytovateli; — písemným odstoupením, v případech stanovených zákonem či touto smlouvou. Oznámení o odstoupení musí obsahovat důvod odstoupení a musí být doručeno druhé smluvní straně. Učinky odstoupení nastanou okamžikem doručení písemného vyhotovení odstoupení druhé smluvní straně. Odstoupení od smlouvy nemá vliv na povinnost poskytovatele zaplatit objednateli smluvní pokuty, na jejichž zaplacení vznikl nárok před učiněním odstoupení od smlouvy. VIII. Cena a platební podmínky 1. Smluvní strany se dohodly, že cena za činnosti dle této smlouvy uvedené v ustanovení čl.III, odst. 2 písm. a) bude objednatelem poskytovateli hrazena ode dne uplynutí 24 měsíců od data účinnosti této smlouvy. Do této doby se poskytovatel zavazuje tyto činnosti provádět bezplatně, a to s ohledem na skutečnost, že je ve vztahu k objednateli současně zhotovitelem díla, jehož se týká záruční servis. 2. Cena za činnosti dle této smlouvy stanovené v čl. III odst. 2 písmeno a) činí rocne. 3. Náklady na technika d|e čl.III, odst. 2, písm. a) a náklady na dopravu technika/techniků a čas strávený na cestě při provádění činností stanovených v čl. III odst. 2 písm. a) jsou zahrnuty v ceně uvedené v předchozím odstavci. V ceně díla není zahrnuta cena náhradních dílů a spotřební materiál. 4. Náklady na jednu odpracovanou hodinu práce technika stanovené d|e čl.III odst. 2 písmeno b) činí Náklady na dopravu technika/techniků a čas strávený na cestě při provádění činností stanovených v čl. III odst. 2 písm. b) činí za každý jednotlivý zásah. Vceně díla není zahrnuta cena náhradních dílů a spotřební materiál. 5. Cena nesmí být měněna v souvislosti hodnotou kursu české koruny vůči zahraničním měnám či jinými faktory s vlivem na měnový kurs, stabilitou měny nebo cla. 6. Cena za poskytnutí pravidelných služeb dle čl. III odst. 2 písm. a) této smlouvy bude objednatelem uhrazena na základě faktur vystavených poskytovatelem a doručených objednateli. Fakturace bude ze strany poskytovatele prováděna čtvrtletně, tj. vždy po skončení daného kalendářního čtvrtletí, přičemž fakturovaná částka bude činit alikvotní část ceny dle odst. 2. tohoto článku. Každá jednotlivá faktura vystavená v rámci smluvního vztahu založeného touto smlouvou musí obsahovat název Veřejné zakázky a evidenční číslo této smlouvy. Ostatní zásahy nad rámec pravidelných úkonů 10. 11. stanovených touto smlouvou v čl. III odst. 2 písm. b) budou fakturovány standardně po jejich provedení se splatností 30 dnů. Poskytovatel je povinen vystavit fakturu s náležitostmi daňového dokladu podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění a splatností 30 kalendářních dnů od data prokazatelného doručení faktury objednateli a jako přílohu je povinen připojit kopii záznamu o provedení činnosti včetně její speciňkace. Cena bude objednatelem hrazena poskytovateli převodem na účet uvedený v záhlaví této smlouvy, případně na jiný účet uvedený v příslušné faktuře. Za den úhrady se rozumí den odeslání celé fakturované částky z účtu objednatele na účet poskytovatele. Poskytovatel je oprávněn max. 1 x ročně, nejdříve však po uplynutí 2. roku účinnosti této smlouvy, požadovat navýšení smluvní ceny za poskytování servisních služeb, a to s ohledem na míru inflace oficiálně vyhlášenou Ceským statistickým úřadem za předcházející období, pokud průměrná roční míra inflace za sledované období překročí (vzroste) výši 3%. Za sledované období se považuje kalendářní rok. Takováto změna ceny musí být učiněna písemnou dohodou obou smluvních stran, která se stane dodatkem k této smlouvě. Cenu je možné navýšit maximálně vynásobením hodnoty ukazatele průměrné roční míry inflace vyhlášeným Českým statistickým úřadem a vztahujícím se předcházejícímu období/ k období od poslední změny ceny. Pro případ, že poskytovatel je nebo se od data uzavření smlouvy (vystavení objednávky) do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně „nespolehlivým plátcem“ ve smyslu ustanovení & 106a zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí poskytovatel s tím, že mu Krajská nemocnice Liberec, a.s. uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude poskytovatel vymáhat od Krajské nemocnice Liberec, a.s. část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Krajské nemocnici Liberec, a.s., a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Poskytovatel rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet, než je účet, kterýje zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (& 109 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů), uhradí mu Krajská nemocnice Liberec, a.s. cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude poskytovatel vymáhat od Krajské nemocnice Liberec, a.s. část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Krajské nemocnici Liberec, a. s., a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. IX. Povinnost mlčenlivosti . Poskytovatel a objednatel prohlašují a podpisem této smlouvy stvrzují, že - o všech důvěrných informacích týkajících se obchodní, technické či výrobní povahy (s výjimkou informací všeobecně nebo veřejně známých nebo informací poskytnutých s předchozím písemným souhlasem Krajské nemocnice Liberec, a.s.) a - o všech osobních a citlivých údajích (zejména v souladu s právními předpisy České republiky týkajícími se ochrany osobních údajů, v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR) a dle zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách), o kterých se dozví (resp. jeho zaměstnanci nebo třetí osoby, které používá kplnění svých povinností) vsouvislosti stouto smlouvou, se zavazují dodržovat mlčenlivost dle platných právních předpisů. .Tyto informace se zavazují nezneužít, neumožnit knim přístup třetím osobám, nepořizovat kopie, nepoužítje ve prospěch vlastní ani ve prospěch třetích osob, a to ani po ukončení této smlouvy. . Pokud by poskytovatel či objednatel, resp. jejich zaměstnanci nebo třetí osoby, které využije k plnění svých činností, porušili tyto své povinnosti, jsou povinni k náhradě škody a k úhradě smluvní pokuty druhé straně ve výši 50 000,— Kč. Smluvní strany výslovně vylučují použití & 2050 občanského zákoníku. x. Komunikace .Není—li v této Smlouvě stanoveno jinak, jsou Smluvní strany povinny vzájemně komunikovat písemně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb a veškerou komunikaci směřovat k rukám statutárních zástupců na adresu sídel uvedených v záhlaví Smlouvy. V případě pochybností se má za to, že písemnost zaslaná doporučenou poštovní přepravou byla doručena třetí den po dni odeslání písemnosti. Bude—li komunikace činěna jinou osobou, než statutárním zástupcem, je tato osoba povinna přiložit k písemné komunikaci zplnomocnění statutárního zástupce, jinak k ní nebude přihlíženo a nebude mít žádné právní důsledky. Strany jsou povinny neprodleně si sdělovat změnu adres sídel pro účely komunikace. Neučiní—li tak, nesou důsledky z toho vzniklé (př. marné uplynutí lhůt, nemožnost dovolat se neúčinnosti doručení písemnosti a od. . . Pguze)pro účely provozní komunikace v oblasti hlášení a odstraňování závad, sjednávání postupů a změn, včetně přebírání poskytovaných služeb a fakturace si smluvní strany sjednávají tyto formy komunikace a zodpovědné osoby: . Za poskytovatele: . e—mailová adresa: . zodpovědné osoby pro tuto oblast: . Za objednatele: . e—mailová adresa: . zodpovědné osoby pro tuto oblast: — tel. — tel. . Komunikace realizovaná výše uvedenými formami a prostřednictvím pověřených zodpovědných osob je pro obě strany závazná a má se za to, že byla druhé straně doručená. . Strany jsou povinny si neprodleně sdělovat změnu v uvedené e—mailové adrese nebo změnu uvedené zodpovědné osoby. Neučiní—li tak, nesou důsledky z toho vzniklé. Sdělení změny musí mít vždy písemnou podobu a musí ji učinit statutární zástupce dané smluvní strany, jinak k ní nebude přihlíženo. Sdělení však nemusí mít formu dodatku k této smlouvě. XI. Závěrečná ustanovení Tuto smlouvu je možné měnit pouze písemnými dodatky podepsanými oběma smluvními stranami. Poskytovatel odpovídá za pohyb svých zaměstnanců nebo osob, které použije k plnění předmětu díla dle této smlouvy. Dále odpovídá za bezpečnost a ochranu zdraví všech osob zúčastněných na plnění předmětu díla a dodržování předpisů o požární ochraně. Při zahájení prací zabezpečí poskytovatel proškolení těchto osob. Poskytovatel je povinen vyšetřit pracovní úrazy svých zaměstnanců, které vznikly při provádění díla, sepsat a zaslat příslušným orgánům. V otázkách výslovně neupravených touto smlouvou se závazky smluvních stran řídí ustanoveními příslušných právních předpisů, zejména občanským zákoníkem. Případné spory bude řešit příslušný obecný soud. Tato smlouva neomezuje ani nerozšiřuje platnost záruk na práce a dodávky, které byly rovněž předmětem Veřejné zakázky a vyplývají ze Smlouvy o dílo č. 52021/00544/00 uzavřené mezi smluvními stranami. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. Poskytovatel si je vědom veřejnoprávního charakteru objednatele a povinností z toho plynoucích. Vzhledem k veřejnoprávnímu charakteru objednatele poskytovatel výslovně souhlasí se zveřejněním smluvních podmínek obsažených v této smlouvě v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů (zejména zák. č.106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím v platném znění). Tato smlouva o poskytování servisních služeb bude v souladu s g 219 zákona zveřejněna na profilu zadavatele. Dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv zveřejní objednatel tuto Smlouvu včetně přílohy a případných dodatků v registru smluv. Zveřejnění bude provedeno za pomoci automatického strojového převodu textu. Poskytovatel prohlašuje, že žádná informace uvedená v této smlouvě není předmětem obchodního tajemství ve smyslu & 504 Občanského zákoníku. V případě, že některé ustanovení této smlouvy se ukáže neplatným, neúčinným či nevymahatelným anebo některé ustanovení chybí, zůstávají ostatní ustanovení této smlouvy touto skutečností nedotčena. Strany se dohodnou na náhradě takového neplatného, neúčinného či nevymahatelného ustanovení za ustanovení jiné, které nejlépe splňuje tytéž obchodní účely jako ustanovení neplatné, neúčinné nebo nevymahatelné. Jakýkoliv dopis, oznámení či jiný dokument bude považován za doručený druhé smluvní straně této smlouvy, bude—li doručen na adresu uvedenou u dané smluvní strany v záhlaví této smlouvy. V případě pochybností se má za to, že písemnost zaslaná doporučenou poštovní přepravou byla doručena třetí den po dni odeslání písemnosti. Tato smlouva je uzavírána elektronicky a je opatřena uznávanými elektronickými podpisy smluvních stran. Smluvní strany prohlašují, že smlouvu přečetly, s jejím obsahem souhlasí, což stvrzují svými podpisy. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti dnem uveřejnění v Registru smluv. Příloha Č. 1: Formulář pro zpracování nabídkové ceny — z nabídky poskytovatele ze dne 27. 7. 2021. Digitálně podepsal Digitálně podepsal Datum: 2021 .08.30 Datum:2021.09.06 jednatel společnosti místopředseda představenstva _>_wv_._wu _e. 858 mmm csmmwN „mwoa w smmwN H E _m:>oymwo m :>ano mN mcmo E_wwsmm oo; Na oo; mN mšcsomu mowš „Osou „ . SÉmE „N.Ěoo w m=o Emacšw so>cm>o:w_a EEmOŠEmE EEE mowš m >smmwN Am .EmE „N.umoo :_ .w m=o Emacšw soĚmĚCWE so>:_m_o_>mš E::Šxmoa mN mcmo Ewou TED Nan Ian. v_n.. NN _umš :ano.. Ewžwu 555 „ma :>. 555 =>. >:muwš0auwĚ >>=o_Em 2223. „222wa m: mumiw: e_uÉmo.. wumžtuwam „Guš .Ěštcmm Ěmu 29356: Égouušw Sn Ěšztom . „Guš .Ěštcmm __ŠŠŠĚŠ o ŠŠÉG H „m ŠŠŠ