KUPNÍ SMLOUVA uzavřená mezi níže uvedenými stranami podle ustanovení § 2586 a následujících, § 2623 a následujících Občanského zákoníku (zákona č. 89/2012 Sb., ve znění pozdějších předpisů) I. Smluvní strany Objednatel: Základní škola a mateřská škola, Praha 8, Dolákova 1 Dolákova 555/1, Bohnice 18100, Praha IČO: 60433281 IZO:102261458 Tel.: 233 551 720 Datová schránka : xep27pq Email : info@dolakova.cz Statutární orgán oprávněný k podpisu smlouvy: Mgr. Věra Jakešová, ředitelka školy Zhotovitel: ALUXXON – TABULE s. r. o. Sídlo: Na Staré cestě 1325, 276 01 Mělník -Mlazice IČ: 27151727 DIČ: CZ27151727 bankovní spojení: ČSOB Praha číslo účtu: 189553046/0300 Telefon: 315 670 330, 420 603 561 514 Statutární orgán oprávněný k podpisu smlouvy: Jan Rubáš, jednatel společnosti (dále jen prodávající) II. Předmět smlouvy 1. Dodávka 15 ks školních lavic stavitelných, 30 ks školních židlí stavitelných včetně dopravy a manipulace. III. Místo plnění smlouvy 1. Místem plnění smlouvy je adresa objednatele. 1 IV. Doba plnění 1. Termín předání díla: do 4 týdny od podpisu kupní smlouvy V. Cena plnění smlouvy 1. Cena je stanovena dohodou stran dle § 2 zákona č. 526/1990 Sb. ve výši: Celkem 122.200,-Kč včetně DPH 21% 2. Dohodnutá cena zahrnuje veškeré náklady související s provedením díla dle sjednaného rozsahu. 3. Veškeré případné další požadavky včetně cenových ujednání jsou věcí dalších dohod, formou písemných dodatků k této smlouvě. VI. Platební podmínky 1. Smluvní strany se dohodly, že na základě této smlouvy o dílo bude cena objednatelem uhrazena následovně: -objednatel uhradí platbu bankovním převodem na účet zhotovitele po dokončení díla se splatností 30 dnů. VII. Způsob provádění díla 1. Zhotovitel se zavazuje provést dílo sám nebo za součinnosti jiných, ale vždy na své nebezpečí a na svou odpovědnost. 2. Zhotovitel je povinen zachovávat na pracovišti čistotu a pořádek, odstraňuje na své náklady odpady a nečistoty vzniklé při provádění sjednaných prací a je povinen řádně zabezpečit pracoviště proti vniknutí nepovolaných osob. 3. Zhotovitel a jeho zaměstnanci jsou povinni dodržovat předpisy o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci včetně požárních opatření. Za jakékoliv škody, způsobené nedodržením předpisů nese plnou odpovědnost zhotovitel a současně se zavazuje takto vzniklou škodu bez dalšího nahradit objednateli. 4. Objednatel je oprávněn kontrolovat provádění díla. VIII. Záruka kvality 1. Zhotovitel ručí za kvalitu díla 5-20 let ode dne předání, respektive ode dne odstranění vad a nedodělků. 2. Zhotovitel neodpovídá za vady, které vznikly neodborným zacházením s dílem, svévolným poškozením čivdůsledku vyšší moci. 2 IX. Ostatní ujednání 1. Za zhotovitele je oprávněn k vedení veškerých jednání, k přijímání závěrů a dohod v oblasti technické, technologické, jakostní a obchodní: Za zhotovitele: Jan Rubáš Za objednatele: Mgr. Věra Jakešová 1. Účastníci této smlouvy po jejím přečtení prohlašují, že souhlasí s jejím obsahem, že tato smlouva byla sepsána na základě pravdivých údajů, jejich pravé a svobodné vůle a nebyla sjednána v tísni ani za jinak jednostranně nevýhodných podmínek. 2. Smluvní strany považují informace a jednání vyplývající z činnosti dle této smlouvy za důvěrná. 3. Smlouva obsahuje 3 strany, je pořízena ve dvou vyhotoveních, z nichž každá strana obdrží jedno paré. 4. Smlouva nabývá platnost a účinnost dnem podepsání oběma stranami. 5. Smluvní strany berou na vědomí, že smlouva bude v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) uveřejněna v registru smluv. Smluvní strany se dále dohodly, že elektronický obraz smlouvy v otevřeném a strojověčitelném formátu včetně metadat dle uvedeného zákona zašle k uveřejnění v registru smluv ZŠ a MŠ Dolákova 1, Praha 8, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od uzavření smlouvy. V Praze dne 2.8.2021 ............................................ ............................................. za zhotovitele za objednatele 3