Fakultní nemocnice Plzeň www.fnplzen.cz místo fakturace: Edvarda Beneše 1128/13, 305 99 Plzeň IČO: 00669806 BANKA: ČNB ČÍSLO ÚČTU: 33739311/0710 DIČ: CZ00669806 FIRMĚ OTIS a.s. J. Opletala 3506/45 690 02 Břeclav OTIS a.s., Karlova 3, 318 00 Plzeň roman.tomasek@otis.com; ondrej.adam@otis.com; IČO: 42324254 VYSTAVIL: MACIARZOVÁ Silvie maciarzovas@fnplzen.cz 377 103 758 OBJEDNÁVKA číslo: ÚTPN-435/21/Ce DATUM: 6.8.2021 TEXT OBJEDNÁVKY Objednáváme u Vás HAVARIJNÍ opravu výtahů v rozsahu: Výměna ovládacích stykačů zavírání dveří u obou výtahů na pavilonu č. 61 v areálu FN Plzeň - Bory (BVN). Na základě vyhodnocení technického stavu výtahovým mechanikem během pravidelných servisních prohlídek. Označení výtahu: OTIS číslo jednotky: Q0461, Zákaznické označení jednotky: 612 - Pavilon 61 - psychiatrie Označení výtahu: OTIS číslo jednotky: Q0462, Zákaznické označení jednotky: 611 - Pavilon 61 - psychiatrie Předmět objednávky: demontáž původních stykačů, výměna ovládacích stykačů zavírání/otevírání dveří vč. nástavby a varistoru + výměna pomocných relé ovládacích obvodů dveří výtahů včetně patic, uvedení výtahu do provozu, přezkoušení, zápis provedené opravy do knihy odborných prohlídek. Podrobná specifikace poskytnutých služeb je uvedena v nabídce č. ADAMONDR116787, viz příloha č.1. Místo plnění: Pavilon č. 61, FN Plzeň – Bory, Edvarda Beneše 1128/13, Plzeň. Termín plnění: termín provedení opravy do 6 týdnu od obdržení závazné objednávky. Předpokládaná cena a rozsah fakturované práce a dodávky materiálu dle Vaší nabídky č. ADAMONDR116787 ze dne 05.08.2021 činí 57.874,00 Kč bez DPH = 70.027,60 Kč s DPH, viz příloha č.1. Záruční podmínky: poskytnutá záruka na opravu a dodané náhradní díly činí 6 měsíců. Kontaktní osoba - zástupce objednatele: Dušan Rovňák, vedoucí elektroúdržby Bory, mobil: 606 060 693 Platební podmínky: Úhrada za provedené služby bude provedena na základě daňového dokladu - dále jen faktury, odeslané do FN Plzeň nejpozději do 7 kalendářních dnů od DUZP. Součástí faktury musí být výkaz o rozsahu poskytnutých služeb a dodávce materiálu, potvrzený zástupcem objednatele. Splatnost faktury je 30 kalendářních dnů od data vystavení. FN Plzeň je plátcem DPH. Fakturu zašlete elektronicky včetně příloh ve formátu PDF na e-mail: fakturace@fnplzen.cz. Není-li možné zaslat fakturu elektronicky, odešlete ji poštou na fakturační adresu: Fakultní nemocnice Plzeň, Edvarda Beneše 1128/13, 305 99 Plzeň. V případě, že na faktuře nebudou uvedeny správné fakturační údaje, bude Vám faktura vrácena zpět k opravě. Děkuji za vyřízení objednávky Bc. Milan Topinka, MBA Technicko-provozní náměstek FN Plzeň Na faktury uvádějte číslo naší objednávky.