KUPNÍ SMLOUVA KNL Č.S2016/00454/00 lípa velkoobchod papírem s.r.o. se sídlem Barvířská 51/7b, 460 07 Liberec III zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ústí nad Labem, v oddílu C, vložce 30757 zastoupená: Jaroslavem Knížkem, jednatelem společnost^^^^^^^^^^ spojení: Komerční banka IČ:28750063 DIČ:CZ28750063 dále jen „ProdávajícP' a Krajská nemocnice Liberec, a.s. se sídlem Husova 357/10, 460 01, Liberec I - Staré Město doručovací 460 63 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, v oddílu B, vložce 1651 zastoupena; MUDr. Luďkem Nečesaným, MBA, místopředsedou představenstva IČ: 27283933 DIČ: CZ699003993 dále jen „KupujícP' kupující a prodávající dále též společně označováni jako „smluvní strany", níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavírají podle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník tuto smlouvu (dále jen „smlouva"). Čí. 2 Předmět plnění 1. Předmětem této smlouvy jsou průběžné dodávky kancelářských potřeb pro zadavatele. Dodávky budou uskutečňovány formou „balíčků" na základě souhrnné objednávky za jednotlivá oddělení zadavatele do centrálního skladu SZM a MTZ v nemocnici Liberec a skladu SZM nemocnice Turnov. Zboží je určeno co do druhu, množství a ceny v příloze č. 2 (Cenová nabídka) této smlouvy. 2. Prodávající se zavazuje dodat Kupujícímu zboží na základě dílčích objednávek v množství, sortimentu a druhu uvedených v objednávkách. 3. Kupující se touto smlouvou zavazuje takto objednané zboží od Prodávajícího převzít a zaplatit dohodnutou kupní cenu. 4. Kupující si vyhrazuje právo neodebrat zboží v množství uvedeném v příloze č. 2 této smlouvy. To znamená, že Kupující je oprávněn určovat konkrétní množství a dobu plnění jednotlivých dílčích dodávek podle svých aktuálních potřeb. ČI. 3 Kupní cena 1. Cenou se rozumí cena zboží včetně obalu a dopravy na místo plnění, cla, kurzových rozdílů, dokladů ke zboží, pojištění a případně včetně dalších náležitostí uvedených v této smlouvě nebo v přílohách této smlouvy. Kupní cena je nejvýše přípustná, platná po celou dobu realizace veřejné zakázky. - 1 - 2. Kupní cena nesmí být měněna v souvislosti s inflací české koruny, hodnotou kurzu české koruny vůči zahraničním měnám či jinými faktory s vlivem na měnový kurz, stabilitou měny nebo cla. Kupní cena muže být měněna pouze v souvislosti se změnou DPH o příslušný procentuální nárůst a po písemném souhlasu Kupujícího. 3. Cena zboží je ujednána v měně CZK a je obsažena v příloze č. 2 této smlouvy. 4. V případě, že dojde na trhu ke snížení cen předmětu plnění o více než 10 %, je Prodávající povinen provést snížení kupní ceny na srovnatelnou úroveň. Změny oznámí Prodávající Kupujícímu nebo naopak Kupující Prodávajícímu písemně nebo elektronickou cestou ihned po zjištění této skutečnosti a bude sepsán dodatek ke smlouvě. ČI. 4 Platební podmínky 1. Prodávající vystaví Kupujícímu sběrný (souhrnný) daňový doklad (fakturu) za každý závoz (2x měsíčně, tj. každý sudý čtvrtek). 2. Na faktuře bude rozpis cen za jednotlivá oddělení, uvedeno nákladové středisko příslušného oddělení (příloha č. 1 této smlouvy) a celková (souhrnná) cena. 3. Fakturace bude probíhat elektronickou formou. Prodávající vystaví příslušný daňový doklad za každý závoz vždy be^zbytečnéh^odklad^ zašI^ie^T^ná^dujíci adresu Kupujícího: aNa faktuře bude uvedeno číslo objednávky. 4. Zaměstnanec skladu SZM+MTZ Kupujícího odešle prodávajícímu elektronicky potvrzený dodací nebo přepravní list, který bude podkladem pro vystavení faktury. 5. Splatnost faktur je 30 dní ode dne doručení faktury Kupujícímu. 6. Faktura bude mít všechny náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty. 7. V případě, že vystavená faktura obsahuje nesprávné cenové údaje, nesprávné náležitosti nebo chybí na faktuře některé náležitosti uvedené v předchozích odstavcích, je Kupující oprávněn fakturu vrátit Prodávajícímu do doby její splatnosti. V takovém případě je Prodávající povinen vystavit fakturu novou. Doba splatnosti opravené nebo doplněné faktury počne běžet dnem opětovného doručení Kupujícímu. 8. Za zaplacení kupní ceny se považuje připsání příslušné částky ve prospěch účtu Prodávajícího, nebylo-li dohodnuto jinak. 9. Pro případ, že Prodávající je nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně „nespolehlivým plátcem" ve smyslu ustanovení § 106a zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí Prodávající s tím, že mu Kupující uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude Prodávající vymáhat od Kupujícího část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Kupujícímu, a to ve výší rovnající se výši odvedené DPH, 10. Prodávající rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet, než je účet, který je zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (§109 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů), uhradí mu Kupující cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude Prodávající vymáhat od Kupujícího část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Kupujícímu, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. ČI. 5 Přechod vlastnictví Vlastnická práva k dodanému zboží (včetně obalu) a nebezpečí škody přechází na Kupujícího okamžikem podpisu předávajícího protokolu - dodacího nebo přepravního listu dle ČI. 4. -2- ČI. 6 Dodací podmínky 1. Místem plnění je sídlo Kupujícího - Krajská nemocnice Liberec, a.s., sklad SZM a MTZ, Husova 357/10, 460 01 Liberec, doručovací 460 53. 2, Jednotlivé dodávky zboží budou Kupujícímu dodávány na základě závazné objednávky do skladu SZM a MTZ Liberec a do skladu MTZ Turnov, Četnost objednávek a dodávek: 2x do měsíce, tj. každý lichý týden. Den objednání Den dodání pondělí do 12 hod. čtvrtek do 12 hod. 3. Objednávky i jejich akceptace budou probíhat elektronickou formou ve formě strukturovaných objednávek. 4. Objednávka bude probíhat buď formou emailu, nebo ve formátu XLM dodaná přes transakční server společnosti MEDISYSTEMS a.s. 5. V případě, že objednací či dodací termín připadne na den státního svátku, bude termín objednání či dodání zboží upřesněn dohodou mezi zadavatelem a dodavatelem. Kontaktní údaje pověřeně osoby Kupujícího jsou: Kontaktní údaje pověřené osoby Prodávajícího jsou: 6. Dodací listy je Prodávající povinen dodávat v elektronické formě v „XML" formátu prostřednictvím transakčního serveru společnosti MEDISYSTEMS a.s. - služba „e-kuryr" nebo ve formátu dodacího listu Lekls verze DL6 společnosti „Lekis s.r.o." prostřednictvím e-mailu. 7. Prodávající v den vyskladnění zboží odešle prostřednictvím elektronické pošty kopii dodacího listu a informaci o počtu balíčk^fonmá^jXML") na jednotlivá nákladová střediska na adresu elektronické pošty^^^^^^^^^^l 8. Objednané zboží pro každé oddělení bude dodáváno v jednotlivých balíčkách. Každý balíček musí být označen příslušným nákladovým střediskem oddělení (příloha č. 1 této smlouvy), pro které je objednané zboží určeno a jeho hmotnost nesmí být vyšší, než 15 kg z důvodu bezpečné manipulace ve skladu zadavatele. 9. Zboží bude baleno, loženo na tzv. EURO paletách, narovnané maximálně do výše 1,9 m nad zemí včetně výšky palety a řádně zajištěno pro účel přepravy podle obvyklých zvyklostí Prodávajícího. Při závozu musí být použito auto s hydraulickým čelem. 10.V případě mimořádného urgentního požadavku Kupujícího bude Prodávající schopen dodat zboží do 48 hod. i mimo určené rozvozové dny. 11.Za doklady, nutné k převzetí a užívání zboží se považuje dodací list nebo přepravní list. 12. Dodací nebo přepravní listy budou dodávány ve 2 vyhotoveních v listinné podobě při dodávce zboží. 13. Pokud se názory stran na přejímku zboží neshodují, musí být učiněn zápis o zjištěné nesrovnalosti a k zápisu musí být připojeny všechny doklady, které svědčí o stavu zboží při přejímce. 14. Přechod nebezpečí škody, doprava a pojištění: a. nebezpečí škody na zboží přechází na Kupujícího v okamžiku podpisu při převzetí zboží v místě plnění, b. škoda na zboží, která vznikla po přechodu jejího nebezpečí na Kupujícího, nemá vliv na jeho povinnost zaplatit kupní cenu, ledaže ke škodě na zboží došlo v důsledku porušení povinností Prodávajícího, c. přepravu zboží do ujednaného místa plnění sjednává Prodávající vhodným dopravním prostředkem podle obvyklých zvyklostí, přepravné a pojištění platí Prodávající. -3- d. Prodávající na sebe přejímá zodpovědnost za škody způsobené všemi osobami a subjekty (včetně subdodavatelů) podílejícími se na provádění předmětu plnění, a to po celou dobu realizace, stejně tak za škody způsobené svou činností Kupujícímu nebo třetí osobě na zdraví nebo majetku, tzn., že v případě jakéhokoliv narušení či poškození majetku (např. vjezdů, plotů, objektů, prostranství. Inženýrských sítí) nebo poškození zdraví osob je Prodávající povinen bez zbytečného odkladu tuto škodu nahradit a není-li to možně, tak finančně uhradit. Za tímto účelem musí mít Prodávající uzavřenou pojistnou smlouvu platnou po celou dobu realizace na pojištění škod způsobených při výkonu činnosti třetí osobě min. ve výši 0,5 mil. Kč, (příloha č. 3 této smlouvy). 15.V případě nemožnosti plnění ze strany Prodávajícího je tento povinen písemně uvědomit Kupujícího o přerušení dodávek. Kupující je oprávněn po dobu přerušení dodávek nakupovat předmět plněni od jiného dodavatele za ceny obvyklé (náhradní plnění). Rozdíl v nákupních cenách, jenž vznikne mezi cenami sjednanými a cenami náhradního plnění uhradí Prodávající Kupujícímu do 14 dnů po obnovení dodávek. ČI. 7 Záru ky 1. Prodávající je povinen dodat zboží v množství, jakosti a provedení podle této smlouvy a jejich příloh. 2. Za předpokladu, že Kupující splnil své závazky vyplývající z této smlouvy, ručí Prodávající při normálním užívání zboží za kvalitu. 3. Oznámení o vadách musí obsahovat: a. kód kupní smlouvy a faktury, b. popis vady nebo přesné určení jak se projevuje, c. číslo dodacího nebo přepravního listu, na němž je reklamované - vadné zboží uvedeno. 4. Kupující je povinen vady písemně oznámit Prodávajícímu bez zbytečného odkladu po jejich zjištění a uplatnit svůj požadavek na vyřízení. 5. Jestliže má dodané zboží vady, může Kupující podle své volby požadovat: a. Jde-li o vady provedení a jakosti - dodání náhradního zboží za zboží vadné, vadné zboží je povinen Kupující vrátit. b. Jde-li o vady množství - dodání chybějícího množství. c. Jde-li o vady právní - odstranění těchto vad. 6. Volbu nároku má Kupující, ale jen za předpokladu, že svou volbu oznámí ve včas zaslaném oznámení vad nebo bez odkladu poté co vady zjistí. Jednou provedenou volbu nemůže Kupující jednostranně změnit. 7. Kupující má, vedle nároků ze záruky také nárok na náhradu škody s tím omezením, že jde o náhradu škody, která mu v důsledku vadného zboží vzešla. Je ujednáno, že újma spočívající ve vadách samotných, může být uspokojena pouze z odpovědnosti za vady ze záruky a škodu je nutné považovat v tomto vztahu jinou škodu než újmu, spočívající ve vadách samotných. 8. Záruka na dodané zboží je 24 měsíců. ČI. 8 Smluvní pokuty 1. V případě, že Prodávající nedodrží dobu plnění, sjednanou v této smlouvě, uhradí Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,01% z ceny z nedodaného zboží za každý den prodlení. 2. V případě prodlení Kupujícího s placením faktury za dodané zboží uhradí Kupující Prodávajícímu úrok z prodlení ve výši 0,01% z celkové nezaplacené částky za každý den prodlení. 3. Smluvní pokuty, sjednané touto smlouvou, hradí povinná strana nezávisle na tom, zda a v jaké výší vznikne druhé straně v této souvislosti škoda, kterou lze vymáhat samostatně ve výši přesahující smluvní pokutu. -4- ČI. 9 Ukončení platnosti smlouvy 1. Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že Prodávající je opakovaně v prodlení s plněním dodávek o více než trojnásobek dodací lhůty nebo dodal nekvalitní zboží a, ač byl Kupujícím upozorněn, neprodleně nezjednal nápravu. 2. Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že Kupující nezaplatí kupní cenu do 50 (šedesáti) dnů po uplynutí ujednané platební lhůty. 3. Účinky odstoupení od smlouvy nastávají dnem od doručení oznámení o odstoupení. 4. Smluvní strany mají možnost smlouvu vypovědět bez udání důvodu. V takovém případě je stanovena tříměsíční výpovědní lhůta, která začíná běžet prvního dne následujícího měsíce po dni podání výpovědi. 5. Pro případ předčasného ukončení smlouvy (odstoupení od smlouvy, dohoda, výpověcř) není Kupující povinen odebrat a uhradit zbývající část z celkového objemu této smlouvy. ČI. 10 Okolnosti vylučující odpovědnost 1. Odpovědnost stran za částečné nebo úplné naplnění smluvních povinností je vyloučena, jestliže se tak stalo: a. v důsledku vyšší moci. Pokud vyšší moc působí po dobu nepřesahující 90 dnů, jsou strany povinny splnit závazky vyplývající z této smlouvy, jakmile účinky vyšší moci pominou, přičemž dodací lhůty a všechny ostatní lhůty se posouvají o dobu působení vyšší moci. Za vyšší moc nelze pokládat zpoždění dodávek od subdodavatelů, výluky a stávky. b. v důsledku zásahu úředních míst, který znemožní stranám splnění povinností vyplývajících z této smlouvy. ČI. 11 Platnost smlouvy Smlouva se uzavírá na dobu určitou, 1 rok od data podpisu této smlouvy, event. jejího zveřejnění v registru smluv. ČI. 12 Všeobecná ujednání 1. Všechny nároky musí být uplatněny doporučeným dopisem. Za datum uplatnění se považuje datum podacího razítka poštovního úřadu. 2. Jakékoli změny a dodatky této smlouvy musí být učiněny písemně a schváleny podpisem obou stran. Tyto dodatky se stanou integrální součástí této smlouvy. 3. Prodávající prohlašuje a svým podpisem této smlouvy stvrzuje, že zboží odpovídá všem platným právním předpisům a normám. 4. V otázkách výslovně neupravených touto smlouvou se závazky smluvních stran řídí ustanoveními příslušných právních předpisů, zejména obchodním zákoníkem. Případné spory bude řešit příslušný obecný soud. 5. Vzhledem k veřejnoprávnímu charakteru Kupujícího Prodávající výslovně souhlasí se zveřejněním smluvních podmínek obsažených v této smlouvě v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů (zejména zák.č.106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím v platném znění). 6. Tato kupní smlouva musí být v souladu s § 147a zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů zveřejněna na profilu zadavatele. 7. Dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv zveřejni kupující tuto smlouvu, event. jednotlivé objednávky kupujícího včetně jejich potvrzení prodávajícím v registru smluv. -5- 8. Tato smlouva se vyhotovuje ve třech stejnopisech. Kupující obdrží dva kompletní stejnopisy smlouvy, Prodávající obdrží jeden kompletní stejnopis smlouvy. Cl. 13 Přílohy 1. Seznam nákladových středisek jednotlivých oddělení 2. Cenová nabídka 3. Pojistná smlouva/certifikát - odpovědnost za škodu V Liberci dne V Liberci dne ' 8 "88" 2016 ICO: 287S0'ae3 ! Te i.: 4 8 Syř11444 i Barvířská 51/7b. 460^ Liberec 3 w ww. veJk ee Jaroslav Knížek MUDr. Luděk Nečesaný, MBA Jednatel společnosti místopředseda fi^dstavenstva Krajská nemocnice Liberec, a.s. Husova 357/10, Libersc ; • Staré Město 460 01 Libarec IC:2/383033 W -6- Příloha č. 1 - Seznam nákladových středisek jednotlivých oddělení Pořadové č. NS Název střediska Závoz Liberec 1 1011 Sekretariát - ředitelství 2 1051 Oddělení manažera kvality 3 1071 PR manažer 4 1111 Středisko domácí péče 5 1121 Oddělení sociální služby 5 1215 Nemocniční lékárna 7 1312 Středisko veřejné zakázky a dotaci 8 1331 Lékařská knihovna 9 1341 Personální oddělení 10 2013 Manažer komunikace a psychosociální péče 11 2021 j Středisko ústavního hygienika 12 2041 Ambulance nemocí z povolání 13 2113 LS interna všeobecná 4.B 14 2129 Jednotka intermediální péče - Kardiologie 15 2132 Revmatologie 16 2141HDS Středisko nefrologie a dialýzy - HDS 17 2141PI0 Středisko nefrologie a dialýzy - PIO 18 2151 Ambulance gastroenterologie 19 2162 LS diabetologle 20 2172 LS plicní 21 2182 LS Infekce 22 2211 Ambulance a poradny chirurgie 23 2222 LS cévní chirurgie 24 2231 LS traumatologíe 25 2233 LS spinální jednotka 26 2242 LS urologie 27 2251 JIP chirurgických oborů 28 2262 Ortopedie 29 2271 Centrální OS chirurgie 30 2272 Centrální sterilizace 31 2274 Centrální OS - ORL,OFT a ÚČOCH 32 2275 Operační sál gynekologie -7- 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 2276 Centrální OS - NCH, ORT 2312 Psychiatrie 2322 Dětská psychiatrie 2342 Rehabilitace 2351 Ambulance neurochirurgie 2362 LS neurologie 2412 ARO 2422 LS pediatrie 2428 Lékařská pohotovost dětská 2432 LS porodnice 2443 JIP neonatologie 2454 Lékařská pohotovost dospělí 2511PIO Středisko radlodiagnostické- PIO 2511CHIR Středisko radlodiagnostické- CHIR 2521 Nukleární medicína 2542 LS onkologie a radioterapie 2551 Ambulance radiační onkologie 2612 LS ORL 2622 LS oční 2633 LS UCOCH 2636 Lékařská pohotovost zubní 2642 LS kožní 2711 Patologie 2721 Transfúzní služba 2731 OKMI lékařská mikrobiologie F1 2733 OKMI lékařská mikrobiologie F2 2741 0KB 2751 Toxikologie 2761 Hematologie 2781 Soudní lékařství, pracoviště Turnov 2811 LDN Liberec 2812 LDN Jablonné v Podj. 2822 Ambulance praktického lékaře 2833 Laser a poradna pro botulotoxin 6021 Finanční účtárna -8- 68 6041 Hlavní pokladna 69 6051 Mzdové oddělení 70 6061 Controlling a zdravotní pojišťovny 71 6071 Obchodní oddělení 72 6081 Středisko evidence majetku 73 8211 Zdravotnická technika 74 8221 Středisko výpočetní techniky 76 8222 Telefonní ústředna 77 8231 Středisko investic 78 8261 Středisko BOZP a PO 79 8401 Sekretariát oddělení PSM 80 8414 Oddělení provozu 81 8421 Prádelna 82 8451 Středisko údržby 83 8461 Středisko správy majetku 84 8476 Hlavní kuchyně 85 8481 Ubytovací služby 86 8492 Středisko dopravy 87 9488 Ubytovna Jablonecká ul. 88 9991 NELI Servis, s.r.o. 89 3832 Doprava Liberec Závoz Turnov 90 8226 Středisko ICT Turnov 91 2152 IBD Turnov 92 3091 Sekretariát LŘ a HS Turnov 93 3112 LS interna Turnov 94 3214 LS chirurgie Turnov 95 3262 LS ortopedie Turnov 96 3271 Operační sály Turnov 97 3342 LS rehabilitace Turnov 98 3412 JIP ARO Turnov 99 3432 LS gynekologie Turnov 100 3511 Středisko radiodiagnostické Turnov 101 3711 Laboratoře patologie Turnov 102 3741 Laboratoř 0KB Turnov -9- 103 3811 LDN Turnov 104 3831 Doprava Turnov 105 8611 Stravovací Turnov 106 8711 Provozní oddělení Turnov 107 8712 Centrální úklid Turnov v Liberci dne 27.7.2016 V Liberci dne MUDr. Luděk Nečesaný, MBA místopředseda představenstva berec 3 E Jaroslav Knížek Jednatel společnosti - 10- Příloha č. 2 ZD - Seznam poptávaných kancelářských potřeb - příloha č. 2 Kupní smlouvy - cenová nabídka Poř. číslo položky Obecný název - položka Technická specifikace - popis MJ Požadovaný počet MJ Cena za MJ (v KČ bez DPH) Cena celkem v Kč bez DPH 1 DVD+R DVD nosič., SOks/bai bal 41 365.10 14,969.10 Kč 2 Fix 2636 - černý Popisovač, alkoholová báze, např, Centropen ks 713 7.98 5,689.74 Kč 3 Fix 2635- červený Popisovač, alkoholová báze, např. Centropen ks 211 7.98 1,683.78 Kč 4 Fix 2637 - černý Popisovač, alkoholová báze, např. Centropen ks 2,046 7.34 15,017,64 Kč 5 Fix 2709 - černý Popisovač, alkoholová báze, např. Centropen ks 1,188 7.89 9,373.32 Kč 6 Fix 2709 - červený Popisovač, alkoholová báze, např, Centropen ks 136 7.89 1,073,04 Kč 7 Fix 2709 - modrý Popisovač, alkoholová báze, např. Centropen ks 241 7.89 1,901.49 Kč 8 Fix 2709 - zelený Popisovač, alkoholová báze, např. Centropen ks 63 7.89 497.07 Kč 9 Fix 2845 - černý Popisovač, alkoholová báze, např. Centropen ks 1,951 4.29 8,369.79 Kč 10 Fix 2846 - červený Popisovač, alkoholová báze, např. Centropen ks 222 4.29 952.38 Kč 11 Fix 2846 - modrý Popisovač, alkoholová báze, např. Centropen ks 355 4.29 1,522.95 Kč 12 Fix 2846 - zelený Popisovač, alkoholová báze, např. Centropen ks 123 4.29 527.67 Kč 13 Fix 8559 - černý Popisovač, alkoholová báze, např. Centropen ks 674 10.20 6,874.80 Kč 14 Fix 8559 - červený Popisovač, alkoholová báze, např. Centropen ks 199 10.20 2,029.80 Kč 15 Fix 8559 - modrý Popisovač, alkoholová báze, např. Centropen ks 237 10.20 2,417.40 Kč 16 Fix 8559 - zelený Popisovač, alkoholová báze, např. Centropen ks 129 10.20 1,315,80 KČ 17 Fix 8565 - černý Popisovač, alkoholová báze, např. Centropen ks 1,240 8.39 10,403.60 Kč 18 Fix 8556 - červený Popisovač, alkoholová báze, např. Centropen ks 391 8.39 3,280.49 Kč 19 Fix 8566 - modrý Popisovač, alkoholová báze, např. Centropen ks 438 8.39 3,674.82 Kč 20 Fix 8566- zelený Popisovač, alkoholová báze, např. Centropen ks 343 8-39 2,877.77 Kč 21 Kapsa 253 papírová s klopou Prešpánová 350 g, cca A4 - 31 x 23 cm. ks 3,050 8.80 26,840.00 Kč 22 Lepidlo tyčinka 25g Lepidlo na papír. ks 2,674 6.30 16,846.20 Kč 23 Obal A4 Závěs U/L euro 4020, průhledný, silný., lOOks/bal bal 35 3.72 130.20 Kč 24 Obal EURO matný Síla materiálu 50 mic., lOOks/bal bal 559 27.90 15,596.10 Kč 25 Obálka B4 (250 x 353 mm) Bílá bezdřevá obálka s krycí páskou, 250ks/bal bal 49 235.21 11,525.29 Kč 26 Obálka C4 (229 x 324 mm) Bílá bezdřevá obálka s krycí páskou, 250ks/bal bal 275 206 56,650.00 Kč 27 Obálka C5 (162 x 229 mm) Bílá bezdřevá obálka s krycí páskou, ICOOks/bal bal 29 341.50 9,903.50 Kč 28 Obálka C6(114xl62mm) Bílá bezdřevá obálka s krycí páskou, lOOOks/bal bal 60 190 11,400.00 Kč 29 Papír XEROX A3 A3 80 g, kvalita A, opacita 92,5, bělost 169,500listů/bal bal 80 124.67 9,973.60 Kč 30 Papír XEROX A4 A4 80 g, kvalita A, opacita 92,5, bělost 169,500listů/bal bal 13,740 64.26 882,932.40 Kč 31 Papír XEROX A5 A5 80 g, kvalita A, opacita 92,5, bělost 169,500listú/bal bal 1,529 42.24 64,584.96 Kč 32 Podložka A4 Desky lamino se skřipcem ks 678 21.25 14,407.50 Kč 33 Pořadač A4 4-kroužkový, tl. 4 cm, modrý ks 55 33.98 1,868.90 Kč 34 Sešívačka Sešívačka papíru, např. SAX 19 malá, 15 listů ks 140 47.16 6,602.40 Kč 35 Desky 2-chlopílové Desky s tkanicí a se štítkem A4. ks 2,923 8.28 24,202.44 Kč 36 Teplocitlivý papír v rolí, 80x80xl7mm, 40rolí/bal bal 174 20.39 3,547.86 Kč 37 Pytel papírový SO x 90 cm 3-vrstvý. ks 2,339 10.70 25,027.30 Kč 38 Tužka propisovací Se stiskacím mechanismem, modrý inkoust ks 3,165 2.99 9,463.35 Kč 39 Tužka propisovací Jendorázová, modrý inkoust ks 3,300 2.03 5,699.00 Kč 40 Štítky samolepící Samoiepící štítky 64x23mm • v roli 3- řadé, ISOOOks/bal bal 47 864 40,608.00 Kč 41 Záznam denní - diář AS, pevné desky ks 120 54.80 6,576.00 Kč 42 Kelímek Keiímek piastový, objem 200 ml. bal 701 25.90 18,155.90 Kč Celková nabídková cena za souhrn předpokládaného odebraného množství kancelářských potřeb za dobu trvání smlouvy v KC bez DPH 1,357,993.35 Kč V113 Čisío pojismé smlouvy: 84462300-17 OVNA česká pojišťovna a-s.. Spálená 75/16, 113 04 Praha I, Česká republika, IČO 45272956, DIČ CZ69900I273, zapsaná g v obchodním rejstfíku u Městského soudu v Praze, spisová značka B 1464 (dále „pojišťovna") g Pojistka Potvrzigeme, že pojistník Lipa velkoobchod papírem, s. r. o., IČO 28750(163, Barvířská 5 l/7b, 460 01 Liberec 3, ČESKÁ REPUBLIKA má uzavřenu pojistaou smlouvu č. 84462300-17. Pojištění odpovědnosti Oprávněnou osobou z tohoto pojištění je pojistaík. Pojistná událost Pojistnou události je škoda či újma vzniklá na životě, zckavi, raajeiku nebo jiná okolnost dle pojistné smlouvy. Pojistná nebezpečí Pojistným nebezpečim Jsou skutečnosti a událosá vymezené v pojismé smlouvě jako možná příčina vzniku pojistné událo.sti. Podminky a rozsah pojištění stanoví pojistná smlouva a Všeobecné pojismé podmínky pro pojištění majetku a odpovědnosti VPPMO-P-01/20I4. Pojištčtu v základním rozsahu sc sjednává s limitem pojismého plnční 500 000 Kč Pojištění v základním rozsahu se sjednává s územním rozsahem Česká republika Pojištěni v základnúnrozsahu se sjednává se spoluúčastí 5000 Kč — o Pojistná doba o Pojištěm'se sjednává na dobu od 4. 8. 2016 do 3. 8. 2017. y Pojištění se sjednává s automatickou prolongací. S Pojistitel potvrzuje, že údaje obsažené v pojistce Jsou platné ke dni jejího vydání- w Plamost pojistky od: 4. S. 2016 31 ČESIC m:. ■ "J ■t-' ■ . ; .^.•y.:.4^5šC'5 '= r;>; c jt,;csji 4y0/12 . hl :tc\ •; i J AJSSHJ , 466 J7 PodpisářMf&ozásiStiče^jiŠťeltóý^' 701 Informaci o tom. zda Česká pojišíouna a.s. eviduje toto pojištění výše uvedertého pojistnflca, je možné ověřit zasláním kopie této pojistky na e-mail; klient@ceskapojistovna.cz. zahraniční společnost může vznést dotaz na adrese; httpú/en.ceskapojistovna.cz/contacts. strana 1 z 1