Fakultní nemocnice Plzeň www.fnplzen.cz místo fakturace: Edvarda Beneše 1128/13, 305 99 Plzeň IČO: 00669806 BANKA: ČNB ČÍSLO ÚČTU: 33739311/0710 DIČ: CZ00669806 FIRMĚ TESLUX Lighting s.r.o. Mlýnská 326/13 602 00 Brno kontaktní adresa: Masná 4460/9, 695 01 Hodonín dorfler@teslux.cz IČO: 29198992 VYSTAVIL: ČERNÝ Josef CERNY@fnplzen.cz 602 153 145 OBJEDNÁVKA číslo: ÚTPN-187/21/Ce DATUM: 12.4.2021 TEXT OBJEDNÁVKY Objednáváme u Vás dodávku LED panelů a ALU rámečků do podhledového rastru v rozsahu: Na základě vyhodnocení přijatých nabídek výzvy k podání nabídky s názvem "Dodávka LED svítidel pro Fakultní nemocnici Plzeň“. Dodávky během roku 2021. Předmět objednávky: - 250 kusů - LED panel do rastru 595x595 mm včetně předřadného systému, - 50 kusů - ALU rámeček k přisazení LED panelu 596x596mm, - součástí dodávky je doprava předmětu dodávky do místa plnění včetně související manipulace (vykládka). Technická specifikace svítidla a rámečku dle Vaší nabídky ze dne 08.04.2021, viz příloha č.1. Místo plnění - adresa dodání: - 150 ks LED + 50 ks rámečky = sklad elektroúdržby Bory, FN Plzeň – Bory, Edvarda Beneše 1128/13, Plzeň. - 100 ks LED = sklad elektroúdržby Lochotín, FN Plzeň – Lochotín, alej Svobody 80, Plzeň. Konkrétní termín a místo předání v areálu bude dohodnuto s řidičem před dodáním. Termín plnění: termín provedení dodávky max. do 6 týdnů od přijetí závazné objednávky. Celková předpokládaná cena fakturované dodávky materiálu dle Vaší nabídky ze dne 08.04.2021 činí 237.850,00 Kč DPH = 287.798,50 Kč s DPH, viz příloha č. 1. Záruční podmínky: poskytovaná záruka za jakost činí 36 měsíců. Dodané zařízení musí být nové - nepoužité. Kontaktní osoba - zástupce objednatele: - Dušan Rovňák, vedoucí úseku elektroúdržby Bory, mobil: 606 060 693, e-mail: ROVNAKD@fnplzen.cz - Ondřej Bicek, vedoucí úseku elektroúdržby Lochotín, mobil: 723 187 617, e-mail: BICEKO@fnplzen.cz Platební podmínky: Úhrada za provedené služby bude provedena na základě daňového dokladu - dále jen faktury, odeslané do FN Plzeň nejpozději do 7 kalendářních dnů od DUZP. Součástí faktury musí být výkaz o rozsahu poskytnutých služeb a dodávce materiálu, potvrzený zástupcem objednatele. Splatnost faktury je 30 kalendářních dnů od data vystavení. FN Plzeň je plátcem DPH. Fakturu zašlete elektronicky včetně příloh ve formátu PDF na e-mail: fakturace@fnplzen.cz. Není-li možné zaslat fakturu elektronicky, odešlete ji poštou na fakturační adresu: Fakultní nemocnice Plzeň, Edvarda Beneše 1128/13, 305 99 Plzeň. V případě, že na faktuře nebudou uvedeny správné fakturační údaje, bude Vám faktura vrácena zpět k opravě. Děkuji za vyřízení objednávky Bc. Milan Topinka, MBA Technicko-provozní náměstek FN Plzeň Na faktury uvádějte číslo naší objednávky.