Smlouva o zřízení a provozu konsignačního skladu zdravotnických prostředků S 2021/00135/00 odběratel: Krajská nemocnice Liberec, a.s. Husova 357/10, Liberec |— Staré Město, 460 01 Liberec, doručovací číslo 460 63 zastoupený: předsedou představenstva bank. spojení: |čo: 27283933 DIČ: C227283933 zápis v OR vedeném u Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 1651 (dálejen odběratel) a dodavatel: SynMedicaI s.r.o. Krouzova 3039/16, 143 00 Praha 4, Modřany zastoupený: jednatel společnosti bank. spojení: IČO: 08082383 DIČ: CZO8082383 Zápis v OR vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 312707 (dále jen dodavatel) uzavírají spolu smlouvu o provozu konsignačního skladu zdravotnických prostředků v Krajské nemocnici Liberec, a.s. v prostorách Centrálních operačních sálů - traumatologie a neurochirurgie. |. Úvodní ustanovení 1. odběratel od dodavatele odebírá zdravotnické prostředky (dálejen ZP) pro potřeby svých pacientů, a to za úplatu stanovenou dohodnutým ceníkem dle přílohy. Dodávku ZP odběrateli zajišťuje pro SynMedicaI s.r.o. společnost Johnson & Johnson, s.r.o., Walterovo náměstí 329/1, PSČ 158 00 Praha 5 — Jinonice. 2. Pro urychlení dodávek a okamžitou použitelnost zdravotnických prostředků (dále jen ZP) zřizuje dodavatel se souhlasem odběratele v Krajské nemocnici Liberec, a.s. v prostorách oddělení Centrálních operačních sálů — traumatologie a neurochirurgie, konsignační sklad (dálejen K5). 3. ZP jsou co do druhu, množství a cen vyspecifikovány v příloze č. 1 této smlouvy, které se tak stává nedílnou součástí smlouvy. Strana 1 (celkem 5) 4. Cenou se rozumí cena zboží včetně cla, DPH, obalu a dopravy na místo plnění, případně včetně dalších náležitostí uvedených v této smlouvě nebo vjejích přílohách. Cena zbožíje ujednána v méně CZK. Pro sjednané období platí aktuální ceník dodavatele, odsouhlasený a stvrzený podpisy dodavatele i odběratele, jehož změna je možná pouze na základě jejich vzájemné dohody a který je součástí této smlouvy jako Příloha č. 1. Změna ceny je dále možná v souvislosti se změnou daňových právních předpisů týkajících se DPH, a to nejvýše o částku odpovídající této legislativní změně. Cena stanovená výše uvedeným způsobem v ceníku dodavatele nesmí překročit maximální cenu dle aktuálního číselníku VZP, pokud by tato situace nastala, je dodavatel povinen tuto skutečnost písemně oznámit odběrateli a účtovat cenu za odebrané zboží pouze ve výši stanovené tímto aktuálním číselníkem VZP. 5. Dodavatel potvrzuje, že všechny ZP dodávané na KS svou kvalitou splňují zákonné požadavky, mají vyhotoveno prohlášení o shodě, jsou způsobilé při poskytování zdravotních siužeb a jsou zařazeny do číselníku zdravotnických prostředků VZP. 6. Dodavatel má právo kontroly nad ZP dodanými na KS a odběratel se zavazuje umožnit kdykoliv inventuru ZP uskladněných na KS za účasti provozovatele. Dodavatel rovněž uděluje odběrateli souhlas, aby jeho zaměstnanci v případě potřeby provedli kontrolu zboží uloženého v konsignačním skladu, zejména za účelem ověření správnosti vedení skladové evidence a účtování vydaného zboží. 7. ZP uskladněné na K5 zůstávají majetkem dodavatele až do jejich vyjmutí 2 K5 a předání ke spotřebě. II. Podmínky provozu konsignačního skladu 1. Uložení ZP bude zajištěno vprostorách Centrálních operačních sálů — traumatologie a neurochirurgie odběratele, kde je konsignační sklad zřízen. odběratel zajistí, aby zboží bylo uloženo dle pokynů výrobce/dodavatele a v souladu s platnou !egislativou. Dodavatel naskladní ZP v množstvím dohodnutém s provozovatelem KS, pohotovostní zásoba ZP na KS, kterou bude na základě výdejek dodavatel postupně doplňovat, může být měněna pouze na základě oboustranné dohody mezi dodavatelem a odběratele. Dodavatel se zavazuje dodávat ZP na KS s expirační dobou minimálně 12 měsíců. Nespotřebované ZP s expirační dobou kratší nežli 6 měsíců, bude dodavatel na základě žádosti odběratele vyměňovat. 2. Smluvní strany se dohodly, že odběratel pověří správou skladu zaměstnance odběratele (dále jen provozovatel) 3. Změnu osoby provozovatele lze provést oznámením zaslaným e—mailem nebo doporučeným dopisem kontaktu dodavatele uvedeném v záhlaví této smlouvy. V oznámení musí být řádně identifikované osoba nového provozovatele a termín účinnosti změny. 4. Dodavatel se zavazuje sjednat s provozovatelem pracovněprávní vztah s hmotnou odpovědností a hradit mu za činnost spojenou se správou konsignačního skladu mzdu dle Strana 2 (celkem 5) mzdových předpisů, kterými se řídí. odběratel se vznikem pracovněprávního vztahu souhlasí. . Dodavatel se zavazuje na své náklady pojistit ZP po dobu jejich uložení v konsignačním skladu pro případ: > poškození nebo zničení ZP živelnou událostí > poškození nebo zničení ZP vodou z vodovodních zařízení > odcizení ZP způsobem, při kterém pachatel překonal překážky nebo opatření chránící ZP před zcizením . V případě, že dodavatel tento závazek nesplní, nese škodu na ZP, která mu vznikne uvedenými škodními událostmi, ke své tíži. odběratel neodpovídá za škody způsobené na uložených ZP V důsledku Živelné pohromy, krádeže nebo jiným způsobem, které nemohl při vynaložení přiměřených opatření zabránit. . odběratel je povinen dodavateli bez zbytečného odkladu oznámit škody způsobené na ZP uloženém v konsignačním skladu. V případě, že dojde k jeho odcizení, je odběratel povinen tuto skutečnost oznámit dodavateli a Policii ČR. |||. Dodávky a výdej ZP : konsignačního skladu . Příjem dodávek ZP na základě jednotlivých výdejek a jejich výdej 2 KS bude prováděn následujícím postupem: a) příjem ZP na KS : Dodavatel zajistí bezplatnou přepravu ZP na KS. Provozovatel potvrdí dodavateli při příjmu ZP dodací list, na kterém bude mimo obecných náležitostí uvedeno, že se jedná o dodávku ZP na KS v Krajské nemocnici Liberec. b)výdejZPzKS jako doklad o výdeji ZP zKS vyhotoví provozovatel výdejku označenou pořadovým číslem. Tuto výdejku zašle dodavateli nejpozději do 5 dnů elektronickou poštou, poštou nebo faxem. . Po obdržení všech výdejek vystaví dodavatel každý měsíc souhrnnou fakturu na zboží vydané zKS a zašle na emailovou adresu vkopii na obchodní oddělení. Dohodnutá doba splatnosti faktury dodavatele činí 30 dnů od jejího doručení do podatelny odběratele. Vpřípadě prodlení odběratele súhradou ZP dle faktury vzniká dodavateli nárok na úhradu smluvního úroku z prodlení ve výši 0,01 % z dlužné částky za každý započatý den prodlení. Za zaplacení smluvené ceny se považuje připsání příslušné částky ve prospěch bankovního účtu dodavatele. . Pro případ, že dodavatel je nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně „nespolehlivým plátcem" ve smyslu ustanovení 5 1063 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí dodavatel stím, že mu Krajská nemocnice Liberec, a.s„ uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. V souvislosti stímto ujednáním nebude dodavatel vymáhat od Krajské nemocnice Strana 3 (celkem 5) Liberec, a.s. část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Krajské nemocnici Liberec, a.s., a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. . Dodavatel rovněž souhlasí stím, že vpřípadě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet, než je účet, který je zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (5109 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů), uhradí mu Krajská nemocnice Liberec, a.s. cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude dodavatel vymáhat od Krajské nemocnice Liberec, a.s. část zceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Krajské nemocnici Liberec, a.s., a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. IV. Odpovědnost za vady ZP a záruka . Dodavatel poskytuje záruku za jakost dodaných ZP po celou dobu jejich použitelnosti. . Pokud mají ZP vady jakosti, je dodavatel povinen bez zbytečného odkladu po vytknutí vad odběratelem dodat odběrateli náhradní ZP za ZP vadné. V. Zvláštní ujednání . Smluvní strany se zavazují zachovávat mlčenlivost vůči třetím osobám o informacích získaných v souvislosti s touto smlouvou, které mají důvěrný charakter a nejsou obecně přístupné. . Dodavatel souhlasí s tím, aby odběratel poskytl v případě potřeby kopii této smlouvy včetně příloh a případných dodatků zdravotním pojišťovnám. . Dodavatel není výhradním dodavatelem ZP uvedených v příloze č. 1 této smlouvy odběrateli; odběratel si vyhrazuje právo nakupovat ZP uvedené v příloze č. 1 této smlouvy i od jiných dodavatelů. . Dodavatel není oprávněn postoupit svá práva a povinnosti nebo pohledávky plynoucí z této smlouvy nebo její části třetí osobě bez písemného souhlasu odběratele. . V případě, že orgán státního dohledu nařídí stažení z používání ZP, které dodavatel dodal odběrateli, je dodavatel povinen tyto ZP od odběratele odebrat zpět na vlastní náklady. . Dodavatel souhlasí se zpřístupněním nebo zveřejněním všech náležitostí tohoto smluvního vztahu, vyjma Přílohy č. 1, kde jsou uvedeny ceny produktů Dodavatele, které považuje za své obchodní tajemství, a to ve smyslu konkurenčně významných, určitelných, ocenitelných a v příslušných obchodních kruzích běžně nedostupných skutečností. Strana 4 (celkem 5) 7. Dodavatel poskytne kontrolním a obdobným orgánům veškerou potřebnobr součinnost a dokumentaci při výkonu kontrol týkajících se této smlouvy. Tuto povinnost zajixtí prodávající i u subdodavatelů, kteří se podílí na realizaci této smlouvy. IV. Závěrečná ustanovení 1. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou od 1.1.2021 do 31.12.2021 Smluvní strany mohou smlouvu vypovědět v jednoměsíční výpovědní lhůtě. Výpověď musí být podána písemně, není třeba ji odůvodňovat, na výše uvedené adresy smluvních stran. Výpovědní lhůta začíná běžet od prvého dne měsíce následuiícího po doručení výpovědi, v případě pochybností se má za doručeno třetím dnem po odesíání. Vpřípadě výpovědí umožní odběratel dodavateli, aby si odvezf zbylé zásoby po provedení inventury za'účasti všech smluvních stran ZP. 2. Ve věcech výslovně neupravených touto smlouvou se smluvní vztah založený touto smiowou řídí zákonem č: 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů a dalšími právními předpisy České republiky. Smluvní strany v souladu s 9 558 odst. 2 občanského zákoníku výslovně vylučují použití obchodních zvyklostí ve svém právním styku v souvislosti s touto smlouvou. 3. Neplatnost některéhauslanavení tém..sm|ouvy nemá za následek neplatnost celé smlouvy. 4. Smluvní strany se zavazují veškeré spory vzniklé z této smlouvy primárně řešit smírnou cestou. 5. Die zákona č. 340/2015 Sb., o registru smhw zveřejní odběrate! tuto smlouvu včetně případných dodatků, vyjma příloh, v registru smluv. Zveřejnění bude provedeno za pomoci automatického strojového převodu textu. 6. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu druhou smluvní stranou. Smluvní strany se výslovně dohodly, že ujednání této smlguvy se použijí i na právní poměry vzniklé mezi smluvními stranami dle této smlouvy od 1. 1.2021 Příloha č. 1: Speciňkace zboží V Praze,'dne ďď . ; .W \fLiberci, dne 19 “03" 2021 za dodaČaĚbe z,á odběratele jednateřspoleěnosti pše'dseda představenstva Strana 5 (celkem 5) Maha č. 1