RÁMCOVÁ SMLOUVA NA DODÁVKY PRODUKTŮ/SLUŽEB (dále jen „Rámcová smlouva“) uzavřená podle ust. § 1746 odst. 2 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů mezi smluvními stranami: Zákazník: Gymnázium, Praha 4, Postupická 3150 Postupická 3150/4, P4 – Záběhlice, 141 00 IČ: 60459085 DIČ: CZ60459085 Zastoupená: Mgr. Josef Tomek, ředitel školy Škola je zřízena Radou hl. m. Prahy usnesením č. 550, ze dne 3. 4. 2001 jako p. o. Bankovní spojení: 2002290004/6000 u PPF Banky (dále jen zákazník) A Dodavatel: OFFICE DEPOT, s.r.o. Floriánova 2461, Hostivice 253 01 IČ: 64942503 DIČ: CZ64942503 Zástupce: Ing. Lukáš Duchoň, Regional Sales Manager CEE Zápis v OR: Městský soud v Praze, sp. zn. C 42398 Bankovní spojení: 805322007/2700, 1057007849/5500 (dále jen dodavatel) I. Předmět Rámcové smlouvy Dodavatel se zavazuje dodávat Zákazníkovi na základě jeho dílčích Objednávek Produkty a/nebo Služby specifikované v Katalogu OD a Zákazník se zavazuje takové Produkty a/nebo Služby od Dodavatele převzít a zaplatit mu za ně cenu dle Ceníku, to vše způsobem, v rozsahu a za podmínek uvedených v této Rámcové smlouvě. Tato Rámcová smlouva je tvořena textem této smlouvy, jejími přílohami a Všeobecnými obchodními podmínkami Dodavatele (VOP). II. Specifikace plnění 1. Dodacím místem pro předání a převzetí Produktů/Služeb je: * sídlo Zákazníka uvedené v záhlaví této Rámcové smlouvy 2. Kontaktní osoby pověřené realizací plnění podle této Rámcové smlouvy a související kontaktní údaje: Jana Nedvědová, tel.: 246 007 400, e-mail: nedvedova@postupicka.cz III. Cena a platební podmínky 1. Cena za Produkty/Služby je mezi stranami sjednána ve výši podle platného Ceníku Dodavatele. Ceník platný ke dni uzavření této Rámcové smlouvy je Přílohou této Rámcové smlouvy. 2. Cena za Produkty/Služby bude hrazena Zákazníkem bezhotovostně bankovním převodem na číslo účtu Dodavatele uvedené na příslušném vyúčtování. 3. Adresa pro doručování vyúčtování je: * Dodací místo dle čl. II odst. 1 této Rámcové smlouvy IV. Zvláštní ujednání odlišná od VOP 1. Splatnost činí 10 dnů ode dne vystavení faktury. V. Závěrečná ujednání 1. Tato Rámcová smlouva je uzavřena na dobu neurčitou. 2. Rámcová smlouva je uzavřena a nabývá účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami. 3. Další skutečnosti a práva a povinnosti smluvních stran neupravené v textu této Rámcové smlouvy, jsou upraveny ve VOP. 4. Pokud není v této Rámcové smlouvě (příp. dílčí Objednávce) uvedeno jinak, mají výrazy zde/tam použité a uvozené velkými písmeny význam specifikovaný ve VOP. 5. Zákazník svým podpisem výslovně prohlašuje, že se seznámil s VOP uveřejněnými na oficiální internetové stránce Dodavatele www.online.OfficeDepot.cz (příp. uvedenými v Příloze této Rámcové smlouvy) a že je v celém rozsahu akceptuje. 6. Smluvní strany se dohodly, že pro smluvní vztah založený touto Rámcovou smlouvou a dílčími Objednávkami dle této Rámcové smlouvy se nepoužijí následující ustanovení: a) § 558 odst. 2 OZ v té části, která uvádí, že obchodní zvyklosti mají přednost před ustanovením zákona, které nemá donucující účinek; b) § 1732 odst. 2 OZ, které mimo jiné stanoví, že návrh dodat zboží nebo poskytnout službu za určitou cenu učiněný v katalogu je nabídkou; c) § 1740 odst. 3 OZ a ustanovení § 1751 odst. 2 OZ, které stanoví, že je smlouva uzavřena i tehdy, kdy nedojde k úplné shodě projevů vůle smluvních stran; d) § 1799 a § 1800 OZ, která upravují odkazy na obchodní podmínky ve formulářových smlouvách, definují nesrozumitelné nebo zvláště nevýhodné doložky a podmínky jejich platnosti; e) § 1978 odst. 2 OZ, které stanoví, že marné uplynutí dodatečné lhůty stanovené k plnění má za následek automatické odstoupení od smlouvy; f) § 2108 OZ, které stanoví, že kupující nemusí platit část kupní ceny odpovídající jeho právu na slevu z důvodu vadného plnění. 7. Zákazník svým podpisem dále výslovně prohlašuje, že se detailně seznámil a souhlasí s tím, že: a) Dodavatel je oprávněn dodat Zákazníkovi jiné provedení Produktů, než které u něj Zákazník objednal, a to za podmínky, že skutečně dodané Produkty budou v minimálně shodné kvalitě, za tutéž cenu a použitelné pro shodný účel užití jako Produkty Zákazníkem objednané, přičemž takovéto plnění se nepovažuje za vadné plnění ve smyslu ustanovení § 2099 s násl. OZ; b) věřitel má právo na náhradu škody vzniklé nesplněním peněžitého dluhu v plné výši bez ohledu na případné úroky z prodlení; c) Dodavatel je oprávněn požadovat úroky z úroků; d) Zákazník na sebe okamžikem uzavření této Rámcové smlouvy, resp. jednotlivé dílčí Objednávky přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 OZ. 8. Smluvní strany svým podpisem potvrzují, že se žádná z nich nepovažuje za slabší smluvní stranu v porovnání s druhou smluvní stranou a že měly možnost seznámit se s textem a obsahem této Rámcové smlouvy včetně jejích příloh a VOP, obsahu rozumí, chtějí jím být vázány a smluvní ujednání společně dostatečně projednaly. 9. Zákazník svým podpisem výslovně potvrzuje, že všechny doložky obsažené v této Rámcové smlouvě, včetně jejích příloh a VOP Dodavatele jsou mu srozumitelné, nejsou pro něj nevýhodné a smlouva se neodchyluje od obvyklých podmínek ujednávaných v obdobných případech. 10. Rámcová smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech s platností originálu, z nichž po jednom vyhotovení obdrží každá ze smluvních stran. 11. Tato Rámcová smlouva má následující přílohy, které jsou její nedílnou součástí: Příloha č. 1 – Ceník V Praze dne 19. 1. 2021 Gymnázium, Praha 4, Postupická 3150 OFFICE DEPOT s.r.o. Mgr. Josef Tomek Ing. Lukáš Duchoň Ředitel školy Regional Sales Manager CEE 2