www.eslicz E S L, a.s. I Dukelská třída 247/69 614 00IBrno technická zařízení budov SMLOUVA O PROVÁDĚNÍ SERVISU KOTELNY dle § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, (dale jen „OZ") zpracoval: telefon: email: • Petr Lyko +420 OBSAH 1. Smluvní strany 3 2. Účel a předmět smlouvy 4 3. Podmínky pro provádění servisu 4 4. Místo provádění servisu 5 5. Cena 5 6. Platební podmínky 6 7. Smluvní pokuty a náhrada škody 7 8. Odstoupení od smlouvy; výpověď 7 9. Pojištění poskytovatele 8 10. Důvěrné informace 8 11. Závěrečná ujednání 9 ESL, a.s. www.esI.cz ESL Dukelská třída 247/69 2 z 9 614 00iBrno 1. SMLUVNÍ STRANY 1) Objednatel Střední škola grafická Brno, příspěvková organizace SÍDLO Šmahova 364/110, 627 00 Brno ZAPSANÁ 7.10.1998 v Živnostenském rejstřiku ZASTOUPENA ING. PETR VESELÝ I ředitel (dále také jen „objednatel") 2) Poskytovatel SPOLEČNOST E S L, a.s. Dukelská třida 247/69 614 00 I Brno IČO I DIČ 160: 634 73 7801016: CZ63473780 ZAPSANÁ v obchodním rejstřiku vedeném OK Brno, spisová značka oddil B vl. 1672 ZASTOUPENA ING. LADISLAV LNĚNÍčEK statutární ředitel BANKOVNÍ SPOJENÍ Č. U.: (dále také jen „poskytovatel") objednatel společně s poskytovatelem také jen „smluvní strany" ESL, a.s. www.esl.cz ESL 3 z 9 2. ÚČEL A PŘEDMĚT SMLOUVY 1) Účelem této smlouvy je zajištění servisních a revizních činností potřebných k nepřetržitému a spolehlivému fungování výměníkové stanice (dále také jen „stanice ) dodávající teplo pro systémy ústředního vytápění. Pro správu a zajištění trvalého provozu uvedeného tepelného zařízení — výměníkové stanice je třeba vykonávat soubor nezbytně nutných služeb a činnosti. Jejich pravidelné odborné provádění umožňuje bezpečný, ekologický, ekonomický a legislativně správný provoz tepelného hospodářství. 2) Předmětem této smlouvy je závazek poskytovatele provádět servisní a revizní činnosti na tepelných zařízeních výměníkové stanice: a. Provádění pravidelných revizí, kontrol a odborných prohlídek technického zařízení. Zahrnuje služby nezbytně nutné pro spinění zákonem stanovených požadavků na provozovaná vybraná vyhrazená technická zařízení. Jedná se o provedení a vypracování jednotlivých revizí a provedení příslušných zkoušek dle Soupisu revizi a kontrol. Rozsah prováděných služeb viz Příloha Č. 1 — Rozpis revizi a kontrol výměníkové stanice, Kudelova 1854/6 Brno. b. Prevence závad — tzn. pravidelné Servisní prohlídky a odstraňování závad. Účelem je snížení výpadku provozu zařízení a zajištění optimální účinnosti tepelného hospodářství. Rozsah prováděných činností viz Příloha č. 2— Servisní prohlídka výměníkové stanice Kudelova 1854/6, Brno. 3. PODMÍNKY PRO PROVÁDĚNÍ SERVISU 1) Smluvní strany prohlašují, že svoje závazky budou pinit řádně a včas. Poskytovatel se zavazuje provádět servis kotelny ve lhůtách a termínech stanovených v příslušných právních předpisech nebo domluvených s objednatelem. Poskytovatel se zavazuje provádět veškerý servis v souladu s touto smlouvou, příslušnými právními předpisy, závaznými i doporučupcími technickými či jinými normami, které se na provedení servisu přímo či nepřímo vztahují a jsou platné v den podpisu smlouvy. 2) Objednatel se zavazuje zajistit a. připravenost místa pinění a jeho okolí, včetně dodávky energií a médií nezbytně potřebných pro provedení servisu dle této smlouvy; b. přístup pracovníkům poskytovatele do všech prostor souvisejících s kotelnou či jejím zařízením; c. součinnost potřebnou k poskytnutí servisu. 3) Odborná způsobilost pracovníků poskytovatele a. Veškeré odborné práce musí vykonávat pracovnici/servisní technici poskytovatele mající příslušnou odbornou způsobilost k provedení servisu kotelny. b. Objednatel je oprávněn po poskytovateli požadovat, aby odvolal z prováděni servisu pracovníka/servisního technika, který nemá odbornou způsobilost nebo který si počíná tak, že to ohrožuje bezpečnost a zdraví jeho, jiných pracovníků, klientů objednatele či třetích osob. E S 14: as. uww.esi.ci Duke64.A třída 247/69 4 z 9 ESL 61 r10 4) Objednatel se zavazuje poskytnout poskytovateli maximální součinnost při řešení vzniklých situací a podat poskytovateli veškeré informace, potřebné k řádnému pinění této smlouvy. 4. MÍSTO PROVÁDĚNÍ SERVISU Servis bude prováděn na adrese: - Střední škola grafická Brno, Kudelova 1854/6 602 00 Brno, /výměníková stanice/ 5. CENA 1. Cena za provádění pravidelných revizí a kontrol se stanovuje jako cena za skutečně provedené činnosti v průběhu jednoho kalendářního měsíce. Ceny za tyto prováděné činnosti jsou uvedeny v příloze č. 1 — Rozpis revizi a kontrol výměníkové stanice, Kudelova 1854/6 Brno. Ceny uvedené v příloze 6.1 jsou uvedeny bez DPH. 2. Cena za provedení případných oprav zařízení, či jiných prací, které bude nutné provést na základě provedené SERVISNÍ PROHLÍDKY bude vždy stanovena na základě předložené a odsouhlasené cenové nabídky zhotovitele. Tyto práce budou objednány samostatnou objednávkou zaslanou objednatelem. 3. Veškeré provedené činnosti zhotovitelem mohou být vyfakturovány v případě, kdy jejich provedení bude písemně potvrzeno objednatelem na dodacím listě, zápise z vykonané prohlídky, schváleném soupisu prací či protokole o servisním zásahu, který musí být přílohou jednotlivých faktur a tím jejich neoddělitelnou součástí. 4. DPH bude účtováno vždy ve výši určené podle právních předpisů platných ke dni uskutečnění zdanitelného pinění (dále jen „DUZP"). 5. Cena uvedena v odst. 1) tohoto článku smlouvy, je cenou nejvýše přípustnou a nepřekročitelnou. Poskytovatel prohlašuje, že tyto ceny zahrnují veškeré náklady, které bude třeba nutně nebo účelně vynaložit, zejména pro řádné a včasné poskytnutí servisu, jakož i pro řádné a včasné pinění s tím souvisejících závazků uvažovat, jakož i přiměřený zisk poskytovatele. 6. Smluvní strany se ve smyslu § 2248 občanského zákoníku dohodly, že ceny servisních služeb uvedené v příloze Č. 1 budou každoročně upravovány o index spotřebitelských cen a životních nákladů za posledních dvanáct měsíců předcházejícího roku, zveřejněný Českým úřadem, popř. jiným subjektem, který jej nahradí. 6. PLATEBNÍ PODMÍNKY 1) Objednatel neposkytuje poskytovateli žádné zálohy. 2) Cenu za poskytnuté služby objednatel poskytovateli uhradí na základě řádně vystavené faktury. 3) Fakturace Smluvní strany se dohodly, že poskytovatel bude cenu za poskytnuté služby fakturovat objednateli takto: a. Faktury za činnosti provedené v daném kalendářním měsíci budou vystavené vždy nejpozději do 5. dne následujícího měsíce. b. Bude-li požadována i Ohrada ceny za činnosti uvedené v příloze č. 2 této smlouvy, bude součástí faktury i kopie objednatelem podepsaného dodacího listu, zápisu z vykonané prohlídky, schváleného soupisu prací či protokolu o servisním zásahu, na kterém bude potvrzeno provedení uvedených činností. Uvedené platí i pro případ, bude-li požadována i Ohrada ceny za činnosti nad rámec této smlouvy na základě samostatné objednávky. c. Fakturu je poskytovatel povinen doručit na adresu uvedenou v záhlaví této smlouvy. d. Splatnost faktury je 14 (slovy: čtrnáct) dni ode dne jejich doručení objednateli, rozhodné je doručení listinné verze faktury. e. Cena za poskytnuté služby bude objednatelem uhrazena bezhotovostním převodem na bankovní účet poskytovatele vedený u UniCredit Bank č. . Uvede-li poskytovatel na faktuře bankovní účet odlišný, má se za to, že požaduje provedeni úhrady na bankovní účet uvedený na faktuře. Peněžitý závazek objednatele se považuje za spiněný v den, kdy je dlužná částka odepsána z bankovního účtu objednatele ve prospěch bankovního účtu poskytovatele. f. Náležitosti faktur Faktura bude splňovat veškeré zákonné a smluvené náležitosti, zejména 1. náležitosti daňového dokladu dle § 29 a násl. ZDPH, 2. uvedení informace o lhůtě splatnosti, 3. uvedeni údajů bankovního spojení poskytovatele. Objednatel si vyhrazuje právo vrátit fakturu poskytovateli bez Ohrady, jestliže tato nebude splňovat požadované náležitosti, včetně touto smlouvou požadovaných příloh. V tomto případě bude lhůta splatnosti faktury přerušena a nová 14denní lhůta splatnosti bude započata po doručení faktury opravené. V tomto připadě není objednatel v prodlení s Ohradou příslušné částky, na kterou faktura zní. 4) V případě, že faktura nebude obsahovat předepsané náležitosti a tuto skutečnost zjistí až příslušný správce daně či jiný organ oprávněný k výkonu kontroly u poskytovatele nebo objednatele, nese veškeré následky z toho plynoucí poskytovatel. 5) V případě, že a. Ohrada ceny poskytnutých služeb má být provedena zcela nebo zčásti bezhotovostním převodem na účet vedeny poskytovatelem platebních služeb mimo tuzemsko ve smyslu § 109 odst. 2 písm. b) ZDPH nebo že ESL, as. wucesl.a třída 247/59 z EEL 514 Cf.': I r..o b. číslo bankovního účtu poskytovatele uvedené v této smlouvě či na faktuře nebude uveřejněno způsobem umožňujícím dálkový přístup ve smyslu § 109 odst. 2 písm. c) ZDPH. je objednatel oprávněn uhradit poskytovateli pouze tu část peněžitého závazku vyplývajícího z faktury, jež odpovídá výši základu DPH, a zbylou část pak ve smyslu § 1 09a ZDPH uhradit přímo správci daně. Stane-li se poskytovatel nespolehlivým plátcem ve smyslu § 106a ZDPH, použije se tohoto odstavce obdobně. 7. SMLUVNÍ POKUTY A NÁHRADA ŠKODY 1) Pokud bude poskytovatel v prodleni s poskytováním servisu dle této smlouvy, zejména se zahájením provádění servisu nebo s jeho ukončením ve lhůtách dle této smlouvy či zákona a technických norem, je objednatel oprávněn požadovat smluvní pokutu ve výši 500 Kč za každý i započatý den prodlení. 2) V případě, že bude poskytovatel v prodlení s odstraněním havarijní závady ve lhůtě dle této smlouvy, je objednatel oprávněn požadovat smluvní pokutu ve výši 500 Kč za každý i započatý den prodlení s odstraněním 3) Pokud bude objednatel v prodlení s Ohradou faktury oproti sjednané lhůtě, je poskytovatel oprávněn požadovat po objednateli zaplaceni úroku z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý i započatý den prodlení. 4) Nároky na sjednané smluvní pokuty vznikají za každé jednotlivé porušení takto utvrzených povinností. 5) Smluvní pokuty se stávají splatnými dnem následujícím po dni, ve kterém na ně vznikl nárok. 6) Zaplacením smluvní pokuty není dotčen nárok objednatele na náhradu škody způsobené mu porušením povinnosti poskytovatele, ke které se vztahuje smluvní pokuta. To platí i tehdy, bude-li smluvní pokuta snížena rozhodnutím soudu. 7) V případě písemné dohody nemusí být smluvní pokuty vyžadovány. 8. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY; VÝPOVĚĎ 1) Poskytovatel je kromě důvodů uvedených v zákoně oprávněn od smlouvy odstoupit v případě podstatného porušení smlouvy objednatelem nebo opakovaného nepodstatného porušení smlouvy objednatelem. 2) Objednatel je kromě důvodů uvedených v zákoně oprávněn od smlouvy odstoupit: a. v případě opakovaného nepodstatného porušení smlouvy poskytovatelem, b. bez zbytečného odkladu poté, co z chování poskytovatele nepochybně vyplyne, že poruší smlouvu podstatným způsobem, c. v případě vydání rozhodnutí o úpadku poskytovatele dle § 136 zákona Č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenčni zákon), ve znění pozdějších předpisů, d. v případě prodlení objednatele s odstraněním havarijní závady ES L. as. www.esla 247/59 7 z 9 ES e. v případě prodlení objednatele s poskytováním servisu ve lhůtách dle této smlouvy, zákona či technických norem, delším než 7 dnů. 3) Smluvní strany sjednávají, že za podstatné porušení smlouvy se mimo výslovně uvedených případů považuje rovněž takové porušení povinnosti smluvní strany, o němž již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá smluvní strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. 4) Odstoupeni od smlouvy musí být provedeno písemně, jinak je neplatné. Odstoupení od smlouvy je účinné doručením písemného oznámení o odstoupení od smlouvy druhé smluvní straně. a. Smluvní strany se dohodly, že závazky vzniklé z této smlouvy mohou zaniknout výpovědí, a to za níže uvedených podmínek. b. Smluvní strany jsou oprávněny tuto smlouvu vypovědět bez udání důvodu. c. Výpovědní doba činí 3 měsíce ze strany poskytovatele a 3 měsíců ze strany objednatele a počíná běžet od počátku kalendářního měsíce následujícího po měsíci, v němž byla výpověď druhé straně doručena. d. Výpověď musí mít písemnou formu. 5) Závazky, u kterých ze smlouvy nebo z příslušného právního předpisu vyplývá, že by měly trvat i po zániku smlouvy, trvají i přes zánik smlouvy. 9. POJIŠTĚNÍ POSKYTOVATELE 1) Poskytovatel se zavazuje mít uzavřeno pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou pří výkonu své podnikatelské činnosti kryjící případné škody způsobené objednateli či třetím osobám po dobu poskytování servisu dle této smlouvy. 2) Nespinění závazků dle odst. 1) tohoto článku je podstatným porušením smlouvy. 10. DŮVĚRNÉ INFORMACE 1) Pro účely této smlouvy se za důvěrné informace považuji informace označené objednatelem či poskytovatelem za důvěrné, jakož i veškeré informace, které se poskytovatel při provádění servisu dle této smlouvy o objednateli či jeho činnosti dozví. 2) Za důvěrné informace nebudou považovány informace, které jsou přístupné veřejně nebo známé v době jejich užití nebo zpřístupnění třetím osobám, pokud taková přístupnost nebo známost nenastala v důsledku porušeni zákonem uložené nebo smluvní povinnosti poskytovatele. 3) Poskytovatel/objednatel se zavazuje, že bez předchozího souhlasu objednatele/poskytovatele neužije důvěrné informace pro jiné účely než pro účely pinění této smlouvy, nezveřejní a že ani jinak neposkytne důvěrné informace žádné třetí osobě, vyjma svých zaměstnanců, členů svých orgánů, poradců, právních zástupců a subdodavatelů. Těmto osobám však může být důvěrná informace poskytnuta pouze za té podmínky, že budou zavázáni udržovat takové informace v tajnosti, jako by byly stranami této smlouvy. Pokud bude jakýkoli správní organ či soud vyžadovat poskytnutí jakékoli důvěrné informace, oznámí poskytovatel tuto skutečnost neprodleně, nejpozději však do 3 (slovy: tří) pracovních dní, písemně objednateli. ESL, as. warmest= třída 247/69 8 z 9 ESL 614 Z: 4) V případě, že se poskytovatel/objednatel dozví nebo bude mít důvodné podezření, že došlo ke zpřístupněni důvěrných informací nebo jejich části neoprávněné osobě nebo že došlo k jejich zneužití, je povinen o tom neprodleně, nejpozději však do 3 (šlovy: tří) pracovních dní, písemně informovat objednatele/poskytovatele. 11. ZÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ 1) Není-li ve smlouvě dohodnuto jinak, řídí se práva a povinnosti smlouvou neupravené či výslovně nevyloučené příslušnými ustanoveními OZ a dalšími právními předpisy účinnými ke dni uzavření smlouvy. 2) Poskytovatel dává svůj výslovný souhlas s uveřejněním kopie smlouvy ve znění, v jakém byla uzavřena, a to včetně případných dodatků. Poskytovatel potvrzuje, že smlouva neobsahuje obchodní tajemství. 3) Pokud se stane některé ustanoveni smlouvy neplatné nebo neúčinné, nedotýká se to ostatních ustanovení smlouvy, která zůstávají platná a účinná. Smluvní strany se v takovém případě zavazují nahradit dohodou ustanovení neplatné nebo neúčinné ustanovením platným a účinným, které nejlépe odpovídá původně zamýšlenému účelu ustanovení neplatného nebo neúčinného. 4) Smlouva je uzavřena dnem podpisu poslední ze smluvních stran. Smlouva nabývá účinnosti jejím uveřejněním v registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2016 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv v registru smluv (zákon o registru smluv), ve zněni pozdějších předpisů. Uveřejnění zajisti objednatel. 5) Nedílnou součástí teto smlouvy jsou tyto přílohy: a. Příloha č. 1 — Rozpis revizi a kontrol výměníkové stanice, Kudelova 1854/6 Brno. b. Příloha č. 2—Pravidelná servisní prohlídka výměníkové stanice, Kudelova 1854/6 Brno 6) Smluvní strany potvrzují, že si smlouvu před jejím podpisem přečetly a s jejím obsahem souhlasí. Na důkaz toho připojují své podpisy. V Brně dne V Brně dne Za objednatele: Za poskytovatele: Ing. Petr Vesely Ing. Ladislav Lněníček ředitel statutární ředitel ESL. as. www.est.cz Duiceisi6 čřfcla 247/69 9 z 9 ES 514 Příloha El Rozpis revizí a kontrol výměníková stanice, Kudelova 1854/6, 602 00 Brno Výkon: 160 kW Prováděná činnost Zákony, vyhlášky, nařízení vlády Četnost Datum platné CENA 2020 CENA 2021 CENA 2022 CENA 2023 CENA 2024 CENA 2025 platné k 01.10.2018 revize 1 Servisní prohlídka výméníkove stanice Zjištění nedostatků a závad na instalované technologiia zařízeních. lx 1 rok 3 250 Kč 3 250 Kč 3 250 Kč 3 250 Kč 3 250 Kč 3 250 Kč 2 Odborná prohlídka výměníkové stanice Vyhláška č. 91/1993 Sb. Zajištění bezpečnosti práce v nízkotlakých 1x 1 rok 2 800 Kč 2 800 Kč 2 800 Kč 2 800 Kč 2 800 Kč 2 800 Kč kotelnách 3 Revize elektroinstalace Vyhláška č. 73/2010 Sb. Vyhrazená elektrická technická zařízeni lx 3 roky 3 200 Kč 3 200 Kč 4 Osvědčení o způsobilosti obsluhy tlakových nádob Vyhláška ČUBP 6.21/1979 Sb., Vyhláška čUBP '6.91/1993 Sb.. ESN 690012 153 roky 1 500 Kč 1 500 KE Tlakové nádoby stabilní. 5 Revizní zpráva tlakové nádoby Reflex Výchozí Vyhláška č. 18/1979 Sb. Vyhrazená tlaková zařízení. ESN 690012 Tlakové revize výr.č. 165080890553 nádoby stabilní. 6 Revizní zpráva takové nádoby Reflex Vyhláška č. 18/1979 Sb. Vyhrazená tlaková zařízení. ESN 690012 Tlakové lx 1 rok 1 200 Kč 1 200 Kč 1 200 KE 1 200 Kč 1 200 KE 1 200 Kč Provozní revize výr.č. 165080890553 nádoby stabilní. 7 Revizní zpráva tlakové nádoby Reflex Dle ČSN 690012 Zkouška těsnosti při zvýšení tlaku tekutiny na nejvyšší lx 5 let 1 200 Kč 1 200 Kč Vnitřní revize a zkouška těsnosti výr.č. 16R080890553 pracovní přetlak 8 Zápis o odzkoušenf poruchových a havarijních stavů lx 1 rok 13.09.2019 i500 Kč 1 500 Kč 1 500 Kč 1 500 KE 1 500 Kč 1 500 Kč 9 Revize hasících přístrojů Vyhláška MV 246/2001 lx 1 rok 1 500 Kč 1 500 Kč 1 500 Kč 1 500 Kč 1 500 Kč 10 Doklad o kontrole provozuschopnosti požárně dle 57 vyhl.č.246/2001 Sb. lx 1 rok 1 000 Kč 1 000 Kč 1 000 Kč 1 000 Kč 1 000 Kč 1 000 Ka bezpečnostního zařízení - požární ucpávky 11 Doklad o kontrole provozuschopnosti požárně dle 57 vyhl.č.246/2001 Sb. 1x 1 rok 1 000 Kč 1 000 Kč 1 000 Kč 1 000 Kč 1 000 Kč bezpečnostního zařízeni - Požární uzávěry 12 Zkušební protokol manometrů 4ks 1x 1 rok 13.09.2019 450 Kč 450 Kč 450 Kč 450 Kč 450 Kč 450 Kč 13 Zkušební protokol teploměrů 4ks lni rok 13.09.2019 900 Kč 900 Kč 900 Kč 900 KE 900 Kč 900 Kč 14 čištění deskového výměníku SWEP vč. IC 4870-060 Údržba stile požadavků výrobce 15 Vyčištění filtrů Údržba a dle požadavků výrobce Cena za 1 rok celkem 17 000 Kč 13 600 Kč 13 600 Kč 18 300 KZ 13 600 Kč 14 800 Kč ' 10:15:29 +01'00' Servisní prohlídka výměníkové stanice Příloha Č. 2 Umístění: Střední škola grafická 6, Brno Zařízení: Výměníková stanice Objekt: Kudelova 1854/6 60200 Brno Rozsah prod Provedeno Popis závady Kontrola tlakových zařízeni Výměníkové stanice Kontrola správné funkce pojistných ventilů nadlehčením kuželky ČSN 690012 Kontrola správné funkce tlakoměrů nulováním ČSN 690012 Vizuální kontrola tlakových nádob - výměníky expanzky, zásobníky teplé vody Kontrola tlaku na vzduchové části expanzní nádoby popř.dotlakování Servisní prohlídka Výměníkově stanice Zjištěni problémů a výpadků od minulého servisu Opis důležitých záznamů z Provozního deníku od minulého servisu Kontrola činnosti strojovny Cif a funkčnosti jednotlivých prvků Kontrola těsnosh armatur, ucpávek a závitových spojů včetně přetěsnění Oprava případných netěsností Protočení všech uzavíracích armatur Dotažení šroubů všech přírub, šroubení a Clampových spojů Očištění zařízení od prachu Kontrola chodu čerpadel - výměnfk, větve Kontrola teplot primámího a sekundárního okruhu Kontrola tlaku v systému ÚT ' Kontrola těsnosti zpětných klapek Kontrola Opravny vody Kontrola tepelných izolací potrubí a armatur Odečty namontovaných měřidel a jejich zápis Kontrola funkce tlakoměrů a teploměrů vč. označení mezních hodnot Kontrola stavu výměniků bez chemického vyčištění 2pětné uvedení strojovny ÚT do provozu a provedení výkonové zkoušky Provedeni záznamu servisní prohlídky a zápis do Provozního deníku Měření a regulace výměníkové stanice 'Kontrola funkce pohonů řídících a uzavíracích ventilů topného media Kontrola rozvaděče Kontrola popisu ovládacích prvků Funkčnost displeje a membránové klávesnice ' Kontrola funkce havarijních a jistících prvků Kontrola funkce větrání prostoru — činnost ventilátorů Zkouška funkčnosti signálek a ovladačů Sledováni funkce systémů na udržováni konstantního tlaku otopné soustavy Kontrola funkce STOP tlačítka 'Kontrola funkčnosti regulace ÚT Digitálně podepsal V