Smlouva o poskytování telekomunikačních služeb KNL č. 5 2020/0o53š' /00 Vodafone OneNet č. 1-272728721449_O Smluvní strany Krajská nemocnice Liberec a.s. , Zapsaná v OR vedeném Krajským soudem v Ustí nad Labem, oddíl B, vložka 1651 se sídlem: Husova 357/10, Liberec I — Staré Město, 460 01 Liberec, doručovací číslo 460 63 zgstoupená: předsedou představenstva IC:V 27283933 DIC: C227283933 Ěankovní spojení: Císlo účtu: NELI servis, s.r.o. Zapsaná v OR vedeném u Krajského soudu v Ustí nad Labem, oddíl C, vložka 13087 se sídlem: Husova 357/10, Liberec 1 — Staré Město, 460 01 Liberec zastoupená: jednatelem IČ: 25028138 ' DIČ: CZ25028138 Zadavatelé zadávají veřejnou zakázku společně ve smyslu & 7 ZZVZ. Vůči třetím osobám v rámci společného zadávání a této smlouvy jedná: Krajská nemocnice Liberec, a.s. se sídlem: Husova 357/10, Liberec I — Staré Město, 460 01 Liberec, doručovací ' číslo 460 63 ' . zgstoupená: místopředsedou představenstva IC:v 27283933 DIC: C227283933 (dále jako „objednatel“) a \ Vodafone Czech Republic a.s. Zapsaná v OR vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 6064 se sídlem: Náměstí Junkových 2, Praha 5, 155 00 zastoupená: ' 1č:v 25788001 DIC: CZ25788001 číslo účtu: bankovní spojení: (dále jako „Poskytovate|“) níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavírají vsouladu s ustanovením & 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, dále v souladu se zákonem č. 214/2013 Sb., zákonem, kterým se mění zákon č. 127/2005 Sb., 0 elektronických komunikacích a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o elektronických komunikacích), ve znění pozdějších předpisů a s přihlédnutím k dalším právním předpisům, zejména zákonu č. „ 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v účinném znění (dále jen ZZVZ), tuto smlouvu o poskytování telekomunikačních služeb (dále jen „smlouva“). PREAMBULE 1. Tato smlouva je uzavírána na základě a v souladu s výsledky zadávacího řízení na realizaci veřejné zakázky s názvem „Telekomunikační služby v síti operátora mobilních telefonů GSM — híasové telefonní a datové služby 2017“, které bylo objednatelem jako zadavatelem této veřejné zakázky konáno v režimu ZZVZ. ' Poskytovatel v návaznosti na svoji účast a úspěch v předmětném zadávacím řízení prokázal a pro potřeby této smlouvy dále prohlašuje, že má veškeré odborné a věcné předpoklady pro poskytování služeb dle této smlouvy a předmětné služby má zájem pro objednatele za podmínek uvedených v této smlouvě poskytovat. Smluvní strany berou na vědomí, že veškeré úkony ve vztahu k této smlouvě musejí být vždy v souladu s příslušnými ustanoveními ZZVZ. Smluvní strany zejména nejsou oprávněny učinit ve smlouvě takové změny, které by byly y rozporu s 5 222 ZZVZ. . Nedílnou součástí této smlouvy jsou její přílohy, případně později uzavřené dodatky. Článek 1 Předmět smlouvy Předmětem této smlouvy je závazek poskytovatele poskytovat mobilní telekomunikační služby prostřednictvím sítě mobilního operátora pro objednatele v objemu a rozsahu specifikovaném touto smlouvou a\jejími přílohami, a současně závazek objednatele uhradit poskytovateli smluvenou cenu, to vše za podmínek a vsouladu stouto smlouvou. Součástí plnění“ je též zajištění veškerých činností souvisejících s poskytováním požadovaných služeb, a to min. na celém území České republiky, resp. v zahraničí dle specifikace služeb položky „Volání do zahraničlm a položky „Volání v zahraničí (roaming)“. Poskytováním telekomunikačních služeb prostřednictvím sítě mobilního operátora se rozumí zejména poskytování mobilních telekomunikačních služeb v dále uvedeném rozsahu: - zajištění mobilních hlasových služeb, - zajištění mobilních datových služeb, - maximální dostupnost a spo'lehlivost služby, - zajištění potřebného rozsahu telefonních čísel, - zabezpečení zákaznické podpory, - převod stávajících telefonních čísel, - dodávky a obměny mobilních telefonů, jejich , příslušenství a datových koncových zařízení. ' Předmět smlouvy a technické podmínky jejího plnění jsou v podrobnostech uvedeny v Příloze č. 1 této smlouvy. Soupis služeb a jednotkových cen, v němž jsou uvedeny jednotlivé požadované služby a jednotkové ceny poptávaného plnění, jsou v podrobnostech uvedeny v Příloze č. 2 této smlouvy. ' Poskytovatel je povinen zabezpečit, resp. garantovat dostupnost maximálního objemu poptávaných služeb, který je vyjádřen vPříloze č. 2 této smlouvy ve sloupci „Maximální počet jednotek za měsíc“. Objednatel není povinen maximální objem 10. 11. poptávaných služeb využít, přičemž poskytovateli nevzniká vzhledem ktakto nevyužitému plnění žádnýnárok na úhradu či jinou kompenzaci. Objednatel očekává, že v průběhu plnění dle této smlouvy. dojde k naplnění předpokládaného objemu poptávaných služeb, který je vyjádřen v Příloze č. 2 této smlouvy've sloupci „Předpokládaný počet jednotek za měsíc“. Objednatel není povinen předpokládaný objem poptávaných služeb využít, přičemž poskytovateli nevzniká vzhledem k takto nevyužitému plnění žádný nárok na úhradu či jinou kompenzaci. Podkladem pro úhradu za plnění poskytnuté Poskytovatelem je objem skutečně užitých služeb. Poskytovateli nevzniká právní nárok na úhradu jiného rozsahu plnění. Článek 2 Další podmínky Poskytovatel zahájí poskytování služeb po uveřejnění smlouvy v registru smluv v souladu s podmínkami stanovenými v Příloze č. 1 této smlouvy. Smlouva se uzavírá na dobu určitou 36 měsíců ode dne účinnosti této smlouvy. Poskytovatel se zavazuje na základě písemného požadaýku objednatele informovat bez zbytečného odkladu objednatele o veškerých skutečnostech, které jsou významné pro ' plnění závazků smluvních stran a zejména o skutečnostech, které mohou být významné pro rozhodování objednatele ve věcech této smlouvy. Poskytovatel je vždy povinen při poskytování plnění dle této smlouvy postupovat s odbornou péčí a v souladu se svými povinnostmi stanovenými touto smlouvou a v souladu s příslušnými právními předpisy. Poskytovatel se zavazuje svou činnost uskutečňovat v.souladu se zájmy objednatele a při veškeré své činnosti dbát na dobré jméno objednatele a nedopustit se jednání, které by mohlo dobré jméno objednatele jakkoliv ohrozit nebo poškodit. Poskytovatel se zavazuje uhradit objednateli veškerou škodu, která mu vznikne při realizaci této smlouvy v případě,že poskytované plnění se ukáže být nedostatečné, neúplné a/nebo v rozporu s touto smlouvou či s právními předpisy. Pro tento případ má objednatel právo od této 'smlouvy odstoupit. Výše uvedená odpovědnost za škodu poskytovatele se neuplatní v situacích, které jsou stanoveny & 64 odst. 12 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a o změně některých souvisejících zákonů, v platném znění. Poskytovatel tímto prohlašuje, že mu nejsou známy žádné okolnosti, které by bránily ' uzavření této Smlouvy a plnění závazků z ní vyplývajících. Reklamace bude probíhat v souladu se zákonem č.127/2005 Sb. ., o elektronických komunikacích a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon 0 elektronických komunikacích“). Poskytovatel prohlašuje, že má veškerá povolení a/nebo souhlasy či jakákoliv jiná rozhodnutí nezbytná pro řádné plnění jeho povinností vyplývajících z této smlouvy. Poskytovatel tímto prohlašuje, že s ním nebylo zahájeno insolvenční řízení, není v úpadku, ani nelze dle jeho informací tyto skutečnosti očekávat. Poskytovatel bere na vědomí, Že objednatel na shora uvedené prohlášení a závazky spoléhá a bere je do úvahy při uzavírání této smlouvy. 3 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. Objednatel se zavazuje poskytnout poskytovateli úplné, pravdivé a včasné informace potřebné k řádnému plnění závazků poskytovatele. Objednatel poskytne poskytovateli veškerou součinnost, která se v průběhu plnění ,závazků poskytovatele dle—této smlouvy projeví jako potřebná pro toto plnění. Objednatel má právo kdykoliv kontrolovat průběh poskytování služeb a poskytovatel je povinen toto právo objednateli bez odkladu zajistit. Každá ze smluvních stran jmenuje oprávněné osoby. Oprávněné osoby budou zastupovat každou smluvní stranu ve smluvních a obchodních záležitostech souvisejících s plněním této smlouvy. Případná změna oprávněné osoby musí být bez zbytečného odkladu písemně oznámena druhé smluvní straně. Pro účely této smlouvy se má za to, že Oprávněnými osobami jsou následující osoby: Za objednatele: a) * Technik mobilních telekomunikací mobil: b) Vedoucí oddělení ICT mobil: Za poskytovatele: a) Obchodní zástupce mobil: Žádná ze smluvních stran není odpovědná za škodu způsobenou prodlením druhé Smluvní strany s jejím vlastním plněním. Žádná ze smluvních stran není odpovědná za prodlení způsobené okolnostmi vylučujícími odpovědnost. Za okolnosti vylučující odpovědnost se považuje překážka, jež nastala nezávisle na vuli povinné strany a brání jí ve splnění její povinnosti, jestliže nelze rozumně předpokládat, že by povinná strana tuto překážku nebo její následky odvrátila nebo překonala a dále že by v době vzniku takovou překážku předvídala. Odpovědnost nevylučuje překážka, která vznikla teprve v době, kdy povinná strana byla v prodlení s plněním své povinnosti a/nebo vznikla z důvodů jejích hospodářských poměrů. Účinky vylučující odpovědnost jsou omezeny pouze na dobu, dokud trvá překážka, s níž jsou tyto povinnosti spojeny. Smluvní strany se zavazují upozornit druhou smluvní stranu bez zbytečného odkladu na vzniklé okolnosti vylučující odpovědnost bránící řádnému plnění této smlouvy. Smluvní strany se zavazují k vyvinutí maximálního úsilí k odvrácení a překonání okolností vylučujících odpovědnost. ' Pokud v době trvání této smlouvy vzniknou u poskytovatele nové služby, je smluvními stranami výslovně ujednáno, že tyto nebudou objednateli nabízeny ani fakturovány za běžné koncové/maloobchodní ceny, ale za podmínek odpovídajícími typu již existující služby sjednané v této smlouvě. Takové plnění musí být sjednáno vždy též v souladu se zákonem, zejména se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v účinném znění. 20. Poskytovatel se zavazuje informovat objednatele o všech změnách, nových skutečnostech a jiných opatřeních, které se objednatele ve vztahu k plnění dle této smlouvy bezprostředně dotknou, a to alespoň 1 měsíc před účinností takových změn. Článek 3 Cena » Cena za plnění dle této smlouvy je stanovena jako součin jednotkové ceny, platné pro příslušnou část plnění, a počtu jednotek objednatelem poptaných a poskytovatelem skutečně poskytnutých za dané fakturační období. Jednotkové ceny platné pro příslušné části plnění jsou uvedeny v Příloze č. 2 této smlouvy. — Jednotkové ceny dle Přílohy č. 2 této smlouvy jsou konečné, úplné, závazné a nejvýše přípustné, jsou v nich započteny veškeré náklady, rizika, bonusy, slevy a další vlivy po celou dobu plnění dle této smlouvy. Poskytovatel garantuje objednateli smluvené jednotkové ceny po celou dobu plnění dle této smlouvy v ceiém jejím rozsahu (objemu). V ceně jsou již započteny také veškeré úpravy poskytování služeb dle této smlouvy související s jakýmikoliv zákonnými požadavky v návaznosti na— přijaté legislativní změny. “Jednotkové ceny dle Přílohy č. 2 této smlouvy již v sobě zahrnují veškerá plnění, ke kterým je poskytovatel povinen dle této smlouvy a jejích Příloh. “Jednotkové ceny dle Přílohy č. 2 této smlouvy je možno změnit pouze v souvislosti se změnou sazeb DPH dle platných a účinných právních předpisů Ceské republiky. 2 jakýchkoliv jiných důvodů nesmí být závazné jednotkové ceny v průběhu plnění dle této smlouvy měněny. Daň z přidané hodnoty bude vypočtena dle příslušných právních předpisů České republiky. . Jestliže se poskytovatel stane plátcem daně z přidané hodnoty až v průběhu plnění smlouvy, platí, že jednotková cena dle Přílohy č. 2 této smlouvy v sobě již daň z přidané hodnoty zahrnuje. Poskytovatel nemá vůči objednateli nárok na další plnění nad rámec jednotkové ceny uvedené v Příloze č. 2 této smlouvy. Poskytovateli nevzniká nárok na jine' plnění, než které bylo objednatelem poptáno a poskytovatelem poskytnuto v souladu s touto smlouvou. Článek4 Platební podmínky Vyúčtování úhrady za skutečně poskytnuté služby bude probíhat jednou měsíčně vždy zpětně za příslušný kalendářní měsíc na základě daňového dokladu (dále jen „faktura“) vystaveného poskytovatelem. Faktura musí být doručena objednateli na fakturační adresu uvedenou vzáhlaví této smlouvy, a to nejpozději do patnáctého dne kalendářního měsíce následujícího po kalendářním měsíci, v němž byly služby poskytnuty. Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti stanovené příslušnými právními předpisy České republiky. Nebude— Ii faktura obsahovat stanovené náležitosti nebo v ní nebudou správně uvedené údaje, je objednatel oprávněn vrátit ji ve lhůtě patnácti dnů ode dne jejího doručení poskytovateli s uvedením chybějících náležitostí nebo nesprávných údajů. V takovém — případě se přeruší doba splatnosti této faktury a nová lhůta splatnosti počne běžet doručením opravené faktury objednateli. Lhůta splatnosti řádně vystavené faktury je 30 dní ode dne jejího doručení objednateli. Faktura se vždy platí v české měně bankovním převodem na účet druhé Smluvní strany. Povinnost objednatele plnit řádně a' včas je splněna odesláním příslušné částky na účet poskytovatele. Smluvní strany se výslovně a neodvolatelně dohodly, že poskytovatel je oprávněn započíst jakékoliv své pohledávky za objednatelem proti pohledávkám objednatele za poskytovatelem vyplývajícími ztéto smlouvy pouze na základě vzájemné písemné dohody Pro případ, že poskytovatel je, nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně „nespolehlivým plátcem“ ve smyslu ustanovení & 106a zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí poskytovatel s tím, Že mu objednatel uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude poskytovatel vymáhat od objednatele část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči objednateli, a to ve výši rovnající se výší odvedené DPH. Poskytovatel rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet než je účet, který je zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (5 109 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů), uhradí mu objednatel cenu plnění bez DPH ' a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude poskytovatel vymáhat od objednatele část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči objednateli, .a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Poskytovatel před uzavřením této smlouvy přezkoumal a prověřil možnosti a podmínky poskytování služebldle této smlouvy a potvrzuje, Že poskytování předmětu plnění dle této smlouvy lze za ceny uvedené v Příloze č. 2 této smlouvy a za stanovených podmínek provést tak, aby spolehlivě sloužily požadovanému účelu. Článek 5 Sankce V případě, že poskytovatel v rozporu se svými povinnostmi dle čl. 2 této smlouvy nezahájí poskytování služeb ve smyslu či. 1 této smlouvy, má objednatel právo na uhrazení jednorázové smluvní pokuty ve výši 1.000.000,— Kč. Objednatel má v tomto případě právo od této smlouvy odstoupit. V případě, že poskytovatel v rozporu se svými povinnostmi dle čl. 2 této smlouvy nezahájí nebo neprovede migraci ve lhůtě stanovené v čl. 6. 3 Přílohy č. 1 této smlouvy, má objednatel právo na uhrazení smluvní pokuty ve výši 2.000 Kč za každou SIM kartu, u které nebude provedena migrace. V případě, že ze strany poskytovatele nebude plnění poskytováno ve smluveném rozsahu a kvalitě, je poskytovatel povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 10.000,— Kč za každý, byt' započatý, den prodlení sposkytováním plnění ve smluveném rozsahu a kvalitě. 4. Smluvní pokuty uvedené v bodu 1, 2 a 3 článku 5 této smlouvy budou uplatněny nejdříve za 120 dní ode dne účinnosti smlouvy, ale pouze v případě nezahájení činnosti ve vztahu k pokrytí vnitřních prostor. Smluvní pokuta je splatná na základě doručení faktury vystavené objednatelem. Faktura musí obsahovat náležitosti dle příslušných právních předpisů a její splatnost je sedm dní ode dne jejího doručení poskytovateli. ČIánekG Pojištění Poskytovatel je povinen mít v platnosti a Audržovat pojištění odpovědnosti za škodu O . . v. v l : v. : . : v. . zpusobenou objednatel: CI tretlm osobam prr vykonu podnlkatelske Clnnostl poskytovatele, která je předmětem této smlouvy, s limitem pojistného plnění v“ minimální výši 10_.000.000,- Kč. Poskytovatel je povinen udržovat pojištění dle čl. 6 odst. 1 této smlouvy po celou dobu trvání této smlouvy. V případě porušení této povinností je objednatel oprávněn od této smlouvy odstoupit. Na žádost objednatele je poskytovatel povinen předložit objednateli dokumenty prokazující, že pojištění v požadovaném rozsahu a výši_ trvá. > Pokud by v důsledku pojistného plnění nebo jiné události mělo dojít k zániku pojistného, k omezení rozsahu pojištěných rizik, ke snížení stanovené min. výše pojistného v pojištění, nebo k jiným změnám, které by znamenaly zhoršení podmínek oproti původnímu stavu, je poskytovatel povinen učinit příslušná opatření tak, aby pojištění bylo udrženo tak, jak je požadováno v tomto ustanovení. Článek 7 Ochrana důvěrných— informací a zpracování osobních údajů Dle zákona o elektronických komunikacích má poskytovatel (podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací) ve vztáhu k jednotlivým koncovým uživatelům, fyzickým osobám („subjektům údajů“ ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a „o volném pohybu těchto údajů a 0 zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „obecné nařízení“)), kterými jsou zaměstnanci objednatele popř. jejich rodinní příslušníci, v souladu s "obecným nařízením" postavení správce osobních údajů a zavazuje se vykonávat všechny činnosti v souladu se zněním & 87 a g 88 zákona 0 elektronických komunikacích a “obecným nařízením" V případě, že bude při plnění předmětu smlouvy docházet ke zpracování osobních údajů pro objednatele, poskytovatel má pro účely ochrany osobních údajů(, postavení zpracovatele ve smyslu zákona č. 110/2019 sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZOÚ“) a „obecného nařízení“ Pak je tato smlouva zároveň smlouvou o zpracování osobních údajů ve smyslu a čl. 28 odst. 3 „obecného nařízem — Poskytovatel je oprávněn zpracovávat osobní údaje pouze v rozsahu nezbytně nutném 'pro plnění této smlouvy, pouze na základě pokynů objednatele &) za tímto účelem je „oprávněn osobní údaje zejména ukládat na nosiče informací, upravovat, uchovávat po dobu nezbytnou k uplatnění práv objednatele vyplývajících z této smlouvy a ze ZZVZ, předávat zpracované osobní údaje objednateli, osobní údaje likvidovat. Poskytovatel učiní v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů, zejména „obecným nařízením“ či. 32 dostatečná organizační a technická opatření zabraňující přístupu neoprávněných osob k osobním údajům. 7 10. Poskytovatel zajistí, aby jeho zaměstnanci zpracovávající osobní údaje byli v souladu s platnými právními předpisy zavázáni k mlčenlivosti a poučeni o možných následcích pro případ porušení této povinnosti. Veškeré skutečnosti obchodní, ekonomické a technické povahy související se smluvními stranami, které nejsou běžně dostupné v obchodních kruzích a se kterými se smluvní strany seznámí při realizaci předmětu smlouvy nebo v souvislosti s touto smlouvou, se považují za důvěrné informace. Poskytovatel se zavazuje, že důvěrné informace jiným subjektům nesdělí, nezpřístupní, ani nevyužije pro sebe nebo pro jinou osobu. Zavazuje se zachovat je v přísné tajnosti a sdělit je výlučně těm svým zaměstnancům nebo poddodavatelům, kteří jsou pověřeni plněním smlouvy a za tímto účelem jsou oprávněni se s těmito informacemi v nezbytném rozsahu seznámit. Poskytovatel se zavazuje zabezpečit, aby i tyto osoby považovaly uvedené informace za důvěrné a zachovávaly o nich . mlčeniivost. Povinnost plnit ustanovení tohoto článku smlouvy se neVZtahuje na informace, které: a) . mohou být zveřejněny bez porušení této smlouvy, b) byly písemným souhlasem obou smluvních stran zproštěny těchto omezení, c) jsou známé nebo byly zveřejněny jinak, než následkem porušení povinnosti jedné ze smluvních stran, d) příjemce je zná dříve, než je sdělí smluvní strana, e) jsou vyžádány soudem, státním zastupitelstvím nebo příslušným správním zákonem, f) smluvní strana sdělí osobě vázané zákonnou povinností mlčenlivosti (např. advokátovi nebo daňovému poradci) za účelem uplatňování svých práv. Pokud by poskytovatel, resp. jeho zaměstnanci nebo třetí osoby, které využije 'kplnění svých činností, porušili tyto své povinnosti, je poskytovatel povinen k náhradě škody a k úhradě smluvní pokuty ve Výši 500 000,- Kč. Smluvní strany výslovně vylučují použití 5 2050 občanského zákoníku. Povinnost ochrany důvěrných informací trvá bez ohledu na ukončení platnosti této smlouvy. článek s Odstoupení od smlouvy Objednatel je oprávněn od této smlouvy odstoupit v případě jejího podstatného porušení ze strany poskytovatele. Za takové podstatné porušení bude považováno zejména jakékoliv porušení povinnosti poskytovatele vyplývající z této smlouvy a její nesplnění ani v dodatečné lhůtě poskytnuté ze strany objednatele. Objednatel se v této souvislosti zavazuje, že taková dodatečná lhůta bude vždy stanovena na základě povahy porušení a s přihlédnutím k možnostem poskytovatele, které lze k přihlédnutím ke všem okolnostem spravedlivě očekávat. \Odstoupením od smlouvy nejsou dotčena ustanovení týkající se smluvních pokut, ochrany informací, náhrady škody a ustanovení týkajících se takových práv a povinností, z jejichž povahy vyplývá, že trvají i po odstoupení. ' Jakýkoliv úkon vedoucí k ukončení této smlouvy musí být učiněn v písemné formě a je účinný okamžikem jeho doručení druhé smluvní straně. Zákonné důvody nejsou shora uvedeným dotčeny. 10. 11. 12. 13. , číslovaných dodatků odsouhlasených a podepsaných oběma smluvními stranami. 14. Článek 9 Závěrečná ustanovení Tato smlouva a*vztahy z ní vyplývající se řídí právním řádem České republiky, zejména zákonem. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o elektronických komunikacích), ve znění pozdějších předpisů a s přihlédnutím k dalším právním předpisům, zejména zákonu č. 134/2016 Sb., 0 zadávání veřejných zakázek, v účinném znění. Poskytovatel není oprávněn postoupit jakákoliv svá práva 2 této smlouvy na ,třetí osobu bez předchozího písemného souhlasu objednatele, a to ani částečně. Jakékoliv jednání učiněné v rozporu s tímto ustanovením je neplatné. Smluvní strany vynaloží veškeré úsilí, aby všechny spory, které vyplynou z této smlouvy nebo v souvislosti s ní, byly urovnány především oboustrannou dohodou. Sdělení o existujících neshodách, případně rozporech se smlouvou, bude zasláno písemně doporučeným dopisem druhé straně. Jestliže by po 30 dnech od zaslání dopisu podle předchozího odstavce této smlouvy smluvní strany nebyly schopny dohodou smluvní spor vyřešit, může jedna nebo druhá smluvní strana požáda,t aby spor mezi smluvními stranami byl řešen spornou cestou v souladu s platnou právní úpravou ČR. ' Poskytovatel si je vědom veřejnoprávního charakteru objednatele a povinností z tóho plynoucích. Vzhledem kveřejnoprávnímu charakteru objednatele poskytovatel' výslovně souhlasí se zveřejněním smluvních podmínek obsažených v této smlouvě v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů (zejména zák. č. 106/1999 Sb. 0 svobodném přístupu k informacím v platném znění). Tato smlouva o poskytování telekomunikačních služeb bude v souiadu s 5 219 zákona zveřejněna na profilu zadavatele včetně jejich změn a dodatků a výší skutečně uhrazené ceny. Dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv zveřejní objednatel tuto smlouvu včetně přílohy 3 případných dodatků v registru smluv. Zveřejnění bude provedeno za pomoci automatického strojového převodu textu. Poskytovatel prohlašuje, že žádná informace uvedená v této smlouvě není předmětem obchodního tajemství ve smyslu 5 504 Občanského zákoníku. V případě, že je předmět plnění či jakákoliv jeho část plněna prostřednictvím poddodavatele, je poskytovatel zavázán, jako by plnil sám. Objednatel si vyhrazuje právo na předchozí písemný souhlas s jakoukoliv změnou poddodavatele poskytovatele. V případě, že některé ustanovení této smlouvy se ukáže neplatným, neúčinným či nevymahatelným anebo některé ustanovení chybí, zůstávají ostatní ustanovení této smlouvy touto skutečností nedotčena. Strany se dohodnou na náhradě takového neplatného, neúčinného či'nevymahatelného ustanovení za ustanovení jiné, které nejlépe splňuje tytéž obchodní účely jako ustanovení neplatné, neúčinné nebo nevymahatelné. Tato smlouva obsahuje úplnou dohodu smluvních stran ve věci předmětu této smlouvy a nahrazuje veškeré ostatní písemné či ústní dohody učiněné ve věci předmětu této smlouvy. Tato smlouva může být měněna nebo doplňována pouze formou písemných vzestupně Tato smlouva byla sepsána ve třech vyhotoveních splatností originálu, přičemž objednatel obdrží dvě vyhotovení a poskytovatel obdrží jedno vyhotovení. 15. Smluvní strany prohlašují, že smlouvu přečetly, porozuměly jí, s jejím zněním souhlasí a na důkaz své pravé a svobodné vůle připojují níže své podpisy. 16. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti dnem zveřejnění v registru smluv. Seznam příloh: Příloha č-. 1 — Vymezení předmětu veřejné zakázky a technické podmínky Příloha č. 2 — Soupis služeb a jednotkových cen Příloha č. 3 — Soupis budov s požadavkem na dostupnost mobilního signálu (vč. map areálu KNL v Liberci, Turnově a Frýdlantu) V Liberci dňeďŽq/% ........ V Praze dne Y/OÝŽOQÍÚ místopřAdseda představenstva Obchodní zástÁ pce 10 CZ General Příloha č. 1 Smlouvy o poskytování telekomunikačních služeb Vymezení předmětu veřejné zakázky a technické podmínky |. Specifikace předmětu'plnění 1.1 Předmětem plnění veřejné zakázky na základě Smlouvy o poskytování telekomunikačních služeb, KNL č. 82020/.(„— ......... /00 (dále též „Smlouva“), je poskytování mobilních telekomunikačních služeb prostřednictvím sítě mobilního operátora pro objednatele (zadavatele) a jeho pobočky v objemu a rozsahu specifikovaném Smlouvou, jejími přílohami (vč. tohoto dokumentu) a zadávací dokumentaci k předmětné veřejné zakázce. Součástí plnění je též zajištění veškerých činností souvisejících s poskytováním požadovaných služeb, a to min. na c'elém území České republiky, resp. v zahraničí dle specifikace služeb položky „Volání do zahraničí“ a položky „Volání v zahraničí (roaming)“, 1.2 Poskytováním telekomunikačních služeb prostřednictvím sítě mobilního operátora se rozumí zejména poskytování mobilních telekomunikačních služeb v dále uvedeném rozsahu: a) zajištění mobilních hlasových a textových služeb, b) zajištění mobilních datových služeb, 0) zajištění maximální dostupnosti a spolehlivosti služeb, d) zajištění potřebného rozsahu telefonních čísel, e) zabezpečení zákaznické podpory, f) převod stávajících telefonních čísel, 9) dodávky a obměny mobilních telefonů a jejich příslušenství a datových koncových zařízení. 1.3 Minimální požadavky / technické podmínky pro předmětné plnění jsou vymezeny níže. ll. Hlasové a textové služby, tarifikace 2.1 Předmětná část plnění zahrnuje všechny následující součásti: a) základní hlasové služby (příchozí a odchozí hovory), b) textové služby, 0) multimediální služby; d) mezinárodní a roamingové hlasové, textové a multimediální služby, e) záznamová schránka, f) zmeškané hovory (informace formou SMS zprávy 0 dostupnosti zaslané volanému a volajícímu) g) přesměrování hovoru (na jiné telefonní číslo nebo do hlasové schránky), h) signalizace příchozího hovoru i) signalizace dalšího hovoru na lince v průběhu hovoru, ]) identifikace volajícího, k) přidržení hovoru, |) konferenční hovory, m) blokování hovorů, n) blokování služeb (platby prostřednictvím SMS, Prémiové SMS, volání na linky se zvýšeným tarifem) _ o) blokování hlasových služeb v zahraničí (nastavení maximálního limitu pro hlasové služby v rozsahu 1 Kč do 3000 Kč) p) možnost skrytí telefonního čísla, q) zabezpečení proti neoprávněnému odposlechu, C2 General 2.2 2.2 2.3 2.4 2.5 2.6 2.7 2.8 Tarifikace hovorů a čerpání volných minut bude poskytnuta v režimu „1+1“, tj. účtování hovorů bude po vteřinách. Cena každé vteřiny musí být rovna 1/60 ceny odchozího hovoru za minutu. Tarifikace nebude rozlišovat časové rozmezí během dne či týdne, cena bude stejná pro jakoukoliv dobu nebo den v týdnu. Poskytovatel je povinen nabídnout a zabezpečit tři druhy hlasového tarifu pro všechny uživatele dle Přílohy 0 2 Smlouvy, přičemž žádné jiné hlasové tarify nebude Objednatel akceptovat. Jedná se o tyto tarify: (a) Tarifs měsíční paušální platbou HT1 - KATEGORIE A Tento tarif bude zahrnovat O "volných" minut do všech sítí v ČR v rámci tarifu a 0 “volných“ SMS v rámci tarifu do všech sítí v ČR. (b) Tarif 5 měsíční paušální platbou HT2- KATEGORIE B Tento tarif bude zahrnovat minimálně 120 "volných" minut do všech sítí v ČR v rámci tarifu a minimálně 50 "volných“ SMS v rámci tarifu do všech sítí v ČR. Nedočerpane volné jednotky budou převáděny do dalšího zúčtovacího období (c) Neomezený tarif 5 měsíční paušální platbou HT3- KATEGORIE C Tento tarif umožní Objednateli neomezené volání do všech sítí v ČR v rámci tarifu a neomezený počet SMS v rámci tarifu do všech sítí vČR vč neveřejných Ostatní služby v rámci tohoto tarifu bude Objednatel hradit dle rozsahu poskytnutých služeb oceněných jednotkovými cenami dle Přílohy č. 2 Smlouvy. , ' Poskytovatel je dále povinen nabídnout a zabezpečit položky plnění „Hlasové a textové služby - nad „ tarif, jejichž jednotkové ceny jsou uvedeny v Příloze č. 2 Smlouvy: (a) HTV1 — Volání nad volne jednotky v rámci ČR (b) HTV2— Vzájemné volání (VPN) (c) HTM1 — SMS nad volné jednotky v rámci ČR (d) HTM2— MMS v rámci ČR Poskytovatel je dále povinen nabídnout a zabezpečit položky plnění „Voiání do zahraničí“, jejichž , jednotkové ceny jsou uvedeny v Příloze č 2 Smlouvy: < ) ZVEU — Volání do zahraničí (do EU) ) .ZVZE — Volání do zahraničí (do Evropy) ) ZVO — Volání do zahraničí (mimo Evropu) ) ZS — SMS do zahraničí Poskytovatel je dále povinen nabídnout a zabezpečit položky plnění „Volání v zahraničí (roaming)“, jejichž jednotkové ceny jsou uvedeny v Příloze č. 2 Smlouvy. V rámci EU budou služby poskytovány v souladu s prováděcím nařízením Komise EU č. 2016/2286: ROZE — Roaming — odchozí volání (Evropa — mimo EU) RIZE — Roaming — příchozí volání (Evropa — mimo EU) ROZS — Roaming — odchozí volání (zbytek světa) RIZS — Roaming — příchozí volání (zbytek světa) ,RSZE — Roaming - SMS (Evropa — mimo EU) f) RSZS — Roaming — SMS (zbytek světa) a b c d e AAAAAA vvvvv Podkladem pro úhradu za plnění poskytnuté Poskytovatelem bude pouze a jedině objem skutečně užitých služeb. Poskytovateli nevzniká právní nárok na úhradu jineho objemu plnění, než skutečně poskytnutého v rozsahu a množství stanoveném na základě potřeb Objednatele. Smluvní strany jsou yázányjednotkovými cenami pro jednotlivé části plnění (viz Příloha č. 2 Smlouvy). Poskytovatel je povinen zajistit pokrytí signálem vyjmenovaných areálů KNL, a to v rozsahu a za podmínek dle přílohy č. 3 Smlouvy. Jakékoliv případné nezbytne úpravy v místě plnění (např. stavební úpravy, dodávka příslušných technologických celků apod.) na zajištění pokrytí signálem dle požadavků Objednatele musejí být dopředu odsouhlaseny Objednatelem, který souhlas udělí, pokud je vzhledem C2 General 3.1 3.2 3.3 34 3.5 4.1 4.2 k okolnostem, místu a provozním možnostem po něm spravedlivé takový souhlas očekávat. Veškeré náklady na uvedené úpravy na zajištění pokrytí signálem dle požadavků Objednatele jdou ktíži Poskytovatele. Poskytovatel je po ukončení Smlouvy povinen, pokud to situace a technický stav dovolují, příslušná technologická zařízení či stavební úpravy na své náklady bezodkladně odstranit. III. Mobilní datové služby Poskytovatel je dále povinen nabídnout a zabezpečit položky plnění „Datové služby“, jejichž jednotkové ceny jsou uvedeny v Příloze č. 2 Smlouvy. Poskytovatel nabídne vybrané typy služeb, které musí splňovat tyto minimální požadavky: (a) DT1 —' FUP min. 1,5GB/měsíc (b) DT2 — FUP min., 5 GB/měsíc - (c) DT3 — FUP min. 10 GB/měsíc , (d) DT4 — FUP min. 20 GB/měsíc (e) DT5 — FUP min. 50 GB/měsíc (f) DTG — bez FUP & rychlostí min, 10 IVIb/s Pro uvedené mobilní datové služby Objednatel požaduje možnost využívání více různých technologii dle standardu GPRS, GPRS/EDGE, UMTS, 3G, 4G, HSDPA, LTE, popř, 5G: Jedná se o demonstrativní výčet, záměrem Objednatele je zajistit možnost přepínání mezi technologiemi při pohybu SIM, resp. situace, že operátor cíleně neomezí některou z technologií, když bude v dané lokalitě k dispozici, , Po překročení FUP dojde jen ke snížení přenosové rychlosti, nikoli k zastavení datových přenosů. Za přenos dat nad rámec limitu FUP nebudou účtovány žádné náklady za přenos. Minimální požadovaná rychlost takového zpomaleného připojení (download) musí být min 30 kb/s. Překročení FUP nebude automaticky zpoplatněno, ani nedojde k automatickému přechodu do vyššího tarifu. Vybraný poskytovatel je oprávněn nabídnout balíčky s navýšením tarifu Objednatel požaduje datový tarif „DT6 bez FUP s rychlostí minimálně 10 Mb/s“. Tarif bude provozován výhradně vkombinaci s hlasovým tarifem s neomezeným vnitrostátním provozem HT3. Objednatel sděluje, že SIM karty s „DT6 bez FUP srychlostí minimálně 10 Mb/s" nebudou umístěny ve stacionárních zařízeních, nýbrž pouze v mobilních a nebudou sloužit jako náhrada za stálé, fixní příp01'ky Objednatel požaduje, aby aktivace, deaktivace a změna a změna datových služeb byla u všech SIM karet libovolně volitelná. IV. Virtuální privátní podniková síť Všechny hlasové SIM karty budou propojeny do jedné virtuální podnikové privátní sítě. Virtuální privátní podniková síť (dále také „VPN“) musí obsahovat všechny následující součásti: a) ' systém přístupových práv a profilů v rámci služeb VPN, b) blokové schéma technického řešení, včetně popisu, c) označováni , respektive identifikace soukromých hovorů a jejich transparentní vyúčtování, d) tvorba virtuálních členů. VPN musí dále splňovat všechny níže uvedené požadavky: a) možnost zařazeníjednotlivých SIM karet do fakturačnich skupin odpovídající organizační struktuře Objednatele (zařazení jednotlivých SIM karet do skupin bude upřesněno před podpisem Smlouvy), b) flexibilní změna SIM karet ve skupinách (přechod SIM mezi skupinami, příchod nove SIM nebo odchod staré SIM mimo uživatele) zdarma, 0) výměna SIM karty stávajícímu účastníkovi v případě ztráty nebo potřeby novější verze SIM karty zdarma, _, d) volání v rámci VPN bude zdarma a nebude čerpat volné minuty. C2 General 5.1 5.2 5.3 5.4 5.5 5.6 61 6.2 6.3_ 6.5 6.6 6.7 7.1 V. Zákaznická pod pora Zákaznická podpora pro řešení technických problémů bude Poskytovatelem zajišťována nepřetržitě, tj. 24 hodin denně, 7 dní v týdnu). Zákaznická podpora dle čl. 5.1 bude zajišťována prostřednictvím helpdesku Poskytovatele. Objednatel je oprávněn nahlásit případné technické problémy telefonicky, e-mailem, faxem nebo přímým přístupem do rozhraní helpdesku, bez nutnosti instalace dalšího SW u Objednatele. Poskytovatel je povinen k poskytování podróbných výpisů z účtů a dalších údajů o využívání hlasových služeb exportovaných v „elektronické podobě (formáty XLS/XLSX nebo TXT/CSV ) v měsíčních intervalech s možností exportu dat až na jednotlivá čísla. Dále je Poskytovatel povinen zajistit: a) dobu aktivace SIM karty od okamžiku nahlášení požadavku do 3 hodin, b) dobu deaktivace SIM karty od okamžiku nahlášení požadavku do 1 hodiny, Podrobný popis způsobu komunikace se zaměstnanci Objednatele, odpovědnými za podporu: Podrobný popis zákaznické podpory (včetně internetového přístupu k nabídce služeb, nabídkám vybavení a zařízení, programům výhod atd.) a postupy v případě reklamací; Vl. Přenesení telefonních čísel, migrace služeb Stávající telefonní čísla Objednatele (ke dni podpisu Smlouvy) zůstanou zachována. Objednatel požaduje, aby ze strany Poskytovatele došlo k přenosu stávajících účastnických čísel do vlastní sítě. Poskytovatel zajistí transformaci stávajících účastnických čísel do vlastní síte (dále též „migrace“) tak, aby byla zachována funkčnost hlasových služeb. Povinnost dle tohoto článku se nevztahuje na dosavadního poskytovatele telekomunikačních služeb. Migrace bude provedena bezúplatně a bez zbytečného odkladu od uzavření Smlouvy Poskytovatel bude dále poVinen poskytnout nezbytnou součinnost k přenosu účastnických čísel do sítě mobilního operátora, s nímž bude uzavřena nová smlouva po skončení trvání této Smlouvy. Popis konkrétní procedury a opatření sóuvisejících se změnou Poskytovatele služeb dle Smlouvy a s přenosem stávajících účastnických čísel k Poskytovateli (migrace služeb): - doplněno níže v textu Harmonogram procedur a opatření spojených s přenosem stávajících čísel a _bežproblémovým kontinuálním poskytováním mobilních telefonních služeb, v to v členění po dnech: - doplněno níže v textu VII. Výpisy, fakturace Poskytovatel vyhotoví daňový doklad (fakturu) v elektronické podobě s tím, že podrobný výpis uskutečněných odchozích spojení na každou 1 SIM kartu v tištěné (listinné) podobe bude poskytnut pouze na vyžádání Objednatele. C2 General 7.2 7.3 7.4 7.5 8.1 Poskytovatel vyhotoví podrobný výpis všech odchozích spojení na každou 1 SIM kartu v elektronické podobě s tím, že každý výpis za ten který mesic bude umístěn nejméně po dobu 3 měsíců na serveru Poskytovatele, ke kterému musí mít pověřené osoby Objednatele zabezpečený přístup prostřednictvím veřejné sítě Internet. Všechny elektronické výpisy musí být poskytn uty v běžné zpracovatelném formátu (např, HTML, TXT, CSV, XLS). Poskytovatel poskytne softwarového řešení, s jehož pomocí bude možné analyzovat užívanou mobilní telefonii, a to s možností min. následujících funkcí: a) třídění fakturace za poskytnuté služby dle Objednatelem definovaných uživatelských skupin (jednotlivá oddělení apod,), a b) zpracování detailních výpisů hovorů pro “účely statistik nejčastěji volaných čísel apod. Podrobný popis způsobu poskytování elektronických výpisů: - doplněno níže v textu VIII. Ostatní a doplňkové služby Níže uvedené služby budou Poskytovatelem poskytovány bezúplatně: a) aktivace nove SIM karty včetně doručení k Objednateli, b) odpojení SIM z důvodu krádeže, c) reaktivace SIM po krádeži, d) reaktivace SIM po odpojení, b) provedení zmeny fakturačních údajů, (3) vyhotovení elektronického podrobného výpisu, d) vyhotovení tištěného podrobného výpisu, vč. jeho doručení Objednateii, e) výměna SIM karty (po krádeži, zajiný typ apod.), f) změna roamingových programů, 9) doručení zařízení objednaných v rámci HW budgetu. CZ General OneNet samoobsluha OneNet samoobsluha vám umožní ovládat, nastavovat a kontrolovat většinu služeb OneNetu, a to jednoduše přes internet Všem našim zákazníkům je k dispozici zdarma 24 hodin denně, 7 dnív týdnu. Do OneNet samoobsluhy se přihlásíte, jakmile vám náš obchodní zástupce předá v'stupní informace. Jednoduše sí otevřete internetovou stránku onenetsamoobsluha.v0dafone.cz. Samoobsluha má dva základní stupně přístupových práv (administrátor a koncový uživatel), které se liší rozsahem pravomocí. Administrátor spravuje všechna telefonní čísla ve firmě. Můžete je ale také rozdělit do skupin a administrátora přidělit každé z nich. Například vedoucí finančního úseku bude spravovat čísla svých podřízených. . Jednotlivým číslům nebo i několika najednou nastavíte, co potřebujete; blokaci příchozích & odchozích hoverů, tšmity pm data v roamingu či tzv. white/btack Listy. - Jakémukoti číslu nebo celé srganízaci můžete nastavit tzv. FtexšLimií, což je informativní siužba, která vás upozcmí na stav čerpání vašeho tarifu. Koncoví uživatelé spravují každý své vlastní číslo. V Samoobsluze například každý může: . Zkonámievat souhrnné & také pedmbné vyúčtování. . Nastavit hšasové stužby Třeba přesměrování hQVGFČE, htassveu schránku nebo dosažížeínesž na více čístech. - Zabtekoyat ztracenou SEM kartu & přápomensut si svůj PiN & PUR kód. . Zarezewcvat virtuášní místnsst pm pořádání audiokomference, Z pohledu celé organizace očeníte také: . Správu Virtuátní pobočkové ústředny pro pevné % mcbilní teíefonní čísta * Sžeácvá ní míry vytížení datových žšnek. : Možncst změn datových tarifů. OneNet samoobsluha vám pomůže mít útratu za telekomunikační služby pod kontrolou, pružně měnit nastavení související s vaším telefonním číslem a vše řešit maximálně jednoduše. V sekci Vyúčtováníje možné si vybrat ze dvou zobrazení: souhrnné, pro obecný přehled a podrobné, kde jsou k dispozici veškeré detaily. Tímto způsobem tedy můžete prohlížet a analyzovat všechny poplatky a sledovat podrobné využití všech služeb. Mezi další možnosti sekce Vyúčtování patří vytváření samostnatných fakturačních skupin, či správa dat, které lze exportovat v několika podporovaných formátech, tedy xls, xlsx, csv, pdf a xml. Archivace dat patří mezi nejdůležitější schopnosti OneNet samoobsluhy. Souhrnné i podrobné vyúčtování ve formátu pdf podporujeaž 36 měsíců uplynulých dat. Podrobné vyúčtování za maximálně šest měsíců lze exportovat ve formátech xls, xlsx, csv a xml. Všechny tyto formáty jsou ke stažení v OneNet samoobsluze. Zúčtovací obdobíje od prvního do posledního dne v měsíci a zasílání faktury probíhá poštou či přes e—mail jednou * za měsíc. V neposlední řadě sekce Vyúčtování nabízí také možnost vytvářet například různé druhy analýz, vyhledat a sledovat jednotlivá volání, nastavit reporty, které sledují rozpočet, dále vytvářet grafy a sledovat trendy a vývoj, prohlížet účtování, vytvářet vlastní hierarchie a také exportovat výstupy. C2 General Péče o zákazníky Firemním zákazníkům poskytujeme péčí, která je dlouhodobě hodnocena jako jedna z nejlepších v České republice. Svěříme starost o vaší společnost konkrétnímu obchodnímu zástupci, který bude osobně zodpovědný za vašispokojenost.1eho úkolem je plnit všechny vaše potřeby. A zejména průběžně optimalizovat portfolio produktů a služeb, které z naší nabídky využíváte. Vaším dalším člověkem ve Vodafonu bude specialista firemní péče. Osoba odpovědná za řešení a vyřešenívašich provozních požadavků. Službu výměny Sš'M Vám peskytneme přes GneNet samcsbsiuhu zdarma, přes Specialistu firemní péče za me; Kč. Vaše ůrma & WM G a »: m , ši vi % Váš obchc—énš zástupce wáš speaiašásža na išnce , ?ecžměeká mágem ' ;eůnáq' eš—šet samoebsřuny * přetiémy s m „ ' pevnou“ 'iněiaL moc „laty slu Jak firemní péče fungaje ' \ O každého našeho zákazníka se starají zkušení specialisté. ežmšifš * &=! péčí naše sabcheáníhš 2152233535322. 'áz nabídš—í ! Veda říci * “ámipceímšnšá; sc ésgšše Símouw š.“msgmew enekončšů " síě Gotrešy OŠGĚ? aa; m “ ' % fúzecš sama? .é. šuafež—QM ; řeb. boůmšnešá, cen ;eéo' “mě. “viset , w džsgíezšcš ŠEŠÍS msbšřr . Specšaiisža firemní péče - v ckamžiku pcdpisu smlbuvy vás seznámíme s vaším .,viastním“ specialistou fšremní péče. Peífekině zná vámi užívané produkty a služby. Je kontaktní ssabou vašeho aéminšsžrátbra (osoby, které se u vás stará o 'teiekomunikace). Kdykoli je cokoái potřeba, administrátcr se mu zaručeně dovolá & specšalžste či jeho áedškovaný zástupce problém obratem vyřeší. Za perfektní funkčnost vašich komunikačních nástrojů je asobně zodpovědný. Také si s „ním nastavíte svou OneNet samoobsluhu. \! budoucnu vám ušetří mnoho času, proteže sš řacšu parame rů záhy dokážete mě. Kit samá. Služby týmu specža .šstů firemní péče "sou k džspozšcě také každému z vašich zaměstnanců— koncových uživatelů težekomunikačních služeb & breduktů. Kdyksíš memu zavsšat aje e'ich požaéavky vyřešíme “T.— a'.. * chŠh !ŽL. C2 General C2 General Reklamace telefonu Reklamaci telefonu nyní vyřídíte mnohem pohodlněji bez zdlouhavého chození na poštu nebo do naší prodejny. Nyní stačíjen zavolat na Linku péče 0 Významné zákazníky na čísle kde pro vás konzultant zajistí odvoz reklamovaného zboží pomocí služby PPL přímo z místa, které si sami určíte. Po vyřízení reklamace ' vám opět opravené zboží doručíme zpět na smluvenou adresu. Kenta řež Zákaznická Linka péče 0 Významné zákazníky: Mobilní telefon na Vašeho Osobního konzultanta: bude doplněno po podpisu smlouvy E-mail: Klíčové odpovědnosti Osobního konzuitanta . Zabezpečuie odezvy na požadavky ke změnám nastavení služeb (reaUzace požadcvané změny). v pracovní dny nešpczděšš dc 24 hodin v Zabszsečuge dodávky Gbgednaných zařízení š—x ;úkám“ uživatelů v gramvní dny 00 48 hodín ad předložení obieénávky, resp. na adresu pramviště udansu \; obgednávce. . Osobní dshíeó nad řešením zákaznických pažaéavků. ' Eviduje sestup odstraňování pcruch. . Preaktšvnš komunikuje se zákazníkem / zagšštění ;)íavidelné komunžšršce při řešení požačavku / komunékaCQ chžecšně stavu nahLéšené paruchy & pcstupu gešího adstranění. ' . Poskytuje užívateií snuhmné infermace () všech poruchách \! příslušných obdobích, . Úzká spoěupráce s dohledwým centrem, obchodním oddělením & odděíením podpory prodeje a péče, . Vysvětlení síužeb přes teíefon, e-maít nebo vzdáěenou správu obrazovky monitoru nebe tváři \! tvář pomocí ěnteraktěvnšho videohcvcm 2 0910000 Vaší kanceiářě. . Řeší případné rekiamace Přidělení Manažera pro významné zákazníky Krajské nemocnici v Liberci bude přidělen zástupce pro předávání nových informací a možností, prezentací zařízení a řešenívzniklých požadavků. & & Gsebgš ;;ezentšca seznamavéns s novymá síažbamL ' Optimažězug'e ve spolupráci se zákazníkem portfcžšo pcužívaných služeb. . Doperučuje optimální řešení pm zákazníka. Vám příéělený Manažer pro významné zákazníky: . Jméno: . Teiefemií čšsio: . E-maik Technšcká podpora OneNei Pracovní doba: Po — Pá, 07:00 4 19:00 Linka technické podpory: = Řešíme tecšzněcké pežedavšáy naších zákazbíkš' . Bez přepogoxe'ání e Technšk mime & technžkem První úroveň technické podpory — Podpora mebilních služeb 0 Základní podpora fixních sžužeb . Pohotovost 24/ 7 Druhá úroveň technické pbdpcry ., Podpora fšxních služeb a Certifikace: o CCNA, CCNP, CG? o ACÁ, iTěL, 73634 WšndGWS Server 2008 : Pohotevc—sž 24/7 Vodafone prodejny VČeské republice je vám nyní k dispozici 128 Vodafone prodejen, seznam prodejen najdete na httgszz[www.vodafone.czlgrode'myl. V našich prodejnách budete obsloužení profesionálně vyškoleným personálem se znalostíveškerých služeb a telefonů, kteří rádi vyřeší váš požadavek nebo vám jen poradí. ' Jak vám'doručíme nové SW a objednané telefcny? Veškerý HW (tedy telefony, tablety, ale i příslušenství)je možné objednat přes samoobsluhu, osobního konzultanta (případně bezplatnou linku). SIM kartyje možné objednat přes osobního konzultanta (případně bezplatnou linku). , Nabídka mebštních teěefeňů C2 General Aktuální seznam standardně nabízených telefonů můžete najít na ašgařewyséeřenezcz, případnou ukázku zařídí Vaší organizaci přidělený obchodní zástupce. * Vodafone Czech Republic a.s. se zavazuje, že bude zajišťovat záručníservís prodaného zboží prostřednictvím autorizovaných servisů příslušného výrobce a pro všechny požadované destinace v rámci České republiky. Seznam našich partnerů naleznete ba www.vúcšařgnecz v sekci Telefony a zařízení/ Často kladené otázky (Centrum péče Vodafone). ' _mšmu „u „__/___“ mm „ž.— Hmoň „Ěšc $ 03 305 > „Ěšc „_Z.m mm „__/: mwmm umana.. .:No „3 miomv E_oxm oman: „_z.m mm „žá oaŘmm gsm:... 09.02.. až.? mm „žá Émmmm 69.3: m: onŘmm m>om_.__._ oman: „_zá Nm „žá e\mmmm Umag: <: oaŘmm m>om:_._ 0052.. „__/_.n mm a_zá Qoww 0902.. : cd\nmm m>om31 0052.. az.m mm „_zá H\mí Uman: .F omŘmm m>om51 Uman: „_zN Wm „žá . mom uwuwg: „ omŘmm m>om=I oman: „_Z.m mm mzá cam oman: z omŘmm m>om31 umůni „__/: mm „_zá H\mĚ Uman: U oušmm m>om:_._ 0302.. až.? mm „žá cms 60.55: „— oaŘmm m>om31 oman: „_2.N mm „_Zá wow uwbwn: o omŘmm m>0m31 352.. „.Za mm „ža &% 033: u oĚmm 28:1 6.223 „_2.m mm :_wžzm & Sašu 69.08.. v. „=\an m>cm31 Umag: . „_zá wm azá „Hm Umag: * oaŘmm m>0m31 emag: „_z.m mm „_zá „Ban _ omŘmm m>om31 0302.. „_z.m mm 50:5 .._„ H\mmm : oiumm mix:: _ 00.59.. „_z.m mm „_zá Sw o oašmm m>om31 Umag: „ž.m mm :_mbšm .H BN „_ oHŘmm „„Som—£ „Eva: „_z.m wm :_wuwÉm .H „BE 3.35..— m oHŘmm měna: 09.ng „_z.m Nm mzá NŘwm Uman: o oaŘmm m>0m=1 Umag: „_z.m wm :_wemuzm .N me umewn: u oHŘmm m>omzz Uman: „žá Nm ŠŠŠ .N NŘÉ m oHŘmm m>om31 Uman: „_26 Nm „_zá H\Em , < oHŘmm m>om31 uwuwn: „ž.m mm „„za NEŽ BEE ze 83 SŠ .2 552. azá mm „_zá 333 653 E. 83 SŠ .mN >oF_=._. nzá mm cwewyzm .H mŘQNH >očn._. OP coca maf .mn >oF_:._, „_z.N mm 53:2 .N med BEE. „:. coca mír. „mm 653. „_2.m mm :333 „N mama BEE. m:. coca maf .wN >o:._=._. „_ZN mm 5223 .H „...—„NH 552. 002 mír. .mn >oE:._. „žá mm :?33 .N mqmň 5:5... 003 mcE .wm >oF_=._. „_z.m Wm :?33 .N nema >oEE. 003 m:.f, >o:._=._. „žá mm :233 A >oE:._. o:.EŠoE umo: 335 m: EmŠm—„mmo „ >o 25 __3 m „„ EoĚ E. Emvmšo & Šanš Ěutm _mĚ N \mu—wan 05.5%? u ul ĚÉEĚE EÉĚŠ o> ším: ŠŠŠ? .zmošm—Šm o> Fabuš EE. Šumušo „Naša šnuš .ůĚtnnmuu » ŠEŠm > mbmswnn ___—Enso : Šin szmešn > šavš ___—0,025 N.; * ?FmŽ „33335 E,: NEŽ E225 : 8m 035 > EmšĚ „ž.m mm Fmša .„ :Š . E325 E 8m 205 > ĚĚE mzm % 6533 %R E225 & 8m 085 > 2225 .az.m mm :mbmusm ..n osum Émřřu Um oww wNo>D > Émřřu „_Z.N mm „žá mmom „:Euřu , ME oww mNo>D > Émřřu